.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز: نمایندگان استان‌های چهارمحال و بختیاری، خوزستان، ایلام، اصفهان و یزد به شیوه جدیدی اعتراض خود را نسبت به حفر تونل بهشت‌آباد و وضعیت آبرسانی به این استانها اعلام کردند.
نمایندگان مازندران یاد بگیرند !
شمال نیوز: نمایندگان استان‌های چهارمحال و بختیاری، خوزستان، ایلام، اصفهان و یزد به شیوه جدیدی اعتراض خود را نسبت به حفر تونل بهشت‌آباد و وضعیت آبرسانی به این استانها اعلام کردند. (ادامه)
علت غيبت مشكوك نهاونديان چيست؟
(ادامه)
مدیر جدید آموزش و پرورش میاندرود معرفی شد
(ادامه)
عکس / رهبر انقلاب در سن 18 سالگی
عقیق: تصویری دیدنی از مقام معظم رهبری در دوران طلبگی. این عکس در سال 1336 در مشهد مقدس گرفته شده است.(ادامه)
سفر اعتراضی آیت الله به شمال /تصاویر
آیت الله طالقانی پس از ملاقات با امام طی سخنرانی پرشوری در مدرسه فیضیه، با تاکید بر رهبری بلامنازع امام همگان را به گرد آمدن پیرامون آن و دوری از تفرقه و خودسری دعوت کرد. این سخنرانی برای گروه‌هایی چون مجاهدین، یک شکست به شمار می‌رفت.(ادامه)
بخشدار جدید رودپی شمالی معرفی شد
(ادامه)
عکس/ محمدعلی آهنگران فرزند صادق آهنگران
محمدعلی آهنگران در کنار پدر در سالهای دهه شصت(ادامه)
گرانی بنزین و گازوئیل از یکشنبه آینده؟
با رمزگشایی از اظهارات مقامات ارشد دولت تدبیر و امید، به احتمال زیاد از یکشنبه هفته آینده به طور رسمی قیمت بنزین، گازوئیل و سی.ان.جی به طور رسمی گران می شود تا مطابق با وعده رئیس جمهوری پرونده فاز دوم قانون هدفمندسازی یارانه‌ها وارد مراحل نهایی اجرایی خود شود. (ادامه)
احتمال زنده بودن دانایی فر افزایش یافت
هفدهم بهمن ۹۲ چهار سرباز به همراه یک گروهبان در منطقه مرزی سیستان و بلوچستان توسط گروهک تروریستی جیش‌العدل ربوده شدند(ادامه)
ملی‌پوش پرسپولیس ممنوع‌الخروج شدند
این بازیکنان روی هم 60- 70 میلیون بدهی مالیاتی دارند(ادامه)
اژه‌ای: ۳پرونده جدید برای مرتضوی باز شده
(ادامه)
آخرین قیمت‌ها از بازار طلا و ارز
هم اکنون در بازار تهران دلار با قیمت ۳۱۴۰ تومان، سکه طرح جدید با قیمت ۹۸۶ هزار تومان و ربع سکه با قیمت ۳۱۳ هزار تومان فروخته می شود.(ادامه)
پیرمرد در دام دلبری های زن جوان افتاد
(ادامه)
توضیحات اژه‌ای درباره پرونده احمدی‌نژاد
سخنگوی قوه قضائیه از محکوم شدن ،رئیس جمهوری سابق در پی شکایت یک شهروند اردبیلی و ادامه رسیدگی به پرونده تخلف در ستاد سوخت، حادثه ۲۲ بهمن قم و شهادت طلبه ناهی از منکر خبر داد.(ادامه)
امروز فرمانده سپاه پاسداران از دولت انتقاد کرد و روز گذشته معاون ستاد کل نیروهای مسلح. انتقادهای سه فرمانده سپاه از عملکرد دولت
امروز فرمانده سپاه پاسداران از دولت انتقاد کرد و روز گذشته معاون ستاد کل نیروهای مسلح.(ادامه)
شمال نیوز: در این مجمع با رای حاضرین، اعضای هیأت مدیره این کانون انتخاب شدند. پس از گذشت چند روز آیین تودیع و معارفه هیأت مدیره با حضور منتخبین، هیأت رییسه مجمع و هیات اجرایی انتخابات ... ترکیب هیات رئیسه کانون مهندسین ساری مشخص شد
شمال نیوز: در این مجمع با رای حاضرین، اعضای هیأت مدیره این کانون انتخاب شدند. پس از گذشت چند روز آیین تودیع و معارفه هیأت مدیره با حضور منتخبین، هیأت رییسه مجمع و هیات اجرایی انتخابات ...(ادامه)
نرخ بیکاری سال 92 اعلام شد/گلستان دارای کمترین نرخ بیکاری
(ادامه)
محاکمه غیابی برخی از متهمان حوادث 88
(ادامه)
 شمال نیوز: مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان نور از برگزاری مراسم اجرای حکم قصاص قاتل فرزند یکی از فوتبالیست‌های قدیمی مازندران در صبح روز سه‌شنبه - 26 فروردین 93 - خبر داد. آیا فوتبالیست قدیمی مازنی قاتل فرزندش را می‌بخشد؟
شمال نیوز: مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان نور از برگزاری مراسم اجرای حکم قصاص قاتل فرزند یکی از فوتبالیست‌های قدیمی مازندران در صبح روز سه‌شنبه - 26 فروردین 93 - خبر داد.(ادامه)
مازندران قابلیت تبدیل شدن به قطب پتروشیمی کشور را دارد
شمال نیوز: مدیر طرح های صنایع پتروشیمی ایران با اشاره به اینکه برای توسعه صنعت در مازندران باید صنایع مادر ایجاد کرد، گفت: مازندران قابلیت تبدیل شدن به قطب پتروشیمی کشور را دارد.(ادامه)
نظر وزارت ارتباطات درباره فیلتر شبکه‌های اجتماعی
ما بر این باوریم که هیچ یک از شبکه‌های اجتماعی نباید به دلیل مسائل اقتصادی و تسهیلاتی که برای کاربران فراهم می‌کند فیلتر شوند مگر این که این شبکه‌ها مضرات دیگر و یا بحث مشکلات اخلاقی را به دنبال داشته باشند.(ادامه)
آب و برق در سال 93 گران نمی‌شود
(ادامه)
شبکه ای که فیس بوک را از رونق انداخت
(ادامه)
نرخ آزاد ارز و سکه امروز 25 فروردین 93
(ادامه)
ارائه گزارش صدا و سیما به رهبری
(ادامه)
اين را هم لطفا اطلاع رساني كنيد ...
هر چند باور دارم كسي در اين فوتبال از تو نمي‌پرسد و من هم طبعا فرصت نخواهم كرد كه بگويم كه زير سايه لطف و كرم و افاضه حضرت رب الارباب (جل و اعلي) و نشسته در دامنه بي منتهاي زيارت عاشورا چگونه مي توان بي‌دغدغه گذشت و عاقبت به خير شد ...(ادامه)
واکنش به صدور حکم تبرئه محمود احمدی نژاد
(ادامه)
یک مداح اهل بیت درگذشت
(ادامه)
دغدغه اصلی ما رونق تولید و اشتغال است
(ادامه)
تصاویر/دیدار رئیس مجلس با قهرمانان تیم ملی کشتی آزاد
رئیس مجلس شورای اسلامی روز گذشته( یکشنبه 24 فروردین ماه ) با اعضای تیم ملی کشتی آزاد، مربیان و اعضای فدراسیون کشتی آزاد دیدار و گفت و گو کرد.(ادامه)
قبلي 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 48 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.154 seconds.