.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
برگزاری نوزدهمین سالگرد شهید دوامی در ساری
(ادامه)
شايد اين تصور ايجاد شود كه انتخاب كردان از طرف احمدي نژاد معلول چه براهين و حجتي است ؟ و يا به عبارتي اقاي كردان از چه ويژگي ها و سكناتي در امور اجرايي ، سياسي و مديريتي برخوردار بوده كه احمدي نژاد با ان همه حساسيت و جايگاه وزارت كشور بعد از رفتن اقاي پورمحمدي نسبت به ان اهتمام كرده است ؟ صورت مساله روشن و پاسخ ان نيز معلوم و معين است. آبشخور تخريب كردان از كجاست ؟
شايد اين تصور ايجاد شود كه انتخاب كردان از طرف احمدي نژاد معلول چه براهين و حجتي است ؟ و يا به عبارتي اقاي كردان از چه ويژگي ها و سكناتي در امور اجرايي ، سياسي و مديريتي برخوردار بوده كه احمدي نژاد با ان همه حساسيت و جايگاه وزارت كشور بعد از رفتن اقاي پورمحمدي نسبت به ان اهتمام كرده است ؟ صورت مساله روشن و پاسخ ان نيز معلوم و معين است.(ادامه)
مسولیت ما و فرزندان شایسته استان
سید کریم هاشمی سنگتراشانی (ادامه)
سردار قاسمی:تفكر مشايي خطر بزرگي براي انقلاب است
سعيد قاسمي از فرماندهان ارشد دوران دفاع مقدس، نوع تفكر افرادي مانند مشايي‌ها را خطر بزرگي براي انقلاب دانست و تاكيد كرد: همه عزت ملت ايران ناشي از نگرش و تفكر حضرت امام (ره) است...(ادامه)
يادواره شهداي انتظامي استان گلستان با سخنراني فرمانده ناجا
(ادامه)
لاریجانی:نمی‌خواهیم اقتصاد کمیته امدادی داشته باشیم
(ادامه)
ناگفته‌هاي زندگي خصوصي رهبر انقلاب
(ادامه)
احمدي نژاد ،سخنران یادواره 327 شهید بلده نور
(ادامه)
تشييع پيكر دو شهيد گمنام در بابل
(ادامه)
برگزاري اولين همايش رزمندگان تخريب‌چي استانهاي شمالي
(ادامه)
(به مناسبت 26 تیر سالروز تاسیس شورای نگهبان) علی اکبر سبزیان اهمیت و جایگاه شورای نگهبان از دید گاه امام و مقام معظم رهبری
(به مناسبت 26 تیر سالروز تاسیس شورای نگهبان) علی اکبر سبزیان(ادامه)
معارفه مديركل جديد كميته امداد امام مازندران
(ادامه)
سفر دوره اي استاندار مازندران آغاز شد
(ادامه)
ارزيابي لاريجاني از موقعيت آمريكا در منطقه
(ادامه)
خدا را شاكرم نعمت خدمت گزاري به مردم عزيز و شريف را در طول قريب به 31 ماه به من عطا فرمود . مردمي مؤمن ، با وفا و صبور ولايت مدار، عاشق امامت و ولايت آنهم در خدمتگزاري خانواده هاي معزز شهدا و ايثارگران ، جانبازان  و رزمندگان  دوران دفاع مقدس.- خدا را شاكرم نعمت ادب و اخلاق و فهمي را به من عطا فرمود كه تلاش داشته باشم ... متن سخنراني مهندس شفقت در مراسم توديع
خدا را شاكرم نعمت خدمت گزاري به مردم عزيز و شريف را در طول قريب به 31 ماه به من عطا فرمود . مردمي مؤمن ، با وفا و صبور ولايت مدار، عاشق امامت و ولايت آنهم در خدمتگزاري خانواده هاي معزز شهدا و ايثارگران ، جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس.- خدا را شاكرم نعمت ادب و اخلاق و فهمي را به من عطا فرمود كه تلاش داشته باشم ...(ادامه)
رييس مجلس شوراي اسلامي وارد گيلان شد
(ادامه)
در دوران گذشته رييس جمهوري و وزرا در تهران بودند و حتي استانداران نيز حاضر نبودند به مراكز شهرهاي استان خود بروند تا از نزديك نارسايي‌ها را ببينند.در مقايسه با دولت قبلي و دوران گذشته حركات و تصميم‌گيري‌هاي خوبي طي سه سال اخير انجام شده است...
روي كار آمدن دولت نهم از بركات انقلاب بود
در دوران گذشته رييس جمهوري و وزرا در تهران بودند و حتي استانداران نيز حاضر نبودند به مراكز شهرهاي استان خود بروند تا از نزديك نارسايي‌ها را ببينند.در مقايسه با دولت قبلي و دوران گذشته حركات و تصميم‌گيري‌هاي خوبي طي سه سال اخير انجام شده است... (ادامه)
اطلاعيه ستاد بزرگداشت ارتحال امام (ره)
(ادامه)
تشييع پيكر پاك يك جانباز شهيد در گرگان
(ادامه)
نامه سرگشاده جمعی از ايثارگران در مورد حوادث اخیر گرگان
(ادامه)
پرداخت 3ميلياردريال وام مسكن به جانبازان مازندران
(ادامه)
بيشترين سهميه كشتي از آن مازندران شد
(ادامه)
کسی دیگر به سراغ سربندهایتان نمی رود و دیگر کسی نیست که در وصف گلهای لاله شاعرانه ترین احساسش را بسراید و بگوید چرا آلاله آنقدر سرخ است...چرا نمی دانیم شیمایی چیست و زخم شیمیایی چقدر دردناک است و چطورمی شود یک عمر با درد زیست. چرا کسی نپرسید چگونه خدا خرمشهر را آزاد کرد !
کسی دیگر به سراغ سربندهایتان نمی رود و دیگر کسی نیست که در وصف گلهای لاله شاعرانه ترین احساسش را بسراید و بگوید چرا آلاله آنقدر سرخ است...چرا نمی دانیم شیمایی چیست و زخم شیمیایی چقدر دردناک است و چطورمی شود یک عمر با درد زیست.(ادامه)
ديدار اعضاي شوراي شهر رشت با منتخبان مجلس
(ادامه)
دستگيری مردی در آرايشگاه‌های زنانه
(ادامه)
دكتر محمود احمدي نژاد رييس جمهوري و هيات همراه بااستقبال رسمي مسوولان استان گلستان و در ميان ابراز احساسات پرشور مردم خونگرم اين منطقه وارد گرگان شد.در مراسم استقبال از رييس جمهوري در فرودگاه گرگان، آيت ا... رييس جمهوري وارد استان گلستان شد
دكتر محمود احمدي نژاد رييس جمهوري و هيات همراه بااستقبال رسمي مسوولان استان گلستان و در ميان ابراز احساسات پرشور مردم خونگرم اين منطقه وارد گرگان شد.در مراسم استقبال از رييس جمهوري در فرودگاه گرگان، آيت ا...(ادامه)
حمایت ائتلاف فراگیر از رياست لاريجانی
(ادامه)
ستاد تبليغاتي بعضي از كانديداها ستاد خريد و فروش و بحران بود
(ادامه)
شما اگر مهدی و حمید و مهدی‌ها و حمیدها و همت‌ها و... را خیلی دوست دارید، این هزینه‌ها را برای ایجاد كارخانه و اشتغال برای فرزندان شهدا و رسیدگی به خانواده‌هایی كه هدفشان از جان بر كف گذاشتنشان، تنها بهتر زندگی كردن ملت فقرزده بود صرف كنید. 
رنجنامه خواهر شهيدان باكري
شما اگر مهدی و حمید و مهدی‌ها و حمیدها و همت‌ها و... را خیلی دوست دارید، این هزینه‌ها را برای ایجاد كارخانه و اشتغال برای فرزندان شهدا و رسیدگی به خانواده‌هایی كه هدفشان از جان بر كف گذاشتنشان، تنها بهتر زندگی كردن ملت فقرزده بود صرف كنید. (ادامه)
انتقاد خواهر باكري از مراسم يادبود برادرانش
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.294 seconds.