.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
 آیت الله جوادی آملی در پیام توییتری نوشت: با فن اقتصاد کشور اداره می شود. اقتصاد یک علمی نیست که آسمانی باشد و قرآن به ما یاد بدهد. اگر اختلاس و بی عرضگی نباشد با فن اقتصاد کشور اداره می شود!
آیت الله جوادی آملی در پیام توییتری نوشت: با فن اقتصاد کشور اداره می شود. اقتصاد یک علمی نیست که آسمانی باشد و قرآن به ما یاد بدهد.(ادامه)
آیت الله العظمی جوادی آملی با بیان اینکه هیچ حقی را نباید از مردم کم گذاشت، گفت: این دینی که برای حیوان آبرو قائل است، آیا برای بشر حرمت قائل نیست؟! مردم ایران، بزرگ و بزرگ زاده هستند و باید حرمتشان حفظ شود / هیچ حقی را نباید از مردم کم گذاشت
آیت الله العظمی جوادی آملی با بیان اینکه هیچ حقی را نباید از مردم کم گذاشت، گفت: این دینی که برای حیوان آبرو قائل است، آیا برای بشر حرمت قائل نیست؟!(ادامه)
در زبان فارسی کسی که جیبش خالی است را گدا می گویند، کلمه گدا بار علمی ندارد، قرآن کریم از چنین شخصی با نام «فقیر» یاد می کند، فقیر یعنی کسی که ستون فقراتش شکسته است و قدرت .... اگر بین مردم و نان مردم فاصله بیافتد دیگر خبری از دین نخواهد بود
در زبان فارسی کسی که جیبش خالی است را گدا می گویند، کلمه گدا بار علمی ندارد، قرآن کریم از چنین شخصی با نام «فقیر» یاد می کند، فقیر یعنی کسی که ستون فقراتش شکسته است و قدرت ....(ادامه)
آیت الله جوادی آملی گفت: «اگر بین مردم و نان مردم فاصله بیافتد دیگر خبری از دین نخواهد بود. اقتصاد یعنی نان مملکت، باید جلوی غارت ها و اختلاس های میلیاردی گرفته شود و مشکلات اقتصادی حل شود!» اگر بین مردم و نان مردم فاصله بیفتد دیگر خبری از دین نخواهد بود / باید به نیاز‌های مردم توجه کرد / امور مدیریتی راه‌حل می‌خواهد نه نصیحت
آیت الله جوادی آملی گفت: «اگر بین مردم و نان مردم فاصله بیافتد دیگر خبری از دین نخواهد بود. اقتصاد یعنی نان مملکت، باید جلوی غارت ها و اختلاس های میلیاردی گرفته شود و مشکلات اقتصادی حل شود!»(ادامه)
آیت الله العظمی جوادی آملی تاکید نمودند: بله، «زن» هست، «زندگی» هست، «آزادی» هست، مرد هم همین طور است، همه اینها سرجایش محفوظ.

آیت الله جوادی آملی: شعار «زن، زندگی، آزادی» را ما هم قبول داریم اما ...
آیت الله العظمی جوادی آملی تاکید نمودند: بله، «زن» هست، «زندگی» هست، «آزادی» هست، مرد هم همین طور است، همه اینها سرجایش محفوظ. (ادامه)
آیت‌الله‌ جوادی‌ آملی از مراجع تقلید گفت: آسایش مردم برای همه مسئولان باید اصل باشد.

ما در میدان مین هستیم و دشمن پشت دیوار است/ با کمیته امداد نمی‌شود کشور را اداره کرد/ آسایش مردم برای همه اصل باشد / جلوی بی‌عرضگی‌ها، فساد و ... گرفته شود / دست از اختلافات سیاسی بردارید(خبر)
آیت‌الله‌ جوادی‌ آملی از مراجع تقلید گفت: آسایش مردم برای همه مسئولان باید اصل باشد. (ادامه)
آیت الله جوادی آملی گفتند: شما می بینید که هر وقت مردم با انقلاب بودند، عظمت و شکوهی مانند پیاده روی اربعین رقم خورد، اما انتظار این است که جلوی غارت، اختلاس و نجومی بعضی از مسئولین گرفته شود تا این نظام آسیب نبیند.
جلوی غارت و اختلاس بعضی از مسئولین گرفته شود تا نظام آسیب نبیند
آیت الله جوادی آملی گفتند: شما می بینید که هر وقت مردم با انقلاب بودند، عظمت و شکوهی مانند پیاده روی اربعین رقم خورد، اما انتظار این است که جلوی غارت، اختلاس و نجومی بعضی از مسئولین گرفته شود تا این نظام آسیب نبیند. (ادامه)
پیام آیت الله جوادی آملی به دومین همایش ملی نهج البلاغه
آیت الله جوادی آملی تصریح کرد: بشر باید بداند که نه جنگ جهانی اول و اول‌ها نه جنگ جهانی دوم و دوم‌ها نه جنگ‌های نیابتی نه تحریم‌ها نه سوء استفاده‌ها نه قلدری‌ها نه قدرت نمایی‌ها هیچ کدام جامعه را آرام نمی‌کند، متمدن نمی‌کند. (ادامه)
آیت الله جوادی آملی گفت: آن که انگیزه اختلاسی و اندیشه نجومی دارد، فکرش را، فکرتش را، فطرتش را بر لبه لرزان سقوط، بنیانگذاری کرده است، خواه از مسئولین خواه از مردم! و کسی که باور صحیح، اعتقاد صائب و ایمان سالم داشت، او در زمین مستحکم خانه می‌سازد. واکنش آیت الله جوادی آملی به ریزش ساختمان متروپل
آیت الله جوادی آملی گفت: آن که انگیزه اختلاسی و اندیشه نجومی دارد، فکرش را، فکرتش را، فطرتش را بر لبه لرزان سقوط، بنیانگذاری کرده است، خواه از مسئولین خواه از مردم! و کسی که باور صحیح، اعتقاد صائب و ایمان سالم داشت، او در زمین مستحکم خانه می‌سازد.(ادامه)
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: برگزاری این یادواره‌ها چند پیام دارد، یکی از رسالت‌ها این است که یادواره‌ها چهره حقیقی نورانی شهدا را به جوانانی که جنگ را ندیدند را نشان می‌دهد.... + تصاویر(خبر)
(ادامه)
عکس/ آیت‌الله جوادی آملی بر سر مزار همسرش
تصویری از آیت‌الله جوادی آملی بر سر مزار همسر مرحومشان را مشاهده کنید.(ادامه)
تصاویر: مراسم تشییع همسر آیت الله جوادی آملی
اعضای بیت آیت الله العظمی جوادی آملی با حاجیه خانم سکینه روحی متعلقه این مرجع تقلید شیعیان وداع کردند. همچنین آیت الله جوادی آملی بر پیکر آن مرحومه نماز اقامه کردند.(ادامه)
رئیس جمهور در پیامی درگذشت همسر مکرمه حضرت آیت الله جوادی آملی را به ایشان و خانواده گرامی تسلیت گفت. رئیس جمهور درگذشت همسر آیت‌الله جوادی آملی را تسلیت گفت
رئیس جمهور در پیامی درگذشت همسر مکرمه حضرت آیت الله جوادی آملی را به ایشان و خانواده گرامی تسلیت گفت.(ادامه)
شمال نیوز: حضرت آیت الله جوادی آملی به خاطر درگذشت همسرشان عزادار شدند. همسر آیت الله العظمی جوادی آملی درگذشت
شمال نیوز: حضرت آیت الله جوادی آملی به خاطر درگذشت همسرشان عزادار شدند.(ادامه)
تسلیت رهبر انقلاب برای درگذشت اخوی آیت‌الله جوادی آملی
رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت اخوی مکرّم آیت الله جناب آقای جوادی آملی را تسلیت گفتند.(ادامه)
شمال نیوز: رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیام درگذشت اخوی مکرّم آیت الله جناب آقای جوادی آملی را تسلیت گفتند. پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب در پی درگذشت اخوی مکرّم آیت الله جوادی آملی
شمال نیوز: رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیام درگذشت اخوی مکرّم آیت الله جناب آقای جوادی آملی را تسلیت گفتند.(ادامه)
شرکت معاون رئیس جمهور در مراسم تشییع برادر آیت الله جوادی آملی
معاون اجرایی رئیس جمهور در مراسم تشییع اسماعیل واعظ جوادی آملی، برادر آیت الله جوادی آملی شرکت کرد.(ادامه)
سیدصولت مرتضوی معاون اجرایی رییس جمهور صبح امروز جمعه به عنوان نماینده هیات دولت در مراسم تشییع پیکر اسماعیل واعظ جوادی آملی برادر آیت الله جوادی آملی در شهرستان آمل شرکت کرد. معاون رییس جمهور در مراسم تشییع پیکر برادر آیت الله جوادی آملی شرکت کرد
سیدصولت مرتضوی معاون اجرایی رییس جمهور صبح امروز جمعه به عنوان نماینده هیات دولت در مراسم تشییع پیکر اسماعیل واعظ جوادی آملی برادر آیت الله جوادی آملی در شهرستان آمل شرکت کرد.(ادامه)
آیت الله لائینی :برجستگی های مردم مازندران تقویت شود
نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر تقویت برجستگی های مردم استان گفت: حماسه مردم شیرگاه بیانگر بصیرت و تدین مردم است.(ادامه)
آیت‌الله جوادی آملی امروز در واکنش به موضوع طرح صیانت از حقوق کاربران اینترنت، توئیتی منتشر کرد. واکنش آیت‌الله جوادی آملی به طرح صیانت اینترنت
آیت‌الله جوادی آملی امروز در واکنش به موضوع طرح صیانت از حقوق کاربران اینترنت، توئیتی منتشر کرد.(ادامه)
شمال نیوز:در آستانه ۴۳ سالگرد فجر انقلاب، همایش بزرگداشت ۶۵۰ شهید روحانی و طلبه شمال کشور با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حاجی صادقی نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران در ساری برگزار شد.
یادواره ۶۵۰ روحانی و طلبه شهید شمال کشور در ساری برگزار شد
شمال نیوز:در آستانه ۴۳ سالگرد فجر انقلاب، همایش بزرگداشت ۶۵۰ شهید روحانی و طلبه شمال کشور با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حاجی صادقی نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران در ساری برگزار شد. (ادامه)
حماسه ۶ بهمن نشان بصیرت مردم آمل است
جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه، حماسه ششم بهمن سال ۶۰ آمل را نشان معرفتی و بصیرتی مردم این دیار دانست و گفت: سرداران و رزمندگان باید این حماسه را روایت کنند. (ادامه)
شمال نیوز : آیت الله محمدی لائینی، نماینده مقام معظم رهبری در استان و سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران با همراهی حجت الاسلام کاظمی، مشاور استاندار در امور روحانیت، حجت الاسلام ابراهیمی، رییس ستاد اقامه نماز استان و عباس زارع، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با  مراجع تقلید در قم دیدار و گفتگو کردند. ‎ ‎ دیدار نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران با مراجع تقلید در قم
شمال نیوز : آیت الله محمدی لائینی، نماینده مقام معظم رهبری در استان و سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران با همراهی حجت الاسلام کاظمی، مشاور استاندار در امور روحانیت، حجت الاسلام ابراهیمی، رییس ستاد اقامه نماز استان و عباس زارع، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با مراجع تقلید در قم دیدار و گفتگو کردند. ‎ ‎(ادامه)
مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه دست متجاوزان از ذخایر بانک مرکزی کوتاه شود، گفت: اختلاس‌های میلیاردی از افراد عادی ساخته نیست.
دست متجاوزان از ذخایر بانک مرکزی کوتاه شود/اختلاس‌ها با قلم افراد صورت می‌گیرد نه با زور اسلحه
مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه دست متجاوزان از ذخایر بانک مرکزی کوتاه شود، گفت: اختلاس‌های میلیاردی از افراد عادی ساخته نیست. (ادامه)
شمال نیوز : رئیس جمهور در دیدار با آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه گرانی و تورم به زودی متوقف می‌شود گفت: گرانی‌های اخیر نتیجه تصمیمات نادرست گذشته است و آثار تصمیمات ما در ماه‌های آینده روشن می‌شود. رئیسی: به هیچ وجه نمی‌خواهیم قیمت بنزین را افزایش دهیم/ دولت را با ۷۰۰ نفر فوتی روزانه تحویل گرفتیم/ گرانی‌های اخیر نتیجه تصمیمات نادرست گذشته است/ آثار تصمیمات ما در ماه‌های آینده روشن می‌شود
شمال نیوز : رئیس جمهور در دیدار با آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه گرانی و تورم به زودی متوقف می‌شود گفت: گرانی‌های اخیر نتیجه تصمیمات نادرست گذشته است و آثار تصمیمات ما در ماه‌های آینده روشن می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : عضو هیات رئیسه مجلس، به تشریح شرایط اقتصادی کشور در مقطع آغاز بکار دولت سیزدهم پرداخت و گفت: دولت روحانی حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان در چهار ماه اول سال از بانک مرکزی استقراض کرده است سلیمی: ۲۵ هزار نیروی مازاد با توصیه در خودروسازی‌ها جمع شده‌اند
شمال نیوز : عضو هیات رئیسه مجلس، به تشریح شرایط اقتصادی کشور در مقطع آغاز بکار دولت سیزدهم پرداخت و گفت: دولت روحانی حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان در چهار ماه اول سال از بانک مرکزی استقراض کرده است(ادامه)
به نوشته ی خبرگزاری فارس، حمایت از افراد ردصلاحیت شده و دفاع از عملکرد آنها و به کارگیری برخی از آنان در مناصب تحت امر خود و مواضع سیاسی و اظهارات در موضوعات و مقاطع مختلف از جمله حوادث سال ۱۳۸۸ نیز از دیگر دلایلی است که در نامه منسوب به آیت‌الله جنتی برای رد صلاحیت علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری ذکر شده است. هفت دلیل «شورای نگهبان» برای ردصلاحیت علی لاریجانی در سال ۱۴۰۰؛ از اظهاراتش درمورد حوادث ۸۸ تا ادعای «عدم رعایت اصل ساده زیستی» و «سفر‌های خانواده به اروپا و آمریکا»/ متن کامل نامه علی لاریجانی به شورای نگهبان درباره دلایل ردصلاحیتش(خبر)
به نوشته ی خبرگزاری فارس، حمایت از افراد ردصلاحیت شده و دفاع از عملکرد آنها و به کارگیری برخی از آنان در مناصب تحت امر خود و مواضع سیاسی و اظهارات در موضوعات و مقاطع مختلف از جمله حوادث سال ۱۳۸۸ نیز از دیگر دلایلی است که در نامه منسوب به آیت‌الله جنتی برای رد صلاحیت علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری ذکر شده است.(ادامه)
تعبیر جالب آیت الله جوادی آملی از مذاکره | مذاکره کنیم اما بعد از آن انگشتان خود را بشماریم!
آیت الله جوادی آملی در دیدار با وزیر امور خارجه اظهار داشتند: مذاکره با جهان، یک فکر جهانی لازم دارد! ما از جهان جدا نیستیم، چه بخواهیم و چه نخواهیم باید با آنها مذاکره کنیم و با آنها دست بدهیم، اما بعد از آن حتما باید انگشتان خود را بشماریم!(ادامه)
آیت الله جوادی آملی: باتوجه به هماهنگی سه قوه، هیچ بهانه ای برای عدم رفع مشکلات کشور وجود ندارد / هیچ قوه ای نمی تواند بگویند فلان مشکل یا مساله کشور به من مربوط نیست. بلکه باید به سهم خود در حل مشکل ورود پیدا کند و به قوای دیگر یاری برساند ....(خبر)
(ادامه)
عکس/ دیدار وزیر بهداشت با آیت الله جوادی آملی
دکتر عین الهی در ادامه سفر یک روزه خود به قم، شب گذشته با آیت الله جوادی آملی از مراجع عظام تقلید دیدار و گفتگو کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.