.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
زمان واریز یارانه نقدی اردیبهشت ماه
سازمان هدفمندی یارانه ها اعلام کرد که یارانه اردیبهشت ماه به مبلغ ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان فردا شب به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.(ادامه)
عكس: روزنامه‌های ورزشی شنبه 25 ارديبهشت
روزنامه‌های ورزشی شنبه 25 ارديبهشت(ادامه)
صفحه نخست روزنامه های استان‌ شنبه 25 اردیبهشت ماه
(ادامه)
آغاز هفته ای آفتابی
هوای مازندران امروز صاف از بعد از ظهر با افزایش دما خواهد بود.(ادامه)
اشک های آقای گل بعداز ناکامی پرسپولیس
(ادامه)
تصاویر صفحه نخست روزنامه‌‌های امروز شنبه
(ادامه)
اولین هشدار ادیانی به مدیران مازندرانی
منتخب مردم قائم‎شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه ‎شمالی در مجلس دهم گفت:به مدیران کل و مدیران دستگاه‌های اجرایی مازندران گفت: سعی کنید با مجموعه ما مرتبط باشید تا کارها به نحو مطلوب‌تری انجام شود.(ادامه)
فست فود بلای جان دیابتی‌ها
مدیریت درمان تامین اجتماعی البرز با تاکید بر لزوم رعایت رژیم غذایی در مبتلایان به دیابت، در عین حال گفت: دیابتی‌ها از خود درمانی پرهیز کنند. (ادامه)
روایتی از نحوه شهادت مصطفی بدرالدین
عملیات ترور فرمانده شاخه نظامی حزب‌الله لبنان، داخل فرودگاه نظامی دمشق و بعد از پایان دیدار با سردار سلیمانی و جدایی از وی صورت گرفت. (ادامه)
مهناز افشار با لباس عروس روی پوستر انگلیسی یک فیلم! +عکس
طناز طباطبایی با انتشار این عکس در شبکه های اجتماعی نوشت: رونمایی از پوستر انگلیسی فیلم ارادتمند؛ نازنین بهاره تینا به کارگردانی عبدالرضا کاهانی.(ادامه)
یحیی گل محمدی مورد حمله پرسپولیسی ها قرار گرفت
پرسپولیسی ها این قدری که بعد از بازی با راه آهن از یحیی گل محمدی دلخور بودند از سوشا مکانی ناراحت نبودند. (ادامه)
جدیدترین پست استقلالی سید احمد خمینی
سید احمد خمینی ،نتیجه امام راحل بار دیگر از علاقه اش به استقلال نوشت. (ادامه)
برخی نمایندگان دوره های قبل مجلس،مولتی میلیاردرند
ابراهیم نکو نماینده دوره نهم مجلس در مصاحبه با روزنامه شرق در باره حقوق نمایندگان و مقامات دولتی پاسخ داد:(ادامه)
شمال نیوز: مازندرانی‌ها هم اگرچه سال‌ها در لیگ یک دست و پا می‌زند، با وجود ده‌ها بازیکن در لیگ برتر اما هیچ‌گاه موفق نمی‌شوند به لیگ برتر صعود کنند. نساجی مازندران که از سال ۷۳ تاکنون در لیگ یک حضور دارند، حالا تبدیل به پیرترین تیم لیگ یکی ایران شده‌است. چرا جنوب صعود کرد ؟ چرا شمال سقوط کرد ؟
شمال نیوز: مازندرانی‌ها هم اگرچه سال‌ها در لیگ یک دست و پا می‌زند، با وجود ده‌ها بازیکن در لیگ برتر اما هیچ‌گاه موفق نمی‌شوند به لیگ برتر صعود کنند. نساجی مازندران که از سال ۷۳ تاکنون در لیگ یک حضور دارند، حالا تبدیل به پیرترین تیم لیگ یکی ایران شده‌است.(ادامه)
در مجلسی که به مجلس اصولگرایی معروف است برخی افراد رفتارشان اصولگرایانه نیست. و اگر در حال حاضر برای طرح یا لایحه‌ای نیاز به اتحاد اصولگرایان داشته باشیم می‌بینیم که هیچ اتحادی بین آنها حاکم نیست. شک ندارم عمر دولت روحانی 4 سال بیش تر نخواهد بود / روحانی در برابر احمدی نژاد شانسی ندارد/ اصول‌گرایان در مجلس دهم بازنده شدند
در مجلسی که به مجلس اصولگرایی معروف است برخی افراد رفتارشان اصولگرایانه نیست. و اگر در حال حاضر برای طرح یا لایحه‌ای نیاز به اتحاد اصولگرایان داشته باشیم می‌بینیم که هیچ اتحادی بین آنها حاکم نیست.(ادامه)
در مجلسی که به مجلس اصولگرایی معروف است برخی افراد رفتارشان اصولگرایانه نیست. و اگر در حال حاضر برای طرح یا لایحه‌ای نیاز به اتحاد اصولگرایان داشته باشیم می‌بینیم که هیچ اتحادی بین آنها حاکم نیست. شک ندارم عمر دولت روحانی 4 سال بیش تر نخواهد بود / روحانی در برابر احمدی نژاد شانسی ندارد/ اصول‌گرایان در مجلس دهم بازنده شدند
در مجلسی که به مجلس اصولگرایی معروف است برخی افراد رفتارشان اصولگرایانه نیست. و اگر در حال حاضر برای طرح یا لایحه‌ای نیاز به اتحاد اصولگرایان داشته باشیم می‌بینیم که هیچ اتحادی بین آنها حاکم نیست.(ادامه)
تصویری که نشان می‌دهد پنالتی پرسپولیس پنالتی نبود!
در این تصویر مشاهده خواهید کرد که پنالتی پرسپولیس پنالتی نبود. (ادامه)
آقای میناوند! شما تیم خونه به خونه را قهقرا بردی
سرمربی پیشین تیم فوتبال خونه به خونه بابل گفت: آقای میناوند که امروز با اظهارات سخیف دیگران را متهم می‌کنی، مشورت‌های غلط شما خونه به خونه را به قهقرا برد. (ادامه)
علی مطهری در نامه‌ای خطاب به دبیر شورای نگهبان سوال کرد که آیا با چند عکس مشکوک می توان عدم اعتقاد و التزام عملی یک فرد به اسلام و نظام جمهوری اسلامی را احراز کرد؟

شورای نگهبان حق ابطال آراء منتخب سوم اصفهان را نداشت
علی مطهری در نامه‌ای خطاب به دبیر شورای نگهبان سوال کرد که آیا با چند عکس مشکوک می توان عدم اعتقاد و التزام عملی یک فرد به اسلام و نظام جمهوری اسلامی را احراز کرد؟ (ادامه)
شمال نیوز: تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با شکست مقابل سیاه جامگان برای دومین بار به رده پایین تر سقوط کرد.
سقوط ملوان؛ اتفاقی تلخ در فوتبال ایران
شمال نیوز: تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با شکست مقابل سیاه جامگان برای دومین بار به رده پایین تر سقوط کرد. (ادامه)
حقوق ماهانه روحانی چقدر است؟
عضو کمیسیون برنامه و بودجه حقوق نمایندگان مجلس 4 میلیون و 300 هزار تومان است که در نهایت دریافتی آنها حدود 4 میلیون می‌شود؛ که ضریب حقوق نمایندگان 1600 است.(ادامه)
عکس/ آماده‌سازی خانه‌ ابدی ذوالفقار حزب‌الله
فعالان رسانه ای نزدیک به حزب الله تصاویری از آماده سازی خانه ابدی سردار رشید اسلام "حاج سید مصطفی بدرالدین" فرمانده ارشد نظامی حزب الله در گلزار شهدای روضه الشهیدین شهر بیروت منتشر کرده اند.(ادامه)
دایی: «یا علی» گفتند و زیر حرف‌شان زدند
سرمربی تیم صبا می‌گوید تیمش به خاطر بدشانسی با استقلال مساوی کرد. (ادامه)
تیم فوتبال استقلال خوزستان به عنوان قهرمانی لیگ برتر رسید. پرسپولیس هم با وجود پیروزی مقابل راه‌آهن به خاطر تفاضل گل کمتر به عنوان نایب قهرمانی دست یافت. استقلال تهران هم به عنوان سوم رسید.

استقلال خوزستان قهرمان لیگ شد/ جشن پرسپولیس هم عزا شد
تیم فوتبال استقلال خوزستان به عنوان قهرمانی لیگ برتر رسید. پرسپولیس هم با وجود پیروزی مقابل راه‌آهن به خاطر تفاضل گل کمتر به عنوان نایب قهرمانی دست یافت. استقلال تهران هم به عنوان سوم رسید. (ادامه)
دستگیری دو مدیر ارشد دیگر در شهرداری
این دستگیری ها در ادامه پرونده مالی اخذ رشوه و تبانی در شورای شهر و شهرداری تبریز بوده است (ادامه)
حمله هوایی به محل استقرار وی در منطقه حاشیه فرودگاه نظامی دمشق صورت گرفته است که طی آن این مقر منهدم و فرمانده شاخه نظامی حزب الله به همراه گروهی از همراهانش به شهادت رسیده است. شهادت مسئول "واحد 910 " حزب الله /"مصطفی بدرالدین" کیست؟ + تصاویر(خبر)
حمله هوایی به محل استقرار وی در منطقه حاشیه فرودگاه نظامی دمشق صورت گرفته است که طی آن این مقر منهدم و فرمانده شاخه نظامی حزب الله به همراه گروهی از همراهانش به شهادت رسیده است. (ادامه)
شمال نیوز: درحالیکه باغ های گیوی استان در حال شکوفه دادن هستند حدود 20 هزار تن کیوی به ارزش 400 میلیارد ریال درسردخانه های استان مانده و درحال تبدیل شدن به ضایعات است. 20 هزارتن کیوی مازندران در معرض فساد
شمال نیوز: درحالیکه باغ های گیوی استان در حال شکوفه دادن هستند حدود 20 هزار تن کیوی به ارزش 400 میلیارد ریال درسردخانه های استان مانده و درحال تبدیل شدن به ضایعات است.(ادامه)
عکس/ بوسه علی جنتی بر دست آیت الله
علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز پنجشنبه ضمن سفر به شهر مقدس قم با شماری از علما و مراجع تقلید دیدار و گفت وگو کرد.(ادامه)
بازیگرانی که پایشان به ماجرای پارتی شبانه سعادت آباد باز شد/عکس
چند روز پیش خبری مبنی بر دستگیری چند بازیگر و خواننده مطرح ایرانی در یک مهمانی شبانه در خیابان سعادت آباد تهران منتشر شد که بازتاب های فراوانی در شبکه های اجتماعی داشت.(ادامه)
پاسخ عربستان سعودی به ایران درباره حج
وزارت حج و عمره عربستان سعودی با انتشار بیانیه‌ای ایران را مانع اصلی عدم شرکت حجاج ایرانی در مراسم حج دانست. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.