.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عباسی مديرکل دفتر دولت در مجلس ممنوع الورود شد
(ادامه)
اینكه قومیت و محل تولد و زندگی اشخاص ربطی به مسئولیت ها و روابط سیاسی ندارد كاملاً پذیرفته شده است، اما چند نفر از سیاسیون مملكت ما هستند كه این چند وقت اخیر نقش مؤثری در مسائل كشور داشته اند و حرف و حدیث پیرامون آنها زیاد بوده است. جالب است كه همگی آنها ... اين مازندرانی ها!
اینكه قومیت و محل تولد و زندگی اشخاص ربطی به مسئولیت ها و روابط سیاسی ندارد كاملاً پذیرفته شده است، اما چند نفر از سیاسیون مملكت ما هستند كه این چند وقت اخیر نقش مؤثری در مسائل كشور داشته اند و حرف و حدیث پیرامون آنها زیاد بوده است. جالب است كه همگی آنها ...(ادامه)
صف‌بندی انتخاباتی در جبهه اصولگرایان
(ادامه)
فضاسازی ایسنا علیه وزیر کشور
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های صبح امروز کشور
(ادامه)
آقاي لاريجاني مردم از سكوت شما در حيرتند و دليل آن را نمي دانند. به راستي كدام مصلحت شما را وادار به سكوت كرده ؟! آیا در مقابل تندروي هاي نمايندگاني از يك طیف سياسی كه عمدتاً از مخالفين ... آقاي لاريجاني سکوت چرا ؟؟!!
آقاي لاريجاني مردم از سكوت شما در حيرتند و دليل آن را نمي دانند. به راستي كدام مصلحت شما را وادار به سكوت كرده ؟! آیا در مقابل تندروي هاي نمايندگاني از يك طیف سياسی كه عمدتاً از مخالفين ...(ادامه)
با استناد سوابق و اعتبار شواهد گواهی میدهیم که مدیریت آقای کردان همواره با هاله ای از اخلاص و تعبد همراه بود و تنها شاخص و معیار فعالیتی ایشان اسلام ، انقلاب اسلامی ، قانون اساسی، امام و ولایت مطلقه فقیه با محوریت منویات حضرتعالی در دو وجه مولوی و ارشادی بوده و ... رنجنامه ای برای مقام معظم رهبری
با استناد سوابق و اعتبار شواهد گواهی میدهیم که مدیریت آقای کردان همواره با هاله ای از اخلاص و تعبد همراه بود و تنها شاخص و معیار فعالیتی ایشان اسلام ، انقلاب اسلامی ، قانون اساسی، امام و ولایت مطلقه فقیه با محوریت منویات حضرتعالی در دو وجه مولوی و ارشادی بوده و ...(ادامه)
جهت اطلاع جمهوری اسلامی روز شنبه
(ادامه)
لاریجانی: دکترای قلابی در کشور کم نداریم
(ادامه)
نامه محسن رضایی به علی لاریجانی
(ادامه)
یکی از نمایندگان حاضر در نشست دیروز دولت و مجلس، از تعارف آقای احمدی‌نژاد به لاریجانی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده و همچنین احتمال امضای یک میثاقنامه میان دولت نهم و مجلس هشتم خبر داد. تعارف احمدی نژاد به لاریجانی برای کاندیداتوری
یکی از نمایندگان حاضر در نشست دیروز دولت و مجلس، از تعارف آقای احمدی‌نژاد به لاریجانی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده و همچنین احتمال امضای یک میثاقنامه میان دولت نهم و مجلس هشتم خبر داد.(ادامه)
انتقاد لاریجانی از تغییرات مدیران در کشور
(ادامه)
گرچه بنده در رویکرد سیاست خارجی و نحوه حکمرانی و ویژگی‌های لازم حکمرانان و نحوه برخی مراودات خارجی با آقای موسویان و جریان حامی‌شان اختلافاتی دارم و یکسان نمی‌اندیشم ، ولی حساب این مسائل، از حساب ضرورت حفظ حقوق مسلمانان و همه افراد جامعه ... توکلی در نامه‌‌اي خطاب به موسویان ،حلالم کن
گرچه بنده در رویکرد سیاست خارجی و نحوه حکمرانی و ویژگی‌های لازم حکمرانان و نحوه برخی مراودات خارجی با آقای موسویان و جریان حامی‌شان اختلافاتی دارم و یکسان نمی‌اندیشم ، ولی حساب این مسائل، از حساب ضرورت حفظ حقوق مسلمانان و همه افراد جامعه ...(ادامه)
در این لایحه سازمانهای تربیت بدنی و ملی جوانان در یکدیگر ادغام و به وزارت جوانان و ورزش تبدیل خواهند شد. تشکیل وزارت جوانان و ورزش
در این لایحه سازمانهای تربیت بدنی و ملی جوانان در یکدیگر ادغام و به وزارت جوانان و ورزش تبدیل خواهند شد.(ادامه)
تلاش رئيس مجلس براي جلوگيري ازاستیضاح علی‌احمدی
(ادامه)
عناوین مهم روزنامه های صبح امروز
(ادامه)
سفر غیر‌منتظره ‌لاریجانی به شهر کلاردشت
(ادامه)
طنز/هشت دلیل ناکامی ایران در المپیک پکن
(ادامه)
یشنهاد من این بود که فردی مورد اتفاق همه است و مورد قبول رهبری نیز می باشد و اصول و ارزش های انقلاب را هم قبول دارد و نیز مورد تحمل همه جریانها است برای تشکیل دولت ملی معرفی شود...
ناطق نوری:مشایی حرف بی‌ربطی زده است
یشنهاد من این بود که فردی مورد اتفاق همه است و مورد قبول رهبری نیز می باشد و اصول و ارزش های انقلاب را هم قبول دارد و نیز مورد تحمل همه جریانها است برای تشکیل دولت ملی معرفی شود... (ادامه)
رضا تیموری تکروی عامل عقب ماندگی مازندران
رضا تیموری(ادامه)
حاشیه‌هایی از جلسه علنی دیروز مجلس
(ادامه)
سايت "الف" فیلتر شد
(ادامه)
نگاه جوانفکر به ماجرای دکترای علی کردان
بعضی از آقایان که دکترایشان را به برکت بورس دولتی از فرنگ دریافت کرده اند، به مثابه یک متخصص کارشناس اکسفورد با تکیه بر یک ویرگول کم یا اضافه در این مدرک ، مجدانه در تلاش هستند تا آن را ساختگی و جعلی وانمود سازند.(ادامه)
رحیم مشایی حرف هایش را تکرار کرد
(ادامه)
کردان: مدارک خود را امروز منتشر می کنم
(ادامه)
واکنش لاریجانی به تاسیس دفتر حافظ منافع آمریکا
(ادامه)
لاریجانی:نمی‌خواهیم اقتصاد کمیته امدادی داشته باشیم
(ادامه)
متن دفاعیه مقیمی از کردان وزیر پیشنهادی کشور
(ادامه)
کردان: در پرونده صدا و سیما تبرئه شدم
(ادامه)
حکومتداری با لهجه شمالی(يادداشت)
رضا مياندره(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.203 seconds.