.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
استرس و راههای مبارزه با آن
(ادامه)
دولتی‌های بخش خصوصی کدام‌اند؟
(ادامه)
اگر هر ورزشگاهی بخواهد راساً به تنبیه قصور احتمالی و یقینی داوران مبادرت ورزد، پس جایگاه قانونی نهادهای ذیربط کجاست؟! ضمن اینکه ما نباید عقده ناکامی یک تیم را یر دیگران خالی کنیم،بلکه باید به نقد منصفانه امور بپردازیم تا در فضای منطقی،اشباهات اصلاح شوند،وگرنه فحاشی به سرمربی ... باز هم فوتبال،باز هم حادثه !
اگر هر ورزشگاهی بخواهد راساً به تنبیه قصور احتمالی و یقینی داوران مبادرت ورزد، پس جایگاه قانونی نهادهای ذیربط کجاست؟! ضمن اینکه ما نباید عقده ناکامی یک تیم را یر دیگران خالی کنیم،بلکه باید به نقد منصفانه امور بپردازیم تا در فضای منطقی،اشباهات اصلاح شوند،وگرنه فحاشی به سرمربی ...(ادامه)
دیدار حساس نساجی قائمشهر - برق شیراز که عصر جمعه با برتری یک برصفر نارنجی پوشان شیرازی به اتمام رسید با حواشی زیادی همراه بود، از اعتراض گسترده هواداران تیم میزبان تا ضرب و شتم داور...
ضرب و شتم داور در ورزشگاه وطنی قائمشهر
دیدار حساس نساجی قائمشهر - برق شیراز که عصر جمعه با برتری یک برصفر نارنجی پوشان شیرازی به اتمام رسید با حواشی زیادی همراه بود، از اعتراض گسترده هواداران تیم میزبان تا ضرب و شتم داور... (ادامه)
نامه خواندنی علامه طباطبایی به آیت الله جوادی
(ادامه)
گاف روزنامه ایران برای پاک کردن بدهی دولت
(ادامه)
موسیقی گلستان اسیر مشکلات عدیده
(ادامه)
شنیده شد که سهم خواهی ها و فشارها و چانه زنی ها آغاز شده و شما نیز چون بنا را برجلب رضایت همه گذاشته اید، طبعاً قادر به تجمیع تضادها نخواهید شد و صندلی های خالی یا همچنان خالی خواهند ماند و یا اینکه مبدل به محل نزاع کانونهای قدرت با شما خواهند شد ! جناب آقای استاندار ، ماه عسل تمام شده است !
شنیده شد که سهم خواهی ها و فشارها و چانه زنی ها آغاز شده و شما نیز چون بنا را برجلب رضایت همه گذاشته اید، طبعاً قادر به تجمیع تضادها نخواهید شد و صندلی های خالی یا همچنان خالی خواهند ماند و یا اینکه مبدل به محل نزاع کانونهای قدرت با شما خواهند شد !(ادامه)
ماجرای جانبازی که در خانه های شمال کارگری می کند
(ادامه)
کشف حجاب شد، آب هم از آب تکان نخورد + تصویر
(ادامه)
کلاس آموزشی مربیان کشتی مازندران در بابلسر
(ادامه)
حاشیه های مراسم سرد " روز مجلس "
(ادامه)
یادداشت مجری نام آشنای تلویزیون برای "علی کردان"
(ادامه)
مظلومیت کردان را با رفع مظلومیت از کردانها جبران کنید!
(ادامه)
انتخابات تمام شد ، ما هم بحثی راجع به آن نداریم
(ادامه)
بهانه جویی روسیه/ راستی چرا اینجوری شد؟!
(ادامه)
ما ایرانیان چقدر شادیم؟
(ادامه)
نامه احمدی‌نژاد به خاتمی و چند نکته
(ادامه)
ائمه جمعه، نمایندگان مجلس، شوراها، رسانه ها، نهادهای مرجع و دانشگاهیان باید به استاندار کمک نمایند تا وی با استفاده از کارشناسان .و همگی تلاش نمائیم به جای بخشی نگری ملی عمل نمائیم تا شاهد تعالی زاد بوم باشیم... مروری بر اولویت های مازندران و انتظارات از استاندار جدید
ائمه جمعه، نمایندگان مجلس، شوراها، رسانه ها، نهادهای مرجع و دانشگاهیان باید به استاندار کمک نمایند تا وی با استفاده از کارشناسان .و همگی تلاش نمائیم به جای بخشی نگری ملی عمل نمائیم تا شاهد تعالی زاد بوم باشیم...(ادامه)
صادقعلی رنجبر هشداربه سکاندار جدید مازندران!(ديدگاه)
صادقعلی رنجبر(ادامه)
جنگل ابر در گلستان آسفالت می‌شود
(ادامه)
قطب تولید بادام زمینی بی بهره از صنایع تبدیلی
(ادامه)
ساری مظلوم ترین شهر استان در مقایسه با مراکز استانهای کشور است!فرصتهای شغلی گذشته غالباً با پدیده تعطیلی مواجه شده و فرصتهای جدید نیز ایجاد نشده اند! غیر از پالایشگاه نیم بند کیاسر عملاً پروژه های بزرگی در این سالها به ساری اختصاص نیافته و امروز می توان گفت که ساری یک شهر سنتی فلک زده ای ... مازندران محروم است و ساری محروم تر!
ساری مظلوم ترین شهر استان در مقایسه با مراکز استانهای کشور است!فرصتهای شغلی گذشته غالباً با پدیده تعطیلی مواجه شده و فرصتهای جدید نیز ایجاد نشده اند! غیر از پالایشگاه نیم بند کیاسر عملاً پروژه های بزرگی در این سالها به ساری اختصاص نیافته و امروز می توان گفت که ساری یک شهر سنتی فلک زده ای ...(ادامه)
سبد خرید ساحل نشینان گلستانی خالی از مصرف آبزیان
(ادامه)
شش پیشنهاد برای حل تعارض لایحه دولت
(ادامه)
وعده 80 هزار تومانی/پرداخت 20 هزار تومانی
(ادامه)
در مجلس یک نماینده متخصص حمل ونقل هم نداریم
(ادامه)
آنچه ضرغامی از دیدار خود با رهبر انقلاب نگفت!
(ادامه)
بیانیه چهاردهم میرحسین موسوی
(ادامه)
صادقعلی رنجبر ... اینجا ابهام موج می زند!
صادقعلی رنجبر(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.216 seconds.