.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
افزایش قیمت سکه و ارز در بازار
(ادامه)
انتصاب ورزشی در مجمع تشخیص مصلحت
(ادامه)
تفاوت سفر استانی روحانی با احمدی‌نژاد
(ادامه)
گودرزی: تابع نظر مجلس هستم
(ادامه)
شمال نیوز: به دلیل اینکه همه اعضای شورای شهرستان رشت گیلک زبان هستند و از سویی نیز بین نسل های جدید زبان گیلکی درحال فراموشی است؛ از این پس به این زبان جلسات خود را اداره خواهیم کرد. گیلکی، زبان رسمی جلسات شورای رشت
شمال نیوز: به دلیل اینکه همه اعضای شورای شهرستان رشت گیلک زبان هستند و از سویی نیز بین نسل های جدید زبان گیلکی درحال فراموشی است؛ از این پس به این زبان جلسات خود را اداره خواهیم کرد. (ادامه)
«ایران‌زمین» تعطیل شد
(ادامه)
شمال نیوز: مجمع عمومی هیات ورزش های رزمی مازندران صبح امروز با حضور اعضای این مجمع در محل اداره کل ورزش و جوانان مازندران برای انتخاب رییس جدید این هیات برگزار شد. رئیس هیات ورزش های رزمی مازندران انتخاب شد
شمال نیوز: مجمع عمومی هیات ورزش های رزمی مازندران صبح امروز با حضور اعضای این مجمع در محل اداره کل ورزش و جوانان مازندران برای انتخاب رییس جدید این هیات برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز: فلاح جلودار روند جلسه را منفي و بدون بازده لازم توصيف كرد و ادامه داد: برخي موارد كه در اين جلسه مطرح شد بايد در جلسات كوچك تر و خيلي وقت پيش به نتيجه مي رسيد، ... انتقاد استاندار از عدم حضور مدیران و طرح مباحث خرد در جلسات
شمال نیوز: فلاح جلودار روند جلسه را منفي و بدون بازده لازم توصيف كرد و ادامه داد: برخي موارد كه در اين جلسه مطرح شد بايد در جلسات كوچك تر و خيلي وقت پيش به نتيجه مي رسيد، ...(ادامه)
مقصد اولین سفر استانی مشخص شد
(ادامه)
درجه استادی وزیر ورزش زیر سوال رفت
(ادامه)
شمال نیوز: در نشست علنی امروز بعد از شنیدن صحبت‌های موافقان و مخالفان و دفاعیات سجادی، صلاحیت او را برای تصدی وزارت ورزش و جوانان تأیید نکردند. سومین وزیر پیشنهادی ورزش دولت یازدهم هم رای اعتماد نگرفت/ محمد گودرزی چهارمین وزیر پیشنهاد+سوابق
شمال نیوز: در نشست علنی امروز بعد از شنیدن صحبت‌های موافقان و مخالفان و دفاعیات سجادی، صلاحیت او را برای تصدی وزارت ورزش و جوانان تأیید نکردند.(ادامه)
سجادی هم از مجلس رای اعتماد نگرفت
(ادامه)
عکس: جلب توجه گوشی ظریف در نشست
(ادامه)
احمدی نژاد 17روز دیگر پای میز محاکمه
(ادامه)
تصاویر / آیین طوق بندان
پنجمین روز ماه محرم هر سال مردم محله های قدیمی نعلبندان و پاسرو گرگان علم های خود را طوق می بندند که این مراسم سنتی تحت عنوان طوق بندان یاد می شود . در این روز اهالی محل قطعات طوق را كه متشكل از چوب ( دسته) ، پارچه و قطعه های فلزی و قپه می باشد هر یك را در یك سینی گذاشته و بالای دست قرارداده و به صورت دسته و ذكر نوحه و مصیبت و صلوات بر سر درب هیأت ها و ... تعبیه شده نصب می كنند. (ادامه)
«رادیو نینوا» راه اندازی شد
(ادامه)
زمان آغاز ثبت نام آزمون دکتری 93
(ادامه)
حکم برهنه کردن بدن درعزاداری محرم چیست
(ادامه)
اعطای وام 15 میلیون تومانی جهت ایجاد مشاغل خرد
(ادامه)
روحانی مجلس را ترک کرد
رییس‌جمهور که برای دفاع از وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس حاضر شده بود، دقایقی پیش مجلس را ترک کرد.(ادامه)
مسابقات فوتبال دختران در افغانستان +تصاویر
مسابقات فوتبال دختران کابل امروز با شرکت ۱۶ تیم از ۱۶ باشگاه فوتبال کابل آغاز شد.علاوه بر انتخاب ده تیم برای لیگ برتر تیم ملی دختران و تیم ملی زیر ۱۶ سال نیز از میان این بازیکنان انتخاب خواهد شد.(ادامه)
بیشترین سهم تولید خودرو در سبد سایپا
(ادامه)
سمت عارف در دولت روحانی
(ادامه)
اسامی موافقان و مخالفان وزیر پیشنهادی ورزش
(ادامه)
روایت نجف‌زاده از کامنت خوانی ظریف
(ادامه)
وزیر علوم هفته آینده به مجلس می رود
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: وزیر علوم برای پاسخ به سؤال نمایندگان درباره انتصابات اخیرش هفته آینده به کمیسیون آموزش فراخوانده می شود.(ادامه)
روحانی: گله‌ای از مجلس نداریم
(ادامه)
مهدی انشایی مداحی و مساله ای به نام «زبان حال»(يادداشت)
مهدی انشایی (ادامه)
نحوه و شرایط بیمه بازنشستگی زنان‌خانه‌دار
(ادامه)
ششم محرم در کربلا چه خبر بود؟
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.044 seconds.