.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عضو هئیت رییسه مجلس: کردان مقتدر و با انگیزه است
(ادامه)
مسافر مقتدر مازندراني ساختمان خیابان فاطمی
سر انجام تصمیم رییس جمهوری برای سپردن سکان وزارت کشور به قطعیت رسید و دکتر علی کردان قائم مقام و مرد مقتدر وزارت نفت به مجلس معرفی شد...(ادامه)
دکتر علی کردان وزیر پیشنهادی کشور بدلیل سوابق درخشان و عملکرد قوی در مدیریتهای مختلف و نزدیکی بسیار به شخص دکتر علی لاریجانی سه شنبه آینده در مجلس براحتی رای بالا و قابل توجه بین 186 تا 212 رای کسب خواهد کرد... رای بالا و چشمگیر نمایندگان مجلس به کردان
دکتر علی کردان وزیر پیشنهادی کشور بدلیل سوابق درخشان و عملکرد قوی در مدیریتهای مختلف و نزدیکی بسیار به شخص دکتر علی لاریجانی سه شنبه آینده در مجلس براحتی رای بالا و قابل توجه بین 186 تا 212 رای کسب خواهد کرد...(ادامه)
سر انجام تصمیم رییس جمهوری برای سپردن سکان وزارت کشور به يك مازندراني به قطعیت رسید و دکتر علی کردان قائم مقام و مرد مقتدر وزارت نفت به مجلس معرفی شد. وزارت کشور بی شک بین 3 وزارتخانه اصلی و نهاد مهم و کلیدی کشور نقشی ویژه دارد... خبر شمال نيوز محقق شد/اولين وزير مازني در كابينه
سر انجام تصمیم رییس جمهوری برای سپردن سکان وزارت کشور به يك مازندراني به قطعیت رسید و دکتر علی کردان قائم مقام و مرد مقتدر وزارت نفت به مجلس معرفی شد. وزارت کشور بی شک بین 3 وزارتخانه اصلی و نهاد مهم و کلیدی کشور نقشی ویژه دارد...(ادامه)
محمود احمدی نژاد را شاید بتوان اولین گزینه مورد نظر اصولگرایان رایحه خوشی برای ریاست جمهوری دهم نامید، چرا که حالا تقریباً دو سالی است که اجماع اصولگرایان بر رییس دولت اصولگرا شکسته است وشرایط با سال 84 بسیار فرق دارد. سه سال پیش ... رئیس جمهور آینده ایران کیست؟
محمود احمدی نژاد را شاید بتوان اولین گزینه مورد نظر اصولگرایان رایحه خوشی برای ریاست جمهوری دهم نامید، چرا که حالا تقریباً دو سالی است که اجماع اصولگرایان بر رییس دولت اصولگرا شکسته است وشرایط با سال 84 بسیار فرق دارد. سه سال پیش ...(ادامه)
آیا «شاخص اصول گرایی» که ‌این روزها بیش از همیشه منتقد سیاست‌های دولت حاکم است و به قول وزیر ارشاد دولت نهم «از زمره معدود کسانی است که برای [تصدی مقام ریاست جمهوری] فکر منظم، اطلاعات طبقه بندی شده و برنامه منسجمی‌دارد» بار دیگر به «رقیبی» برای رییس دولت در دور دوم ریاست جمهوری تبدیل خواهد شد؟ وداع احمدتوکلی با مرکز پژوهش‌ها
آیا «شاخص اصول گرایی» که ‌این روزها بیش از همیشه منتقد سیاست‌های دولت حاکم است و به قول وزیر ارشاد دولت نهم «از زمره معدود کسانی است که برای [تصدی مقام ریاست جمهوری] فکر منظم، اطلاعات طبقه بندی شده و برنامه منسجمی‌دارد» بار دیگر به «رقیبی» برای رییس دولت در دور دوم ریاست جمهوری تبدیل خواهد شد؟(ادامه)
رئیس مجلس شورای اسلامی ، حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری رئیس دفتر بازرسی دفتر مقام معظم رهبری ، تنی چند از وزرا ، معاونین ریاست جمهوری ، رؤسای مؤسسات ، استاندار ، مدیران کل و رؤسای ادارات از جمله شخصیت های دعوت شده در این مراسم هستند ... سالگرد شهید ناطق نوری با سخنراني لاریجانی در نور
رئیس مجلس شورای اسلامی ، حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری رئیس دفتر بازرسی دفتر مقام معظم رهبری ، تنی چند از وزرا ، معاونین ریاست جمهوری ، رؤسای مؤسسات ، استاندار ، مدیران کل و رؤسای ادارات از جمله شخصیت های دعوت شده در این مراسم هستند ...(ادامه)
رئیس مجلس در حالیکه کتابچه آئین نامه را در دست گرفته بود شروع به ورق زدن آن کرد و بعد از لحظاتی و بعد از آنکه موفق به یافتن ماده مورد نظر نشد، گفت: ماده را بعدا می گویم!... جنگ آئین نامه ای پسرخاله ها در مجلس
رئیس مجلس در حالیکه کتابچه آئین نامه را در دست گرفته بود شروع به ورق زدن آن کرد و بعد از لحظاتی و بعد از آنکه موفق به یافتن ماده مورد نظر نشد، گفت: ماده را بعدا می گویم!...(ادامه)
ولایتی جایگزین لاریجانی می‌شود؟
(ادامه)
گزینه‌های اصلی ریاست مرکز پژوهش های مجلس
(ادامه)
گزینه های استانهای شمالی در انتخابات ریاست جمهوری
(ادامه)
قرار بود بعد از سخنرانی آیت‌الله هاشمی شاهرودی، دکتر علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در این اجلاسیه سخنرانی کند که به علت بیماری دخترش در این جلسه شرکت نکرد... دعای اعضای جامعه‌ مدرسین برای شفای فرزند لاریجانی
قرار بود بعد از سخنرانی آیت‌الله هاشمی شاهرودی، دکتر علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در این اجلاسیه سخنرانی کند که به علت بیماری دخترش در این جلسه شرکت نکرد...(ادامه)
دیدار هیئت رئیسه اقلیت مجلس با لاریجانی
(ادامه)
اعتراض نمایندگان مجلس به علي لاريجاني
(ادامه)
دیدار فرماندهان سپاه با لاریجانی
(ادامه)
پورمحمدی جانشین لاریجانی می شود
(ادامه)
حضرتی: لاریجانی برای ریاست جمهوری نمی آید
(ادامه)
نامه قالیباف به لاریجانی
(ادامه)
مجلس هشتم نیز باید بر این مسئله و همکاری با دولت به عنوان یک اصل تکیه کند چرا که دولت انصافاً پرکار و خستگی ناپذیر است و همان کارها و اهدافی را پیگیری می کند که مجلس در پی آن است... نمایندگان مجلس پاک وارد میدان شوند و پاک بمانند
مجلس هشتم نیز باید بر این مسئله و همکاری با دولت به عنوان یک اصل تکیه کند چرا که دولت انصافاً پرکار و خستگی ناپذیر است و همان کارها و اهدافی را پیگیری می کند که مجلس در پی آن است...(ادامه)
هر چند عدالت‌خواهي، مهرورزي و مردم داري شعار محوري دولت نهم است، اما گراني‌ها و تورم افسار گسيخته مردم را آزرده خاطر كرده و شايسته است دولت در رفع اين معضلات اقدامات جدي‌تري انجام دهد... مقيمي آغازگر اولین نطق مجلس هشتم
هر چند عدالت‌خواهي، مهرورزي و مردم داري شعار محوري دولت نهم است، اما گراني‌ها و تورم افسار گسيخته مردم را آزرده خاطر كرده و شايسته است دولت در رفع اين معضلات اقدامات جدي‌تري انجام دهد...(ادامه)
آنها تقاضای اصلاح قیمت را داشتند اما مسئله به اینجا ختم نمیشد بلکه مقامات ترکمنستان خواسته ای داشتند كه آن را مطابق با منافع ملی ایران نمی دانستم؛ خواسته آنها را با عزت ملت ایران در سازگاری نمی دیدم... داستان منتشر نشده کردان از قطع گاز زمستان 86
آنها تقاضای اصلاح قیمت را داشتند اما مسئله به اینجا ختم نمیشد بلکه مقامات ترکمنستان خواسته ای داشتند كه آن را مطابق با منافع ملی ایران نمی دانستم؛ خواسته آنها را با عزت ملت ایران در سازگاری نمی دیدم...(ادامه)
علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی با حساس خواندن شرایط كشور، خواهان تمركز تمامی جریانات و گروه‌های سیاسی به ویژه جریان اصولگرایی بر روی منافع ملی شد. 
لاریجانی: شرایط کشور حساس است
علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی با حساس خواندن شرایط كشور، خواهان تمركز تمامی جریانات و گروه‌های سیاسی به ویژه جریان اصولگرایی بر روی منافع ملی شد. (ادامه)
گفتگویی جالب و خواندنی با وزیر سابق کشور
(ادامه)
تغییرات مدیریتی در مجلس هشتم
(ادامه)
انتخاب رئیس مجلس هشتم بدون مخالف
(ادامه)
رضا مياندره ریاست لاریجانی بر مجلس و آینده استانهای شمالی (ديدگاه)
رضا مياندره (ادامه)
علی لاریجانی در پایان سومین جلسه علنی مجلس هشتم که بعدازظهر امروز برگزار شده بود با اعلام این خبر تاکید کرد شعبی که کار بررسی اعتبارنامه های آنها باقیمانده است تا جلسه علنی فردا که از ساعت 10 صبح آغاز خواهد شد فرصت دارند تا کار خود را به پایان برسانند.
اعتبارنامه 250 نماینده مجلس هشتم تصویب شد
علی لاریجانی در پایان سومین جلسه علنی مجلس هشتم که بعدازظهر امروز برگزار شده بود با اعلام این خبر تاکید کرد شعبی که کار بررسی اعتبارنامه های آنها باقیمانده است تا جلسه علنی فردا که از ساعت 10 صبح آغاز خواهد شد فرصت دارند تا کار خود را به پایان برسانند. (ادامه)
سولانا انتخاب لاريجاني را تبريك گفت
(ادامه)
ناطق نوری: برنامه‌ای برای ریاست جمهوری ندارم
(ادامه)
جزئیات جلسه انتخاب هیئت رئیسه مجلس
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.247 seconds.