.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سواد مالی در یک تعریف کوتاه و ساده به این معناست که بدانید چگونه پول خود را مدیریت کنید. راهکار‌های سرمایه‌گذاری و پس‌انداز که والدین باید بدانند
سواد مالی در یک تعریف کوتاه و ساده به این معناست که بدانید چگونه پول خود را مدیریت کنید.(ادامه)
شمال نیوز: استفاده از غذای ضد پیری  anti-aging-foods برای حمایت بدن بعد از 40 سالگی بسیار ضروری به نظر می رسد. پوست زیبا و درخشان ارتباط مستقیمی با نحوه غذا خوردن ما دارد، اما غذاهای ضد پیری می تواند کمک بیشتری کند. آشنایی با ده ماده غذایی که روند پیر شدن را کند می کند
شمال نیوز: استفاده از غذای ضد پیری anti-aging-foods برای حمایت بدن بعد از 40 سالگی بسیار ضروری به نظر می رسد. پوست زیبا و درخشان ارتباط مستقیمی با نحوه غذا خوردن ما دارد، اما غذاهای ضد پیری می تواند کمک بیشتری کند.(ادامه)
در این بخش اطلاعاتی را درباره مراحل زندگی انسان مطالعه خواهید کرد. مراحل و دوره های زندگی انسان + تصاویر
در این بخش اطلاعاتی را درباره مراحل زندگی انسان مطالعه خواهید کرد.(ادامه)
کلاهبرداری با شیوه و شگرد کمک به مراجعین دستگاه‌ ای تی ام
رئیس پلیس آگاهی مازندران از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای که با شیوه و شگرد کمک به مراجعین دستگاه‌ای تی ام، کارت‌های عابربانک آن‌ها را به سرقت می‌برد، خبر داد.(ادامه)
افراد سالمند در چه شرایطی روزه بگیرند
رئیس مرکز تحقیقات سالمندی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، در ارتباط با شرایط روزه داری افراد سالمند توضیحاتی ارائه داد.(ادامه)
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به پیگیری معاونت بانوان برای مشاغل شناور به‌منظور فرزندآوری گفت: طرح تسهیلاتی فرزندآوری باید به‌عنوان پایلوت در استان گیلان اجرایی شود تا از کهولت سن در گیلان جلوگیری شود. معاون رئیس‌جمهور: گیلان پایلوت طرح تسهیلاتی فرزندآوری در کشور شود
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به پیگیری معاونت بانوان برای مشاغل شناور به‌منظور فرزندآوری گفت: طرح تسهیلاتی فرزندآوری باید به‌عنوان پایلوت در استان گیلان اجرایی شود تا از کهولت سن در گیلان جلوگیری شود.(ادامه)
شمال نیوز : دکتر موسوی گفت :  در استان مازندران ۱۰۱ مرکز جامع خدمات سلامت شهری ، ۲۰۷ مرکز جامع خدمات سلامت روستایی و ۱۱۳۶ خانه بهداشت وجود دارد. چند درصد از جمعیت مازندران سالمند هستند؟
شمال نیوز : دکتر موسوی گفت : در استان مازندران ۱۰۱ مرکز جامع خدمات سلامت شهری ، ۲۰۷ مرکز جامع خدمات سلامت روستایی و ۱۱۳۶ خانه بهداشت وجود دارد.(ادامه)
نرخ تولد طی ۱۵ سال ۳۰ درصد کمتر شد/بحران جمعیت در ۷ استان
معاون بهداشتی وزارت بهداشت از کاهش ۳۰ درصدی نرخ تولد طی ۱۵ سال اخیر در کشور خبر داد و گفت: متوسط رشد جمعیت از ۲.۵ درصد به ۰.۷ درصد رسیده است.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل بنیاد مسکن مازندران نگفت که بنیاد مسکن استان مازندران چه راهکارهایی برای بازسازی و مقاوم سازی واحدهای روستایی که علیرغم پیری ساکنان آن ، از گردونه بازسازی ها بازمانده اند اندیشیده است . پیری جمعیت مانع بازسازی خانه های روستایی مازندران !/وقتی صورت مسئله هم پاک می شود !
شمال نیوز : مدیرکل بنیاد مسکن مازندران نگفت که بنیاد مسکن استان مازندران چه راهکارهایی برای بازسازی و مقاوم سازی واحدهای روستایی که علیرغم پیری ساکنان آن ، از گردونه بازسازی ها بازمانده اند اندیشیده است .(ادامه)
شمال نیوز : گوهردهی با عنوان اینکه در استان مازندران ۲۹ مرکز توانمندسازی مرتبط با سالمندان فعالیت دارند، اظهار داشت: در این مراکز خدمات حمایتی مختلفی ارائه می‌شود. چند درصد جمعیت مازندران سالمند هستند ؟
شمال نیوز : گوهردهی با عنوان اینکه در استان مازندران ۲۹ مرکز توانمندسازی مرتبط با سالمندان فعالیت دارند، اظهار داشت: در این مراکز خدمات حمایتی مختلفی ارائه می‌شود.(ادامه)
علائم دلتا کرونا در کودکان
یک متخصص کودکان با تاکید بر اینکه همه گروه‌های سنی در معرض خطر ابتلا به کرونا قرار دارند درعین حال علائم ابتلا به دلتا در کودکان را توضیح داد.(ادامه)
بایدها و نبایدهای واکسیناسیون کرونا
وقتی ما واکسن میزنیم تا زمانی که دوز دوم را نزدیم، نه تنها از بیماری مصون نیستیم، بلکه به علت سهل انگاری و احساس امنیت کاذب، بیشتر در معرض خطر ابتلا قرار خواهیم داشت. (ادامه)
جدیدترین علائم کرونای دلتا
دبیر کمیته علمی کشوری کووید ۱۹، گفت: به نظر می رسد اگر در نوع جهش یافته دلتا هر چه سریعتر درمان ضد ویروسی را شروع کنیم بتوانیم زودتر بیماری را کنترل کنیم.(ادامه)
چه علائمی در چهره نشانه قند خون بالاست؟
دیابت نوع دوم ممکن است نشانه ها و علائم خفیف یا شدید داشته باشد و البته این به شرطی است که دیابت از خود علائمی بروز دهد. (ادامه)
این افراد ترشی نخورند
ترشی در کنار برخی غذاها بسیار می چسبد اما باید بدانید منع مصرف آن را دارید یا خیر.(ادامه)
جزییات ممنوعیت های سفر در تعطیلات آخر هفته
سخنگوی ستاد مقابله با کرونا گفت:اکثر استان‌ها همچنان روند نزولی را طی می‌کنند و میزان مرگ کاهش پیدا می‌کند اما در جنوب و جنوب‌شرقی موارد افزایشی بوده است.(ادامه)
جهانگیری: شب ردصلاحیتم در منزل ما جشن بود
معاون اول رئیس جمهور گفت: شبی که نظر شورای نگهبان به من اعلام شد، در منزل ما بعد از گذشت ده روز از ثبت نام، شب جشن بود زیرا همه احساس کردند که بار بزرگی از دوشم برداشته شد (ادامه)
واکسیناسیون کرونایی توقف ندارد
سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه واکسناسیون توقف ندارد، گفت: هفته آینده واکسیناسیون سالمندان بالای ۷۰ سال انجام می‌شود.(ادامه)
تزریق ۹۷ درصد واکسن‌های وارد شده به مازندران
حدود ۹۷ درصد واکسن‌هایی ارسال شده به مازندران تاکنون تزریق شده است.(ادامه)
چرا واکسیناسیون افراد بالای ۸۰ سال مازندران با تاخیر انجام شد؟
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران درباره علت تاخیر در واکسیناسیون افراد بالای ۸۰ سال استان توضیحاتی را ارائه داد.(ادامه)
چرا واکسیناسیون افراد بالای ۸۰ سال مازندران با تاخیر انجام شد؟
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران درباره علت تاخیر در واکسیناسیون افراد بالای ۸۰ سال استان توضیحاتی را ارائه داد.(ادامه)
واکسیناسیون ۳۲ هزار سالمند بالای ۸۰ سال مازندرانی
۳۲ هزار سالمند بالای ۸۰ سال مازندرانی تاکنون در برابر کرونا واکسینه شده اند.(ادامه)
نمکی: در مرحله سرازیری قله‌های پیک چهارم هستیم
وزیر بهداشت با اشاره به اینکه در حال پشت سر گذاشتن پیک چهارم کرونا در کشور هستیم، گفت: در این پیک گرچه ویروس کشنده‌تر و مهاجم‌تر بود، اما با همه این اوصاف ما ۲.۵ برابر میزان بستری پیک سوم، بیمار بستری داشتیم، اما مرگ و میرها گرچه یکی هم برای ما زیاد بود اما به نسبت سرپایی و بستری، نصف پیک قبلی بود.(ادامه)
واکسیناسیون حدود ۲ هزار سالمند در رامسر
حدود ۲ هزار سالمند بالای ۸۰ سال در رامسر علیه ویروس کرونا واکسینه می‌شوند.(ادامه)
خواب زیاد سالمندان از نشانه‌های ابتلا به کرونا است
یک متخصص بیماری‌های عفونی گفت: در دوران پاندمی کرونا مصرف حداقل ۸ لیوان آب در روز – علاوه بر مایعات غیر آب – برای عموم مردم ضروری است.(ادامه)
عرضه واکسن ایرانی کرونا در تیرماه /ممنوعیت ها تمدید شد
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا از تمدید اعمال ممنوعیت ها تا پایان هفته جاری خبر داد و گفت: یک یا دو واکسن تولید داخل تا تیرماه به صورت انبوه عرضه خواهد شد.(ادامه)
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: هر چه گفتیم و التماس کردیم که صبوری کنید تا ویروس سرکش انگلیسی گسترش پیدا نکند، توجه نکردند، روز‌های سختی در پیش است. امیدوارم دستاورد‌های افتخارآمیز گذشته به سادگی به باد نرود.
قسم دادیم صبوری کنید اما.../ روز‌های سختی در پیش است/ گفتیم صف‌های طولانی تهیه ارزاق و سفر گرفتارمان می‌کند/ تعداد بیماران در حال افزایش و تخت‌های بیمارستانی درحال پر شدن است(خبر)
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: هر چه گفتیم و التماس کردیم که صبوری کنید تا ویروس سرکش انگلیسی گسترش پیدا نکند، توجه نکردند، روز‌های سختی در پیش است. امیدوارم دستاورد‌های افتخارآمیز گذشته به سادگی به باد نرود. (ادامه)
خودرو‌های شخصی امکان سفر به شمال را ندارند
معاون علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه طبق آخرین ابلاغیه‌های وزارت بهداشت محدودیت سفر به استان‌های شمالی همچنان برقرار است، گفت: خودرو‌های شخصی امکان سفر به استان‌های شمالی را ندارند.(ادامه)
آغاز تزریق واکسن کرونا برای سالمندان مازندران در بابل + عکس
واکسن کرونا برای سالمندان استان مازندارن در مرکز نگهداری سالمندان باب‌الحوائج بابل انجام شد.(ادامه)
آغاز تزریق تزریق واکسن کرونا به ۲۰ هزار سالمند و معلول، از امروز
تزریق واکسن کرونا به ۲۰ هزارنفر سالمند و معلول در سراسر کشور از امروز آغاز می‌شود. وزیر بهداشت گفت: سهمیه واکسن همه شهر‌ها در حال توزیع است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.