.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رييس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري مازندران گفت: 16روستا براي گردشگري درمناطق مختلف مازندران انتخاب شدندومسافران نوروزي درخانه‌هاي روستايي این مناطق اسكان معرفي 16 روستا به عنوان الگوي گردشگري مازندران
رييس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري مازندران گفت: 16روستا براي گردشگري درمناطق مختلف مازندران انتخاب شدندومسافران نوروزي درخانه‌هاي روستايي این مناطق اسكان(ادامه)
استاندار مازندران از افزايش ‪ ۱/۲‬درصدي جمعيت استان خبر داد و گفت: بايد پايداري زندگي را در روستاها بالا ببريم تاديگر شاهد مهاجرت بي‌رويه و تراكم جمعيت در شهرها ... استاندار مازندران و تاکید بر زندگی در روستا
استاندار مازندران از افزايش ‪ ۱/۲‬درصدي جمعيت استان خبر داد و گفت: بايد پايداري زندگي را در روستاها بالا ببريم تاديگر شاهد مهاجرت بي‌رويه و تراكم جمعيت در شهرها ...(ادامه)
با اقدام پيشگيري از شيوع آنفلوانزاي مرغي،100 هزار قطعه مرغ در مازندران معدوم شد
رئيس ستاد حوادث غير‌مترقبه مازندران با اشاره به اين كه واحد‌هاي مرغداري در استان تحت كنترل مأموران دامپزشكي هستند، گفت: به منظور پيشگيري از شيوع آنفلوانزاي مرغي‌ طي روزهاي اخير 100 هزار قطعه مرغ در 5 واحد صنعتي استان معدوم شدند.به گزارش شمال نیوز (ادامه)
براي نخستين بار در دنيا دستگاه هشدار دهنده ز‌لزله در مازندران ساخته شده و در ا‌داره كل ثبت شركت‌ها و مالكيت صنعتي كشور به ثبت رسيد.   
اقدامات  تحقيقاتي و پژوهشي اين دستگاه بعد از زلزله بم آغاز  ... ساخت دستگاه هشدار زلزله توسط جوان مازندراني
براي نخستين بار در دنيا دستگاه هشدار دهنده ز‌لزله در مازندران ساخته شده و در ا‌داره كل ثبت شركت‌ها و مالكيت صنعتي كشور به ثبت رسيد. اقدامات تحقيقاتي و پژوهشي اين دستگاه بعد از زلزله بم آغاز ...(ادامه)
نتايج سفر استاني هیات دولت به مازندران
رئيس جمهور با مهم خواندن جلسه هيات دولت در استان مازندران اعلام كرد: بيست و دومين سفر استاني هيات دولت در استان مازندران با 120 مصوبه و 600 ميليارد تومان اعتبارهمراه بوده است. (ادامه)
هيات وزيران در پايان بيست و دومين سفر استاني و ديدار رييس جمهور با مردم 16 شهرستان مازندران پنج شنبه شب در ساري به رياست دكتر محمود احمدي نژاد تشكيل جلسه داد و پس از حدود 6 ساعت بحث و ... دیدار با مردم 16شهرستان و تصویب بيش از 120 مصوبه
هيات وزيران در پايان بيست و دومين سفر استاني و ديدار رييس جمهور با مردم 16 شهرستان مازندران پنج شنبه شب در ساري به رياست دكتر محمود احمدي نژاد تشكيل جلسه داد و پس از حدود 6 ساعت بحث و ...(ادامه)
تجمع جمعی ازمردم مازندران براي ديدن رييس جمهوري مقابل استانداري
در حالي كه رييس جمهوري براي ديدار با مردم نكا دراين شهر به سر مي‌برد، عصر امروز شماري از مردم مازندران براي ديدن "محمود احمدي نژاد" مقابل ساختمان استانداري در ساري تجمع كردند. (ادامه)
ورود رييس جمهوري به شهرستان گلوگاه،
رئيس جمهوري و هيات همراه در ادامه ديدار با مردم مازندران دقايقي قبل وارد گلوگاه شرقي‌ترين شهر استان مازندران شد. (ادامه)
رييس جمهوري وارد سوادكوه شد
محمود احمدي‌نژاد" رييس جمهوري اسلامي ايران در ادامه ديدارهاي مردمي خود در سفر به مازندران پس از ساري با عبور از محور فيروزكوه وارد شهرستان سوادكوه شد.(ادامه)
محمد قلي نژاد مازندران در عمق فراموشي(ديدگاه)
محمد قلي نژاد (ادامه)
سرقت بیش از‪ ۳۷‬تن سيم مسي شركت برق مازندران
روابط عمومي شركت توزيع برق مازندران اعلام كرد: از ابتداي سال تاكنون ‪ ۳۷‬هزار و ‪ ۷۴‬كيلو گرم سيم مسي مربوط به اين شركت به سرقت رفته است. به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومي شركت توزيع برق مازندران : علاوه بر آن چند دستگاه ترانس و تابلو برق در محدوده جغرافيايي شركت توزيع برق مازندران به سرقت رفته است .(ادامه)
اکثریت معادن مازندران نیمه فعالند
بسياري از معادن موجود در استان مازندران به دليل كمبود توان مالي و فني و همچنين تنش‌‏هاي اجتماعي موجود در منطقه در حالت نيمه فعال قرار دارند. به گزارش خبرگزاري كار ايران، ايلنا، مهندس مصطفي مهدي نژاد ، رييس سازمان صنايع و معادن مازندران ، گفت:‌ ‏از 129 واحد معدني موجود 4 واحد دولتي ، 64 واحد تعاوني و 61 واحد خصوصي هستند كه در حال حاضر ميزان ذخيره واحدهاي معدني موجود حدود 322 ميليون تن برآورد شده است. وي، با بيان اين كه در استان مازندران جمعا 129 معدن وجود دارد، تصريح كرد: 33 معدن به دلايل مختلف از جمله كمبود توان مالي و فني و نيز نبود بسترهاي لازم جهت توسعه، نيمه فعال و مابقي يعني 96 واحد ديگر فعال هستند. رييس سازمان صنايع و معادن استان مازندران ، با بيان اين كه 2 هزار و 859 نفر در واحدهاي معدني استان مشغول به كار هستند، خاطر نشان كرد: بيشترين ميزان واحدهاي معدني متعلق به شهرستان آمل با 47 واحد يعني 5/36 درصد و شهرستان سوادكوه با 24 واحد يعني 19 درصد است. مهدي نژاد ، در خصوص مجوزهاي معدني صادره در سال 85 و مقايسه آن نسبت به مدت مشابه سال گذشته ، گفت: در 6 ماهه اول سال جاري ، 6 فقره پروانه بهره‌‏بردراي معدني صادر شده و ميزان سرمايه‌‏گذاري پروانه بهره‌‏برداري‌‏هاي معدني صادره در سال جاري 57 ميليون و 902 هزار ريال بوده ، ضمن اين كه ميزان اشتغال آن در سال جاري 68 نفر بوده است. به گزارش روابط عمومي سازمان زمين شناسي و اكتشافات معدني كشور ، وي ، با بيان اين كه با صدور 7 فقره گواهينامه اكتشاف در استان نسبت به سال گذشته 75 درصد افزايش داشته‌‏ايم، تصريح كرد: ماحصل عمليات اكتشافي اين واحدها در سطح استان طي سال 85 بيش از 4/2 ميليون تن ماده معدني اعم از ذغال سنگ و سنگ تزئيني بوده ، از طرفي در سال جاري 10 فقره پروانه اكتشاف معدني صادر شده كه نسبت به مدت مشابه در سال گذشته كه 4 فقره بوده 150 درصد افزايش داشته ، بر همين اساس در سال جاري، تنها 1 فقره اجازه برداشت در زمينه سنگ آهك با ميزان استخراج اسمي بيش از 2 ميليون تن ماده معدني صادر شده است.(ادامه)
برنامه ويژه صبح مازندران كه سعي داشت از محل برگزاري مراسم ويژه آغاز سال تحصيلي در يكي از مدارس سوادكوه گزارشي پخش نمايد با مسئول روابط عمومي آموزش و پرورش مازندران كه مي خواست نقش يك گزارشگر را ايفا نمايد ارتباط زنده اي برقرار نمود ..... دسته گلهاي اولين روز آغاز سال تحصيلي
برنامه ويژه صبح مازندران كه سعي داشت از محل برگزاري مراسم ويژه آغاز سال تحصيلي در يكي از مدارس سوادكوه گزارشي پخش نمايد با مسئول روابط عمومي آموزش و پرورش مازندران كه مي خواست نقش يك گزارشگر را ايفا نمايد ارتباط زنده اي برقرار نمود .....(ادامه)
نمايندگی مجلس یا بنگاه كاريابي
نماينده مردم قائم‌شهر،سوادكوه و جويبار در مجلس شوراي اسلامي گفت:نماينده مجلس يك بنگاه كاريابي و مسئول مستقيم براي مشكلات عديده مردمي نيست. به گزارش شمال نیوز به نقل از فاس،قربانعلي نعمت‌زاده افزود: متأسفانه نمايندگان مجلس شوراي اسلامي (ادامه)
دستگیری آدم رباي سمناني در سوادكوه
يك آدم ربا كه پسربچه چهارساله‌اي را در سمنان ربوده بود با تلاش پليس مازندران در شهرستان سوادكوه دستگير شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از مركز اطلاع رساني پليس مازندران، فردي به نام "عزيزالله - ن" با مراجعه به اداره آگاهي استان سمنان مدعي شد كه پسر (ادامه)
اعتراض تربيت بدني مازندران به اقدام شورای شهر و شهرداري كياسر
مديركل تربيت بدني مازندران گفت: به توصيه استاندار مازندران از محل اعتبارات سال گذشته مبلغ 30 ميليون تومان براي تكميل سالن نيمه تمام ورزشي كياسر اختصاص يافته بود كه شهرداري كياسر اين اعتبار را در پارك شهر هزينه كرد. به گزارش شمال نیوز (ادامه)
بدهی 10میلیاردی مازندران و گلستان به شرکت برق منطقه ای
در سال جاري, در بخش صنعت برق, دولت دو هزار ميليارد تومان كسري بودجه داشته كه از اين رقم 25 ميليارد تومان سهم استان مازندران بوده است. (ادامه)
سایت خبری فردا نیوز نوشت : اقدامات سياسي و جناحي آموزش و پرورش مازندران همچنان ادامه دارد و با وجود شعار هاي وزير آموزش و پرورش مبني بر حرام بودن فعاليتهاي سياسي و جناحي در آموزش و پرورش، برخوردهاي نامناسب با مديران در آموزش و پرورش مازندران نگران كننده و تعجب برانگيز است. 
حكايت مهرورزي و تكريم خانواده شهدا در آموزش و پرورش!
سایت خبری فردا نیوز نوشت : اقدامات سياسي و جناحي آموزش و پرورش مازندران همچنان ادامه دارد و با وجود شعار هاي وزير آموزش و پرورش مبني بر حرام بودن فعاليتهاي سياسي و جناحي در آموزش و پرورش، برخوردهاي نامناسب با مديران در آموزش و پرورش مازندران نگران كننده و تعجب برانگيز است. (ادامه)
مهندس خدادادي  دبير كانون اسلامي كارگران و كارفرمايان  استان مازندران اشتغال در مازندران، چالشها و راهكارها (يادداشت)
مهندس خدادادي دبير كانون اسلامي كارگران و كارفرمايان استان مازندران(ادامه)
افتتاح 38 پروژه توليدي در مازندران در هفته دولت
(ادامه)
رزمايش بسيجيان مازندران آغاز شد
(ادامه)
سد البرز سوادكوه عامل محروميت منطقه
(ادامه)
سفراحمدي نژاد به استانها و تحريك احساسات مردم
ولي رعيت نماينده‌ي مردم قائم‌شهر، سوادكوه و جويبار در بخشي از نطق پيش از دستور  خود گفت:نتيجه‌ ي طرح برگزاري جلسات هيات دولت در استان‌ها را جز تحريك احساسات، افزايش مطالبات و دادن وعده‌هاي  ناممكن و سرخوردگي مردم و مسوولين ندانست و گفت: آيا اين استراتژي واقعا.... (ادامه)
تلار‌رودخانه بزرگ مازندران درحال نابودي(ديدگاه)
(ادامه)
رعيت:تندروهادرحزب اعتمادملي جايگاهي ندارند
(ادامه)
عزل 25 رئيس آموزش و پرورش در مازندران
(ادامه)
احداث كارخانه كك سازي در سوادكوه
(ادامه)
كشف اولين گورعصر ساساني در مازندران
(ادامه)
کوهپيمايي كاركنان آموزش و پرورش مازندران
(ادامه)
قوانين زائداداري مانع سرمايه گذاري درمازندران
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.061 seconds.