.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بازداشت نه نفر درباره پرونده پاليزدار
(ادامه)
مجتبي زارعي دولت اسلامي موردنظر دکتراحمدي نژاد(ديدگاه)
مجتبي زارعي (ادامه)
جهت اطلاع جمهوری اسلامی روز شنبه
انتصاب حميد مولانا شهروند آمريكا و موسس دانشكده ارتباطات دانشگاه Citizen آمريكن به مشاورت رئيس جمهور پرسش هايي را به وجود آورده است(ادامه)
اسفندیار رحیم مشایی به همراه تیم مشاوران و معاونان خود، از سازمان ميراث فرهنگی و گردشگری استعفا داده است.در همین حال، در برخی محافل سیاسی شنیده می شود، جایگزین اسفندیار رحیم مشایی تعیین شده است. مشایی استعفا کرد/ جایگزین مشایی کیست؟
اسفندیار رحیم مشایی به همراه تیم مشاوران و معاونان خود، از سازمان ميراث فرهنگی و گردشگری استعفا داده است.در همین حال، در برخی محافل سیاسی شنیده می شود، جایگزین اسفندیار رحیم مشایی تعیین شده است.(ادامه)
ايرج نيازآذري مازندران و همكاري‌هاي بين‌المللي ـ‌ رويكردها و رهيافت‌ها(يادداشت)
ايرج نيازآذري(ادامه)
رحیم مشایی حرف هایش را تکرار کرد
(ادامه)
60 امضا برای استیضاح علی‌احمدی
(ادامه)
ناگفته‌هاي زندگي خصوصي رهبر انقلاب
(ادامه)
مضرات استفاده از تلفن همراه
(ادامه)
محمود احمدی نژاد را شاید بتوان اولین گزینه مورد نظر اصولگرایان رایحه خوشی برای ریاست جمهوری دهم نامید، چرا که حالا تقریباً دو سالی است که اجماع اصولگرایان بر رییس دولت اصولگرا شکسته است وشرایط با سال 84 بسیار فرق دارد. سه سال پیش ... رئیس جمهور آینده ایران کیست؟
محمود احمدی نژاد را شاید بتوان اولین گزینه مورد نظر اصولگرایان رایحه خوشی برای ریاست جمهوری دهم نامید، چرا که حالا تقریباً دو سالی است که اجماع اصولگرایان بر رییس دولت اصولگرا شکسته است وشرایط با سال 84 بسیار فرق دارد. سه سال پیش ...(ادامه)
"جهت اطلاع"روزنامه جمهوری اسلامی روز شنبه
(ادامه)
بدینوسیله مراتب امتنان خود را از مجریان و شرکت کنندگان در همایش اعلام می کنم . تشکر خود را به مدیران و کارکنان محترم سازمان نظام صنفی رایانه ای استان مازندران به خاطر تلاش مجدانه در ارتقاء کیفی خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات استان ابلاغ می نمای پیام استاندار به مناسبت اولین همایش ملی تجارت الکترونیک مازندران
بدینوسیله مراتب امتنان خود را از مجریان و شرکت کنندگان در همایش اعلام می کنم . تشکر خود را به مدیران و کارکنان محترم سازمان نظام صنفی رایانه ای استان مازندران به خاطر تلاش مجدانه در ارتقاء کیفی خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات استان ابلاغ می نمای(ادامه)
از مدت هاي پيش خصوصاً بعد از آنكه دولت خراسان را به سه استان مجزا تقسيم كرد اظهارنظرها و موضع گيري ها پيرامون تقسيمات كشوري در سطح رسانه ها و در بين محافل سياسي و اجتماعي قوت گرفت و در اين راستا مردمان ساكن غرب مازندران به خصوص تنكابن و نوشهر و رامسر و چالوس چندين بار ... تاسيس استان جديد در غرب مازندران ضرورت ندارد
از مدت هاي پيش خصوصاً بعد از آنكه دولت خراسان را به سه استان مجزا تقسيم كرد اظهارنظرها و موضع گيري ها پيرامون تقسيمات كشوري در سطح رسانه ها و در بين محافل سياسي و اجتماعي قوت گرفت و در اين راستا مردمان ساكن غرب مازندران به خصوص تنكابن و نوشهر و رامسر و چالوس چندين بار ...(ادامه)
رضا تیموری تاملي دوباره به سخنان استاندار مازندران(ديدگاه)
رضا تیموری(ادامه)
استاندار مازندران بر خلاف انتظار برخي از حاضران، 15 نفر از مديران دستگاه‌هاي اجرائي را به دليل تاخير، در جلسه راه نداد و با حاضران وغائبين اتمام حجت کرد که در صورت تکرار اين بي‌نظمي‌ها، تصوير پشت در ماندن آنها را به وزارتخانه مربوطه ارجاع خواهد داد... ذولفقار علي در دستان استاندار مازندران !!
استاندار مازندران بر خلاف انتظار برخي از حاضران، 15 نفر از مديران دستگاه‌هاي اجرائي را به دليل تاخير، در جلسه راه نداد و با حاضران وغائبين اتمام حجت کرد که در صورت تکرار اين بي‌نظمي‌ها، تصوير پشت در ماندن آنها را به وزارتخانه مربوطه ارجاع خواهد داد...(ادامه)
ايرج نيازآذري عضو شوراي روابط عمومي سخني با استاندار مازندران(ديدگاه)
ايرج نيازآذري عضو شوراي روابط عمومي(ادامه)
اين همايش براي آشنايي مديران اجرايي و متخصصين كشور با آخرين دستاوردهاي علمي و گسترش و تقويت ارتباطات علمي در زمينه تجارت الكترونيك و براي پياده سازي اين هدف مهم برگزار مي‌شود... همايش ملي تجارت الكترونيك در ساري برگزار مي‌شود
اين همايش براي آشنايي مديران اجرايي و متخصصين كشور با آخرين دستاوردهاي علمي و گسترش و تقويت ارتباطات علمي در زمينه تجارت الكترونيك و براي پياده سازي اين هدف مهم برگزار مي‌شود...(ادامه)
نشت رسانه اي سخنگوی قوه قضاییه در ساري
(ادامه)
تذکرات نمایندگان به رییس جمهور و وزرا
(ادامه)
هفته آينده تغييرات در وزارت كشور و استانداري ها
(ادامه)
تاكيد استاندار گيلان بر ضرورت گسترش فناوري اطلاعات
(ادامه)
در دومين همايش روابط عمومي هاي الكترونيك كشور كه در هتل المپيك تهران برگزار شد، از ابوطالب شفقت ، استاندار مازندران به عنوان حامي برتر روابط عمومي الكترونيك تجليل و قدرداني شد. استاندار حامي روابط عمومي
در دومين همايش روابط عمومي هاي الكترونيك كشور كه در هتل المپيك تهران برگزار شد، از ابوطالب شفقت ، استاندار مازندران به عنوان حامي برتر روابط عمومي الكترونيك تجليل و قدرداني شد.(ادامه)
جواني در رشت پدر و مادرش را با داس كشت
(ادامه)
بهره برداری از 117 پروژه مخابراتی مازندران در هفته ارتباطات
(ادامه)
طرح اتوماسيون اداري در دهياریهای مازندران
(ادامه)
محمد جعفر بهداد با حكم وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي و موافقت رئيس جمهوري به سمت مديرعامل خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) منصوب شد.وي كه از آزادگان دوران دفاع مقدس ودانش آموخته دانشگاه تهران است در حدود 12 سال سابقه كارخبري ورسانه اي...
 يك مازندراني مديرخبرگزاري ايرنا شد
محمد جعفر بهداد با حكم وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي و موافقت رئيس جمهوري به سمت مديرعامل خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) منصوب شد.وي كه از آزادگان دوران دفاع مقدس ودانش آموخته دانشگاه تهران است در حدود 12 سال سابقه كارخبري ورسانه اي... (ادامه)
با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) و مأموران نيروي انتظامي، عامل اصلي انفجار در حسينيه سيدالشهداي كانون رهپويان وصال شيراز در يكي از شهرهاي شمالي كشور دستگير شد.وي در حالي كه... دستگيري عامل انفجار شيراز در شمال كشور
با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) و مأموران نيروي انتظامي، عامل اصلي انفجار در حسينيه سيدالشهداي كانون رهپويان وصال شيراز در يكي از شهرهاي شمالي كشور دستگير شد.وي در حالي كه...(ادامه)
در جلسه  ديروز مجلس اعضای فراکسیون اکثریت فرم‌هایی را میان نمایندگان توزیع کردند که حاوی اطلاعاتی جهت استخدام در دولت پس از پایان دوره نمایندگی بود».
کاریابی برای نمایندگانی که رای نیاورده‌اند
در جلسه ديروز مجلس اعضای فراکسیون اکثریت فرم‌هایی را میان نمایندگان توزیع کردند که حاوی اطلاعاتی جهت استخدام در دولت پس از پایان دوره نمایندگی بود». (ادامه)
همایش علوم و فناوری اطلاعات در دانشگاه آزاد ساری
(ادامه)
انتصاب دهيار اولين روستاي اينترنتي كشور
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.274 seconds.