.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نظر خواهی شورای راهبردی حزب الله از 8 کاندید احتمالی
(ادامه)
واکنش دفتر رييس جمهور به بيانيه توکلي
(ادامه)
پاسخ وزير كار به انتقاد ناطق نوري
(ادامه)
عناوین مهم روزنامه های صبح امروز
(ادامه)
حسین هدایتی جایگزین سعیدلو شد
(ادامه)
احتمال دیدار احمدی‌نژاد با اوباما در نیویورک
(ادامه)
کردان: در پرونده صدا و سیما تبرئه شدم
(ادامه)
حکومتداری با لهجه شمالی(يادداشت)
رضا مياندره(ادامه)
متن گفتگوی احمدی نژاد باشبكه NBC آمريكا
(ادامه)
محمود احمدی نژاد را شاید بتوان اولین گزینه مورد نظر اصولگرایان رایحه خوشی برای ریاست جمهوری دهم نامید، چرا که حالا تقریباً دو سالی است که اجماع اصولگرایان بر رییس دولت اصولگرا شکسته است وشرایط با سال 84 بسیار فرق دارد. سه سال پیش ... رئیس جمهور آینده ایران کیست؟
محمود احمدی نژاد را شاید بتوان اولین گزینه مورد نظر اصولگرایان رایحه خوشی برای ریاست جمهوری دهم نامید، چرا که حالا تقریباً دو سالی است که اجماع اصولگرایان بر رییس دولت اصولگرا شکسته است وشرایط با سال 84 بسیار فرق دارد. سه سال پیش ...(ادامه)
در روزهايي که رئيس جمهور با هياتي در نيويورک به سر مي برد و فعالان سياسي در انتظار شنيدن طرح ابتکاري وي در زمينه مسايل هسته اي ايران بودند، هاشمي رفسنجاني با همراهي دو وزير خارجه پيشين ايران سفري به عربستان سعودي انجام داد.انگار  آنها خود را در جايگاه دولت ديگري قرار داده و به دور از چشم دولت رسمي و کابينه اش مشغول مذاکرات سياسي... احمدي نژاد به ايتاليا مي رود ، هاشمي به عربستان
در روزهايي که رئيس جمهور با هياتي در نيويورک به سر مي برد و فعالان سياسي در انتظار شنيدن طرح ابتکاري وي در زمينه مسايل هسته اي ايران بودند، هاشمي رفسنجاني با همراهي دو وزير خارجه پيشين ايران سفري به عربستان سعودي انجام داد.انگار آنها خود را در جايگاه دولت ديگري قرار داده و به دور از چشم دولت رسمي و کابينه اش مشغول مذاکرات سياسي...(ادامه)
 احزاب،‌ گروه‌هاى سياسي، رسانه‌ها و افکار عمومى هنوز از انتخابات مجلس هشتم به طور کامل فارغ نشده‌اند و هشتمين دوره مجلس شوراى اسلامى آغاز به کار نکرده است که گمانه‌زنى‌ها، اخبار و تحليل‌هاى مختلف در باب انتخابات رياست جمهورى دهم آغاز شده است... چه كسي حريف احمدي نژاد مي شود
احزاب،‌ گروه‌هاى سياسي، رسانه‌ها و افکار عمومى هنوز از انتخابات مجلس هشتم به طور کامل فارغ نشده‌اند و هشتمين دوره مجلس شوراى اسلامى آغاز به کار نکرده است که گمانه‌زنى‌ها، اخبار و تحليل‌هاى مختلف در باب انتخابات رياست جمهورى دهم آغاز شده است...(ادامه)
مازندران به واسطه سرسبزی و خرمی اش از توسعه صنعتی برخوردار نبوده که در مجلس هشتم برای توسعه صنعتی و صنعت توام با اشتغال متوازن در این استان با همکاری مجمع نمایندگان مازندران برنامه ریزی خواهد شد... سرسبزي بلاي جان توسعه صنعتي مازندران
مازندران به واسطه سرسبزی و خرمی اش از توسعه صنعتی برخوردار نبوده که در مجلس هشتم برای توسعه صنعتی و صنعت توام با اشتغال متوازن در این استان با همکاری مجمع نمایندگان مازندران برنامه ریزی خواهد شد...(ادامه)
ما نبايد دنبال مقصر بگرديم ولي دولت نمي تواند از تصميمات مجلس سر باز زند. دولت بايد پيرو انديشه ها و تصميمات مجلس باشد. در ضمن آنکه خود دولت نيز بايد راغب باشد تا مشکلات مطرح شده هرچه زودتر برطرف شوند زيرا اين مشکلات گريبانگير خودشان است. لذا من فکر مي کنم دولت هم پيشگام باشد و در فضاي تعامل با مجلس وارد شود... یوسف نژاد:از رياست لاريجاني استقبال مي کنم
ما نبايد دنبال مقصر بگرديم ولي دولت نمي تواند از تصميمات مجلس سر باز زند. دولت بايد پيرو انديشه ها و تصميمات مجلس باشد. در ضمن آنکه خود دولت نيز بايد راغب باشد تا مشکلات مطرح شده هرچه زودتر برطرف شوند زيرا اين مشکلات گريبانگير خودشان است. لذا من فکر مي کنم دولت هم پيشگام باشد و در فضاي تعامل با مجلس وارد شود...(ادامه)
آخرین وضعیت قراردادهای گازی ایران
(ادامه)
مذاکره با "صدر" برای ریاست مجلس هشتم
(ادامه)
متن سخنراني رضا جلالی در روستاي قرن آباد
(ادامه)
لاریجانی در مجلس علاوه بر حامیان اصولگرای خود می‌تواند به حمایت اصلاح‌طلبان و میانه رو‌ها هم امیدوار باشد چرا که اینان وی را چهره‌ای دارای وجاهت عقلانی نسبت به سایرین می‌دانند و از تجربیات لاریجانی هم استقبال کرده و معتقدند وی می تواند در برابر تصمیمات ... راه دشوار لاریجانی
لاریجانی در مجلس علاوه بر حامیان اصولگرای خود می‌تواند به حمایت اصلاح‌طلبان و میانه رو‌ها هم امیدوار باشد چرا که اینان وی را چهره‌ای دارای وجاهت عقلانی نسبت به سایرین می‌دانند و از تجربیات لاریجانی هم استقبال کرده و معتقدند وی می تواند در برابر تصمیمات ...(ادامه)
علت غيبت لاریجانی در مهماني امروز حداد
(ادامه)
سلمان قادری:مشکلی برای همکاری با رئیس هیئت کشتی مازندران ندارم
(ادامه)
مسعود ادهمی- کارشناس ICT انتخابات رايانه‌اي، بايدها و نبايدها
مسعود ادهمی- کارشناس ICT(ادامه)
متن كامل گزارش البرادعي درباره ايران
(ادامه)
خبرهای انصراف نامزدهای جبهه متحد
(ادامه)
محسن رضایی: ناگفته های تکان دهنده جنگ را می گویم
(ادامه)
شنیده های بسیاری از معاملات پشت پرده ، تماسهای پنهانی ، مراودات ویژه ، رد و بدل شدن قولهای آنچنانی ، وعده ی ابقا و عزل برخی مدیران و ... خبر می دهند ... جه كسي كليد شهر رشت را به دست ميگيرد؟
شنیده های بسیاری از معاملات پشت پرده ، تماسهای پنهانی ، مراودات ویژه ، رد و بدل شدن قولهای آنچنانی ، وعده ی ابقا و عزل برخی مدیران و ... خبر می دهند ...(ادامه)
ابطحي در نشست ائتلاف اصلاح طلبان گيلان
(ادامه)
یکی از کاندیداهای مجلس هشتم ، از هم اکنون با یک چلوکبابی در شهر خود وارد مذاکره شده و برای روز انتخابات بحث و گفتگو درباره تعداد شش هزار غذا را آغاز کرده است.این چلوکبابی معمولا روزهای انتخابات برای کسانی غذا طبخ می کند که ... چلوکباب 24 اسفندي !!
یکی از کاندیداهای مجلس هشتم ، از هم اکنون با یک چلوکبابی در شهر خود وارد مذاکره شده و برای روز انتخابات بحث و گفتگو درباره تعداد شش هزار غذا را آغاز کرده است.این چلوکبابی معمولا روزهای انتخابات برای کسانی غذا طبخ می کند که ...(ادامه)
رعيت : اعتدالیون دو جناح تركيب مجلس هشتم
(ادامه)
تکمیل گروه 6 +5 در استان گيلان ،راه اندازی سایت آستان نیوز، آغاز فعالیت حامیان قالیباف در گيلان ،اعلام موجودیت نسل آفتاب ، انتخاب رئیس دفتر ... اخبار درگوشي از استان گيلان ؟!
تکمیل گروه 6 +5 در استان گيلان ،راه اندازی سایت آستان نیوز، آغاز فعالیت حامیان قالیباف در گيلان ،اعلام موجودیت نسل آفتاب ، انتخاب رئیس دفتر ...(ادامه)
مدارس بدون معلم و تجمع والدین
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.168 seconds.