.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
جو بایدن در سال 2007 گفت‌وگویی با روزنامه جام‌جم داشته که حاوی نکات مهمی است حرف‌های 13سال قبل او را با مواضع اخیرش مقایسه کرده‌ایم 13 سال پیش بایدن به جام‌جم چه‌ گفت؟
جو بایدن در سال 2007 گفت‌وگویی با روزنامه جام‌جم داشته که حاوی نکات مهمی است حرف‌های 13سال قبل او را با مواضع اخیرش مقایسه کرده‌ایم(ادامه)
کتابِ «نیم‌قرن تلاش در مسیر نجات سرزمین» با معرفی شخصیت و آثار پروفسور عطاالله قبادیان(گزارش)
(ادامه)
در حقیقت با انتشار اسناد محرمانه آن روزها به درستی می توان دریافت که حقیقت کودتا و یا براندازی، حداکثر یکماه و نیم پس از روی کارآمدن دکتر مصدق در دستور کار انگلیس و....(خبر)
(ادامه)
«علی فاهم» کارشناس و تحلیلگر عراقی معتقد است که سفر وزیر خارجه ایران به بغداد می تواند در راستای ارائه تصویر درست از گرایشات دولت جدید عراق برای مقامات ایرانی و تقویت روابط مشترک مهم باشد ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : شمال نیوز: این روزها همه جا صحبت از قرارداد ۲۵ ساله ایران و چین است که با واکنش های متفاوتی در محافل مختلف و به ویژه میان‌ عامه مردم مواجه شد .... آيا چين واقعا جزيره كيش را خريده است؟! + ده دلیل برای یک ابهام
شمال نیوز : شمال نیوز: این روزها همه جا صحبت از قرارداد ۲۵ ساله ایران و چین است که با واکنش های متفاوتی در محافل مختلف و به ویژه میان‌ عامه مردم مواجه شد ....(ادامه)
شمال نیوز : وی در پاسخ به اینکه آیا سهیمه‌بندی بنزین قرار است تغییری کند و سهمیه به جای خودرو به شخص تعلق گیرد یا اینکه آیا برای عید نیز سهمیه‌ای برای سفرهای نوروزی اعلام می‌شود، گفت: ما پیشنهادی برای تغییر سهمیه‌بندی در دست نداریم..... تغییری در طرح سهمیه‌بندی بنزین وجود ندارد / انسان عمر دارد اما خودرو در ایران عمر ندارد
شمال نیوز : وی در پاسخ به اینکه آیا سهیمه‌بندی بنزین قرار است تغییری کند و سهمیه به جای خودرو به شخص تعلق گیرد یا اینکه آیا برای عید نیز سهمیه‌ای برای سفرهای نوروزی اعلام می‌شود، گفت: ما پیشنهادی برای تغییر سهمیه‌بندی در دست نداریم.....(ادامه)
طبق یک چارت سازمانی کاملاً مشخص، در شب اصابت موشک پدافند قرارگاه خاتم الانبیا به هواپیمای اوکراینی، این قرارگاه (رکن چهارم ارتش) وظیفه حراست از آسمان و سپاه پاسداران نیز در حین انجام عملیات «شهید سلیمانی» در غرب کشور بود. از این روی است که ... پشت پرده طرح استعفای سردار حاجی زاده چیست؟
طبق یک چارت سازمانی کاملاً مشخص، در شب اصابت موشک پدافند قرارگاه خاتم الانبیا به هواپیمای اوکراینی، این قرارگاه (رکن چهارم ارتش) وظیفه حراست از آسمان و سپاه پاسداران نیز در حین انجام عملیات «شهید سلیمانی» در غرب کشور بود. از این روی است که ...(ادامه)
روحانی: معتقدیم با منطق مذاکره و افق برد – برد می توان به توافقات موثر و پایدار رسید / از کمک همه کشورها برای برقراری صلح و ثبات در منطقه استقبال می کنیم / نتیجه تحریم آمریکا باخت – باخت است و سودی برای هیچکس ندارد....(خبر)
(ادامه)
یک نشریه تخصصی سیاست خارجه آمریکا تصریح کرد با ضربات پیاپی متحدان ایران به آمریکا، خاورمیانه جدید در راه است و عملاً سناریوی انزوای ایران به تاریخ پیوسته است.....(خبر)
(ادامه)
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه همه باید با شفافیت و عزمی راسخ با فساد در جامعه مبارزه کنیم، گفت: دست هر کس که در این کشور به فساد آلوده باشد باید با او برخورد شود و مبارزه با فساد، جناح و حزب نمی شناسد و همه مردم و جناح ها خواستار مبارزه با فساد به صورت شفاف هستند. صدای شما مردم، صدای این چند نفر نیست / نگذاریم خواست آمریکا از حنجره عده‌ای معدود بلند شود /هر کسی که به فساد آلوده است باید با او برخورد شود/ در این دولت، یک ریال و یک دلار گم نمی‌شود، آن برای دوران دیگری بود که میلیاردها گم شد و پیدا نکردیم(خبر)
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه همه باید با شفافیت و عزمی راسخ با فساد در جامعه مبارزه کنیم، گفت: دست هر کس که در این کشور به فساد آلوده باشد باید با او برخورد شود و مبارزه با فساد، جناح و حزب نمی شناسد و همه مردم و جناح ها خواستار مبارزه با فساد به صورت شفاف هستند.(ادامه)
ناگفته‌های جنگ ۳۳ روزه به روایت سرلشکر سلیمانی
سردار قاسم سلیمانی در نخستین گفت‌وگوی تلویزیونی خود ناگفته‌هایی از جنگ 33 روزه و پیروزی حزب‌الله لبنان بر رژیم صهیونیستی را بازگو کرد. (ادامه)
 رئیس جمهور با بیان اینکه «من به نمایندگی از ملت و کشورم، اعلام می‌کنم که پاسخ ما به مذاکره تحت تحریم، نه می‌باشد، گفت که ایران هرگز با دشمنی که می‌خواهد با سلاح فقر، فشار و تحریم ایران به تسلیم وادارد، مذاکره نخواهد کرد. پاسخ ایران به مذاکره تحت تحریم، «نه» خواهد بود/ یک اشتباه می‌تواند آتشی بزرگ را در منطقه برافروزد/ شرط ایران برای هرگونه مذاکره، بازگشت به تعهدات و توقف تحریم‌هاست/ عکس یادگاری آخرین ایستگاهِ مذاکره است، نه اولین ایستگاه/ تشریح طرح ایران برای صلح هرمز(خبر)
رئیس جمهور با بیان اینکه «من به نمایندگی از ملت و کشورم، اعلام می‌کنم که پاسخ ما به مذاکره تحت تحریم، نه می‌باشد، گفت که ایران هرگز با دشمنی که می‌خواهد با سلاح فقر، فشار و تحریم ایران به تسلیم وادارد، مذاکره نخواهد کرد.(ادامه)
نامه زاکانی به آیت الله رئیسی پیرامون مفاسد اقتصادی اخیر
یک نماینده سابق مجلس شورای اسلامی پیرامون مفاسد اقتصادی اخیر نامه ای به آیت الله سید ابراهیم رئیسی ریاست قوه قضائیه ارسال کرد.(ادامه)
روسیه از طرح امنیت گروهی در خلیج فارس رونمایی کرد
(ادامه)
احمدی‌نژاد ،عشقش مذاکره با آمریکا بود
محمود احمدی‌نژاد بارها در زمان ریاست‌جمهوری‌اش تمایل خود را به گفت‌وگو با آمریکایی‌ها و گشودن باب مذاکره نشان داده بود. در زمان مذاکرات هم تمایلش بر این بود که خودش مذاکره کند نه تیم هسته‌ای. (ادامه)
نفتکش انگلیسی شب گذشته با هدایت نیروی دریایی سپاه پاسداران وارد لنگرگاه بندرعباس و تحویل اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان شد.
توقیف یک فروند نفتکش انگلیسی توسط نیروی دریایی سپاه / آغاز بررسی تخلفات نفتکش انگلیسی / جلسه اضطراری دولت انگلیس +عکس و واکنش‌ها(خبر)
نفتکش انگلیسی شب گذشته با هدایت نیروی دریایی سپاه پاسداران وارد لنگرگاه بندرعباس و تحویل اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان شد. (ادامه)
نحوه برخورد نخست وزیر پاکستان با پادشاه سعودی جنجالی شد +فیلم
نحوه برخورد عمران خان، نخست وزیر پاکستان با پادشاه سعودی به جنجال‌ها در روابط دو کشور دامن زده است. (ادامه)
دو نفتکش‌ عربستانی در نزدیکی امارات مورد هدف قرار گرفتند
وزیر انرژی، صنایع و منابع معدنی عربستان نیز اذعان کرد، روز یکشنبه برابر با ۱۲ مه ۲۰۱۹ دو نفتکش سعودی نیز هدف "عملیات خرابکارانه" قرار گرفتند.(ادامه)
رئیس جمهور تصریح کرد: اقدام امروز جمهوری اسلامی ایران توقف دو اقدام است و به یک معنا دو فروش را انجام نمی‌دهیم؛ نه اورانیوم غنی شده را از امروز می‌فروشیم، نه آب سنگین‌مان را. امروز فروش اورانیوم غنی‌شده و آب‌سنگین را متوقف می‌کنیم/ اگر در ۶۰ روز به نتیجه نرسیم دو اقدام دیگر آغاز می‌شود/ برجام هیچ تغییری نخواهد کرد؛ برای اجرایی شدن بهتر آن، مذاکره می‌کنیم(خبر)
رئیس جمهور تصریح کرد: اقدام امروز جمهوری اسلامی ایران توقف دو اقدام است و به یک معنا دو فروش را انجام نمی‌دهیم؛ نه اورانیوم غنی شده را از امروز می‌فروشیم، نه آب سنگین‌مان را.(ادامه)
آیا روحانی نامه صدام به هاشمی را افشا کرد
روحانی گفته بود: این جمهوری اسلامی ایران بود که عربستان را نجات داد و اگر تصمیم دیگری در آن مقطع گرفته بودیم، چه بسا امروز اثری از عربستان و امارات وجود نداشت. (ادامه)
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به سوال خبرنگار الفرات عراق گفت که بطور حتم نامزد انتخابات ریاست جمهوری (در سال 1400) نخواهد بود. ظریف: نامزد انتخابات 1400 نیستم
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به سوال خبرنگار الفرات عراق گفت که بطور حتم نامزد انتخابات ریاست جمهوری (در سال 1400) نخواهد بود.(ادامه)

بیانیه این نشست نشان داد که اروپا، چین و روسیه در پی تحکیم برجام هستند و امیدواریم با حمایت کشورهای قانونگرا و چندجانبه گرا از این مرحله عبور کنیم.... دکتر روحانی با بیان اینکه ملت ایران صبور و مقاوم بوده و از مشکلات عبور خواهد کرد، افزود: تحریم های آمریکا شرایط جدیدی را برای تولید و صادرات ایران بوجود آورده و ما می توانیم به عنوان فرصت از آن استفاده کنیم. دولت ایران برنامه ریزی‌های آمریکایی‌ها را با شکست مواجه و آمریکا را منزوی کرد / آمریکا تنهاست و همه کشورها اقدام آمریکا را نادرست دانستند(خبر)
بیانیه این نشست نشان داد که اروپا، چین و روسیه در پی تحکیم برجام هستند و امیدواریم با حمایت کشورهای قانونگرا و چندجانبه گرا از این مرحله عبور کنیم.... دکتر روحانی با بیان اینکه ملت ایران صبور و مقاوم بوده و از مشکلات عبور خواهد کرد، افزود: تحریم های آمریکا شرایط جدیدی را برای تولید و صادرات ایران بوجود آورده و ما می توانیم به عنوان فرصت از آن استفاده کنیم. (ادامه)
 تحریم های یکجانبه و نامشروع، خود نوعی تروریسمِ اقتصادی و ناقض حقِ توسعه است. جنگ اقتصادی که آمریکا تحت عنوان تحریم‌های تازه، آغاز کرده نه تنها مردم ایران را هدف قرار داده، بلکه آثار زیان‌باری برای مردم کشورهای دیگر داشته و در روند تجارت جهانی، اِخلال کرده... گفت‌و‌گو را از همین جا آغاز می‌کنم و به صراحت اعلام می‌کنم: موضوع امنیت بین‌الملل، بازیچه سیاستِ داخلی آمریکا نیست... چرا رؤسای سازمان‌های تروریستی منجمله سازمانی که مسئولیت رسمی عملیات شنبه را به عهده گرفت در کشورهای غربی فعالیت می کنند 




دولت آمریکا عزم آن دارد که کلیه نهادهای بین‌المللی را بی‌خاصیت سازد/سیاست ایران؛ تعهد در برابر تعهد،نقض در برابر نقض،تهدید در برابر تهدید/با چه معیاری می‌توانیم با دولت بدعهد آمریکا،عهدی تازه ببندیم/ برای گفت‌و‌گو نیازی به گرفتن عکس‌های دونفره نیست(خبر)
تحریم های یکجانبه و نامشروع، خود نوعی تروریسمِ اقتصادی و ناقض حقِ توسعه است. جنگ اقتصادی که آمریکا تحت عنوان تحریم‌های تازه، آغاز کرده نه تنها مردم ایران را هدف قرار داده، بلکه آثار زیان‌باری برای مردم کشورهای دیگر داشته و در روند تجارت جهانی، اِخلال کرده... گفت‌و‌گو را از همین جا آغاز می‌کنم و به صراحت اعلام می‌کنم: موضوع امنیت بین‌الملل، بازیچه سیاستِ داخلی آمریکا نیست... چرا رؤسای سازمان‌های تروریستی منجمله سازمانی که مسئولیت رسمی عملیات شنبه را به عهده گرفت در کشورهای غربی فعالیت می کنند (ادامه)
رئیس جمهور گفت: ایران به عنوان شریکی مستقل و مطمئن آماده گسترش همکاری های اقتصادی منطقه ای و بین المللی است. فقر از عوامل بی ثباتی و گسترش تروریسم و افراطی گرایی است/ طرفین برجام در قبال تعهدات رفع تحریمی پذیرفته شده در برجام مسئولیت دارند(خبر)
رئیس جمهور گفت: ایران به عنوان شریکی مستقل و مطمئن آماده گسترش همکاری های اقتصادی منطقه ای و بین المللی است.(ادامه)
امام جمعه موقت تهران گفت: آمریکا از اول دنبال براندازی بود. می خواهند مردم را ناامید کنند، به یاری خداوند آینده این کشور روشن روشن است.


واکنش سیداحمد خاتمی به خروج ترامپ از برجام
امام جمعه موقت تهران گفت: آمریکا از اول دنبال براندازی بود. می خواهند مردم را ناامید کنند، به یاری خداوند آینده این کشور روشن روشن است. (ادامه)
محمد بن سلمان با بیان اینکه کشورهای عربی منافع مشترک زیادی با اسرائیل دارند، گفت فلسطینیان و اسرائیل حق دارند سرزمین خودشان را داشته باشند. ولیعهد سعودی موجودیت اسرائیل را به رسمیت شناخت
محمد بن سلمان با بیان اینکه کشورهای عربی منافع مشترک زیادی با اسرائیل دارند، گفت فلسطینیان و اسرائیل حق دارند سرزمین خودشان را داشته باشند.(ادامه)

سخنگوی شورای نگهبان گفت: جلساتی برای تعریف رجل سیاسی ادامه دارد اما هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ایم.


احمدی‌نژاد مطالبش درباره شورای نگهبان را مستند اعلام کند/ در مورد رجل سیاسی هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ایم(خبر)
سخنگوی شورای نگهبان گفت: جلساتی برای تعریف رجل سیاسی ادامه دارد اما هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ایم. (ادامه)
محمدجواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان از چهره‌هایی است که در سال‌های اخیر همواره نامش به عنوان یکی از اثرگذارترین چهره‌ها و مقامات ایرانی مطرح بوده است.
موبایلم هنگام مذاکرات مثل اتو داغ می‌شد/ رابطه‌ام با رهبر انقلاب، مرید و مرادی است/ ارتباط بسیار نزدیکی با سردار سلیمانی داشته و دارم(خبر)
محمدجواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان از چهره‌هایی است که در سال‌های اخیر همواره نامش به عنوان یکی از اثرگذارترین چهره‌ها و مقامات ایرانی مطرح بوده است. (ادامه)
علی عبدالله صالح که بود؟ / تصاویری از دوران زندگی
(ادامه)
سخنان ترامپ نشانه حقانیت سپاه و برجام است
فرماندار ساری با بیان اینکه خدا به مردم آمریکا صبر دهد تا این مرحله را طی کنند، گفت: صحبت ترامپ در ارتباط با خلیج فارس بدترین چیزی بود که استفاده کرد و حتی منتقدان موضع منفی گرفتند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.122 seconds.