.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مجمع اعتدالگرایان شمال بدنبال فعاليت كشوري
(ادامه)
استخدام هیات علمی در دانشگاه آزاد ساری
(ادامه)
پالیزدار و حادثه سقوط هواپیمای نمایندگان گلستان
(ادامه)
گفتگویی جالب و خواندنی با وزیر سابق کشور
(ادامه)
تجلیل از مقام علمی آیت الله جوادی آملی
(ادامه)
دستگیری سه نفر به اتهام زنای غیر احصانی در نک
(ادامه)
از ماه ها قبل تصمیم برکناری این استانداران و تعداد زیادی از فرمانداران گرفته شده بود و اتفاقا یکی از محورهای بروز اختلاف نظر و در نهایت جدایی پورمحمدی از دولت نهم همین موضوع بوده است... اکثر تغییرات استانی ، به نیمه ... موج تغییرات جديد دامنگير استانداران و فرمانداران
از ماه ها قبل تصمیم برکناری این استانداران و تعداد زیادی از فرمانداران گرفته شده بود و اتفاقا یکی از محورهای بروز اختلاف نظر و در نهایت جدایی پورمحمدی از دولت نهم همین موضوع بوده است... اکثر تغییرات استانی ، به نیمه ...(ادامه)
عجله عجیب در برکناری پورمحمدی
(ادامه)
جلسه 8 ساعته معاونان رئیس جمهور با مردم
(ادامه)
ديدار خاتمی با اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه گیلان
(ادامه)
سوء مدیریت باعث ورشکستگی واحد های تولیدی در مازندران
(ادامه)
نامزدهای اعتدالگرایان در استانهای شمالی
(ادامه)
افروغ در واکنش به این که گفته می شود وی در مخالفت با مقامات عالی نظام اخیراً در نشست نخبگان مازندران در بابل اظهاراتی داشته است با بیان اینکه از چند مجرای دیگر هم این "شایعه" را شنیده است تصریح کرد: من واقعا متاسفم از اینکه هر روز می شنوم برخی می گویند افروغ فلان چیز را گفت و یا فلان حرف را زد و ظاهرا کانون های قدرت و ثروت حتی با کاندیدا نشدن من بازهم احساس خطر می کنند...
افروغ: نمی گذارم آب خوش از گلویشان پایین برود
افروغ در واکنش به این که گفته می شود وی در مخالفت با مقامات عالی نظام اخیراً در نشست نخبگان مازندران در بابل اظهاراتی داشته است با بیان اینکه از چند مجرای دیگر هم این "شایعه" را شنیده است تصریح کرد: من واقعا متاسفم از اینکه هر روز می شنوم برخی می گویند افروغ فلان چیز را گفت و یا فلان حرف را زد و ظاهرا کانون های قدرت و ثروت حتی با کاندیدا نشدن من بازهم احساس خطر می کنند... (ادامه)
دانشجویان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در اعتراض به برکناری دکتر نجف‌پور ریاست این دانشگاه و انتصاب دکتر شکرانه شکوری کجوری از اساتید دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی تهران دست به اعتراض و تحصن زدند... اعتراض دانشجویی در دانشگاه بابل
دانشجویان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در اعتراض به برکناری دکتر نجف‌پور ریاست این دانشگاه و انتصاب دکتر شکرانه شکوری کجوری از اساتید دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی تهران دست به اعتراض و تحصن زدند...(ادامه)
شجاعی با اشاره به اینکه من از جنس و سنخ دانشگاه هستم و بسیار خوشحالم که خود نیز در فرایند شکل گیری و توسعه دانشگاه آزاد اسلامی نقش داشته ام گفت : امروز هم به شما همکاران عزیز می گویم که مدافع حریم پاک و مقدس دانشگاه آزاد اسلامی خواهم بود... بازديد سرزده شجاعی از دانشگاه آزاد ساري
شجاعی با اشاره به اینکه من از جنس و سنخ دانشگاه هستم و بسیار خوشحالم که خود نیز در فرایند شکل گیری و توسعه دانشگاه آزاد اسلامی نقش داشته ام گفت : امروز هم به شما همکاران عزیز می گویم که مدافع حریم پاک و مقدس دانشگاه آزاد اسلامی خواهم بود...(ادامه)
انتشار عملکرد نمایندگان مجلس هفتم /احمد توکلی، ركورد دار دومین نماینده بی نظم
(ادامه)
پيام دکتر یزدانی پرایی به مناسبت انتخابات مجلس
(ادامه)
نامزدهاي جبهه متحد دانشجویان و فارغ التحصیلان ایران در استانهاي شمالي
(ادامه)
مجمع اعتدالگرایان شمال و جبهه متحد دانشجویان و فارغ التحصیلان ایران نامزدهای پیشنهادی این تشکلها برای عضویت در هیئت رئیسه هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی را به شرح ذیل اعلام کردند: رییس مجلس: "م اعتدالگرایان شمال و نامزدهای پیشنهادی هیئت رئیسه مجلس هشتم
مجمع اعتدالگرایان شمال و جبهه متحد دانشجویان و فارغ التحصیلان ایران نامزدهای پیشنهادی این تشکلها برای عضویت در هیئت رئیسه هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی را به شرح ذیل اعلام کردند: رییس مجلس: "م(ادامه)


ايرنا تخريب نكند ،شايد شرمنده شفقت گردد...(يادداشت)
(ادامه)
فرمانده سپاه: سپاه اصولگراست اما نه به معنای حزبی
(ادامه)
خانه تکانی بزرگ در دستگاه های اجرایی مازندران
(ادامه)
نشست جبهه متحد دانشجویان ایران در گرگان
(ادامه)
به اعتقاد خبرنگاراني كه در جلسه حضور داشتند اگر آقاي فرماندار احساس مي كند كه حضور خبرنگاران مانع از پيشرفت كارها مي شود و در كارها خلل ايجاد مي كند چه ضرورتي دارد كه از آنان دعوت شود كه پس از 10 دقيقه آنها را از جلسه اخراج كنند. دعوت از خبرنگاران و اخراج خبرنگاران !
به اعتقاد خبرنگاراني كه در جلسه حضور داشتند اگر آقاي فرماندار احساس مي كند كه حضور خبرنگاران مانع از پيشرفت كارها مي شود و در كارها خلل ايجاد مي كند چه ضرورتي دارد كه از آنان دعوت شود كه پس از 10 دقيقه آنها را از جلسه اخراج كنند.(ادامه)
نتایج نظرسنجی اینترنتی مجمع اعتدالگرایان شمال
(ادامه)
دور دوم رایزنیهای انتخاباتی اعتدالگرایان شمال
(ادامه)
دلائل عدم حضور شمشيربند در انتخابات مجلس
(ادامه)
فردا ، کلیه مدارس مازندران تعطیل است
(ادامه)
آقای رئیس جمهور مردم مازندران همیشه در مشکلات ، ایثار و اخلاص خود را به نمایش گذاشته اند مطمئن باشید بی تفاوتی دولت و مسئولان نسبت به آنان و مشکلات آنان تبعات بسیار منفی و غیر قابل جبرانی را به همراه خواهد داشت آقای رئیس جمهور امروز فکری کنید که فردا دیر است !!! رئیس جمهور عدالت خواه ، پس کو عدالت !
آقای رئیس جمهور مردم مازندران همیشه در مشکلات ، ایثار و اخلاص خود را به نمایش گذاشته اند مطمئن باشید بی تفاوتی دولت و مسئولان نسبت به آنان و مشکلات آنان تبعات بسیار منفی و غیر قابل جبرانی را به همراه خواهد داشت آقای رئیس جمهور امروز فکری کنید که فردا دیر است !!!(ادامه)
در مراسم تقدير از دانشجويان نمونه دانشگاههاي كشور که با حضور دکتر احمدی نژاد رييس جمهور، وزراي علوم و بهداشت در نهاد رياست جمهوري برگزار شد  از این دانشجوی نمونه کشوری سال ۸۶ با اهداء لوح تقدیر و تندیس تجلیل شد.
يك ساروی دانشجوی نمونه کشور شد
در مراسم تقدير از دانشجويان نمونه دانشگاههاي كشور که با حضور دکتر احمدی نژاد رييس جمهور، وزراي علوم و بهداشت در نهاد رياست جمهوري برگزار شد از این دانشجوی نمونه کشوری سال ۸۶ با اهداء لوح تقدیر و تندیس تجلیل شد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.253 seconds.