.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
محسن رضایی: ناگفته های تکان دهنده جنگ را می گویم
(ادامه)
شنیده های بسیاری از معاملات پشت پرده ، تماسهای پنهانی ، مراودات ویژه ، رد و بدل شدن قولهای آنچنانی ، وعده ی ابقا و عزل برخی مدیران و ... خبر می دهند ... جه كسي كليد شهر رشت را به دست ميگيرد؟
شنیده های بسیاری از معاملات پشت پرده ، تماسهای پنهانی ، مراودات ویژه ، رد و بدل شدن قولهای آنچنانی ، وعده ی ابقا و عزل برخی مدیران و ... خبر می دهند ...(ادامه)
ابطحي در نشست ائتلاف اصلاح طلبان گيلان
(ادامه)
یکی از کاندیداهای مجلس هشتم ، از هم اکنون با یک چلوکبابی در شهر خود وارد مذاکره شده و برای روز انتخابات بحث و گفتگو درباره تعداد شش هزار غذا را آغاز کرده است.این چلوکبابی معمولا روزهای انتخابات برای کسانی غذا طبخ می کند که ... چلوکباب 24 اسفندي !!
یکی از کاندیداهای مجلس هشتم ، از هم اکنون با یک چلوکبابی در شهر خود وارد مذاکره شده و برای روز انتخابات بحث و گفتگو درباره تعداد شش هزار غذا را آغاز کرده است.این چلوکبابی معمولا روزهای انتخابات برای کسانی غذا طبخ می کند که ...(ادامه)
رعيت : اعتدالیون دو جناح تركيب مجلس هشتم
(ادامه)
تکمیل گروه 6 +5 در استان گيلان ،راه اندازی سایت آستان نیوز، آغاز فعالیت حامیان قالیباف در گيلان ،اعلام موجودیت نسل آفتاب ، انتخاب رئیس دفتر ... اخبار درگوشي از استان گيلان ؟!
تکمیل گروه 6 +5 در استان گيلان ،راه اندازی سایت آستان نیوز، آغاز فعالیت حامیان قالیباف در گيلان ،اعلام موجودیت نسل آفتاب ، انتخاب رئیس دفتر ...(ادامه)
مدارس بدون معلم و تجمع والدین
(ادامه)
عقب ماندگي ديگر در اجراي پروژه اي ديگر(گزارش)
(ادامه)
رضا اشکوری قاسم آباد روستايی با ويژگی های بسيار (ديدگاه)
رضا اشکوری(ادامه)
راهب:نباید واقعیت کاهش گردشگر راکتمان کرد
(ادامه)
احداث خط لوله خزر - پالایشگاه تبریز
(ادامه)
شنیده شده است......تعدادی از افراد شاغل در استانداری به اتهام تخلفات مالی در جریان تخصیص اعتبارات طرحهای زود بازده دستگیر شده اند.ظاهرا ... خبرهای ویژه استان گیلان که گفته می شوند!
شنیده شده است......تعدادی از افراد شاغل در استانداری به اتهام تخلفات مالی در جریان تخصیص اعتبارات طرحهای زود بازده دستگیر شده اند.ظاهرا ... (ادامه)
استارت حجازی با تیم فوتبال نساجی مازندران
تمرینات آماده سازی تیم فوتبال نساجی مازندران با حضور ناصر حجازی سرمربی این تیم در زمین اختصاصی باشگاه نساجی در قائم شهر برگزار شد. به گزارش خبرنگار شمال نیوز به نقل از مهر، مسئولان تیم دسته اولی نساجی پس از آنکه مهدی مناجاتی را به دلیل عضویت وی در تیم ملی همراه نداشتند با ناصر حجازی مربی نام آشنای فوتبال کشور وارد مذاکره شدند و توانستند نظر حجازی را برای هدایت یکساله نساجی در رقابتهای این فصل دسته اول فوتبال کشور جلب کنند. بر اساس این گزارش ناصر حجازی در جمع مسئولان و بازیکنان نساجی مازندران گفت: با شرایط موجود و بضاعت فعلی باشگاه نخستین هدف ما درسالجاری قرارگرفتن درجمع چهار تیم بالای جدول است. به گفته سرمربی تیم نساجی، برای رسیدن به این هدف برنامه های دراز مدت و خوبی برای صعود تیم نساجی به لیگ برتر وجود دارد که با تلاش بازیکنان و همچنین تمایل مسئولان باشگاه برای ادامه کار این مهم تحقق خواهد شد. (ادامه)
چرا امريكا به ايران علاقه مند است؟(بخوانيد)
  زهرا شريف زاده(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.368 seconds.