.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
 مسائل مربوط به انتخابات به ویژه حضور پرشور مردم در ایام نزدیک به انتخابات بسیار مهم است اما عده ای با عجله مباحث انتخاباتی را شروع کرده‌اند که این فعالیتهای زودهنگام انتخاباتی موجب منحرف شدن ذهنها از مسائل اصلی می شود... فعالیتهای زودهنگام انتخاباتی به ضرر مصالح کشور است
مسائل مربوط به انتخابات به ویژه حضور پرشور مردم در ایام نزدیک به انتخابات بسیار مهم است اما عده ای با عجله مباحث انتخاباتی را شروع کرده‌اند که این فعالیتهای زودهنگام انتخاباتی موجب منحرف شدن ذهنها از مسائل اصلی می شود...(ادامه)
فضاسازی ایسنا علیه وزیر کشور
(ادامه)
خاتمی : هر کس اختیارات فعلی رئیس جمهور را کافی می داند وارد صحنه شود
(ادامه)
برداشتن گام‏های رسمی انتخاباتی با جلسات در شمال کشور
حضور این مقام ارشد سابق و پرحاشیه در جمع کاندیداهای ریاست جمهوی قطعی شده و احتمال ائتلاف و کناره گیری وی از این فعالیت ها تاکنون منتفی به نظر می رسد...(ادامه)
نحوه ارائه لپ تاپ لیزینگی به دانشجویان
(ادامه)
كردان؛ محكوم یا مظلوم
(ادامه)
جهت اطلاع جمهوری اسلامی روز شنبه
(ادامه)
لاریجانی: دکترای قلابی در کشور کم نداریم
(ادامه)
42 تغییر و جابه جایی استانداران در دولت نهم
(ادامه)
گزینه های مجمع اعتدالگرایان برای ریاست جمهوری دهم
(ادامه)
قبله اول میهمان مازندران شد
(ادامه)
ماجرای ازدواج احمد توکلی از زبان خودش
(ادامه)
سه دانشجوی ترکمن در لیست کشته شدگان سانحه سقوط هواپیمای قرقیزستان
(ادامه)
دکتر محمد محمدپور عمران مهندس برق و الکترونیک، کارشناس ارشد مدیریت صنعتی و دکترای مهندسی صنایع از دانشگاه علم و صنعت ایران می باشد و در گذشته عهده دار مسئولیت دانشگاه ... معارفه سرپرست جدید دانشگاه علم و صنعت بهشهر
دکتر محمد محمدپور عمران مهندس برق و الکترونیک، کارشناس ارشد مدیریت صنعتی و دکترای مهندسی صنایع از دانشگاه علم و صنعت ایران می باشد و در گذشته عهده دار مسئولیت دانشگاه ...(ادامه)
علی اکبر سبزیان مهارت های جوانی در کلام مقام معظم رهبری/به مناسبت روز جوان(ديدگاه)
علی اکبر سبزیان(ادامه)
اظهارنظر سخنگوی شورای نگهبان درباره طرح ردصلاحیت خاتمی
(ادامه)
اولین مفسر قرآن به زبان ترکمن توسط یک ایرانی
(ادامه)
محمود احمدی نژاد را شاید بتوان اولین گزینه مورد نظر اصولگرایان رایحه خوشی برای ریاست جمهوری دهم نامید، چرا که حالا تقریباً دو سالی است که اجماع اصولگرایان بر رییس دولت اصولگرا شکسته است وشرایط با سال 84 بسیار فرق دارد. سه سال پیش ... رئیس جمهور آینده ایران کیست؟
محمود احمدی نژاد را شاید بتوان اولین گزینه مورد نظر اصولگرایان رایحه خوشی برای ریاست جمهوری دهم نامید، چرا که حالا تقریباً دو سالی است که اجماع اصولگرایان بر رییس دولت اصولگرا شکسته است وشرایط با سال 84 بسیار فرق دارد. سه سال پیش ...(ادامه)
هنوز کمتر از یکماه از حضور استاندار جدید مازندران به استان نمی گذرد که وی در اقدامی از دعوت رسانه ملی و نمایندگان خبرگزاریها در جلسات امروز شنبه شورای برنامه ریزی و توسعه مازندران و کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان ممانعت ورزید...
سکوت رسانه ای در استانداری مازندران
هنوز کمتر از یکماه از حضور استاندار جدید مازندران به استان نمی گذرد که وی در اقدامی از دعوت رسانه ملی و نمایندگان خبرگزاریها در جلسات امروز شنبه شورای برنامه ریزی و توسعه مازندران و کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان ممانعت ورزید... (ادامه)
تاكيد نماينده ولي فقيه در مازندران بر توسعه همه جانبه استان
(ادامه)
هشدار دو رئیس جمهور
(ادامه)
شرط های موتلفه برای احمدی نژاد
(ادامه)
به روايت تاريخ/استاندار گیلان ترور شد
(ادامه)
حمايت مجمع اعتدالگرایان شمال از فراکسیون دانشگاهیان مجلس
(ادامه)
پایان تحصن دانشجویان دختر دانشگاه مازندران
(ادامه)
تجمع اعتراضی دختران دانشجو در دانشگاه مازندران
(ادامه)
دولت در موضوع پيگيري عدالت تنهاست به فضل الهي و ايستادگي مردم و رهنمودهاي مقام معظم رهبري از همه مشكلات عبور مي كنيم گر چه امسال سخت‌ترين سال هجوم به دولت خواهد بود و دشمن به طور همه جانبه فشار خواهد آورد تا از مردمي كه به اين دولت رأي داده‌اند، انتقام بگيرد... انتقاد شدید احمدي نژاد از منتقدان در جمع دانشجویان
دولت در موضوع پيگيري عدالت تنهاست به فضل الهي و ايستادگي مردم و رهنمودهاي مقام معظم رهبري از همه مشكلات عبور مي كنيم گر چه امسال سخت‌ترين سال هجوم به دولت خواهد بود و دشمن به طور همه جانبه فشار خواهد آورد تا از مردمي كه به اين دولت رأي داده‌اند، انتقام بگيرد...(ادامه)
مجمع اعتدالگرایان شمال بدنبال فعاليت كشوري
(ادامه)
استخدام هیات علمی در دانشگاه آزاد ساری
(ادامه)
پالیزدار و حادثه سقوط هواپیمای نمایندگان گلستان
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.226 seconds.