.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
به دنبال توقف صادرات گاز تركمنستان به ايران به دليل آنچه که پاره اي از تعميرات ادعا شده است، بسياري از مناطق شمالي کشور با مشکل قطع گاز مواجه شد. اقدام اخير ترکمنستان: اختلال فني يا شيطنت سرد؟
به دنبال توقف صادرات گاز تركمنستان به ايران به دليل آنچه که پاره اي از تعميرات ادعا شده است، بسياري از مناطق شمالي کشور با مشکل قطع گاز مواجه شد.(ادامه)
اين طلبكار در اين اقدام عجيب ادعا مي كرد كه از طرف مقامات قضايي ماموريت دارد به  اتفاق يك جوشكار و مامور با قفل و زنجير تمامي كارگران اين كارگاه را زنداني كند... 60 كارگر آملي در زندان طلبكار ؟
اين طلبكار در اين اقدام عجيب ادعا مي كرد كه از طرف مقامات قضايي ماموريت دارد به اتفاق يك جوشكار و مامور با قفل و زنجير تمامي كارگران اين كارگاه را زنداني كند...(ادامه)
توضيحات پالايشگاه مازندران در خصوص يك خبر
(ادامه)
نمایندگان گیلان در مجلس صدرنشین هستند
(ادامه)
سخنگوي شوراي نگهبان در مراسم افتتاح دفتر شوراي نگهبان در بابل گفت : به دليل عدم زيرساخت ها، انتخابات رايانه‌اي در سراسر كشور منتفي است و در صورت فراهم شدن امكانات فني از سوي وزارت كشور راي گيري رايانه اي تنها در ... انتخابات رايانه‌اي فقط در تهران
سخنگوي شوراي نگهبان در مراسم افتتاح دفتر شوراي نگهبان در بابل گفت : به دليل عدم زيرساخت ها، انتخابات رايانه‌اي در سراسر كشور منتفي است و در صورت فراهم شدن امكانات فني از سوي وزارت كشور راي گيري رايانه اي تنها در ...(ادامه)
دكتر رحمت الله قلي پور
راه هاي تحقق اهداف برنامه چهارم توسعه در استان مازندران (يادداشت)
دكتر رحمت الله قلي پور (ادامه)
معاون زن براي استاندار گيلان؟!
(ادامه)
فعالیت ورزشی ‪ ۱۰‬هزار کشتی‌گیر در مازندران
(ادامه)
دكتر مجتهدزاده حق و سهم ایران از دریای خزر! (ديدگاه)
دكتر مجتهدزاده(ادامه)
اگر‌ در انتخابات آينده نيز اقبال با اصلاح‌طلبان باشد، به طور حتم رويه آنها مانند گذشته نخواهد بود بلكه جرياني عاقل خواهند بود كه سعي خواهند كرد از تندروي‌ها به شدت پرهيز كنند ...اگر دولت گذشته به بحث معيشت مردم بيشتر توجه مي‌كرد به راحتي... اصلاح طلبان عاقل ميشوند !
اگر‌ در انتخابات آينده نيز اقبال با اصلاح‌طلبان باشد، به طور حتم رويه آنها مانند گذشته نخواهد بود بلكه جرياني عاقل خواهند بود كه سعي خواهند كرد از تندروي‌ها به شدت پرهيز كنند ...اگر دولت گذشته به بحث معيشت مردم بيشتر توجه مي‌كرد به راحتي...(ادامه)
گزیده ای از ویژه های روزنامه های 25شهریور
(ادامه)
گزارشي از آزار دختران به ‌بهانه جن گيري
(ادامه)
گزیده ای از ویژه های روزنامه های روز 21 شهریور
(ادامه)
نامه سايتهاي خبري در اعتراض به سرعت اينترنت
(ادامه)
گزیده ای از ویژه های روزنامه های 15شهریور
(ادامه)
توضیح مدیرعاملISP شهرزیرآب درخصوص یک خبر
(ادامه)
راهكارهاي مركز پژوهشها براي خروج آزاد راه تهران- شمال از بن بست (ديدگاه)
(ادامه)
معارفه استاندار جدید گلستان
مراسم معارفه پنجمين استاندار گلستان و دومين استاندار دولت احمدي نژاد در اين استان عصر روز شنبه با حضور مصطفي پور محمدي وزير كشور در محل تالار فخرالدين اسعد گرگاني برگذار شد.(ادامه)
معصومه كريميان دشت تركمن، صحراى آرزوها(ديدگاه)
معصومه كريميان(ادامه)
تب انتخاب شهردار به جان مازندرانیها هم افتاد
در حالي كه كمتر از يك هفته به نهم ارديبهشت، آغاز فعاليت رسمي دوره سوم شوراي اسلامي شهر و روستا باقي مانده‌است، جايگاه شهرداران مازندران متزلزل شده و به نوعي فعاليتها نيز در شهرداريهاي استان ...(ادامه)
نگاهي به حوادث چند روز اخير دانشگاه مازندران
پس از تاييد حكم يك ترم محروميت از تحصيل 3 دانشجوي دانشگاه مازندران و در پي آن بازداشت يكي از اين فعالان دانشجويي، برخي دانشجويان اين (ادامه)
در اين جلسه شورای امنيت كه برای رای گيری درباره قطعنامه گسترش تحريم های ايران، روز شنبه، در مقر سازمان ملل متحد در نيويورک برگزار شد، قطعنامه پیشنهادی گروه موسوم به ۵+۱ با پانزده رای موافق، بدون رای منفی، به تصويب رسيد.

تصويب قطعنامه جدید توسط شورای امنيت
در اين جلسه شورای امنيت كه برای رای گيری درباره قطعنامه گسترش تحريم های ايران، روز شنبه، در مقر سازمان ملل متحد در نيويورک برگزار شد، قطعنامه پیشنهادی گروه موسوم به ۵+۱ با پانزده رای موافق، بدون رای منفی، به تصويب رسيد. (ادامه)
دل ‌نوشته‌اي براي آقا رسول كسي كه شيشه شكستن مي‌دانست(ديدگاه)
دل ‌نوشته‌اي براي آقا رسول (ادامه)
موانع رشد و توسعه تجارت الکترونیک در ایران (يادداشت)
فرشاد اكبري(ادامه)
به كوري چشم دشمنان، خامنه‌اي زنده است سلامتي رهبر انقلاب اسلامي از شايعات تا واقعيت
به كوري چشم دشمنان، خامنه‌اي زنده است (ادامه)
سي و نهمين سالگرد عروج جهان پهلوان(بخوانيد)
(ادامه)
عليرضا سعيدي كياسري ماهواره هاي ديجيتالي بر پشت بام هاي كاه گلي(ديدگاه)
عليرضا سعيدي كياسري(ادامه)
تجمع اعتراضی زنان حامی دولت در گرگان
آفتاب: جمعی از زنان معترض به روند شمارش آرای انتخابات شورای شهر گرگان اوایل هفته جاری در مقابل فرمانداری این شهرستان تجمع کردند. تجمع کنندگان که تعداد آنان به 30 نفر می‌رسید، با سردادن شعار، برپایی نماز جماعت مقابل درب فرمانداری، سینه‌زنی و نوحه‌خوانی اعتراض خود را به وجود ابهام در شمارش آرای نامزد مورد حمایت خود «شمسی سیفی» اعلام داشتند.(ادامه)
حاشيه هاي سفر رياست جمهوري به مازندران
علي عالي كردكلايي – خبر نگار اعزامي شمال نيوز(ادامه)
سیده فاطمه میرانی کناری فرهنگ سازی در تلفنهای سه رقمی (118) (يادداشت)
سیده فاطمه میرانی کناری(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.286 seconds.