.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
افتتاح بزرگترین نمایشگاه کتاب مازندران در ساری
برزگترین نمایشگاه کتاب مازندران پیش از ظهر امروز با حضور معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینده ولی فقیه در مازندران و مقامات استانی و محلی در ساری برپا شد. (ادامه)
صنعت ، کلید توسعه مازندران است
(ادامه)
يگانه چاكلي معرفي عجايب هفتگانه اشكورات گیلان(گزارش)
يگانه چاكلي(ادامه)
خبرها حکایت از آن دارد که احمدی نژاد برای تغییر مشایی رئیس مازندرانی میراث فرهنگی و گردشگری جدی‌تر شده است.و شایعات اخیر مبنی بر حضور علی کردان در وزارت نفت نیز از سوی دوستان ... یک مازندرانی جانشین مازندرانی دیگر
خبرها حکایت از آن دارد که احمدی نژاد برای تغییر مشایی رئیس مازندرانی میراث فرهنگی و گردشگری جدی‌تر شده است.و شایعات اخیر مبنی بر حضور علی کردان در وزارت نفت نیز از سوی دوستان ...(ادامه)
نوروز، عید نونوار شدن (ديدگاه)
(ادامه)
بیست و هشتم صفر نزدیک است روز ...(ديدگاه)
(ادامه)
آيا دوباره غريو پر طنين ببر مازندران را خواهيم شنيد؟(ديدگاه)
(ادامه)
سوابق اجرایی و مدیریتی دکتر شاعری
(ادامه)
مجمعی که حسین برای رفتن تشکیل می دهد، مجمع تشخیص حقیقت است. مجمع تشخیص عدالت! مجمع فرار از مصلحت، مجمع قیام بر علیه ظلم و تبعیض و بی عدالتی است! و حسین، از میان توده ... حقیقت در زیر تیغ مصلحت و حسین را شمشیر کهنه ناآگاهی کشت!
مجمعی که حسین برای رفتن تشکیل می دهد، مجمع تشخیص حقیقت است. مجمع تشخیص عدالت! مجمع فرار از مصلحت، مجمع قیام بر علیه ظلم و تبعیض و بی عدالتی است! و حسین، از میان توده ...(ادامه)
تاسیس مركز پژوهشي گيلان‌شناسي
نخستين مرکز پژوهشي در حوزه‌ي ميراث فرهنگي کشور تحت عنوان مرکز پژوهشي گيلان‌شناسي در استان گيلان امروز (26 دي‌ماه) گشايش يافت. به گزارش شمال نیوز به نقل از ايسنا ، در اين مراسم که با حضور رييس (ادامه)
بزرگان ايران و جهان از شمال ميگويند(ديدگاه)
(ادامه)
نورُ علی نور(بخوانيد)
(ادامه)
10 شهر و 107 دهستان مازندران فاقد كتابخانه
(ادامه)
محمد بدیعی علامه حسن زاده آملی: اگر مقدورم بود تمام زبان‌های دنیا را فرا می‌گرفتم(يادداشت)
محمد بدیعی(ادامه)
دیوارهای نازیبای شهرمن، پر شده از تصاویر «رتوش» شده آدمها! دیگرجایی خالی، برای نصب یک آگهی کوچک « قانون را رعایت کنید!» و « دیوارهای شهر را کثیف نکنید» نمانده، درختان، سنگ جدول ها، تندیسهای ... دلم ازشهر هزار رنگ گرفته!
دیوارهای نازیبای شهرمن، پر شده از تصاویر «رتوش» شده آدمها! دیگرجایی خالی، برای نصب یک آگهی کوچک « قانون را رعایت کنید!» و « دیوارهای شهر را کثیف نکنید» نمانده، درختان، سنگ جدول ها، تندیسهای ...(ادامه)
"رایحه مهر ورزی" در مازندران منتشر شد
همزمان با سفر احمدی نژاد به مازندران "رایحه مهر ورزی" ویژه نامه سفر رئیس جمهوری منتشر شد . به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، این ویژ ه نامه در 4 صفحه رنگی با مضامین متعددی چون شمارش معکوس برای استقبال از ریاست جمهوری ، نگاهی (ادامه)
حسين زكريايي عزيزي تأخیر جبران ناپذیر در معرفی رجال دفاع مقدس مازندران(يادداشت)
حسين زكريايي عزيزي (ادامه)
سرانه فرهنگي:هر ده مازندراني يک پفک نمکي ؟؟
مدير کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران گفت :  سهم سرانه فرهنگي هر فرد مازندراني تنها ده تومان است و با اين روند تا انجام فعاليت هاي گسترده در حوزه فرهنگ و هنر راه زيادي در پيش است. محمد اسماعيل امامزاده با بيان مطلب فوق افزود: اعتبار فرهنگي براي شهروندان مازندراني که سالانه ميزبان .... (ادامه)
عبرت در عين وحدت(ديدگاه)
محمد مقصود علي(ادامه)
" راز شقايق " فاش شد
 کتاب " راز شقايق " ، اثري به قلم سيد کمال الدين ميرهاشم زاده در حوزه ادبيات داستاني دفاع مقدس توسط نشر شاهد منتشر شد . ميرهاشم زاده ، شاعر و نويسنده جوان مازندراني، با ره توشه اي از عشق و صداقت و خلوص سالهاست که در سلوکي ستودني در اين عرصه قدم و قلم مي زند .... (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.288 seconds.