.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
يادواره سرداران و هزار شهيد آمل برگزار شد
(ادامه)
سالانه ۱۵ ميليون گردشگر به مازندران سفر مى كنند
رييس سازمان ميراث فرهنگى، صنايع دستى و گردشگرى مازندران گفت: سالانه ۱۵ ميليون نفر گردشگر داخلى و خارجى از مازندران ديدن مى كنند كه بخش اعظمى از آن ها بين يك تا پنج روز در استان اقامت دارند.(ادامه)
يك تبريك، يك تذكّر(يادداشت)
شكرالله رضازاده شرمه(ادامه)
آقای استاندار جلوی عزل نیروهای بسیجی را بگیرید
جناب استاندار سوالم از حضر تعالی به عنوان یک نیروی بسیجی که از متولیان دولت مهرورز در استان می باشید این است آیا می شود در دولتی که داعیه حمایت از نیروهای بسیجی و ارزشی را سرلوحه خدمات خویش قرار داده ،کارگزاران دست به قلع ...(ادامه)
زنگ تلفن شمال نيوز به صدا درآمد در حالي كه بغض گلويش را مي فشرد و شمارش نفس هاي نگرانش ،قدرت تكلم را از او گرفته بود به من گفت : از همه انتظار مي رفت اما از يكي دو كانديداي كه خود را قاري قرآن و نيروهاي حامي دولت ... اشك خشكيده مادر شهيد و رقص آواز در ستاد انتخاباتي كانديداي مدعي حفظ ارزشها
زنگ تلفن شمال نيوز به صدا درآمد در حالي كه بغض گلويش را مي فشرد و شمارش نفس هاي نگرانش ،قدرت تكلم را از او گرفته بود به من گفت : از همه انتظار مي رفت اما از يكي دو كانديداي كه خود را قاري قرآن و نيروهاي حامي دولت ...(ادامه)
می خواهیم شورایی متعهد به مردم ، توانا و متخصص بر سر کار بیاید
سخنگوي ائتلاف مستقل خدمتگزاران ايران اسلامي در مازندران بابيان اينكه ائتلاف مستقل خدمتگزاران ايران اسلامي ايمان ، تعهد ، تخصص ، توانايي و انرژي براي خدمت را سرلوحه كار خود قرار ...(ادامه)
هيات وزيران در پايان بيست و دومين سفر استاني و ديدار رييس جمهور با مردم 16 شهرستان مازندران پنج شنبه شب در ساري به رياست دكتر محمود احمدي نژاد تشكيل جلسه داد و پس از حدود 6 ساعت بحث و ... دیدار با مردم 16شهرستان و تصویب بيش از 120 مصوبه
هيات وزيران در پايان بيست و دومين سفر استاني و ديدار رييس جمهور با مردم 16 شهرستان مازندران پنج شنبه شب در ساري به رياست دكتر محمود احمدي نژاد تشكيل جلسه داد و پس از حدود 6 ساعت بحث و ...(ادامه)
خبر شمال نیوز و توضیحات صدا و سیمای مرکز مازندران
در خبر روز گذشته از قول جمعی از کاربران انتقادی نسبت به عدم پخش زنده دو ویژه برنامه نشست منتخبین ( نخبگان) و ایثارگران و خانواده شهدا با رئیس جمهور درج شده بود که مسئولین صدا و سیمای مازندران ضمن تماس با سایت شمال نیوز ...(ادامه)
رييس جمهور چهارشنبه شب در جمع خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران استان مازندران در ساري خدمت به خانواده شهدا، ايثارگران و جانبازان را افتخار همه ملت و مسوولان دانست و گفت: خدمت به ايثارگر با هيچ چيز قابل مقايسه نيست ... رمز پيروزي ملت ما روحيه ايثارگري است
رييس جمهور چهارشنبه شب در جمع خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران استان مازندران در ساري خدمت به خانواده شهدا، ايثارگران و جانبازان را افتخار همه ملت و مسوولان دانست و گفت: خدمت به ايثارگر با هيچ چيز قابل مقايسه نيست ...(ادامه)
در سفر ریاست محترم جمهوری به استان مازندران انتظار طبیعی این بود صدا و سیمای مرکز مازندران با وجود امکانات مناسب و مجهز نسبت به انعکاس مطلوب و مستقیم تلویزیونی برنامه ها و سفرهای رئیس جمهور اقدام نماید ... انتظاری که صدا و سیما برآورده نکرد
در سفر ریاست محترم جمهوری به استان مازندران انتظار طبیعی این بود صدا و سیمای مرکز مازندران با وجود امکانات مناسب و مجهز نسبت به انعکاس مطلوب و مستقیم تلویزیونی برنامه ها و سفرهای رئیس جمهور اقدام نماید ...(ادامه)
حجت السلام  جمشیدی نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی در جمع خانوادهای شهدا و ایثارگران  که به دیدار رئیس جمهور در حسینیه عاشقان کربلا ساری آمده بودند در لابلای سخنان خود در وصف دکتر احمدی نژاد ،بعلت جو حاکم ... نماینده مجلس و تغییر نام رئیس جمهور !!!
حجت السلام جمشیدی نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی در جمع خانوادهای شهدا و ایثارگران که به دیدار رئیس جمهور در حسینیه عاشقان کربلا ساری آمده بودند در لابلای سخنان خود در وصف دکتر احمدی نژاد ،بعلت جو حاکم ...(ادامه)
دكتر محمود احمدي‌نژاد در اولين روز از سفر خود به استان مازندران عصر روز سه شنبه در جمع مردم نكاء با گراميداشت ياد و خاطر شهدا گفت : ياد و خاطر همه‌ي شهدا به ويژه شهيد حسن قريب، عكاس خبرگزاري ايسنا ... تجلیل رئیس جمهور از شهید محمود احمدی نژاد
دكتر محمود احمدي‌نژاد در اولين روز از سفر خود به استان مازندران عصر روز سه شنبه در جمع مردم نكاء با گراميداشت ياد و خاطر شهدا گفت : ياد و خاطر همه‌ي شهدا به ويژه شهيد حسن قريب، عكاس خبرگزاري ايسنا ...(ادامه)
اصولگرايي بدون كارآمدي ، كارآمدي بدون اصولگرايي .....(يادداشت)
(ادامه)
رئيس جمهور و هيات دولت آخر هفته جاري ميهمان سرزمين سرسبز و خرم و مردم مهربان استان مازندران است تا با حضور در ميدان عمل، ضمن ديدار با مردم، خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران و منتخبان استان، محرومان را از سفره مهرورزي برخوردار كند. انتظار تمام شد ، احمدی نژاد آمدنی شد
رئيس جمهور و هيات دولت آخر هفته جاري ميهمان سرزمين سرسبز و خرم و مردم مهربان استان مازندران است تا با حضور در ميدان عمل، ضمن ديدار با مردم، خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران و منتخبان استان، محرومان را از سفره مهرورزي برخوردار كند. (ادامه)
تشييع پیکر دو شهيد حادثه سقوط هواپيماي سپاه در چالوس
پيكر پاك پاسداران شهيد " علي‌اكبر جعفرنژاد " و " حسين فرج پور " از شهداي مازندراني نيروي دريايي سپاه روز چهارشنبه در شهر چالوس تشييع شد. اين دو شهيد نيروي دريايي سپاه روز دوشنبه بر اثر سقوط هواپيماي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در فرودگاه مهرآباد تهران به شهادت رسيدند. به گزارش خبرنگار شمال نیوز به نقل از ایرناا، مراسم تشييع شهيد" جعفرنژاد" با حضورفرماندار، فرماندهان نظامي و انتظامي، خانواده‌هاي معظم شهدا و (ادامه)
قناعت:رئیس جمهورتا پايان آذربه مازندران میآید
معاون سياسي امنيتي استانداري مازندران از سفر "محمود احمدي نژاد" رييس جمهوري اسلامي ايران به اين استان خبر داد و گفت: انجام اين سفر تا پايان آذر ماه امسال قطعي است. (ادامه)
معاون پارلماني نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران با بيان مطلب فوق عصر ديروز در هفدهمين يادواره سرلشگر شهيد محمد حسن طوسي  قائم مقام فرماندهي لشگر 25 کربلا  در دوران دفاع مقدس افزود:
لشکر 25 کربلا در دامان خود قهرمانان سرافراز فراوانی را تقدیم اسلام کرد
معاون پارلماني نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران با بيان مطلب فوق عصر ديروز در هفدهمين يادواره سرلشگر شهيد محمد حسن طوسي قائم مقام فرماندهي لشگر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس افزود: (ادامه)
حرف‌ اول: همه چيز با نگاه به يك عكس شروع شد؛ عكسي كه مادر شهيدي را نشان مي‌داد كه به همراه يكي ديگر، پيكر مطهر پسر شهيدش را غسل مي‌داد. با ديدن اين عكس، انقلابي در وجود آدم ايجاد مي‌شود و باورش كمي براي بعضي‌ها ... عجب صبري دارد اين مادر!
حرف‌ اول: همه چيز با نگاه به يك عكس شروع شد؛ عكسي كه مادر شهيدي را نشان مي‌داد كه به همراه يكي ديگر، پيكر مطهر پسر شهيدش را غسل مي‌داد. با ديدن اين عكس، انقلابي در وجود آدم ايجاد مي‌شود و باورش كمي براي بعضي‌ها ...(ادامه)
ارسال وصایای شهدا از طریق sms
وصایای شهدا با استفاده از پیام کوتاه توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان ارسال می شود. این نرم افزار بر اساس سن مخاطب طراحی شده است و به طور اتفاقی از بین 12هزار پیام منتخب در وصیت نامه شهدا، پیامی را برای گیرنده انتخاب و ارسال می کند.(ادامه)
رژه نيروهاي مسلح در ساري
همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس،رژه نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران مستقر در استان مازندران صبح امروز جمعه در ميدان امام حسين(ع) ساري برگزار شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا،استاندار مازندران درمراسم برگزاري اين رژه گفت:دفاع مقدس دوران ويژه‌اي از تاريخ و از افتخارات انقلاب اسلامي است. (ادامه)
بیش از ‪ ۱۰‬هزار ‬شهيد ، ‪ ۳۶‬هزار‬ جانباز، دو هزار‬آزاده در مازندران
رييس سازمان بنياد شهيد و امور ايثارگران مازندران، گفت : هزار و ‪۴۱۵‬ گلزار شهدا در اين استان وجود دارد و مازندران به لحاظ داشتن گلزار شهدا دومين استان در سطح كشور است.(ادامه)
حامد طالبی رئیس جمهور، گوش شنوای مستضعفین (يادداشت)
حامد طالبی(ادامه)
سایت خبری فردا نیوز نوشت : اقدامات سياسي و جناحي آموزش و پرورش مازندران همچنان ادامه دارد و با وجود شعار هاي وزير آموزش و پرورش مبني بر حرام بودن فعاليتهاي سياسي و جناحي در آموزش و پرورش، برخوردهاي نامناسب با مديران در آموزش و پرورش مازندران نگران كننده و تعجب برانگيز است. 
حكايت مهرورزي و تكريم خانواده شهدا در آموزش و پرورش!
سایت خبری فردا نیوز نوشت : اقدامات سياسي و جناحي آموزش و پرورش مازندران همچنان ادامه دارد و با وجود شعار هاي وزير آموزش و پرورش مبني بر حرام بودن فعاليتهاي سياسي و جناحي در آموزش و پرورش، برخوردهاي نامناسب با مديران در آموزش و پرورش مازندران نگران كننده و تعجب برانگيز است. (ادامه)
معاون اول رئيس جمهور گفت: رئيس‌جمهور، در ادامه سفرهاي استاني خود اين هفته به همراه هيئت دولت ميهمان مردم استان اردبيل است.به عبارت ديگر هجدهمين سفر استاني رئيس جمهور هم به استان گيلان نخواهد بود                                                                                        هجدهمين سفر استاني رئيس جمهور هم به گيلان نيست!
معاون اول رئيس جمهور گفت: رئيس‌جمهور، در ادامه سفرهاي استاني خود اين هفته به همراه هيئت دولت ميهمان مردم استان اردبيل است.به عبارت ديگر هجدهمين سفر استاني رئيس جمهور هم به استان گيلان نخواهد بود                                                                                        (ادامه)
تدوين پيش نويس طرح مدارس نمونه شاهد
(ادامه)
350 فرزند شهيد بيکار در استان مازندران
(ادامه)
يادواره سرلشكرشهيدخلعتبري دررامسربرگزارشد
(ادامه)
شهداارزشمند‌ترين معامله را باخدا كردند
(ادامه)
7/13 درصد آمار بيکاري در استان گيلان
(ادامه)
تجليل از برترين‌هاي ورزش مازندران
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.423 seconds.