.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
هیچ چیز پیچیده ای وجود ندارد، نکته اصلی این است که برای رسیدن به تناسب اندام، کار را شروع کنید. با رعایت ۳ نکته ساده از شروع سال به تناسب اندام برسید
هیچ چیز پیچیده ای وجود ندارد، نکته اصلی این است که برای رسیدن به تناسب اندام، کار را شروع کنید.(ادامه)
 مدیریت بحران استانداری مازندران با اشاره به هشدارهای هواشناسی مبنی بر وقوع سیلاب محلی از آماده باش شهرستان های مازندران برای مقابله با سیلاب احتمالی خبر داد.

سیل در راه مازندران؛ اعلام وضعیت آماده‌باش در ۲۲ شهرستان
مدیریت بحران استانداری مازندران با اشاره به هشدارهای هواشناسی مبنی بر وقوع سیلاب محلی از آماده باش شهرستان های مازندران برای مقابله با سیلاب احتمالی خبر داد. (ادامه)
در فصل زمستان همه جویای راه‌هایی‌ هستند تا خود را از سرما در امان نگه دارند؛ چه آن‌هایی که در صف تاکسی یا اتوبوس انتظار می‌کشند، چه کسانی که برای دویدن و پیاده‌روی بیرون می‌روند. خوشبختانه فرایندی که بدن برای تجزیه مواد غذایی به‌ کار می‌گیرد، همچون گرم‌کننده داخلی بدن عمل می‌کند. چگونه در هوای سرد، گرم بمانیم؟
در فصل زمستان همه جویای راه‌هایی‌ هستند تا خود را از سرما در امان نگه دارند؛ چه آن‌هایی که در صف تاکسی یا اتوبوس انتظار می‌کشند، چه کسانی که برای دویدن و پیاده‌روی بیرون می‌روند. خوشبختانه فرایندی که بدن برای تجزیه مواد غذایی به‌ کار می‌گیرد، همچون گرم‌کننده داخلی بدن عمل می‌کند.(ادامه)
مسئولان سازمان حفاظت محیط‌زیست می‌گویند محیط‌بان گیلانی که متاسفانه اخیرا خودکشی کرده است، به شغل آزاد روی آورده و در آن شغل دچار مشکل شده بود، حال آن که اگر وضعیت...

رفیعی: حق غذا، حق لباس، پول بنزین و حتی اضافه‌کاری محیط بانان پرداخت نشده/ سازمان محیط‌زیست درباره نحوه هزینه‌کرد اعتبارات ۲۸۸ میلیارد تومانی شفاف‌سازی کند/ محیط‌بانان به شغل دوم، روی آورده اند
مسئولان سازمان حفاظت محیط‌زیست می‌گویند محیط‌بان گیلانی که متاسفانه اخیرا خودکشی کرده است، به شغل آزاد روی آورده و در آن شغل دچار مشکل شده بود، حال آن که اگر وضعیت... (ادامه)
شمال نیوز : یکی از عادات ناپسند این افراد، همچنین تخلیه زباله در حاشیه رودها، کنار جنگل و حتی رها کردن زباله در مجاورت اراضی کشاورزی است .... تخلیه فاضلاب در حاشیه زندگی ؛ از بی عملی مسئولان تا بی مسئولیتی شهروندان !
شمال نیوز : یکی از عادات ناپسند این افراد، همچنین تخلیه زباله در حاشیه رودها، کنار جنگل و حتی رها کردن زباله در مجاورت اراضی کشاورزی است ....(ادامه)
پژوهشگران دانمارکی مدعی شده‌اند که همان‌طور که هوش مصنوعی بر اساس مدل‌های زبانی می‌تواند پیش‌بینی کند که احتمالاً چه عبارتی در ادامهٔ یک جمله می‌آید، با استفاده از تکنیک‌های آماری مشابه می‌توان رویدادهای زندگی انسان را پیش‌بینی کرد. آیا هوش مصنوعی می‌تواند زمان مرگ شما را پیش‌بینی کند؟
پژوهشگران دانمارکی مدعی شده‌اند که همان‌طور که هوش مصنوعی بر اساس مدل‌های زبانی می‌تواند پیش‌بینی کند که احتمالاً چه عبارتی در ادامهٔ یک جمله می‌آید، با استفاده از تکنیک‌های آماری مشابه می‌توان رویدادهای زندگی انسان را پیش‌بینی کرد.(ادامه)
شمال نیوز : سفره یلدا نیز از دیرباز سفره‌ای شیرین بود با انواع خوراکی‌ها و شیرینی‌های محلی که در مطبخ خانه با مباشرت مادران و مادربزرگ‌ها و دختران جوان تهیه و تزیین می‌شد و بر سفره قرار می‌گرفت . «یلدا» و نگرانی از گرانی ! / فراوانی ، گرانی و دیگر هیچ !
شمال نیوز : سفره یلدا نیز از دیرباز سفره‌ای شیرین بود با انواع خوراکی‌ها و شیرینی‌های محلی که در مطبخ خانه با مباشرت مادران و مادربزرگ‌ها و دختران جوان تهیه و تزیین می‌شد و بر سفره قرار می‌گرفت .(ادامه)
برنجستانک، روستایی با طبیعت زیبا و سرسبز در بخش نارنجستان سوادکوه است که در ۲۲ کیلومتری قائم شهر قرار دارد. سد زمزم که از نوع خاکی با هسته رسی است بر فراز رود آب تیچون، در جهت تامین بخشی از آب کشاورزی منطقه و همچنین توسعه گردشگری میان درختان جنگلی نظیر انجیلی، افرا... ساخته شده است که در فصل پاییز طبیعت شگفت انگیزی را پدید می‌آورد.
طبیعت پاییزی "دریاچه سد برنجستانک" سوادکوه(خبر)
برنجستانک، روستایی با طبیعت زیبا و سرسبز در بخش نارنجستان سوادکوه است که در ۲۲ کیلومتری قائم شهر قرار دارد. سد زمزم که از نوع خاکی با هسته رسی است بر فراز رود آب تیچون، در جهت تامین بخشی از آب کشاورزی منطقه و همچنین توسعه گردشگری میان درختان جنگلی نظیر انجیلی، افرا... ساخته شده است که در فصل پاییز طبیعت شگفت انگیزی را پدید می‌آورد. (ادامه)
مهدی قاسمی از سرما رَکَب نخوریم !(يادداشت)
مهدی قاسمی(ادامه)
در درون ما آثار نگرانی از جنگ نیست و هیچ‌کس نمی‌ترسد/ عملکرد دستگاه دیپلماسی ما ستایش برانگیز است / بسیج ما آنگونه که آن را هم در میدان می‌شناسیم، عظیم‌ترین قدرت دفاعی پایان ناپذیر دنیاست ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : رودخانه بابل‌رود یکی از رودخانه‌های پُر آب مازندران است که از قلب جنگل‌های هیرکانی در مناطق بالادست سوادکوه  سرچشمه می‌گیرد و بعد از طی مسافت طولانی و عبور از سه شهرستان‌ سوادکوه، بابل و بابلسر به دریای خزر می‌ریزد طغیان رودخانه‌های مازندران ؛ تکراری و خسارت‌بار / ضرورت برخورد با ترک فعل مدیران
شمال نیوز : رودخانه بابل‌رود یکی از رودخانه‌های پُر آب مازندران است که از قلب جنگل‌های هیرکانی در مناطق بالادست سوادکوه سرچشمه می‌گیرد و بعد از طی مسافت طولانی و عبور از سه شهرستان‌ سوادکوه، بابل و بابلسر به دریای خزر می‌ریزد(ادامه)
شمال نیوز :   کاهش نزولات جوی،فشار مضاعف بر سفره های آبی زیرزمینی و درنتیجه شوری منابع مذکور، عدم رعایت الگوی کشت و اصرار بر کشاورزی سنتی ،عدم استفاده از سیستم های نوین در مدیریت و بهره برداری از منابع آب و خاک، افزایش توليد پسماند و آلودگی روز افزون اکوسیستم های آبی،خاکی،دریایی و جنگلی ، چرای بی رویه دام، شکار غیرمجاز، برداشت بی رویه شن و ماسه و .... محیط زیست مازندران را بر لبه نابودی قرار داده است چالش های زیست محیطی در مازندران و انفعال مسئولان !
شمال نیوز : کاهش نزولات جوی،فشار مضاعف بر سفره های آبی زیرزمینی و درنتیجه شوری منابع مذکور، عدم رعایت الگوی کشت و اصرار بر کشاورزی سنتی ،عدم استفاده از سیستم های نوین در مدیریت و بهره برداری از منابع آب و خاک، افزایش توليد پسماند و آلودگی روز افزون اکوسیستم های آبی،خاکی،دریایی و جنگلی ، چرای بی رویه دام، شکار غیرمجاز، برداشت بی رویه شن و ماسه و .... محیط زیست مازندران را بر لبه نابودی قرار داده است(ادامه)
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری چالوس از مهار آتش سوزی در عرصه جنگلی جیسا منطقه نمک آبرود این شهرستان خبر داد. آتش سوزی در جنگل جیسا چالوس مهار شد
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری چالوس از مهار آتش سوزی در عرصه جنگلی جیسا منطقه نمک آبرود این شهرستان خبر داد.(ادامه)
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در گفتگو با برنامه «و اما امروز» درباره سخنان خود نسبت به ورود زنان طلبه به عرصه بازیگری توضیح داد. خزعلی: نگفتم طلبه‌ها بازیگر شوند؛ شیطنت کردند!
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در گفتگو با برنامه «و اما امروز» درباره سخنان خود نسبت به ورود زنان طلبه به عرصه بازیگری توضیح داد.(ادامه)
شمال نیوز : ورود حجم انبوهی از شیرابه زباله انباشت شده به رودخانه "ماشلک"، آلودگی هوا و بوی تعفن از جمله پیامد افتتاح ناقص نیروگاه زباله سوز نوشهر است که شهروندان بر ضرورت رفع این مشکل از سوی مسوولان امر تاکید کردند. چالش دنباله دار ورود پساب نیروگاه زباله‌سوز نوشهر به طبیعت
شمال نیوز : ورود حجم انبوهی از شیرابه زباله انباشت شده به رودخانه "ماشلک"، آلودگی هوا و بوی تعفن از جمله پیامد افتتاح ناقص نیروگاه زباله سوز نوشهر است که شهروندان بر ضرورت رفع این مشکل از سوی مسوولان امر تاکید کردند.(ادامه)
سرپرست گروه ارزیابی فناوری سلامت و مطالعات مدیریتی و اقتصادی سازمان غذا و دارو، با تأکید بر لزوم تجویز و مصرف به جای آنتی‌بیوتیک‌ها نسبت به خطرات مقاومت آنتی بیوتیکی هشدار داد. کدام آنتی‌بیوتیک ها در ایران بالاترین مصرف را دارند
سرپرست گروه ارزیابی فناوری سلامت و مطالعات مدیریتی و اقتصادی سازمان غذا و دارو، با تأکید بر لزوم تجویز و مصرف به جای آنتی‌بیوتیک‌ها نسبت به خطرات مقاومت آنتی بیوتیکی هشدار داد.(ادامه)
تست روانشناسی؛ چقدر از زندگی خود راضی هستید؟
انجام تست شخصیت رضایت از زندگی می‌تواند به شما کمک کند تا خود را بهتر درک کنید و با درونی‌ترین احساسات خود در تماس باشید.(ادامه)
"ولیک" یا همان زالزالک وحشی د‌ر مناطق جنگلی ایران به ویژه در مازندران به وفور یافت می‌شود و بسته به رنگ میوه ولیک سیاه و ولیک سرخ در این مناطق دیده می‌شود. "ولیک" هدیه پاپیزی جنگل‌های مازندران
"ولیک" یا همان زالزالک وحشی د‌ر مناطق جنگلی ایران به ویژه در مازندران به وفور یافت می‌شود و بسته به رنگ میوه ولیک سیاه و ولیک سرخ در این مناطق دیده می‌شود.(ادامه)
مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: احتمال وقوع سیل و سیلاب در دو روز آینده وجود دارد و رانندگان و مسافران لازم است از تردد در مناطق کوهستانی پرهیز کنند سیلاب در راه مازندران/ رانندگان از مسیر کوهستانی تردد نکنند
مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: احتمال وقوع سیل و سیلاب در دو روز آینده وجود دارد و رانندگان و مسافران لازم است از تردد در مناطق کوهستانی پرهیز کنند(ادامه)
به گزارش شمال نیوز، مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران نسبت به وقوع سیلاب از فردا در استان هشدار داد. سیل در راه مازندران/ آماده باش به دستگاه‌های اجرایی استان
به گزارش شمال نیوز، مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران نسبت به وقوع سیلاب از فردا در استان هشدار داد.(ادامه)
شمال نیوز : از میان میهمان ها و مسئولین برجسته لشکری و کشوری  ، پزشک بدون مرز مازنی نیز به برنامه پرطرفدار «به افق فلسطین » در شبکه افق دعوت گردید  تا جنبه های آسیب های انسانی را در ابعاد جسمی و روحی و تبعات حاصل از جنگ فسفری رژیم صهیونیستی علیه مردم مسلمان غزه را تشریح نماید ناگفته های دکتر عمادی از جنبه های آسیب های انسانی و تبعات حاصل از جنگ فسفری رژیم صهیونیستی علیه مردم مسلمان غزه
شمال نیوز : از میان میهمان ها و مسئولین برجسته لشکری و کشوری ، پزشک بدون مرز مازنی نیز به برنامه پرطرفدار «به افق فلسطین » در شبکه افق دعوت گردید تا جنبه های آسیب های انسانی را در ابعاد جسمی و روحی و تبعات حاصل از جنگ فسفری رژیم صهیونیستی علیه مردم مسلمان غزه را تشریح نماید(ادامه)
عکس/ مازندرانِ زیبا(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز :  مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد.

جشنواره رسانه ای خزر به صورت بین المللی ادامه می یابد / جشنواره رسانه ای خزر اقدام شایسته ای از سوی مازندران که هویت فرهنگی دارد / استقبال بی نظیر اهالی رسانه های شمال از جشنواره رسانه ای خزر / اهدای یکدستگاه خودروی آتش نشانی به شهرداری چالوس دستاورد بزرگ جشنواره برای مردم
شمال نیوز : مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد. (ادامه)
فرمانده انتظامی مشهد گفت: محموله غیر ایمن چهار قلاده ببر از یک خودروی وانت نیسان واقع در یکی از مناطق مسکونی مشهد کشف شد. کشف چهار قلاده ببر در یک نیسان در مشهد!
فرمانده انتظامی مشهد گفت: محموله غیر ایمن چهار قلاده ببر از یک خودروی وانت نیسان واقع در یکی از مناطق مسکونی مشهد کشف شد.(ادامه)
شمال نیوز : حجت الاسلام پناهیان گفت : طلبه شهید آرمان علی‌وردی برای روشن کردن راه حق و حقیقت جلودار شد، از اول این طلبه بی‌قرار بود. اول طلبگی‌اش به مدرسه ما آمده بود و بی‌قراری در وجود او نمایان بود.

حجت الاسلام پناهیان:اگر فرهنگ غرب را بپذیریم با تکه تکه شدن آرمان چه کنیم
شمال نیوز : حجت الاسلام پناهیان گفت : طلبه شهید آرمان علی‌وردی برای روشن کردن راه حق و حقیقت جلودار شد، از اول این طلبه بی‌قرار بود. اول طلبگی‌اش به مدرسه ما آمده بود و بی‌قراری در وجود او نمایان بود. (ادامه)
یک متخصص طب ایرانی درباره روش افزایش سیستم ایمنی بدن و جلوگیری از سرماخوردگی در فصل پاییز توضیحاتی ارائه کرد. چکار کنیم در پاییز سرما نخوریم؟
یک متخصص طب ایرانی درباره روش افزایش سیستم ایمنی بدن و جلوگیری از سرماخوردگی در فصل پاییز توضیحاتی ارائه کرد.(ادامه)
شمال نیوز : عمل جراحی بینی نسبت به سایر عمل‌های زیبایی در ایران بیشتر است، جالب است بدانید که برعکس تصور غالب ،‌ مدت‌هاست که توجه به ظاهر مورد اقبال مردان هم قرار گرفته است، صابری با تایید این موضوع می‌گوید: «نسبت به ده سال گذشته مراجعه مردها برای انجام جراحی زیبایی بیشتر شده است. مثلاً ۱۵ الی ۲۰ درصد از مراجعه کننده‌ها به خودم مردها هستند.» چه شد که به پایتخت جراحی بینی جهان معروف شدیم؟ / ۲۰ درصد متقاضیان جراحی‌ های زیبایی مردان هستند
شمال نیوز : عمل جراحی بینی نسبت به سایر عمل‌های زیبایی در ایران بیشتر است، جالب است بدانید که برعکس تصور غالب ،‌ مدت‌هاست که توجه به ظاهر مورد اقبال مردان هم قرار گرفته است، صابری با تایید این موضوع می‌گوید: «نسبت به ده سال گذشته مراجعه مردها برای انجام جراحی زیبایی بیشتر شده است. مثلاً ۱۵ الی ۲۰ درصد از مراجعه کننده‌ها به خودم مردها هستند.»(ادامه)
شمال نیوز : چطور می شود افرادی بازنشسته و بدون کارایی و حتی افرادی بدون جایگاه استخدامی امروز در نهادهای مهم استان نظیر استانداری و سایر ادارات کل مناصب مهم را اشغال کرده اند؟ آیا این انتصابات با اصل عدالت و برابری که دولت محترم شعار آن را می دهد در تضاد نیست ؟



آقای استاندار ؛ شآن مردم سوادکوه این نیست!!!
شمال نیوز : چطور می شود افرادی بازنشسته و بدون کارایی و حتی افرادی بدون جایگاه استخدامی امروز در نهادهای مهم استان نظیر استانداری و سایر ادارات کل مناصب مهم را اشغال کرده اند؟ آیا این انتصابات با اصل عدالت و برابری که دولت محترم شعار آن را می دهد در تضاد نیست ؟ (ادامه)
 یک کارشناس ارشد مسائل سیاسی و اجتماعی در مازندران معیشت و رفاه عمومی را از مسائل اولویت دار بیان کرد و گفت: مجلس توانمند موجب دولت قدرتمند می شود.

معیشت و رفاه عمومی اولویت اساسی است/ فراموشی معضل پسماند مازندران/ پیشگیری از اجرای طرح انتقال آب مازندران
یک کارشناس ارشد مسائل سیاسی و اجتماعی در مازندران معیشت و رفاه عمومی را از مسائل اولویت دار بیان کرد و گفت: مجلس توانمند موجب دولت قدرتمند می شود. (ادامه)
با دریافت مجوز از سوی یک شرکت بلژیکی، ساخت و ساز در اولین جزیره هوش مصنوعی جهان اکنون می‌تواند طبق برنامه پیش برود اولین جزیره هوش مصنوعی جهان مجوز دریافت کرد
با دریافت مجوز از سوی یک شرکت بلژیکی، ساخت و ساز در اولین جزیره هوش مصنوعی جهان اکنون می‌تواند طبق برنامه پیش برود(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.273 seconds.