.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
میرحسین: احتمالا پیروز نخواهم شد
(ادامه)
جهت اطلاع جمهوری اسلامی 4 شنبه
(ادامه)
هاشمی: رأی کمتر از 40 میلیون به ضرر کشور است
(ادامه)
نماینده مردم قائمشهر ، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی گفت: اصولگرایی یک تئوری و تفکر بنیادین در اندیشه انقلاب دارد و نباید اردوگاه اصولگرایی را به حزب محدود کنیم بلکه اقیانوسی در عرصه سیاسی کشور است. اصولگرایی اقیانوسی در عرصه سیاسی کشور است
نماینده مردم قائمشهر ، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی گفت: اصولگرایی یک تئوری و تفکر بنیادین در اندیشه انقلاب دارد و نباید اردوگاه اصولگرایی را به حزب محدود کنیم بلکه اقیانوسی در عرصه سیاسی کشور است.(ادامه)
تلاش‌های پنهان برای تخریب ریاست آینده دستگاه قضائی
(ادامه)
میرحسین:آراء بالای 24 میلیون باشد، پیروزم
(ادامه)
مانيفست اقتصادي ميرحسين اعلام شد
(ادامه)
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در نخستین كنگره حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی با بیان اینکه مسأله فرهنگ با برقراری یا حذف گشت ارشاد حل نمی‌شود، گفت: بعد از 30 سال ، کشورمان نیاز به یك تغییر الگوی مدیریتی دارد... نیاز به تغییر الگوی مدیریتی در کشور داریم
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در نخستین كنگره حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی با بیان اینکه مسأله فرهنگ با برقراری یا حذف گشت ارشاد حل نمی‌شود، گفت: بعد از 30 سال ، کشورمان نیاز به یك تغییر الگوی مدیریتی دارد...(ادامه)
 سونيتا سراب‌پور نگاهی به استفاده کاندیداها از اینترنت/چند کلیک تا انتخابات ریاست‌جمهوری /(ديدگاه)
سونيتا سراب‌پور(ادامه)
همايش اقتدار ملي در دولت نهم با حضور جوانفکر
(ادامه)
هادی ابراهیمی جامعه آرمانی و نقد سوبژکتیویسم دکارتی(يادداشت)
هادی ابراهیمی(ادامه)
اطلاعيه‌ شوراي‌نگهبان در پاسخ به کروبی
(ادامه)
محمد رضا منصوريان پرسش و پاسخ با ميرحسين موسوي (1)
محمد رضا منصوريان(ادامه)
قاليباف:داوطلب رياست‌جمهوري نيستم
(ادامه)
مومني در محمودآباد:"فساد مالی چهار سال اخیر بی‌سابقه بوده"است
(ادامه)
مير حسين موسوي كانديداي دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در جمع مسئولين ستادهاي انتخاباتي استاني خود به بيان صريح مواضع و انتقاداتش نسبت به روند موجود و عملكرد دولت نهم پرداخت... تند ترين سخنراني انتخاباتي مير حسين موسوي
مير حسين موسوي كانديداي دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در جمع مسئولين ستادهاي انتخاباتي استاني خود به بيان صريح مواضع و انتقاداتش نسبت به روند موجود و عملكرد دولت نهم پرداخت...(ادامه)
بيانيه انجمن اسلامي دانشگاه گيلان درحمایت از موسوی
(ادامه)
خوش‏چهره:باتیم انتخاباتی احمدی‌نژاد کار نمیکنم
(ادامه)
جنتی: انتخابات آتی،حساس ترین انتخابات است
(ادامه)
به هيچکس نمي‌گويم به چه کسي رأی بدهد يا ندهد
حضرت آيت‌الله خامنه‌اي در اولين روزسال جديد در اجتماع عظيم زائران حرم رضوي و مردم مشهد دربيانات بسيار مهمي، ضمن تشريح " زمينه ها و ضرورتهاي پيشرفت و عدالت " و بررسي ابعاد مختلف اصلاح الگوي مصرف، به تبيين موضوع انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري و همچنين مسئله ايران و آمريکا پرداختند.(ادامه)
بر اساس مستندات بدست آمده و اعترافات صریح عوامل اصلی شبکه‌ها که مورد حمایت سرویس‌های امنیتی کشور‌های بیگانه قرار داشته‌اند، این افراد با طراحی و تشکیل شبکه‌های پیچیده و به قصد پیشبرد ... انهدام بزرگترين شبکه فساد اينترنتي در کشور
بر اساس مستندات بدست آمده و اعترافات صریح عوامل اصلی شبکه‌ها که مورد حمایت سرویس‌های امنیتی کشور‌های بیگانه قرار داشته‌اند، این افراد با طراحی و تشکیل شبکه‌های پیچیده و به قصد پیشبرد ...(ادامه)
جهت اطلاع جمهوری اسلامی دوشنبه
(ادامه)
سونامي مير حسين در نازي آباد + حاشیه ها
(ادامه)
محمد علي مشكيان امتحان سخت مشايي در تعطيلات نوروز(ديدگاه)
محمد علي مشكيان(ادامه)
فن بدل کروبی به احمدی نژاد
(ادامه)
همایش دانشجویی شیطان پرستی در آمل
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه‌های صبح امروز
(ادامه)
نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت : جدایی دین و دانش عواقب وخیمی برای جامعه انسانی به دنبال دارد .حضرت آیت اله طبرسی در گردهمایی مربیان پرورشی استان گفت : جنایات اسراییل در منطقه نمونه بارز علم بدون ایمان و اعمال طالبان هم نمونه دین بدون علم است که هر دو موجب گمراهی و شقاوت است .
هشدار نماینده ولی فقیه درمورد خطرجدایی دین ودانش
نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت : جدایی دین و دانش عواقب وخیمی برای جامعه انسانی به دنبال دارد .حضرت آیت اله طبرسی در گردهمایی مربیان پرورشی استان گفت : جنایات اسراییل در منطقه نمونه بارز علم بدون ایمان و اعمال طالبان هم نمونه دین بدون علم است که هر دو موجب گمراهی و شقاوت است . (ادامه)
انتقاد شدید یالثارات از احمدی نژاد !
(ادامه)
علت اين‌كه براي اعلام نامزدي كاري را شروع نكردم چون ممكن است اين شبهه كه فلاني اين ايده را براي خودش مطرح كرده پيش آيد و بگويند منظورش از دولتي قوي، دولت خودش است و بايد بقيه زير بليط او جمع شوند... چرا محسن رضایی کاندیدا نمی شود؟
علت اين‌كه براي اعلام نامزدي كاري را شروع نكردم چون ممكن است اين شبهه كه فلاني اين ايده را براي خودش مطرح كرده پيش آيد و بگويند منظورش از دولتي قوي، دولت خودش است و بايد بقيه زير بليط او جمع شوند...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.23 seconds.