.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
این فصل را با من بخوان ، باقی فسانه است!(ديدگاه)
(ادامه)
محسن رضايي/ ایران، آمریکا و خلیج فارس؛ واکاوی مواضع آمریکا و دولت‌های منطقه
(ادامه)
بسیار تاسف انگیر است در کشور ما نیز مصادره های داخلی باب شده است .مثلاً قصه های مجید کرمانی بنام اصفهان و در اصفهان فیلمبرداری شده و ناگهان حافظ، اصفهانی می شود و اخیراً هم دریای مازندران را فاقد چنین نامی در پیشینه اش دانسته و حتی حاضرند ... ماندگارترین نام برای بزرگترین دریاچه جهان
بسیار تاسف انگیر است در کشور ما نیز مصادره های داخلی باب شده است .مثلاً قصه های مجید کرمانی بنام اصفهان و در اصفهان فیلمبرداری شده و ناگهان حافظ، اصفهانی می شود و اخیراً هم دریای مازندران را فاقد چنین نامی در پیشینه اش دانسته و حتی حاضرند ...(ادامه)
همه حرف‌های تکذیب شده مشایی
(ادامه)
مهترین عناوین روزنامه های امروز
(ادامه)
دامنه‌های اینترنتی را به زبان فارسی ثبت کنید
(ادامه)
متن كامل لایحه هدفمند کردن یارانه‌ها
(ادامه)
اگر قطعنامه 598 را امام نمی پذیرفت جبهه های جنگ متحول نمی‌شد. به‌این خاطر که ما در تیرماه کمبود نیرو داشتیم، اقتصاد جنگ به شدت ضعیف شده بود. اما وقتی امام قطعنامه 598 را پذیرفت تحولی اساسی به وقوع پیوست. آنقدر نیرو به جبهه ها آمد که ما دیگر توان سازماندهی آن‌ها را نداشتیم... روایت محسن رضایی از پایان جنگ و زوایای پنهان قطعنامه 598
اگر قطعنامه 598 را امام نمی پذیرفت جبهه های جنگ متحول نمی‌شد. به‌این خاطر که ما در تیرماه کمبود نیرو داشتیم، اقتصاد جنگ به شدت ضعیف شده بود. اما وقتی امام قطعنامه 598 را پذیرفت تحولی اساسی به وقوع پیوست. آنقدر نیرو به جبهه ها آمد که ما دیگر توان سازماندهی آن‌ها را نداشتیم...(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های صبح امروز کشور
(ادامه)
نسخه جدید محمد عباسی برای وزرات تعاون
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های صبح امروز
(ادامه)
شور انتخاب / ایران اسلامی صحنه حماسه حضور
(ادامه)
نزدیکان احمدی نژاد در صددند تا با طرح مسائل حاشیه ای و جزئی ذهن رضایی را از نقد جدی و اصولی به برنامه های دولت نهم بازداشته و با چنین کاری عملا وقت کشی کرده و این فرصت طلایی را برای شفاف سازی رویه واقعی دولت نهم از منتقدان خود بگیرند ... در مناظره رضایی و احمدی نژاد چه خواهد گذشت؟
نزدیکان احمدی نژاد در صددند تا با طرح مسائل حاشیه ای و جزئی ذهن رضایی را از نقد جدی و اصولی به برنامه های دولت نهم بازداشته و با چنین کاری عملا وقت کشی کرده و این فرصت طلایی را برای شفاف سازی رویه واقعی دولت نهم از منتقدان خود بگیرند ...(ادامه)
صادق علی رنجبر دردهای کهنه و حرفهای تازه!(ديدگاه)
صادق علی رنجبر(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های صبح امروز
(ادامه)
دومین نشست مطبوعاتی شفقت در بوشهر
(ادامه)
سكوت 20 ساله ميرحسين شكست
(ادامه)
تدوین استراتژی برای اکتشاف نفت و گاز در خزر
(ادامه)
محسن‌رضایی وپیشنهاد شورای منطقه‌ای
(ادامه)
مهمترین رویدادهای سیاسی سال 1386
(ادامه)
دکتر علی لاریجانی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در حاشیه "همایش نقش انرژی هسته ای و کار برد آن " در دانشگاه آزاد اسلامی ساری در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی درباره انتخابات مجلس هشتم و نقش گروههای سیاسی در انسجام و وحدت ملی ... لاریجانی در ساري : توسعه پایدار منوط به تشکیل مجلسی شجاع و توانمنداست
دکتر علی لاریجانی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در حاشیه "همایش نقش انرژی هسته ای و کار برد آن " در دانشگاه آزاد اسلامی ساری در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی درباره انتخابات مجلس هشتم و نقش گروههای سیاسی در انسجام و وحدت ملی ...(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.127 seconds.