.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
" راز شقايق " فاش شد
 کتاب " راز شقايق " ، اثري به قلم سيد کمال الدين ميرهاشم زاده در حوزه ادبيات داستاني دفاع مقدس توسط نشر شاهد منتشر شد . ميرهاشم زاده ، شاعر و نويسنده جوان مازندراني، با ره توشه اي از عشق و صداقت و خلوص سالهاست که در سلوکي ستودني در اين عرصه قدم و قلم مي زند ....

کتاب " راز شقايق " ، اثري به قلم " سيد کمال الدين مير هاشم زاده " در حوزه ادبيات داستاني دفاع مقدس توسط نشر شاهد منتشر شد . 
" راز شقايق " با مقدمه دکترمحمد رضا سنگري در 32 صفحه منتشر شده است ، اين اثر دربردارنده دو داستان با عنوان گل محمدي و راز شقايق با موضوع شهيد و شهادت است .ميرهاشم زاده ، شاعر و نويسنده جوان ، با ره توشه اي از عشق و صداقت و خلوص سالهاست که در سلوکي ستودني در اين عرصه قدم و قلم مي زند .  دو داستان ( گل محمدي ) و ( راز شقايق ) جلوه هايي از اين تکاپوي ارجمند و سترگ است ، نمادها و نمودهاي جبهه ، سيماي حافظان حريم عشق و سالکان پارساي پاکباز دراين دو داستان به خوبي و روشني پيداست .نويسنده " راز شقايق " کوشيده است تا به مدد ديالوگ ها ( گفتگو ها ) و مونولوگ ها ( واگويه هاي دروني ) تصويري از دنياي دروني و بيروني جبهه را ترسيم کند و هر چند پنهان ، تلنگري به رخوت و خواب و خميازه ما زده باشد .دکترسنگري در مقدمه کتاب آورده است : ميرهاشم زاده به دليل برخورداري ازتوانايي دو سويه - شعر و نثر- مي تواند رقم زننده اي آثاري سترگ و بزرگ در اين عرصه باشد . همچنين اين دو داستان در اولين و سومين جشنواره ادبيات داستاني بسيج کشورمقام نخست را کسب کرده است .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.498 seconds.