.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
محمد رضا شوق الشعراء 
بدحجابی، پرتگاهی بین حجاب و بی حجابی!(ديدگاه)
محمد رضا شوق الشعراء (ادامه)
پرونده‌ دختري كه به اتهام فراهم‌كردن موجبات فساد از سوي دادگاه جزايي بندرانزلي به دو سال زندان و تحمل ‌٩٩ ضربه شلاق و دو سال منع اقامت در بندر انزلي محكوم شده است.عسل ‌٢٠ ساله و نيما ‌٢٧ ساله حدود چهار سال با محكومیت دخترانزلی چی به اشاعه فحشا با بلوتوث
پرونده‌ دختري كه به اتهام فراهم‌كردن موجبات فساد از سوي دادگاه جزايي بندرانزلي به دو سال زندان و تحمل ‌٩٩ ضربه شلاق و دو سال منع اقامت در بندر انزلي محكوم شده است.عسل ‌٢٠ ساله و نيما ‌٢٧ ساله حدود چهار سال با(ادامه)
20 سال از عروج عارفانه شهيد "محمدحسن طوسي" مي گذرد ولي ياد و نام ستاره شمالي دفاع مقدس همچنان بر دل يادگاران جنگ و دلسوزان انقلاب در مازندرن و كشور باقي است... شهيد "طوسي" مالك اشتر لشكر 25 كربلا
20 سال از عروج عارفانه شهيد "محمدحسن طوسي" مي گذرد ولي ياد و نام ستاره شمالي دفاع مقدس همچنان بر دل يادگاران جنگ و دلسوزان انقلاب در مازندرن و كشور باقي است...(ادامه)
دستگیری 53 هزار نفر به خاطر روابط نامشروع
استان های شمالی کشور بیشترین تعداد دستگیر شدگان را دارا بوده است. جالب است که 74 درصد این افراد متاهل و دارای همسر بوده اند.(ادامه)
شهرام جزایری، هم شکار و هم شکارچی بوده است!؟(يادداشت)
(ادامه)
نوشته‌ای از مرتضی آوینی قافله عشق درسفر تاریخ(ديدگاه)
نوشته‌ای از مرتضی آوینی (ادامه)
بى حجابىريشه بسيارى از طلاقها در خانواده ها
رييس سازمان آموزش و پرورش مازندران با بيان اين كه حجاب زندگى طيبه است و انقلاب اسلامى براى گسترش فرهنگ حجاب تلاشهاى زيادى را انجام داده است گفت : ريشه بسيارى از طلاقها در خانواده ها ازبى حجابى نشات مى گيرد .(ادامه)
محمد رضا شوق الشعراء خنده جزایری، به عدالت و مردم و ایران!(ديدگاه)
محمد رضا شوق الشعراء (ادامه)
محسن مهديان لايه بندي فساد در اقتصاد ايران (يادداشت)
محسن مهديان(ادامه)
علی آزاد مرد اصولگرای اصلاح طلبی است، که در تمام لحظه ها، به خدا و عدالت و مردم و حق می اندیشد، و به سیاست و حفظ قدرت، نمی اندیشد!
علی را می شناسی؟! آری همان علی! که پیروز ترین شکست خورده تاریخ است!

و علی هنوز هم تنهاست !!
علی آزاد مرد اصولگرای اصلاح طلبی است، که در تمام لحظه ها، به خدا و عدالت و مردم و حق می اندیشد، و به سیاست و حفظ قدرت، نمی اندیشد! علی را می شناسی؟! آری همان علی! که پیروز ترین شکست خورده تاریخ است! (ادامه)
ابوالحسن معصومی (  ناظرمالی و پولی بانک مرکزی درمازندران ) عوامل موثر در توسعه کشاورزی(ديدگاه)
ابوالحسن معصومی ( ناظرمالی و پولی بانک مرکزی درمازندران )(ادامه)
چند روزی است که همزمان با اعدام صدام، و تحریم ایران و سرما و برف و یخبندان و قطع گاز در بسیاری ازنقاط سرد سیر کشور، و قربانی شدن وزیر دادگستری در تصادف جاده ای، قضیه حضور مشایی رئیس مازندرانی ... رقص خوب است یا بد؟!
چند روزی است که همزمان با اعدام صدام، و تحریم ایران و سرما و برف و یخبندان و قطع گاز در بسیاری ازنقاط سرد سیر کشور، و قربانی شدن وزیر دادگستری در تصادف جاده ای، قضیه حضور مشایی رئیس مازندرانی ...(ادامه)
عليرضا سعيدي كياسري ماهواره هاي ديجيتالي بر پشت بام هاي كاه گلي(ديدگاه)
عليرضا سعيدي كياسري(ادامه)
پس عدالت چی؟!  با یک تبصره، داشتن فوق لیسانس شرط نمایندگی مجلس شد! در گیرودار انتخابات شوراهای شهر و در هنگامه ای که نگاه همه احزاب و گروههای سیاسی به نتیجه انتخابات شورای شهر تهران دوخته شده بود، نمایندگان مجلس ... تغییر نام خانه ملت به خانه فوق لیسانسها!
پس عدالت چی؟! با یک تبصره، داشتن فوق لیسانس شرط نمایندگی مجلس شد! در گیرودار انتخابات شوراهای شهر و در هنگامه ای که نگاه همه احزاب و گروههای سیاسی به نتیجه انتخابات شورای شهر تهران دوخته شده بود، نمایندگان مجلس ...(ادامه)
انهدام باند بزرگ فساد در شهرستان نوشهر
فرمانده نيروي انتظامي نوشهر از دستگيري چند تن از اعضاي يك باند فساد و فحشا در اين شهرستان گردشگرپذير غرب مازندران در سه شنبه شب خبر داد. سرهنگ " داوود آقابابايي " افزود : سركردگان اين باند يك زن به نام" ف - ا" و يك مرد به نام "م - ق " اهل نشتارود تنكابن هستند و تاكنون ‪ ۱۱‬نفر اعضاي اين باند توسط ماموران اين نيرو دستگيرشدند. (ادامه)
انهدام 2 باند بزرگ فساد در آمل
دو باند بزرگ فساد در آمل شناسايي و متلاشي شد. سرهنگ پاسدار سيد داود احمدي فرماندهي نيروي انتظامي آمل گفت: اعضاي اين باند كه در دو واحد آپارتماني به صورت مستقيم و با هم در ارتباط بودند، (ادامه)
حاشيه هاي سفر رياست جمهوري به مازندران
علي عالي كردكلايي – خبر نگار اعزامي شمال نيوز(ادامه)
جايگاه شوراها در قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران(بخوانيد)
(ادامه)
دستگيري باند بزرگ فساد در آمل
فرمانده نيروي انتظامي آمل از انهدام باند اشاعه فساد و فحشاء در اين شهرستان خبر داد. سرهنگ سيدداود احمدي گفت: اين باند متشكل از 17 نفر زن و مرد از شهرهاي بجنورد- نور و ساري بودند كه در شهر آمل فعاليت داشتند. (ادامه)
دادستان عمومي و انقلاب شهرستان ساري اعلام كرد: در 6 ماه اول سال جاري 56 شركت هرمي در ساري شناسايي كه در اين‌باره 141 نفر از اعضاي اين باند دستگير شدند... 141 نفر از اعضاي شركت‌هاي هرمي در‌ ساري دستگیر شدند
دادستان عمومي و انقلاب شهرستان ساري اعلام كرد: در 6 ماه اول سال جاري 56 شركت هرمي در ساري شناسايي كه در اين‌باره 141 نفر از اعضاي اين باند دستگير شدند...(ادامه)
متن کامل منشور نوين جبهه اصولگرايان (ديدگاه)
(ادامه)
تعدادی از اعضای شورای شهر یکی از مراکز استانها دستگیر و یا متوار ی شده اند و  رییس این شورا به اتهام فساد اخلاقی و برقراری رابطه نامشروع توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به لحاظ ... رییس شورای شهر اعدام می شود!!
تعدادی از اعضای شورای شهر یکی از مراکز استانها دستگیر و یا متوار ی شده اند و رییس این شورا به اتهام فساد اخلاقی و برقراری رابطه نامشروع توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به لحاظ ...(ادامه)
حرف‌ اول: همه چيز با نگاه به يك عكس شروع شد؛ عكسي كه مادر شهيدي را نشان مي‌داد كه به همراه يكي ديگر، پيكر مطهر پسر شهيدش را غسل مي‌داد. با ديدن اين عكس، انقلابي در وجود آدم ايجاد مي‌شود و باورش كمي براي بعضي‌ها ... عجب صبري دارد اين مادر!
حرف‌ اول: همه چيز با نگاه به يك عكس شروع شد؛ عكسي كه مادر شهيدي را نشان مي‌داد كه به همراه يكي ديگر، پيكر مطهر پسر شهيدش را غسل مي‌داد. با ديدن اين عكس، انقلابي در وجود آدم ايجاد مي‌شود و باورش كمي براي بعضي‌ها ...(ادامه)
دستگير ی 6 جاسوس در گرگان
معاون دادستان عمومي و انقلاب شهرستان گرگان از شناسايي و دستگيري 6 جاسوس در سال جاري در اين شهر خبر داد. به گزارش شمال نیوز به نقل ازایرنا «رجب پورياني» گفت: پيگيري اين مسئله با توجه به فروپاشي كشور شوروي سابق و نفوذ قدرت هاي بزرگ در كشورهاي (ادامه)
بر اساس آمارهاي موجود در سال گذشته، آمار طلاق در استان مازندران 40 درصد افزايش يافته است.زهرا شرف الدين، مشاور استاندار و رييس كميته امور زنان و خانواده استانداري، در همايش ... افزایش40 درصدی آمار طلاق در مازندران
بر اساس آمارهاي موجود در سال گذشته، آمار طلاق در استان مازندران 40 درصد افزايش يافته است.زهرا شرف الدين، مشاور استاندار و رييس كميته امور زنان و خانواده استانداري، در همايش ...(ادامه)
وزير كشور در ساری:منشاء فساد اداري از بالا است و نظام اداري زمينه ساز فساد مي‌باشد
وزير كشور با بيان اينكه منشاء و مبداء خلاف و فساد اداري از بالا است و نظام اداري زمينه ساز فساد مي‌باشد، گفت : تلاش دولت نهم در اين است تدابير و تصميمات ، فساد ساز نباشد. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا،حجت‌الاسلام " مصطفي پورمحمدي " روز پنجشنبه در جمع جامعه روحانيت استان مازندران در حسينيه عاشقان كربلاي ساري افزود : تلاش مي‌كنيم تا جلوي فساد از مبداء گرفته شود. (ادامه)
علي آبادي درگیلان: ريخت و پاش ممنوع
رييس سازمان تربيت بدني گفت : ريخت و پاش ممنوع و اجازه نمي دهيم پول ورزش در جاي ديگري خرج شود . (ادامه)
دکتـــر غلامعلي رنجبــــر سرسبزي, بلاي جان مازندران (ديدگاه)
دکتـــر غلامعلي رنجبــــر (ادامه)
كشف 900 آنتن ماهواره در گيلان
(ادامه)
7/13 درصد آمار بيکاري در استان گيلان
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.223 seconds.