.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
10 خوراکی تسکین دهنده درد
(ادامه)
آتش گرفتن خودرو در آمل
یک دستگاه خودروی پژو دقایقی قبل در آمل آتش گرفت.(ادامه)
کشف جسد تبعه افغانستان در ساحل دریا
جسد یک مرد تبعه افغانستان درکنارساحل رامسرکشف شد.(ادامه)
برای درست شدن هلی کوتنی باید مقداری نعنا و "سرسم" که شبیه نعنا اما با برگ های سبز تر و دراز تر است با کمی نمک و با سنگ روی تخته ایی صاف می سابند و آلوچه٬ گو‌جه سبز یا هلی را دانه دانه روی آن گذاشته و با سنگ می کوبند و می خورند. 

"هَلی کوتِنی"دسر خاص این روزهای مازندران+ تصاویر
برای درست شدن هلی کوتنی باید مقداری نعنا و "سرسم" که شبیه نعنا اما با برگ های سبز تر و دراز تر است با کمی نمک و با سنگ روی تخته ایی صاف می سابند و آلوچه٬ گو‌جه سبز یا هلی را دانه دانه روی آن گذاشته و با سنگ می کوبند و می خورند. (ادامه)
صفحه نخست روزنامه های استان‌ پنج شنبه 23 اردیبهشت ماه
(ادامه)
خانه سرمربی رئال مادرید خراب شد + عکس
تلویزیون دولتی فرانسه در بخش اخبار ورزشی خود با اشاره به اقدام قانونی شهردار بندر مارسی، خبر تخریب منزل مسکونی دوران کودکی زیدان را تایید کرد.(ادامه)
آمارهای نگران کننده از یک پایان تلخ
یک طلاق به ازای هر سه و هشت دهم ازدواج در مازندران رخ می دهد.(ادامه)
نظر علی مطهری درباره رییس جدید صداوسیما
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی رئیس جدید سازمان صدا و سیما را فردی مومن دانست و گفت: انتظار داریم که وی گروه گرایی و تعصب گروهی که در صدا و سیما حاکم شده بود را پایان دهد. (ادامه)
خطر بیخ گوش سد برنجستانک
سد برنجستانک در قائم ‌شهر نیازمند لایروبی است.(ادامه)
تصاویر/ وداع با شهید دریادار ناظری
وداع با پیکر شهید دریادار پاسدار محمد ناظری(ادامه)
قیمت روز انواع خودروهای داخلی + جدول
قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار منتشر شد.(ادامه)
شوکی برای آثار تاریخی مازندران
به دلیل ثبت نبودن 70 درصد آثار تاریخی مازندران در فهرست آثار ملی ، ردیف بودجه دولتی برای ترمیم این آثار وجود ندارد.(ادامه)
مصرف میوه‌های پارافین‌دار به معده آسیب می‌رساند
یک متخصص علوم زیستی و گیاهان دارویی گفت: مصرف میوه‌های پارافین‌دار به معده به‌شدت آسیب می‌رساند و موجب خرابی دهانه معده می‌شود که زمینه‌ساز ریفلاکس معده است.(ادامه)
پنجشنبه بارانی، جمعه صاف
هوای مازندران پنجشنبه تا صبح جمعه ابری همراه با رش های پراکنده و جمعه نیز صاف خواهد بود.(ادامه)
عکس: استقبال از پيكر شهيد ناظرى در مهرآباد
استقبال از پيكر مطهر شهيد حاج محمد ناظرى در فرودگاه مهرآباد.(ادامه)
عکس/ صفحه‌نخست روزنامه‌های پنجشنبه، 23 اردیبهشت
(ادامه)
چرا کسی برای فاجعه در دریای خزر تب نمی‌کند!؟+تصاویر
(ادامه)
برگزاری مراسم شهدای مدافع حرم ذر بابل
(ادامه)
شمال نیوز: مدیر کل بهزیستی مازندران نسبت به افزایش طلاق در استان هشدار دارد و گفت : آمار طلاق حدود هفت و دو دهم درصد در سال 94 نسبت به سال 92 افزایش یافت .....
یک طلاق به ازای هر سه و هشت دهم ازدواج در مازندران
شمال نیوز: مدیر کل بهزیستی مازندران نسبت به افزایش طلاق در استان هشدار دارد و گفت : آمار طلاق حدود هفت و دو دهم درصد در سال 94 نسبت به سال 92 افزایش یافت ..... (ادامه)
شمال نیوز : رئیس هیأت مدیره مرکز حامی نخبگان کشور با اشاره به ظرفیت استان مازندران در حوزه‌های علمی و صنایع مختلف گفت: جذب نخبگان مازندرانی در داخل استان اندک است.... میزان جذب نخبگان مازندرانی در داخل استان اندک است
شمال نیوز : رئیس هیأت مدیره مرکز حامی نخبگان کشور با اشاره به ظرفیت استان مازندران در حوزه‌های علمی و صنایع مختلف گفت: جذب نخبگان مازندرانی در داخل استان اندک است....(ادامه)
شیوه های عجیب و جدید تقلب در امتحان +تصاویر
عکس های زیر مربوط به روش های مدرن و عجیب برای تقلب در امتحان است.(ادامه)
محسن‌رضایی جزئیات وضعیت حلب را افشا کرد
محسن رضایی طی یادداشتی جزئیاتی از وضعیت فعلی شهر حلب و نحوه تجهیز تسلیحاتی، لجستیکی و اطلاعاتی تروریست‌های تکفیری را افشا کرد. (ادامه)
داعش چند درصد از خاک عراق را در اختیار دارد؟
دولت عراق روز چهارشنبه اعلام کرد: حضور داعش در شهرها و استان های عراق پس از اشغال 40 درصد از خاک این کشور، اکنون به 14 درصد این مناطق کاهش یافته است. (ادامه)
رییس جدید بیمه مرکزی ایران منصوب شد
پرویز خسروشاهی، قائم مقام پیشین بیمه مرکزی ایران به سمت ریاست بیمه مرکزی ایران منصوب شد. (ادامه)
9 نکته برای کاهش فشار خون بالا
سیگار کشیدن نه تنها می‌تواند منجر به سرطان ریه شود، بلکه استعمال سیگار می‌تواند فشار خون را تا ۱۰ میلی‌متر جیوه بالا ببرد و آن را تا بیش از یک ساعت بعد از مصرف سیگار بالا نگه دارد. این مساله حتی در مورد کسانی که فشار خون بالا ندارند نیز صادق است، حالا بد نیست که به تمام اثرات منفی سیگار کشیدن بر روی بدن خودتان فکر کنید و هرچه سریع تر تصمیم به ترک سیگار بگیرید !(ادامه)
نامه سرافراز به رهبر انقلاب
محمد سرافراز طی نامه‌ای از استمرار اعتماد مقام معظم رهبری در سنگری دیگر قدردانی کرد. (ادامه)
رهبر انقلاب چه مأموریت‌هایی به رئیس جدید صداوسیما محول کرد؟
علی عسکری ادامه دهنده خط مشی تعیین شده توسط رهبر انقلاب اسلامی ایران برای رسانه ملی است که به محمد سرافراز ابلاغ شده بود و اکنون همان مأموریت‌ها در چارچوب‌های فعالیت‌های این سازمان با مدیریت تازه پیگیری خواهد شد...(ادامه)
برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم
مراسم بزرگداشت شهدای خان‌طومان جمعه هفته‌جاری در ساری برگزار می‌شود.(ادامه)
عکس/ جناب خان در راه لیگ برتر!
صنعت نفت آبادان روز گذشته در ورزشگاه عضدی رشت به مصاف داماش گیلان رفت و با تساوی دون گل متوقف شد. با این حال نفت هنوز هم شانس خوبی برای صعود به لیگ برتر دارد. در جریان بازی دیروز برخی هواداران صنعت نفت که به ورزشگاه عضدی رشت بودند، پلاکاردی را با خود به ورزشگاه برده بودند که روی آن عکس جناب خان ثبت شده و اعلام شده بود آبادان به لیگ برتر برمی گردد.(ادامه)
27 خوراکی برای سم زدایی از بدن
سیر و پیاز هرچه تندتر و تیزتر باشد، خاصیت آن بیشتر است. سیر و پیاز تمام باکتری های مضر را می کشد و همچنین انگل های روده، ویروس ها، قارچ های داخلی بدن و... از بین می برد. یک کارایی مهم دیگر سم زدایی کبد است. امروزه پزشکان از سیر برای پایین آوردن فشار و تنظیم قند خون استفاده می کنند و سیر داروی ضدسرطانی است. همچنین برای پاکسازی مجرای تنفسی، ریه و سینوس بسیار مفید است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.045 seconds.