.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
انتخاب شهردار جديد لاهيجان
سخنگوي شوراي اسلامي شهر لاهيجان از انتخاب " عليرضا گنجه خسروي " به عنوان شهردار جديد اين شهر خبر داد. "جواد نجار تميز كار" روز دوشنبه به خبرنگار ايرنا افزود: اعضاي شوراي اسلامي شهر لاهيجان به اتفاق آراء مهندس "عليرضا گنجه خسروي" را به‌عنوان شهردار جديد لاهيجان انتخاب كردند. وي اضافه كرد: "عليرضا گنجه خسروي" پيش ازاين مسووليت امور عمراني شهرداري لاهيجان را عهده دار بود و داراي مدرك تحصيلي مهندسي عمران است. به گفته وي ، داشتن تجربه مديريتي ، تخصص ، آگاهي به مسايل شهر، تعامل با شوراي شهر از مشخصه هاي شهردار جديد لاهيجان است. وي در مورد برنامه‌هاي شوراي شهر لاهيجان نيزاظهار داشت: دنبال ماجرا جويي نيستيم و مي‌خواهيم در اين دوره شهر خوبي داشته باشيم و پيشرفت كارهاي عمراني در اين شهر براي ما مهم است. وي اضافه كرد: با توجه به نظارت اعضاي شوراي اسلامي شهر و تعامل وهمدلي بين اعضا و شهردار اميد است نتايج خوبي داشته باشيم تا مردم از عملكرد ماراضي باشند. وي گفت: اميدواريم دراين دوره كارهاي فرهنگي چشمگير تراز گذشته باشد و دراين زمينه دعوت از هنرمندان بزرگ كشور و پيگيري ايجاد و تكميل مجتمع هاي فرهنگي هنري از برنامه‌هاي آتي است.(ادامه)
گزارش خبرنگار شمال نیوز حاکیست : در ادامه تعریض میادین و خیابانهای شهر ساری ،شهرداری ساری در یک اقدام عجیب ... اقدام غیر انقلابی "شهردار انقلابی" ساری!!
گزارش خبرنگار شمال نیوز حاکیست : در ادامه تعریض میادین و خیابانهای شهر ساری ،شهرداری ساری در یک اقدام عجیب ...(ادامه)
دومین بخش از اخبار شنیده ها و گفته ها ویژه استان گیلان ...(كانديداهاي جديد مجلس ،اعلام موجوديت مدافعان سوم تير،دخالت مسئولان در انتخاب شهرداران ،انتشار خبرنامه زير تيغ، حضور شخصيتهاي سياسي در گيلان و ... خبرهای ویژه استان گیلان که گفته می شوند! (2)
دومین بخش از اخبار شنیده ها و گفته ها ویژه استان گیلان ...(كانديداهاي جديد مجلس ،اعلام موجوديت مدافعان سوم تير،دخالت مسئولان در انتخاب شهرداران ،انتشار خبرنامه زير تيغ، حضور شخصيتهاي سياسي در گيلان و ...(ادامه)
تشکیل معاونت فرهنگي اجتماعي در شهرداري ساری
شهردار ساري از ايجاد پست معاونت فرهنگي و اجتماعي در شهرداري اين شهر خبر داد.(ادامه)
كوهي شهردار آستارا شد
اروجعلي كوهي با رأي تمامي اعضاي شوراي اسلامي شهر آستارا به عنوان شهردار انتخاب شد. (ادامه)
قنبر پور دوباره شهردار شد
عصر امروز مراسم تودیع و معارفه در محل شورای شهر برگزار شد. محمد قنبر پور ، شهردار سابق مجددآ به عنوان شهردار جدید انتخاب شد و زحمات ...(ادامه)
سومین جلسه شورای شهر ساری برگزار شد
رئیس شوراهای اسلامی شهر ساری نقش حساس شوراها را بسیار ارزشمند دانست و گفت : شوراها یک نماد قدرتمند مدنی برای اعمال حق حاکمیت مردم هستند . به گزارش خبرنگار مهر، نادعلی رمضانپور شامگاه دوشنبه در سومین جلسه شورای اسلامی شهر ساری در محل این شورا افزود : یکی از برنامه های شوراها سرعت بخشیدن به پروژه ها و تسریع در خدمات شهری است که از مطالبات اولیه شهروندان است زیرا نهاد مذکور با قدرت و قاطعیت برای اجرای پروژه ها با همکاری ناظرین افتخاری فعال خواهد شد. وی در خصوص مراجعات عمومی مردم به شوراها خاطر نشان کرد : متاسفانه برخی افراد شناخت درستی از وظایف شورا ندارند و برای مسائلی به شورا می آیند که در اختیار این نهاد نیست . رییس شورای اسلامی شهر ساری تصریح کرد : مردم باید با وظایف و اختیارات قانونی شوراها آشنا شوند و در حد وسع از آنها توقع داشته باشند. در ادامه جلسه شورای شهر ساری، روسای کمیسیون های پنج گانه شورا به تناسب با ارائه نظرات خود پیرامون پرهیز از روزمرگی، برنامه ریزی اساسی در راستای کم کردن بار ترافیکی شهر، آلودگی های بهداشتی، ناهنجاریهای اجتماعی و سرعت بخشیدن به خدمات شهری و ساماندهی سرویس های بهداشتی شهر پرداختند. شهردار ساری نیز در این جلسه گفت : به مدیران زیر مجموعه شهرداری در خصوص تسریع در روند پروژه ها و ساماندهی امور شهری فرصت دو هفته ای داده می شود تا سریع تر نسبت به حل مشکلات سد معبر، سرویس بهداشتی و حمل زباله در سطح شهری چاره اندیشی کنند. علی حجازی افزود : ساخت و ساز و سد معبر بیشترین معضل در شهر است که با ایجاد تصمیمات در کاهش این امر تلاش خواهد شد.(ادامه)
خاكسار شهردار رشت شد
رضا خاكسار با رأي اكثريت اعضاي شوراي اسلامي شهر رشت، شهردار اين شهر شد. (ادامه)
عضو شورای شهر مدعی شد: یکی از مهندسان جوان  که از بستگان نزدیک وی میباشد و توانسته است به شورای شهر راه یابد ، با مراجعه به اعضای شورا مصرآ خواستار انتصاب وی به عنوان شهردار... جان مادرتان مرا شهردار کنید!!
عضو شورای شهر مدعی شد: یکی از مهندسان جوان که از بستگان نزدیک وی میباشد و توانسته است به شورای شهر راه یابد ، با مراجعه به اعضای شورا مصرآ خواستار انتصاب وی به عنوان شهردار...(ادامه)
براي نخستين ‌بار در كشور شهر «گتاب» از توابع شهرستان بابل فقط با حضور شهردار به عنوان تنها كارمند اين شهرداري اداره مي‌شود.اين شهر 7 هزار نفر جمعيت دارد و از حدود يك سال گذشته كه مجوز ... شهردار تنها
براي نخستين ‌بار در كشور شهر «گتاب» از توابع شهرستان بابل فقط با حضور شهردار به عنوان تنها كارمند اين شهرداري اداره مي‌شود.اين شهر 7 هزار نفر جمعيت دارد و از حدود يك سال گذشته كه مجوز ...(ادامه)
40 گزينه براي شهرداري رامسر
(ادامه)
همزمان باآغاز سومين دوره شوراي اسلامي شهر و روستا ،دراولين جلسه اعضاي جديد ، "سيد علي حجازي" به عنوان شهردار مركز استان مازندران انتخاب شد. در اين جلسه كه ... شهردار جديد ساري انتخاب شد
همزمان باآغاز سومين دوره شوراي اسلامي شهر و روستا ،دراولين جلسه اعضاي جديد ، "سيد علي حجازي" به عنوان شهردار مركز استان مازندران انتخاب شد. در اين جلسه كه ...(ادامه)
همايش بزرگ شوراها در استان گیلان
استاندار گيلان گفت: انتخاب شهردار كليدي ترين كار شوراها است و در اين راستا بايد با هماهنگي و انسجام اعضاي شوراها، افراد اجرايي و متخصص و كارآمد براي شهرداري برگزيده شوند.(ادامه)
انصراف شادمان از کاندیداتوری شهرداری ساری
علی شادمان طی اطلاعیه ای از کاندیداتری شهرداری ساری انصراف داد. متن اطلاعیه که نسخه ای از آن به دفتر شمال نیوز ارسال گردید(ادامه)
 استاندار مازندران با اشاره به اين‌كه مديران استاني همواره در حال ارزيابي هستند، گفت: تغيير تعدادي از مديران استان به دليل بالا بردن راندمان مديريتي طي چند ماه آينده قطعي است... تغييرات مديران استاني قطعي است
استاندار مازندران با اشاره به اين‌كه مديران استاني همواره در حال ارزيابي هستند، گفت: تغيير تعدادي از مديران استان به دليل بالا بردن راندمان مديريتي طي چند ماه آينده قطعي است...(ادامه)
ترکیب هيات رييسه شوراي شهر گرگان
برخي شنيد ها حاكي است اعضاي شوراي شهر گرگان بنا دارند روز يك شنبه پس از پايان همايش استاني شوراها ، به فرمانداري گرگان رفته و هيات رييسه خود را انتخاب نمايند.(ادامه)
رئيس شوراي شهر رشت در آخرين جلسه رسمي شوراي دوم در رشت علت اين انتخاب را رضايت مندي 80 درصد مردم شهر از عملكرد شهردار عنوان كرد و افزود: در مدت 9 ماه فعاليت رضا ساغري شاهد اجرا و مطالعه پروژه‌هاي بزرگ ... شهردار رشت، جزو10 شهردار نمونه كشور !
رئيس شوراي شهر رشت در آخرين جلسه رسمي شوراي دوم در رشت علت اين انتخاب را رضايت مندي 80 درصد مردم شهر از عملكرد شهردار عنوان كرد و افزود: در مدت 9 ماه فعاليت رضا ساغري شاهد اجرا و مطالعه پروژه‌هاي بزرگ ...(ادامه)
افتتاح اولين رصدخانه مازندران در سوادکوه
نخستين رصدخانه استان مازندران روز پنجشنبه در آلاشت مازندران به بهره برداري رسيد. به گزارش ايرنا در مراسم بهره برداري ازاين رصدخانه" ابوطالب شفقت" استاندار مازندران به همراه جمعي از مسوولين استاني و شهرستاني و تعدادي از اعضاي انجمن نجوم كشور حضور داشتند. شهردار آلاشت سوادكوه در اين مراسم گفت : اين رصد خانه اولين رصدخانه در استانهاي شمالي كشور به شمار مي‌رود. " جمشيد ابراهيم نژاد" افزود : اين رصد خانه درارتفاع بيش از يكهزار و ‪ ۸۰۰‬متري از سطح دريا واقع شده و از شرايط آماتوري ونيمه‌آماتوري برخوردار است. به گفته ابراهيم نژاد رصد خانه مذكور در زميني به مساحت سه‌هزارمترمربع و زيربناي ‪ ۳۰۰‬متري بنا شده است. وي هزينه ساخت اين رصدخانه را يك ميليارد ريال اعلام كرد و گفت كه كار احداث آن ‪ ۹‬ماه به طول انجاميده است. ابراهيم نژاد جذب گردشگر ،استفاده‌هاي تحقيقاتي و بهره برداري عمومي مردم را از جمله اهداف احداث اين رصد خانه اعلام كرد.(ادامه)
تب انتخاب شهردار به جان مازندرانیها هم افتاد
در حالي كه كمتر از يك هفته به نهم ارديبهشت، آغاز فعاليت رسمي دوره سوم شوراي اسلامي شهر و روستا باقي مانده‌است، جايگاه شهرداران مازندران متزلزل شده و به نوعي فعاليتها نيز در شهرداريهاي استان ...(ادامه)
معرفی سرپرست جديد شهرداري لاهيجان
مروز با استعفاي فريدون برهاني شهردار لاهيجان، عليرضا گنجه خسروي به عنوان سرپرست جديد شهرداري لاهيجان معرفي شد.(ادامه)
آغاز طرح جامع قطار شهري رشت
شهردار رشت از اتمام طرح مطالعات جامع ترافيك و حمل و نقل ريلي در رشت خبر داد و گفت: رشت سومين شهري است كه طرح جامع قطار درون شهري در آن آغاز شده است. (ادامه)
نخستين رصد‌خانه مازندران در آلاشت سوادکوه
شهردار آلاشت از افتتاح و بهره‌برداري نخستين رصدخانه مازندران در هفته نخست اردبيهشت امسال خبر داد.(ادامه)
حسین برزگر وقتي استاندار هم ناراضي است! (ديدگاه)
حسین برزگر (ادامه)
ساحل خزرآباد ساري همگاني مي شود
شهردار ساري گفت: تمامي امكانات اجرايي براي آزادسازي حريم ساحل درياي خزر آباد بكار گرفته مي شود. (ادامه)
ماراتن بركناری شهرداران در شمال کشور
شوراي اسلامي شهر آستارا در نشست روز دوشنبه خود با اكثريت آرا ، هوشنگ عباسقلي‌زاده شهردار اين شهر را بركنار كرد. (ادامه)
سوابق اجرایی و مدیریتی دکتر شاعری
(ادامه)
شهردار رشت ماندگار شد
با موافقت و آرای اعضای شورای اسلامی شهر رشت، رضا ساغری شهردار رشت در سمت خود ابقا شد.به گزارش شمال نیوز به نقل (ادامه)
مشکل امروز ایران، همچون دیروز در این است، که رئیس جمهور فکر می کند، تمام وزیران و استانداران و مدیران انتخابی، همچون او صادقانه و پاک، فکر می کنند و راه می روند، و کار انجام می دهند، و گزارش و تحلیل ... احمدی نژاد، هنوز احمدی نژاد است!
مشکل امروز ایران، همچون دیروز در این است، که رئیس جمهور فکر می کند، تمام وزیران و استانداران و مدیران انتخابی، همچون او صادقانه و پاک، فکر می کنند و راه می روند، و کار انجام می دهند، و گزارش و تحلیل ...(ادامه)
دختر سه ساله كنارش آمد گفت خوابم ميآيد برايم قصه نگفتي... ، هر شب برايش قصه مي گفت... صداي باران و نگاه نگران مادر به كوچه خاكي ... پدر را بفكر فروبرد .. اينبار قصه ديگري برايت... شهردار در مالزي ، كودك منتظر قصه شب...
دختر سه ساله كنارش آمد گفت خوابم ميآيد برايم قصه نگفتي... ، هر شب برايش قصه مي گفت... صداي باران و نگاه نگران مادر به كوچه خاكي ... پدر را بفكر فروبرد .. اينبار قصه ديگري برايت...(ادامه)
انتقادعضوشوراي شهررشت ازمدافعان شهردار
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.903 seconds.