.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
طلاق به خاطر يک کيلو خيار !
(ادامه)
در پيشگاه ملت بي انصافي نكنيم(يادداشت)
مرتضی رضاییان فیروزآبادی(ادامه)
ادعای سفید-خاکستری- سیاه
ایشان یک ادعا را مطرح می کند یا سکته می کنم یا وضعیت استان درست می شود. مفهوم اصلی این است که یا مرا سکته می دهند یا اینکه وضعیت استان درست می شود. که مسند و مسند الیه آن مشخص نیست. یعنی چه کسانی ایشان را سکته می دهند؟ و کدام معضل استان درست می شود؟ وضعیت اقتصادی یا سیاسی یا فرهنگی یا مدیریتی و..؟(ادامه)
جهت اطلاع جمهوری اسلامی 5شنبه
(ادامه)
دستگيري مدعي ارتباط با امام زمان در چالوس
وي در حالي که قرآن را بالاي سر خود گرفته بود ادعا مي‌کرد كه نائب امام زمان است و با اخذ دستورات ايشان مأموريت دارد در اين شهرستان انجام وظيفه کند و با طرح اين موضوعات اقدام به...(ادامه)
یک اصلاح طلب:خاتمی به درد ریاست جمهوری نمیخورد
(ادامه)
حسین سخنور اگر رجایی بود ... گفتگو با همسر شهید رجایی
حسین سخنور(ادامه)
دولت در موضوع پيگيري عدالت تنهاست به فضل الهي و ايستادگي مردم و رهنمودهاي مقام معظم رهبري از همه مشكلات عبور مي كنيم گر چه امسال سخت‌ترين سال هجوم به دولت خواهد بود و دشمن به طور همه جانبه فشار خواهد آورد تا از مردمي كه به اين دولت رأي داده‌اند، انتقام بگيرد... انتقاد شدید احمدي نژاد از منتقدان در جمع دانشجویان
دولت در موضوع پيگيري عدالت تنهاست به فضل الهي و ايستادگي مردم و رهنمودهاي مقام معظم رهبري از همه مشكلات عبور مي كنيم گر چه امسال سخت‌ترين سال هجوم به دولت خواهد بود و دشمن به طور همه جانبه فشار خواهد آورد تا از مردمي كه به اين دولت رأي داده‌اند، انتقام بگيرد...(ادامه)
جهت اطلاع جمهوری اسلامی 5 شنبه
(ادامه)
كشف امامزاده قلابي در گيلان
(ادامه)
عجله عجیب در برکناری پورمحمدی
(ادامه)
 دولت در اصلاحات تنهاست/ مگر عزل و نصب در اختيار رييس جمهور است ؟!/ فهرست مانع تراشيهاي مجلس / ماجراي استيضاح وزير بازرگاني/ بدهي ۱۰۰۰ ميلياردي بانك پارسيان/ لايحه ي بنيادي نداديم چون تغييرش مي دادند/ ماجراي قطع گاز تركمنستان و ۱ آقازاده/ قصاب بومهني كه صاحب ۲۲۰۰ هكتار زمين شده بود... سخنان منتشر نشده ي احمدي نژاد در جمع دانشجويان
دولت در اصلاحات تنهاست/ مگر عزل و نصب در اختيار رييس جمهور است ؟!/ فهرست مانع تراشيهاي مجلس / ماجراي استيضاح وزير بازرگاني/ بدهي ۱۰۰۰ ميلياردي بانك پارسيان/ لايحه ي بنيادي نداديم چون تغييرش مي دادند/ ماجراي قطع گاز تركمنستان و ۱ آقازاده/ قصاب بومهني كه صاحب ۲۲۰۰ هكتار زمين شده بود...(ادامه)
پيام استاندار گيلان به مناسبت روز پرستار
(ادامه)
در گيلان هم اين روال به اين شکل دنبال مي شود که استاندارسه شنبه هر هفته از ساعت هشت صبح تا ظهر در نماز خانه ي استانداري گيلان به همراه معاونان و مديران برخي دستگاه‌ها منتظر ديدار با شهروندان مي ماند تا مشکلات متعدد آنان ... سرنوشت نامه های مردم در سفر استانی دولت به گیلان
در گيلان هم اين روال به اين شکل دنبال مي شود که استاندارسه شنبه هر هفته از ساعت هشت صبح تا ظهر در نماز خانه ي استانداري گيلان به همراه معاونان و مديران برخي دستگاه‌ها منتظر ديدار با شهروندان مي ماند تا مشکلات متعدد آنان ...(ادامه)
مجتبي زارعي سيري در آرا و انديشه‌هاي امام خميني (ره)(ديدگاه)
مجتبي زارعي(ادامه)
شما اگر مهدی و حمید و مهدی‌ها و حمیدها و همت‌ها و... را خیلی دوست دارید، این هزینه‌ها را برای ایجاد كارخانه و اشتغال برای فرزندان شهدا و رسیدگی به خانواده‌هایی كه هدفشان از جان بر كف گذاشتنشان، تنها بهتر زندگی كردن ملت فقرزده بود صرف كنید. 
رنجنامه خواهر شهيدان باكري
شما اگر مهدی و حمید و مهدی‌ها و حمیدها و همت‌ها و... را خیلی دوست دارید، این هزینه‌ها را برای ایجاد كارخانه و اشتغال برای فرزندان شهدا و رسیدگی به خانواده‌هایی كه هدفشان از جان بر كف گذاشتنشان، تنها بهتر زندگی كردن ملت فقرزده بود صرف كنید. (ادامه)
انتقاد خواهر باكري از مراسم يادبود برادرانش
(ادامه)
خداحافظی پورمحمدی از فعالیت های اجرایی
(ادامه)
در سالهاي دفاع مقدس و تقديم صدها هزار شهيد ما حاضر نشديم حتي يك متر از خاك كشور خود را به بيگانه واگذار كنيم...طبق قانون اساسي بدون مجوز مجلس و تائيد مقام معظم رهبري حق واگذاري يك ميليمتر از خاك ايران ... بحث فروش درياي خزر دروغ محض است
در سالهاي دفاع مقدس و تقديم صدها هزار شهيد ما حاضر نشديم حتي يك متر از خاك كشور خود را به بيگانه واگذار كنيم...طبق قانون اساسي بدون مجوز مجلس و تائيد مقام معظم رهبري حق واگذاري يك ميليمتر از خاك ايران ...(ادامه)
جزییات رسيدگی به 50 پرونده بزرگ مفاسد اقتصادی
(ادامه)
آشنایی با رحیمی سرپرست آینده وزارت کشور
(ادامه)
‌ثبت: احمدي نژادمستندات فسادرا ارائه دهد
(ادامه)
آشنایی با نظرات مهندس قهرمانی استاندار گیلان
من هم مهندسم. بتون یا میلگرد یک پروژه که مدتهاست در جایی بلوکه شده که خراب نمی شود. گزارشگر شما انگار همه چیز می داند. آقای امیر حسین مدرس قرار بود از من سوالات دیگری بپرسید(ادامه)
حاشیه های امروز جلسه علنی مجلس شورای اسلام
(ادامه)
دستگيري كلاهبردار ميليونى از مراكز دولتى در گيلان
(ادامه)
نتایج تحقیق مركز مطالعاتي بركمان آمریکا از وبلاگهای ایرانی
(ادامه)
پگاه در بازي‌هاي آينده به اواسط جدول صعود مي‌كند
(ادامه)
وحید احمدی آرا شمارش معکوس انتخابات مرحله دوم شهرباران (بررسی وضعیت 6 نامزد رشت)
وحید احمدی آرا(ادامه)
چه کساني نامزد انتخابات رياست جمهوري مي شوند
دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري البته خردادماه سال 1388 برگزار مي شود اما رقابت هاي مربوط به آن از ابتداي سال شروع شده و طبيعي است سراسر سال 1387 به سبک سنگين کردن هاي انتخاباتي و گمانه زني فعالان سياسي خواهد گذشت. در واقع از بهار ...(ادامه)
معرفی جاذبه های گردشگری،بناهای تاریخی و فرهنگ و آداب استان مازندران(گزارش)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.165 seconds.