.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
از گوشه و کنار سیاست چه خبر؟
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های شنبه
(ادامه)
حسام میرعمادیان پایتخت از منظر دلسوختگان(ديدگاه)
حسام میرعمادیان(ادامه)
شمال نیوز: طی حکمی از سوی جواد عیسی نیا،مسئول دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در مازندران، علی حدادیان بعنوان دستیار و مشاور اقتصادی دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در مازندران منصوب شد . مشاور اقتصادی نمایندگی وزارت امور خارجه در مازندران منصوب شد
شمال نیوز: طی حکمی از سوی جواد عیسی نیا،مسئول دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در مازندران، علی حدادیان بعنوان دستیار و مشاور اقتصادی دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در مازندران منصوب شد . (ادامه)
شمال نیوز: تأسیس استان جدید به معنای خودمختاری، تاج و تخت‎سازی نیست؛ بلکه به مثابه تلاش دولت در توزیع بیشتر و بهتر منابع و دسترسی آسان‎تر مردم به مسئولان استانی است. واکنش نویسنده گلستانی به نامه منتشره حسین اسلامی
شمال نیوز: تأسیس استان جدید به معنای خودمختاری، تاج و تخت‎سازی نیست؛ بلکه به مثابه تلاش دولت در توزیع بیشتر و بهتر منابع و دسترسی آسان‎تر مردم به مسئولان استانی است.(ادامه)
گریه‌های فتح الله زاده پس ازشکست آبی ها
علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال پس از پایان دیدار استقلال و تراکتورسازی که توسط هواداران مورد تشویق قرار گرفته بود به شدت تحت تاثیر قرار گرفت و اشک از چشمانش جاری شد.(ادامه)
جدول رده‌بندی لیگ برتر سیزدهم فوتبال
جدول رده‌بندی نهایی سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال مشخص شد. (ادامه)
سقوط داماش به لیگ دسته اول
تیم فوتبال داماش گیلان در هفته پایانی لیگ برتر در مقابل مس کرمان به تساوی یک بر یک دست یافت اما به لیگ دسته اول سقوط کرد. (ادامه)
استقرار گردان واکنش سریع در گیلان
فرمانده پادگان نیروی زمینی ارتش منجیل از استقرار گردان واکنش سریع نیروی زمینی کشور در این استان خبر داد.(ادامه)
فولاد خوزستان قهرمان جام سیزدهم شد
تیم فوتبال فولاد خوزستان با پیروزی مقابل گسترش فولاد تبریز قهرمان سیزدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر فوتبال شد. این قهرمانی در شرایطی برای شاگردان حسین فرکی رقم خورد که نفت برابر سپاهان تن به شکست داد، استقلال نتوانست تراکتورسازی را ببرد و پرسپولیس هم با وجود پیروزی برابر استقلال صنعتی نتوانست به این عنوان دست پیدا کند و دوم شد.(ادامه)
مسافران پرواز مرگ مالزی هنوز زنده‌اند!
«ماهاگورو ابراهیم مت زین« یک مالزیایی که مدعی شده بود هواپیمای بویینگ 200-777 مالزی توسط جن ها ربوده شده است بار دیگر ادعا کرد 239 مسافر و خدمه پرواز ام.اچ 370 مالزی که 35 روز پیش در مسیر کوالالامپور به پکن ناپدید شد، همچنان زنده اند. (ادامه)
روایت معاون اول روحانی از خط قرمز دولت
معاون اول رییس جمهوری روز جمعه به همراه محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهوری، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، اکبر ایزدی رئیس سازمان هدفمندسازی یارانه ها و جمعی از دست اندرکاران اجرای ثبت نام این مرحله از متقاضیان یارانه ها از ستاد هماهنگی پشتیبانی فنی مرحله دوم هدفمندسازی یارانه ها بازدید کرد. (ادامه)
عکس/جلسه خصوصی نمایندگان گلستان در صحن مجلس
(ادامه)
بوسه پدر شهید احمدی روشن بر چادر مادر شهید شمالی+تصاویر
(ادامه)
دستگیری ماموران قلابی سرشماری یارانه در رامسر
(ادامه)
واکنش ابوطالبی به مصوبه کنگره آمریکا
(ادامه)
عیادت سیدمحمد خاتمی از معصومه ابتکار
(ادامه)
شمال نیوز: بالاخره پس از گمانه زنی های متفاوتی که درباره مبلغ یارانه نقدی در مرحله دوم هدفمندی یارانه از محافل مختلف مطرح می شد،معاون اول رییس جمهور میزان یارانه نقدی مرحله دوم هدفمندی را اعلام کرد.
میزان یارانه نقدی مرحله دوم مشخص شد
شمال نیوز: بالاخره پس از گمانه زنی های متفاوتی که درباره مبلغ یارانه نقدی در مرحله دوم هدفمندی یارانه از محافل مختلف مطرح می شد،معاون اول رییس جمهور میزان یارانه نقدی مرحله دوم هدفمندی را اعلام کرد. (ادامه)
سایت ثبت نام یارانه ها رکورد زد
(ادامه)
شیر مورد نیاز مردم مازندران تامین نمی‌شود
(ادامه)
جزییات افزایش حقوق بازنشستگان
(ادامه)
شجاعی:تلویزیون را به هر تبلیغاتی نفروشید
(ادامه)
تشریح فرمول محاسبه متوسط درآمد خانوار
(ادامه)
شمخانی عمل اورژانسی جراحی قلب شد
(ادامه)
بنزین ‌400 تومانی تا کی اعتبار مصرف دارد؟
(ادامه)
اختلال در سامانه پیامکی هدفمندی یارانه
(ادامه)
واریز چهارمین بخش از دارائی های ایران
رئیس نشست کمیسیون مشترک نظارت بر اجرای توافق ژنو از واریز چهارمین بخش از دارائی های ایران تا پایان وقت امروز خبر داد.(ادامه)
عکس/ثبت نام يارانه به صرف پيتزا
(ادامه)
اعلام قیمت نهایی بنزین تا پایان هفته
بر اساس گفته‌های مسئولان، تا پایان فروردین ماه قیمت نهایی بنزین برای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها اعلام می‌شود که اتفاق نظر مسئولان دولتی برای از بین بردن نگرانی مردم از افزایش قیمت بنزین در این زمان قابل توجه بوده به گونه ای که مسئولان دولتی مدام از شیب ملایم افزیش قیمت‌ها وعده می‌دهند.(ادامه)
تعهداتي كه متقاضيان به سايت رفاهي مي‌دهند
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.