.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سئول برترين شهر الكترونيكى جهان
(ادامه)
در آستانه روز جهاني ارتباطات امروز در حالي پروژه هاي مخابراتي در مازندران با حضور وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات به بهره‌برداري مي رسد كه خبرنگاران براي پوشش اين مراسم دعوت نشدند... وزیر بدون ارتباطات !
در آستانه روز جهاني ارتباطات امروز در حالي پروژه هاي مخابراتي در مازندران با حضور وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات به بهره‌برداري مي رسد كه خبرنگاران براي پوشش اين مراسم دعوت نشدند...(ادامه)
اظهارات وزیر ارتباطات در مورد کاهش سرعت اینترنت
(ادامه)
بخشنامه جديد براي كنترل اينترنت
(ادامه)
وزیر ارتباطات در ساری:مزایده اپراتور سوم تلفن همراه
(ادامه)
متن گزارش كميسيون اصل 90 از پرونده‌هاي مفاسد اقتصادي
(ادامه)
پرده برداری از تندیس شهید مطهری در ساری
(ادامه)
 طرح كريدور فناوري اطلاعات و ارتباطات سه استان شمالي به محوريت مازندران اجرا مي‌شود.سطح پوشش اين طرح كه اكنون در مرحله پيش مطالعه قرار دارد، ‪ ۷۰۰‬كيلومتر است و سه استان گيلان ، مازندران و گلستان را در بر مي‌گيرد... كريدور فناوري اطلاعات در شمال اجرا مي‌شود
طرح كريدور فناوري اطلاعات و ارتباطات سه استان شمالي به محوريت مازندران اجرا مي‌شود.سطح پوشش اين طرح كه اكنون در مرحله پيش مطالعه قرار دارد، ‪ ۷۰۰‬كيلومتر است و سه استان گيلان ، مازندران و گلستان را در بر مي‌گيرد...(ادامه)
همايش "شهروند الكترونيك" در گرگان برگزار شد
(ادامه)
اعلام تعرفه ارسال پيامک با تلفن ثابت
(ادامه)
شهر تهران دارای بیشترین سهمیه در دولت بوده و متولدین تهران 7 پست از 21 پست وزارتی را اشغال کرده اند.در حالیکه در دولت های هاشمی و خاتمی نفرات زیادی از استانهای محل تولد آنها یعنی کرمان و یزد در کابینه حضور داشتند اما در حال حاضر از استان سمنان که استان زادگاه رئیس جمهور میباشد کسی در کابینه حضور ندارد... سهم استانها در کابینه دولت احمدی نژاد
شهر تهران دارای بیشترین سهمیه در دولت بوده و متولدین تهران 7 پست از 21 پست وزارتی را اشغال کرده اند.در حالیکه در دولت های هاشمی و خاتمی نفرات زیادی از استانهای محل تولد آنها یعنی کرمان و یزد در کابینه حضور داشتند اما در حال حاضر از استان سمنان که استان زادگاه رئیس جمهور میباشد کسی در کابینه حضور ندارد...(ادامه)
«البرز» رفع فيلتر شد
(ادامه)
دوازده منتخب عزيز نيك بدانند كه زمان چون ابر بهاري در گذر است و آنان با هر سليقه و تعلق در صورتي موفق خواهند بود كه مازندران را كلان شهري متمركز با فرصت ها، تهديدها و چالشهاي مشابه تلقي نموده و براي توسعه و تعالي زادبوم، خرد جمعي و همگرايي استاني موثر خواهد بود. پيشنهاد تشكيل پارلمان استاني به منتخبان مازندران
دوازده منتخب عزيز نيك بدانند كه زمان چون ابر بهاري در گذر است و آنان با هر سليقه و تعلق در صورتي موفق خواهند بود كه مازندران را كلان شهري متمركز با فرصت ها، تهديدها و چالشهاي مشابه تلقي نموده و براي توسعه و تعالي زادبوم، خرد جمعي و همگرايي استاني موثر خواهد بود.(ادامه)
حاشیه های نشست منتخبين مجلس هشتم
(ادامه)
اساسنامه شرکت فناوری اطلاعات در دستور کار دولت
(ادامه)
نتایج تحقیق مركز مطالعاتي بركمان آمریکا از وبلاگهای ایرانی
(ادامه)
آشنایی با برج میلاد (چهارمین برج بلند ICTدنیا)
(ادامه)
300 میلیون پیامک در 24 ساعت؛ هر ایرانی 10.5 پیامک
(ادامه)
علی شمیرانی گزارشی از عملکرد رسانه ها در سال 86
علی شمیرانی(ادامه)
در آخر مير ماه زمستان كدبانوي خانه به سراغ ملاي ده مي رفت و فرزندان و نوادگان خود را به عنوان مامج ( مادرامه ) و سال مج با استخاره ملا انتخاب مي كرد . به اين شكل كه نام هر يك را كه بر زبان مي آورد با استخاره اگر خوب بود آن فرد به عنوان مامج انتخاب مي شد. يعني كسي كه اول ماه اونما قبل از هر كسي قدم در خانه مي گذارد و به يمن قدمش عيد و سال ... نگاهي به برخي رسم هاي نوروزي در مازندران
در آخر مير ماه زمستان كدبانوي خانه به سراغ ملاي ده مي رفت و فرزندان و نوادگان خود را به عنوان مامج ( مادرامه ) و سال مج با استخاره ملا انتخاب مي كرد . به اين شكل كه نام هر يك را كه بر زبان مي آورد با استخاره اگر خوب بود آن فرد به عنوان مامج انتخاب مي شد. يعني كسي كه اول ماه اونما قبل از هر كسي قدم در خانه مي گذارد و به يمن قدمش عيد و سال ...(ادامه)
تقدیر و تشکر مهندس نریمان از مردم بابل
(ادامه)
احمدی نژاد و اعلام اولویت ها در سال 87
(ادامه)
بيانيه جامعه اسلامي فرهنگيان مازندران بمناسبت انتخابات مجلس هشتم
(ادامه)
متن کامل قطعنامه 1803 علیه ایران
(ادامه)
اينترنت در زمان انتخابات قطع نمي شود
(ادامه)
فعالان IT در مازندران قابليت اجراي طرح‌هاي بزرگ را دارند
(ادامه)
اینترنت روز انتخابات قطع می شود ؟!
(ادامه)
هشدار امام جمعه بابل به فعاليتهاي بهاییان در مازندران
(ادامه)
جناب آقای علی احمدی وزیر محترم آموزش و پرورش به نظر ما کارشناسان این حوزه صدور ابلاغ برای خواهرازده ای که تا دیروز ابلاغ مشاور داشت آنهم تنها پس از چهار روز پس از رای اعتماد جنابعالی در مجلس شورای اسلامي ... دسته گلهاي فاضلي همچنان ادامه دارد !
جناب آقای علی احمدی وزیر محترم آموزش و پرورش به نظر ما کارشناسان این حوزه صدور ابلاغ برای خواهرازده ای که تا دیروز ابلاغ مشاور داشت آنهم تنها پس از چهار روز پس از رای اعتماد جنابعالی در مجلس شورای اسلامي ...(ادامه)
ده نکته اصلی درگزارش البرادعی
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.28 seconds.