.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
‪ ۹۵‬درصد مردم مازندران كارت ملي دريافت كردند
(ادامه)
دستور رئيس جمهور براي احياي نساجي مازندران
(ادامه)
نعمت زاده هم برای مجلس نمی آید
برخورد فرد به فرد با اشخاص و برآوردن نيازهاي شخصي آنان از آفات نمايندگي مجلس شوراي اسلامي است.اصولگرايي فراتر از يك حزب است و هر فرد مسلمان، معتقد به نظام و ولايت و ارزش هاي انقلاب در طيف اصولگرا جاي مي گيرد...(ادامه)
برخي از چهره هاي شاخص كه زماني در اين استان يا در ساير استان ها استاندار، مديركل، معاون وزير و... بودند، به اين سادگي و سهولت نپذيرفتند كه در عرصه انتخابات وارد شوند و كانديداتوري را بپذيرند. به اين ترتيب هر چه به روزهاي انتخابات نزديك ميشويم بحث ... 
جديد ترين آرايش كانديداهاي مجلس هشتم در مازندران
برخي از چهره هاي شاخص كه زماني در اين استان يا در ساير استان ها استاندار، مديركل، معاون وزير و... بودند، به اين سادگي و سهولت نپذيرفتند كه در عرصه انتخابات وارد شوند و كانديداتوري را بپذيرند. به اين ترتيب هر چه به روزهاي انتخابات نزديك ميشويم بحث ... (ادامه)
نشست انتخاباتي دانشجويان قائمشهري در بابلسر
(ادامه)
كشف كارت 10هزار ليتري سوخت در سوادكوه
(ادامه)
مازندران در سامانه كيفي آموزشي كشور سوم شد
(ادامه)
قاسم جند ( نائب رئیس شورای شهر زیراب) سوادکوه در باتلاق محرومیت(يادداشت)
قاسم جند ( نائب رئیس شورای شهر زیراب)(ادامه)
طيف اصلاح طلب براي كسب تاج و تخت از دست رفته بزرگان خود همچون ميري ، احمدي فولادي ، دريابيگي، رحمانزاده را در اتاق فكر جمع کرده و قصد طرح گزينه‌هاي خود را در مركز دارد.در ساري نام عشوري ، حسين‌‌زادگان و خانم كولايي ... تحرکات در اردوگاه اصولگرایان و اصلاح طلبان مازندران
طيف اصلاح طلب براي كسب تاج و تخت از دست رفته بزرگان خود همچون ميري ، احمدي فولادي ، دريابيگي، رحمانزاده را در اتاق فكر جمع کرده و قصد طرح گزينه‌هاي خود را در مركز دارد.در ساري نام عشوري ، حسين‌‌زادگان و خانم كولايي ...(ادامه)
زمين، مشكل اصلي اجراي طرح‌هاي كشاورزي در مازندران
(ادامه)
پيروزي گاز مازندران مقابل صدراي زيراب
(ادامه)
جنگل‌هاي سوادكوه دچار حريق شد
(ادامه)
اسكندري وزير جهاد كشاورزي كه درميان وزراي دولت نهم از خصوصيات خاص وگاهآ تعجب بر انگيزي برخوردار است اين بار هم در اقدامي حيرات آور به دليل دفاع مدير جهاد كشاورزي سوادكوه از موضع كشاورزان خسارت ديده محروم در سيل اخير خواستار تكذيب ... حمايت از مردم و تهديد آقاي وزير ؟
اسكندري وزير جهاد كشاورزي كه درميان وزراي دولت نهم از خصوصيات خاص وگاهآ تعجب بر انگيزي برخوردار است اين بار هم در اقدامي حيرات آور به دليل دفاع مدير جهاد كشاورزي سوادكوه از موضع كشاورزان خسارت ديده محروم در سيل اخير خواستار تكذيب ...(ادامه)
تخريب آرام سازها و انتقاد شديد شهردار پل سفيد از راه وترابري
(ادامه)
اگر‌ در انتخابات آينده نيز اقبال با اصلاح‌طلبان باشد، به طور حتم رويه آنها مانند گذشته نخواهد بود بلكه جرياني عاقل خواهند بود كه سعي خواهند كرد از تندروي‌ها به شدت پرهيز كنند ...اگر دولت گذشته به بحث معيشت مردم بيشتر توجه مي‌كرد به راحتي... اصلاح طلبان عاقل ميشوند !
اگر‌ در انتخابات آينده نيز اقبال با اصلاح‌طلبان باشد، به طور حتم رويه آنها مانند گذشته نخواهد بود بلكه جرياني عاقل خواهند بود كه سعي خواهند كرد از تندروي‌ها به شدت پرهيز كنند ...اگر دولت گذشته به بحث معيشت مردم بيشتر توجه مي‌كرد به راحتي...(ادامه)
فرود اضطراري هواپيماي آموزشي در سوادكوه
(ادامه)
يك قرن تا زهكشي ويكپارچه سازي مزارع استان
(ادامه)
عقب ماندگي ديگر در اجراي پروژه اي ديگر(گزارش)
(ادامه)
انتخاب روساي پنج هيئت كشتي مازندران
(ادامه)
اين بارندگي ها كه از بامداد شنبه در شهرستان سوادكوه رخ داد باعث جاري شدن سيل، طغيان رودخانه ها و  نيز سبب مسدود شدن برخي راه هاي روستائي، دهانه پل ها، بروز خسارت به تعدادي ... سيلاب و بارندگي شديد در سوادكوه
اين بارندگي ها كه از بامداد شنبه در شهرستان سوادكوه رخ داد باعث جاري شدن سيل، طغيان رودخانه ها و نيز سبب مسدود شدن برخي راه هاي روستائي، دهانه پل ها، بروز خسارت به تعدادي ...(ادامه)
مردم شهر زيراب از توابع شهرستان سوادكوه با تجمع اعتراض آميز در جلوي اداره آب وفاضلاب  اين شهرستان خواستار توقف انتقال آب شهر زيراب به شيرگاه شدند .البته آقاي فرماندار در ادامه شعار.... آب آشاميدني و دعواي قبيله اي سوادكوهي‌ها !!!
مردم شهر زيراب از توابع شهرستان سوادكوه با تجمع اعتراض آميز در جلوي اداره آب وفاضلاب اين شهرستان خواستار توقف انتقال آب شهر زيراب به شيرگاه شدند .البته آقاي فرماندار در ادامه شعار....(ادامه)
افشين ايماني بحران زباله در انتظار دومين شهر پر تراكم كشور(ديدگاه)
افشين ايماني(ادامه)
با پايان گرفتن مهلت قانوني استعفاي مديران اجرايي از سمت خويش براي شركت در انتخابات هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي، بزرگترين پروژه سياسي دولت نهم در سال هشتاد و شش وارد فاز جديدي شده است. براساس اخبار منتشره ... آخرين اخبار انتخابات مازندران
با پايان گرفتن مهلت قانوني استعفاي مديران اجرايي از سمت خويش براي شركت در انتخابات هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي، بزرگترين پروژه سياسي دولت نهم در سال هشتاد و شش وارد فاز جديدي شده است. براساس اخبار منتشره ...(ادامه)
اخاذى با لباس زنانه در سوادكوه
چند زورگيرى که يکى از آنها لباس زنانه بر تن داشت، در شهرستان سوادكوه اقدام به اخاذى از رانندگان مى نمودند، از سوى پليس دستگير شدند. (ادامه)
این غار با شهرت جهانی، علاوه بر زیبائی های طبیعی از جاذبه های تاریخی شهرستان سوادكوه نیز به شمار می رود. که متأسفانه توسط بعضی از افراد غارتگر مورد تخریب قرار گرفته که جهت دست یابی ... نابودی بلند ترین طاق طبیعی دنیا
این غار با شهرت جهانی، علاوه بر زیبائی های طبیعی از جاذبه های تاریخی شهرستان سوادكوه نیز به شمار می رود. که متأسفانه توسط بعضی از افراد غارتگر مورد تخریب قرار گرفته که جهت دست یابی ...(ادامه)
نامزدهای احتمالي مجلس هشتم درشهرهاي مازندران
(ادامه)
ورود اعضاي كميسيون اجتماعي مجلس به گرگان
معاون سياسي امنيتي استانداري گلستان گفت: اعضاي كميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي وارد گرگان شدند. (ادامه)
انتقاد از زيرآب زنی شهر «زيراب»
متأسفانه تمامي حمايتهاي مديران در استان مازندران از شهرهاي بزرگ است و شهرهاي كوچك مانند زيراب همچنان به فراموشي سپرده ميشوند. با توجه به اينكه نمايندگان شوراي شهر ...(ادامه)
مديركل اطلاعات:شش هزار روحاني درمازندران
مديركل اطلاعات مازندران، صاحبان قلم در جامعه را به عنوان نيروهاي ارزشي دانست و گفت: انديشمندان براي دفاع از فرهنگ ديني و ارزشهاي انقلابي بيشتر از گذشته تلاش كنند. (ادامه)
افتتاح اولين رصدخانه مازندران در سوادکوه
نخستين رصدخانه استان مازندران روز پنجشنبه در آلاشت مازندران به بهره برداري رسيد. به گزارش ايرنا در مراسم بهره برداري ازاين رصدخانه" ابوطالب شفقت" استاندار مازندران به همراه جمعي از مسوولين استاني و شهرستاني و تعدادي از اعضاي انجمن نجوم كشور حضور داشتند. شهردار آلاشت سوادكوه در اين مراسم گفت : اين رصد خانه اولين رصدخانه در استانهاي شمالي كشور به شمار مي‌رود. " جمشيد ابراهيم نژاد" افزود : اين رصد خانه درارتفاع بيش از يكهزار و ‪ ۸۰۰‬متري از سطح دريا واقع شده و از شرايط آماتوري ونيمه‌آماتوري برخوردار است. به گفته ابراهيم نژاد رصد خانه مذكور در زميني به مساحت سه‌هزارمترمربع و زيربناي ‪ ۳۰۰‬متري بنا شده است. وي هزينه ساخت اين رصدخانه را يك ميليارد ريال اعلام كرد و گفت كه كار احداث آن ‪ ۹‬ماه به طول انجاميده است. ابراهيم نژاد جذب گردشگر ،استفاده‌هاي تحقيقاتي و بهره برداري عمومي مردم را از جمله اهداف احداث اين رصد خانه اعلام كرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.036 seconds.