.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دانشمندان از آزمایش داروی جدیدی سخن می‌گویند که به گفته آنها می‌تواند تمام فواید انجام یک جلسه تمرین‌ ورزشی سنگین را برای بدن به دنبال داشته باشد. کشف دارویی که باعث کاهش وزن بدون عمل جراحی می‌شود
دانشمندان از آزمایش داروی جدیدی سخن می‌گویند که به گفته آنها می‌تواند تمام فواید انجام یک جلسه تمرین‌ ورزشی سنگین را برای بدن به دنبال داشته باشد.(ادامه)
پرتقال این گیاه دارویی با ارزش را چینی ها به دنیا معرفی کردند. در قرن شانزدهم عصاره روغنی پرتقال به نام روغن نرولی کشف شد که دارای خواص ضدعفونی کننده و معطر است. فواید بی‌نظیر پرتقال را بشناسید
پرتقال این گیاه دارویی با ارزش را چینی ها به دنیا معرفی کردند. در قرن شانزدهم عصاره روغنی پرتقال به نام روغن نرولی کشف شد که دارای خواص ضدعفونی کننده و معطر است.(ادامه)
مطالعات متعددی نشان داده‌اند که ماست، یکی از خوراکی‌های مفید برای قلب است و می‌تواند به کاهش فشار خون هم کمک کند. به خاطر قلب خود هر روز ماست بخورید!
مطالعات متعددی نشان داده‌اند که ماست، یکی از خوراکی‌های مفید برای قلب است و می‌تواند به کاهش فشار خون هم کمک کند.(ادامه)
بسیاری از ما یک وضعیت خوابیدن داریم به عبارت دیگر، اگر به آن شکل بخواهیم احساس راحتی بیشتری می کنیم. چرا هرگز نباید روی شکم بخوابیم؟
بسیاری از ما یک وضعیت خوابیدن داریم به عبارت دیگر، اگر به آن شکل بخواهیم احساس راحتی بیشتری می کنیم.(ادامه)
تربت امام حسین (ع) دارای فضایل و خواصی است که خاک هیچ کدام از سرزمین‌ها بر روی کره زمین این فضایل را ندارد. چرا خاک کربلا «تربت» شده است؟
تربت امام حسین (ع) دارای فضایل و خواصی است که خاک هیچ کدام از سرزمین‌ها بر روی کره زمین این فضایل را ندارد.(ادامه)
ایشان هدف اصلی از تحریم‌ها را معیشت مردم و گروگان گرفتن آن دانستند و گفتند: در زمینه رفع تحریم‌ها کارها و مذاکراتی در حال انجام است که در جای خود درست و محفوظ است؛ اما به موازات آن باید خط خنثی کردن تحریم‌ها دنبال شود که مهم‌ترین شاخص آن، کاهش تورم است. تقدیر و تمجید همراه با تذکرات مهم درباره معیشت مردم و رشد تولید / غبار مشکلات معیشتی مانع دیده شدن اقدامات اساسی و زیربنایی دولت / ملاک ارتباطات بین‌المللی، منافع و عزت ملی است/درباره این دو سال دولت سیزدهم میخواهم علاوه بر کمک، تمجید کنم(خبر)
ایشان هدف اصلی از تحریم‌ها را معیشت مردم و گروگان گرفتن آن دانستند و گفتند: در زمینه رفع تحریم‌ها کارها و مذاکراتی در حال انجام است که در جای خود درست و محفوظ است؛ اما به موازات آن باید خط خنثی کردن تحریم‌ها دنبال شود که مهم‌ترین شاخص آن، کاهش تورم است.(ادامه)
برای هر کدام از اذکار خواص خارق العاده‌ای ذکر شده است که اگر آدمی بداند به هیچ عنوان آن‌ها را رها نمی‌کند. ۶ ذکر مهم و مجرب الهی
برای هر کدام از اذکار خواص خارق العاده‌ای ذکر شده است که اگر آدمی بداند به هیچ عنوان آن‌ها را رها نمی‌کند.(ادامه)
شمال نیوز: رییس ستاد انتخابات مازندران گفت: از ۹ حوزه انتخاباتی استان در پیش ثبت‌نام دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکنون ... آخرین وضعیت پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران
شمال نیوز: رییس ستاد انتخابات مازندران گفت: از ۹ حوزه انتخاباتی استان در پیش ثبت‌نام دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکنون ...(ادامه)
۶۶ مازندرانی در نخستین روز پیش ثبت نام مجلس شورای اسلامی در استان نامنویسی کردند نامنویسی ۶۶ مازندرانی در نخستین روز پیش ثبت نام مجلس
۶۶ مازندرانی در نخستین روز پیش ثبت نام مجلس شورای اسلامی در استان نامنویسی کردند(ادامه)
هندوانه نه تنها میوه‌ای خوشمزه است، بلکه سرشار از مواد مغذی است. فواید باورنکردنی هندوانه که از آن بی خبرید
هندوانه نه تنها میوه‌ای خوشمزه است، بلکه سرشار از مواد مغذی است.(ادامه)
یک عده اصلا به فکر اصلاح قانون و هر چه کارآمدتر کردن آن نیستند و تنها سعی دارند با کش دار کردن فضای ابهام آلود به اهداف سیاسی خود برسند و حتی اگر نرسیدند نیز مشکل را به گردن همین فضای ابهام آمیز بیندازند. فواید پیش ثبت نام برای داوطلبان و برگزارکنندگان انتخابات/ بازی‌هایی که بهم خواهد خورد +جزئیات
یک عده اصلا به فکر اصلاح قانون و هر چه کارآمدتر کردن آن نیستند و تنها سعی دارند با کش دار کردن فضای ابهام آلود به اهداف سیاسی خود برسند و حتی اگر نرسیدند نیز مشکل را به گردن همین فضای ابهام آمیز بیندازند.(ادامه)
کلروفیل دارای ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها و خواص درمانی نیز است که می تواند به طور بالقوه برای بدن انسان مفید باشد این گیاه با بوی بد بدن و سرطان مقابله می کند
کلروفیل دارای ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها و خواص درمانی نیز است که می تواند به طور بالقوه برای بدن انسان مفید باشد(ادامه)
حتی اگر به سراغ انتخاب سالم ترین گزینه های غذایی بروید، بدون در نظر گرفتن نحوه صحیح مصرف آنها، نمی توانید از همه فواید و مواد مغذی موجود در آنها بهره مند شوید. آشنایی با غذاها و میوه هایی که تا به حال اشتباه مصرف می کردیم!
حتی اگر به سراغ انتخاب سالم ترین گزینه های غذایی بروید، بدون در نظر گرفتن نحوه صحیح مصرف آنها، نمی توانید از همه فواید و مواد مغذی موجود در آنها بهره مند شوید.(ادامه)
بیماران مبتلا به میکروب معده نمی‌توانند هر نوع غذایی را میل کنند. بیماران مبتلا به میکروب معده چه میوه‌هایی بخورند؟
بیماران مبتلا به میکروب معده نمی‌توانند هر نوع غذایی را میل کنند.(ادامه)
کنترل فشار خون با این سبزی پرخاصیت
از نظر متخصصان مصرف ۶ حبه سیر به طور روزانه می‌تواند فواید زیادی برای بدن داشته باشد.(ادامه)
معاون تعالی دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، گفت: آثار فراوانی از حجامت می‌بینیم که مستند علمی دارد، نه فقط تجربه‌ای که توسط بیماران بازگو می‌شود؛ مثلا در مورد میگرن مطالعات فراوانی شده و نتایج تحقیقات علمی نشان می‌دهد که حجامت در درمان میگرن موثر است و قطعا خونگیری عادی نمی‌تواند این تاثیر را داشته باشد. زمان طلایی برای انجام حجامت
معاون تعالی دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، گفت: آثار فراوانی از حجامت می‌بینیم که مستند علمی دارد، نه فقط تجربه‌ای که توسط بیماران بازگو می‌شود؛ مثلا در مورد میگرن مطالعات فراوانی شده و نتایج تحقیقات علمی نشان می‌دهد که حجامت در درمان میگرن موثر است و قطعا خونگیری عادی نمی‌تواند این تاثیر را داشته باشد.(ادامه)
پیاز یکی از مواد اصلی در پخت و پز انواع غذاهاست که فواید بسیاری برای سلامتی دارد. ۱۰ خاصیت عجیب و غریب پیاز که نمی دانستید
پیاز یکی از مواد اصلی در پخت و پز انواع غذاهاست که فواید بسیاری برای سلامتی دارد.(ادامه)
مصرف وعده‌های غذایی با خاصیت آبرسانی بدن و تأمین انرژی مورد نیاز، در فصول گرم سال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تحمل گرما را تسهیل می‌کند. ۶ نکته برای آبرسانی و کاهش دمای بدن
مصرف وعده‌های غذایی با خاصیت آبرسانی بدن و تأمین انرژی مورد نیاز، در فصول گرم سال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تحمل گرما را تسهیل می‌کند.(ادامه)
نتیجه تحقیقات تازه نشان می‌دهد که ورزش با کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ مرتبط است. محققان دریافتند که یک ساعت ورزش با شدت متوسط تا شدید در روز بیش‌ترین فواید را خواهد داشت. این نوع ورزش‌ها خطر دیابت نوع ۲ را کاهش می‌دهند
نتیجه تحقیقات تازه نشان می‌دهد که ورزش با کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ مرتبط است. محققان دریافتند که یک ساعت ورزش با شدت متوسط تا شدید در روز بیش‌ترین فواید را خواهد داشت.(ادامه)
یکی از رایج‌ترین کاربردهای گل محمدی تهیه گلاب است که محصول جانبی این گل است. ۷ خاصیت بی‌نظیر گلاب
یکی از رایج‌ترین کاربردهای گل محمدی تهیه گلاب است که محصول جانبی این گل است.(ادامه)
۵ توصیه برای پاکسازی کبد
کبد تنها اندامی است که می‌تواند خود را بازسازی کند. اگر عفونت یا آسیب کبدی دارید، نگران نباشید؛ در صورت داشتن یک سبک زندگی سالم و مصرف غذاهای مناسب، کبد شما پاکسازی می شود و قادر است خود را درمان کند.(ادامه)
با ما همراه باشید تا با دلایل کوچک شدن مغز آشنا شوید. ۴ عامل اصلی کوچک شدن مغز
با ما همراه باشید تا با دلایل کوچک شدن مغز آشنا شوید.(ادامه)
گام های عملیاتی و جدی در حوزه استفاده از ژئوپولتیک و جغرافیای سیاسی و اقتصادی کشورمان در دولت سیزدهم برداشته می شود که می تواند به خوبی اهداف کشورمان در تجارت با کشورهای منطقه را محقق کند ....(خبر)
(ادامه)
طبق نظر متخصصان، هندوانه حاوی موادی غنی است که به سلامت قلب و عروق کمک می‌کند. هندوانه دوستدار قلب شما است
طبق نظر متخصصان، هندوانه حاوی موادی غنی است که به سلامت قلب و عروق کمک می‌کند.(ادامه)
۵ خوراکی مضر برای سلامت روده
غذاهای سرخ‌شده، به ویژه سیب زمینی در فرآیند سرخ کردن، سرشار از چربی‌های اشباع‌شده و نمک می‌شوند. این غذاها باکتری‌های مفید روده را کاهش می‌دهند و حتی ممکن است منجر به التهاب بیشتر روده شوند.(ادامه)
مصرف یک حبه از این دانه مساوی است با توقف مصرف داروهای فشار خون تا پایان عمر
سکته مغزی و حملات قلبی دو مورد از مهم ترین نگرانی های بهداشتی در سراسر جهان هستند. فشار خون بالا یک عامل خطر مهم برای بیماری قلبی است.(ادامه)
مصرف یک حبه از این دانه مساوی است با توقف مصرف داروهای فشار خون تا پایان عمر
(ادامه)
ترک مصرف نان برای بسیاری از ما کار دشواری است، اما این کار فواید زیادی برای سلامت ما دارد که در این مطلب می‌خوانید. ۱۰ فایده قطع مصرف نان را بدانید
ترک مصرف نان برای بسیاری از ما کار دشواری است، اما این کار فواید زیادی برای سلامت ما دارد که در این مطلب می‌خوانید.(ادامه)
نعناع، نفخ را از بین می‌برد و در تسکین دردهای معده موثر است. فواید خوردن نعناع در ماه رمضان
نعناع، نفخ را از بین می‌برد و در تسکین دردهای معده موثر است.(ادامه)
هرسال در پایان ایام نوروز با آمار قابل توجهی از تصافات جاده‌ای و مرگ و میرهای ناشی از آن مواجه می‌شویم. تخلفات رانندگی، خرابی جاده‌ها، بی احتیاطی و... از جمله عوامل این تصادفات است. یکی از مهم ترین عامل‌های آن خواب‌آلودگی است . چگونه احساس خواب‌آلودگی در هنگام رانندگی را رفع کنیم؟
هرسال در پایان ایام نوروز با آمار قابل توجهی از تصافات جاده‌ای و مرگ و میرهای ناشی از آن مواجه می‌شویم. تخلفات رانندگی، خرابی جاده‌ها، بی احتیاطی و... از جمله عوامل این تصادفات است. یکی از مهم ترین عامل‌های آن خواب‌آلودگی است .(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.122 seconds.