.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
انتصاب مديرعامل جديد سازمان بهشت رضا شهرداري ساري
اميد مالجو از سوي مهدي عبوري شهردار ساري به عنوان مديرعامل جديد سازمان بهشت رضا (ع) منصوب شد (ادامه)
شمال نیوز : بنا به اطلاع موثق دريافتي پس از مذاكرات به عمل آمده از سوي وزارت كشور با عبوري در خصوص سه گزينه ي استانداري استان هاي قم،اردبيل و سمنان در نهايت سمنان مقصد « جوانترین استاندار کشور » خواهد بود..... « مهدی عبوری » استاندار سمنان می شود
شمال نیوز : بنا به اطلاع موثق دريافتي پس از مذاكرات به عمل آمده از سوي وزارت كشور با عبوري در خصوص سه گزينه ي استانداري استان هاي قم،اردبيل و سمنان در نهايت سمنان مقصد « جوانترین استاندار کشور » خواهد بود.....(ادامه)
مهرماه در ايران اسلامي، مصادف با دو مناسبت بزرگ ملي است... پاسداشت فرهنگ و تفكر دفاع مقدس(ديدگاه)
مهرماه در ايران اسلامي، مصادف با دو مناسبت بزرگ ملي است...(ادامه)
پيام رئيس شوراي شهر ساري بمناسبت بازگشايي مدارس
رئيس شوراي اسلامي شهر ساري در پيامي فرا رسيدن سال جديد تحصيلي را به اصحاب تعليم و تربيت تبريك گفت (ادامه)
 مهدي عبوري در احكامي جديد، شهرداران مناطق سه گانه شهرداري ساري و مديرعامل سازمان عمران را منصوب كرد.
شهرداران مناطق سه گانه و مديرعامل سازمان عمران شهرداری ساری منصوب شدند
مهدي عبوري در احكامي جديد، شهرداران مناطق سه گانه شهرداري ساري و مديرعامل سازمان عمران را منصوب كرد. (ادامه)
شمال نیوز: وی متولد شهرستان شاهرود استان سمنان در مقابل چشمان استاندار و نمایندگان مدعی مازنی به عنوان یک مدیر غیر بومی به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران منصوب شد ..... وقتی در بهداشت و درمان استان قحط الرجال است / یک غیر بومی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران شد !
شمال نیوز: وی متولد شهرستان شاهرود استان سمنان در مقابل چشمان استاندار و نمایندگان مدعی مازنی به عنوان یک مدیر غیر بومی به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران منصوب شد .....(ادامه)
نگاه نو به منابع درآمدي شهرداري‌ها / تحقق شهرايده آل
معاون شهرسازي و معماري و امور مناطق شهرداري ساري، نگاه نو به منابع درآمدي شهرداري‌ها را از مهم‌ترين عوامل تحقق شهر ايده آل و توسعه پايدار دانست (ادامه)
شمال نیوز : شهردار مرکز استان تاكيد كرد: من يك مازندراني ام و مازندران را يك كلانشهر مي‌بينم كه شهرهاي آن به مثابه محله‌هاي اين شهر است و بدون ترديد توسعه مركز استان پيشرفت ساير شهرهاي استان را به همراه خواهد داشت و در اين خصوص نبايد فراموش كرد كه همه ما مازندراني هستيم..... عبوری : من يك مازندراني ام و مازندران را يك كلانشهر مي بينم
شمال نیوز : شهردار مرکز استان تاكيد كرد: من يك مازندراني ام و مازندران را يك كلانشهر مي‌بينم كه شهرهاي آن به مثابه محله‌هاي اين شهر است و بدون ترديد توسعه مركز استان پيشرفت ساير شهرهاي استان را به همراه خواهد داشت و در اين خصوص نبايد فراموش كرد كه همه ما مازندراني هستيم.....(ادامه)
شمال نیوز: آيين افتتاح زيرگذرهاي پل گردن، عصر جمعه ۱۳ مرداد ماه همزمان با ايام دهه كرامت و ميلاد امام رضا(ع) و با حضور مهدي عبوري شهردار ساري، علي اصغر يوسف نژاد نماينده مردم ساري و مياندورود در مجلس شوراي اسلامي، اعضا شوراي اسلامي شهر ساري و برخي مديران شهري و استاني و.... بهره برداری از زيرگذرهاي منطقه پل گردن شهر ساری
شمال نیوز: آيين افتتاح زيرگذرهاي پل گردن، عصر جمعه ۱۳ مرداد ماه همزمان با ايام دهه كرامت و ميلاد امام رضا(ع) و با حضور مهدي عبوري شهردار ساري، علي اصغر يوسف نژاد نماينده مردم ساري و مياندورود در مجلس شوراي اسلامي، اعضا شوراي اسلامي شهر ساري و برخي مديران شهري و استاني و....(ادامه)
 شمال نیوز: آيين افتتاح زيرگذرهاي پل گردن، عصر جمعه ۱۳ مرداد ماه همزمان با ايام دهه كرامت و ميلاد امام رضا(ع) و با حضور مهدي عبوري شهردار ساري، علي اصغر يوسف نژاد نماينده مردم ساري و مياندورود در مجلس شوراي اسلامي، اعضا شوراي اسلامي شهر ساري و برخي مديران شهري و استاني و.... بهره برداری از زيرگذرهاي منطقه پل گردن شهر ساری
شمال نیوز: آيين افتتاح زيرگذرهاي پل گردن، عصر جمعه ۱۳ مرداد ماه همزمان با ايام دهه كرامت و ميلاد امام رضا(ع) و با حضور مهدي عبوري شهردار ساري، علي اصغر يوسف نژاد نماينده مردم ساري و مياندورود در مجلس شوراي اسلامي، اعضا شوراي اسلامي شهر ساري و برخي مديران شهري و استاني و....(ادامه)
مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران مازندران با جانبازان قطع نخاعي ديدار كرد.

ديدار مدير كل بنياد مازندران با جانبازان نخاعي
مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران مازندران با جانبازان قطع نخاعي ديدار كرد. (ادامه)
 شمال نیوز: آيين افتتاح زيرگذرهاي پل گردن، عصر جمعه ۱۳ مرداد ماه همزمان با ايام دهه كرامت و ميلاد امام رضا(ع) و با حضور مهدي عبوري شهردار ساري، علي اصغر يوسف نژاد نماينده مردم ساري و مياندورود در مجلس شوراي اسلامي، اعضا شوراي اسلامي شهر ساري و ....

بهره برداری از زیرگذرهای منطقه پل گردن شهر ساری
شمال نیوز: آيين افتتاح زيرگذرهاي پل گردن، عصر جمعه ۱۳ مرداد ماه همزمان با ايام دهه كرامت و ميلاد امام رضا(ع) و با حضور مهدي عبوري شهردار ساري، علي اصغر يوسف نژاد نماينده مردم ساري و مياندورود در مجلس شوراي اسلامي، اعضا شوراي اسلامي شهر ساري و .... (ادامه)
شمال نیوز: سفراي آفريقايي روز يكشنبه با حضور در شهرستان قائم شهر، زادگاه پزشك بدون مرز و نام آشناي مردم آفريقا (دكتر سيد ناصر عمادي) از مردم و مسئولين اين شهر براي خدمات ارزنده پزشكي فرزند قائم شهر و شهرشان  كه بارها دور از شهر و ديار و خانواده، خدمتگزار نيازمندان كشورشان (آفريقا) بوده قدرداني خواهد نمود. ..... حضور همزمان سفرای 6 کشور آفریقایی در ساری و قائم شهر+برنامه ها
شمال نیوز: سفراي آفريقايي روز يكشنبه با حضور در شهرستان قائم شهر، زادگاه پزشك بدون مرز و نام آشناي مردم آفريقا (دكتر سيد ناصر عمادي) از مردم و مسئولين اين شهر براي خدمات ارزنده پزشكي فرزند قائم شهر و شهرشان كه بارها دور از شهر و ديار و خانواده، خدمتگزار نيازمندان كشورشان (آفريقا) بوده قدرداني خواهد نمود. .....(ادامه)
زمزمه‌های استعفا بخشدار منطقه چهاردانگه چند روزی است که در محافل عمومی منطقه چهاردانگه مطرح می‌شود ولی به صورت رسمی در این ارتباط مطالبی عنوان نشده است.


بخشدار منطقه چهاردانگه ساري استعفا داد
زمزمه‌های استعفا بخشدار منطقه چهاردانگه چند روزی است که در محافل عمومی منطقه چهاردانگه مطرح می‌شود ولی به صورت رسمی در این ارتباط مطالبی عنوان نشده است. (ادامه)
شمال نیوز : قرباني با بيان اين مطلب كه طول اجراي اين پروژه حدود ۵۰ كيلومتر است، ادامه داد: توسعه پايدار شهري و همچنين توسعه زيرساخت‌هاي موردنياز از جمله اهداف اصلي اين پروژه در مركز استان به شمار مي‌رود..... اجراي پروژه فيبر نوري در ساري؛ گامي جديد در تحقق شهر الكترونيك
شمال نیوز : قرباني با بيان اين مطلب كه طول اجراي اين پروژه حدود ۵۰ كيلومتر است، ادامه داد: توسعه پايدار شهري و همچنين توسعه زيرساخت‌هاي موردنياز از جمله اهداف اصلي اين پروژه در مركز استان به شمار مي‌رود.....(ادامه)

مهدی عبوری با اشاره به پروژه های آماده بهره برداری در سطح شهر گفت: ساری به زودی قطب گردشگری شمال کشور خواهد شد.(ادامه)
مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران مازندران در ديدار با جانباز هفتاد درصد منصور حاجيان گفت: جانبازان عزيز انسانهايي فداكار و با غيرت هستند
ديدار مدير كل بنياد شهيد مازندران با جانباز منصور حاجيان
مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران مازندران در ديدار با جانباز هفتاد درصد منصور حاجيان گفت: جانبازان عزيز انسانهايي فداكار و با غيرت هستند (ادامه)
شمال نیوز : شاعری خطاب به نماينده ساري گفت : وقتي نماينده در مجلس راي نمي آورد نبايد مسائل را به استان منتقل كند، دولت و استاندار متعلق به شماست . نزنيدش . تا زمان تغيير نرسيد همه وظيفه داريم كمكش كنيم.  با ايشان تماس گرفتم و با صراحت گفتم اين چه برخوردي است كه شما استان را به هم مي ريزيد.... دولت و استاندار متعلق به شماست ؛ نزنيدش !
شمال نیوز : شاعری خطاب به نماينده ساري گفت : وقتي نماينده در مجلس راي نمي آورد نبايد مسائل را به استان منتقل كند، دولت و استاندار متعلق به شماست . نزنيدش . تا زمان تغيير نرسيد همه وظيفه داريم كمكش كنيم. با ايشان تماس گرفتم و با صراحت گفتم اين چه برخوردي است كه شما استان را به هم مي ريزيد....(ادامه)
شمال نیوز : مردم در ساری هم مانند سراسر کشور با مشارکتی حداکثری در انتخابات در گام نخست رای اعتماد به نظام را به صندوقها انداختند و در ثاني برگزيدگان خود در انتخابات رييس جمهوري و انجمن شهر را  برگزیدند. كه البته در.... انتخابات شوراي شهر ساري و چند نكته قابل تامل ....
شمال نیوز : مردم در ساری هم مانند سراسر کشور با مشارکتی حداکثری در انتخابات در گام نخست رای اعتماد به نظام را به صندوقها انداختند و در ثاني برگزيدگان خود در انتخابات رييس جمهوري و انجمن شهر را برگزیدند. كه البته در....(ادامه)
سال‌هاست که از «معيارها، ويژگي‌ها و شايستگي‌هاي» لازم براي پست رياست‌جمهوري به  ابتناي قانون اساسي در محافل علمي و سياسي کشور و بعضاً در عرصه‌هاي بين‌المللي سخن گفته مي‌شود، معيارها و شايستگي‌هايي که بعضاً در عمل قدرت پيش‌بيني دقيق ... انتخاب رییس جمهور بر اساس نظریه شایستگی –ظرفیت –عملکرد
سال‌هاست که از «معيارها، ويژگي‌ها و شايستگي‌هاي» لازم براي پست رياست‌جمهوري به ابتناي قانون اساسي در محافل علمي و سياسي کشور و بعضاً در عرصه‌هاي بين‌المللي سخن گفته مي‌شود، معيارها و شايستگي‌هايي که بعضاً در عمل قدرت پيش‌بيني دقيق ...(ادامه)
شمال نیوز : فرمانداری ساری در اجراي ماده 51 قانون انتخابات و ماده 56 آيين نامه اجرايي، اسامي نامزدهاي انتخابات شوراي اسلامي شهر ساري را اعلام کرد ...... اعلام اسامی نهایی نامزدهای انتخابات شورای پنجم در شهر ساری
شمال نیوز : فرمانداری ساری در اجراي ماده 51 قانون انتخابات و ماده 56 آيين نامه اجرايي، اسامي نامزدهاي انتخابات شوراي اسلامي شهر ساري را اعلام کرد ......(ادامه)
رئيس حراست صدا و سيماي مركز مازندران به ديار باقی شتافت
(ادامه)
ديدار نوروزي مدير كل بنياد شهید مازندران با ايثارگران
مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مازندران با آغاز سال نو، از ايثارگران استان ديدار كردند (ادامه)
مشاركت شهروندان ساروی در پاكيزگي شهر
(ادامه)
در سال آينده ۱۲۴ پروژه در ساری احداث مي شود
(ادامه)
شمال نیوز: رئيس كميسيون بودجه و حقوقي شوراي اسلامی شهر ساري از تصویب بودجه 583 میلیارد تومانی این نهاد توسط شورای اسلامی شهر ساری خبر داد. بودجه 584 ميليارد تومانی شهرداری ساری تصويب شد
شمال نیوز: رئيس كميسيون بودجه و حقوقي شوراي اسلامی شهر ساري از تصویب بودجه 583 میلیارد تومانی این نهاد توسط شورای اسلامی شهر ساری خبر داد.(ادامه)
انتصاب رييس جديد حراست شهرداري ساري
(ادامه)
جمع آوری سگ های ولگرد به شرط زنده
شمال نیوز: شهرداری ساری در یک اقدام پسندیده و در راستای حفظ حقوق حیوانات،طرح زنده گیری سگ های ولگرد را در دستور کار خود قرار داد که رضایت کامل شهروندان را در پی داشت. (ادامه)
با استناد به تصويب هيات مركزي نظات بر انتخابات به موجب احكام جداگانه حجت الاسلام والمسلمين جناب دكتر زكوي به عنوان رييس و اقايان... اعضای هيات نظارت دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري مشخص شدند
با استناد به تصويب هيات مركزي نظات بر انتخابات به موجب احكام جداگانه حجت الاسلام والمسلمين جناب دكتر زكوي به عنوان رييس و اقايان...(ادامه)
ثبت نام طرح " هر خانه يك درخت " در ساری
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.246 seconds.