.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دولت بايد شهرداري ساري را در رفع مشكلات ياري كند
(ادامه)
100 هکتار از جنگلهای سیاهکل آتش گرفت
(ادامه)
مهمترین رویدادهای سیاسی سال 1386
(ادامه)
شهردار جديد رشت معرفي شد
(ادامه)
غلامحسين كرباسچي شب چهارشنبه در جمع مردم شهرستان ساري در مسجد امام حسين (ع) گفت: از اينكه مردم كشورمان به سرنوشت ملي و ميهني خود حساس هستند بسيار خوشحال هستيم و حضور در انتخابات اين ... با اصلاح طلبان مازندران قوم و خويشي ندارم
غلامحسين كرباسچي شب چهارشنبه در جمع مردم شهرستان ساري در مسجد امام حسين (ع) گفت: از اينكه مردم كشورمان به سرنوشت ملي و ميهني خود حساس هستند بسيار خوشحال هستيم و حضور در انتخابات اين ...(ادامه)
حمايت قاليباف از ليست جبهه‌ متحد
(ادامه)
يك منبع آگاه در گفتگويي اختصاصي با شمال نيوز از صدور حكم مهندس فريدوني شهردار رشت توسط وزير كشور خبرداد.و بزودي جلسه معارفه .... حكم شهردار رشت صادر شد
يك منبع آگاه در گفتگويي اختصاصي با شمال نيوز از صدور حكم مهندس فريدوني شهردار رشت توسط وزير كشور خبرداد.و بزودي جلسه معارفه ....(ادامه)
ساماندهي رودخانه چالوس در حد حرف باقي مانده‌است
(ادامه)
۲۰‬منطقه در ساري براي تبليغات نمايندگان مجلس
(ادامه)
تجمع جمعي از شهروندان قائمشهري در مقابل كارخانه اتكا
(ادامه)
استاندار مازندران از اطلاع رساني ضعيف رسانه‌هاي استان مازندران به ويژه رسانه ملي و تلويزيون در ايام دهه فجر انتقاد كرد. انتقاد استاندار مازندران از اطلاع رساني ضعيف رسانه ملي در دهه فجر
استاندار مازندران از اطلاع رساني ضعيف رسانه‌هاي استان مازندران به ويژه رسانه ملي و تلويزيون در ايام دهه فجر انتقاد كرد.(ادامه)
شفقت:نگاه توسعه شهرستان ساری باید استانی باشد
(ادامه)
اعضاي شوراي رشت پيگير حكم شهردار هستند
(ادامه)
اعتبار 30 ميليارد تومانی شهرداري ساري در سال 87
(ادامه)
اسامي كانديداهاي سرشناس گيلاني باگرايشات سياسي
(ادامه)
وحید احمدی آرا با چشمانی کاملاً بسته / سخنی با استاندار(ديدگاه)
وحید احمدی آرا (ادامه)
ليست کاندیدای مجلس هشتم از منطقه رودسر
(ادامه)
راه اندازي تشكيلات صنفي روزنامه نگاران دوم خردادي، انشعاب در اصلاح طلبان رودسر، جمع شدن كانديداهاي اصولگرا در رشت ، وعده و وعيد يك كانديداي لنگرودي ، تكذيب انتشار ليست اصولگرايان اصلاح طلب و... اخبار درگوشي از استان گيلان ؟!
راه اندازي تشكيلات صنفي روزنامه نگاران دوم خردادي، انشعاب در اصلاح طلبان رودسر، جمع شدن كانديداهاي اصولگرا در رشت ، وعده و وعيد يك كانديداي لنگرودي ، تكذيب انتشار ليست اصولگرايان اصلاح طلب و...(ادامه)
جلسه فوق العاده براي چاله چوله‌هاي شهر ساري
(ادامه)
در جلسه دوم که بنا به ضرورت تشکیل شد فرماندار آمل شورای شهرستان را از فرمانداری بیرون کرد و یک اتاق در گذرنامه ، با التماس شدید اعضا تخصیص داد و بعد از یک مدتی آن مکان را نیز پس گرفت... پنج ماه دوندگي برای جلسه با آقاي فرماندار!
در جلسه دوم که بنا به ضرورت تشکیل شد فرماندار آمل شورای شهرستان را از فرمانداری بیرون کرد و یک اتاق در گذرنامه ، با التماس شدید اعضا تخصیص داد و بعد از یک مدتی آن مکان را نیز پس گرفت...(ادامه)
پس از دو هفته بررسی و تبادل‌نظر، از ميان 14 گزينه معرفی ‌شده، سرانجام مهندس محمود فريدونی به عنوان پنجاه‌وششمين شهردار رشت انتخاب شد.با كسب ...
شهردار شهر باران انتخاب شد
پس از دو هفته بررسی و تبادل‌نظر، از ميان 14 گزينه معرفی ‌شده، سرانجام مهندس محمود فريدونی به عنوان پنجاه‌وششمين شهردار رشت انتخاب شد.با كسب ... (ادامه)
با نزدیک شدن به انتخابات مجلس هشتم آرایش کاندیداهای مجلس رفته رفته شکل می گیرد و تا کنون طیف وسیعی از دانشگاهیان ، اصحاب رسانه و فرهنگ و هنر، مدیران ارشد اجرایی دولتهای قبل و نیز طیفی ... آخرين كانديدهاي احتمالي مجلس هشتم در استان گيلان
با نزدیک شدن به انتخابات مجلس هشتم آرایش کاندیداهای مجلس رفته رفته شکل می گیرد و تا کنون طیف وسیعی از دانشگاهیان ، اصحاب رسانه و فرهنگ و هنر، مدیران ارشد اجرایی دولتهای قبل و نیز طیفی ...(ادامه)
شنیده های بسیاری از معاملات پشت پرده ، تماسهای پنهانی ، مراودات ویژه ، رد و بدل شدن قولهای آنچنانی ، وعده ی ابقا و عزل برخی مدیران و ... خبر می دهند ... جه كسي كليد شهر رشت را به دست ميگيرد؟
شنیده های بسیاری از معاملات پشت پرده ، تماسهای پنهانی ، مراودات ویژه ، رد و بدل شدن قولهای آنچنانی ، وعده ی ابقا و عزل برخی مدیران و ... خبر می دهند ...(ادامه)
در بعضي از نشريات داخلي مصاحبه‌هائي از تعدادي اعضاي شورا درج و افرادي را معرفي كردند، اما در آخرين جلسه، 14 نفر براي شهردار رشت از سوي اعضاي شورا معرفي شدند ... لیست 14 نفر ه براي تصدي پست شهرداري رشت
در بعضي از نشريات داخلي مصاحبه‌هائي از تعدادي اعضاي شورا درج و افرادي را معرفي كردند، اما در آخرين جلسه، 14 نفر براي شهردار رشت از سوي اعضاي شورا معرفي شدند ...(ادامه)
براي نخستين ‌بار در كشور شهر «گتاب» از توابع شهرستان بابل فقط با حضور شهردار به عنوان تنها كارمند اين شهرداري اداره مي‌شود.اين شهر بیش از 7 هزار نفر جمعيت دارد و از حدود ... شهردار بدون کارمند !
براي نخستين ‌بار در كشور شهر «گتاب» از توابع شهرستان بابل فقط با حضور شهردار به عنوان تنها كارمند اين شهرداري اداره مي‌شود.اين شهر بیش از 7 هزار نفر جمعيت دارد و از حدود ...(ادامه)
شهردار صومعه سرا هم استعفا داد
(ادامه)
انتصاب معاون سرمايه‌گذاري ميراث فرهنگي مازندران
(ادامه)
نمایندگان گیلان در مجلس صدرنشین هستند
(ادامه)
استعفاي خاكسار عاقلانه‌ترين كار بود
(ادامه)
چرا نبايد مقامات استاني اراده كنند كه براي مركز استان بايد هزينه بپردازند و حقوق ويژه براي آن در نظر بگيرند؟ شهردار عزيز  باورت مي شود كه بيش از يك ماه  است كه آب و فاضلاب و اداره برق به جان آسفالت هاي ... درد دلهاي يك شهروند ساروي
چرا نبايد مقامات استاني اراده كنند كه براي مركز استان بايد هزينه بپردازند و حقوق ويژه براي آن در نظر بگيرند؟ شهردار عزيز باورت مي شود كه بيش از يك ماه است كه آب و فاضلاب و اداره برق به جان آسفالت هاي ...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.38 seconds.