.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تغيير 5 فرماندار گيلان ،بدهي 40 ميليوني صدا و سيماي گيلان به شركت برق ، انتخاب غير قانوني اعضاي خانه احزاب گيلان ،توهين تاج زاده به احمدي نژاد در رشت و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ... خبرهای در گوشي از استان گیلان !!
تغيير 5 فرماندار گيلان ،بدهي 40 ميليوني صدا و سيماي گيلان به شركت برق ، انتخاب غير قانوني اعضاي خانه احزاب گيلان ،توهين تاج زاده به احمدي نژاد در رشت و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ...(ادامه)
تنها مدت کمی از انتصاب حمیدی به سمت مدیر کل صدا و سیمای مرکز مازندران می گذرد ،وی در اولین اقدام خود "هادی ابراهیمی" معاونت اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مازندران را تغییر داده ... مدیر خبر ساز صدا و سیمای مازندران رفت
تنها مدت کمی از انتصاب حمیدی به سمت مدیر کل صدا و سیمای مرکز مازندران می گذرد ،وی در اولین اقدام خود "هادی ابراهیمی" معاونت اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مازندران را تغییر داده ...(ادامه)
گروههای سیاسی گلستان از جمله حزب کارگزاران خود را برای حضور در رقابتهای انتخاباتی مجلس هشتم آماده می کنند و مهیمنی درصدد جلب حمایتهای حزب کارگزاران استان به عنوان یک حزب بانفوذ در این انتخابات برای نزدیکان خود... تلاش براي تصاحب سكان حزب کارگزاران درگلستان
گروههای سیاسی گلستان از جمله حزب کارگزاران خود را برای حضور در رقابتهای انتخاباتی مجلس هشتم آماده می کنند و مهیمنی درصدد جلب حمایتهای حزب کارگزاران استان به عنوان یک حزب بانفوذ در این انتخابات برای نزدیکان خود...(ادامه)
تلاش عباسي براي حكم فرماندار گرگان
(ادامه)
محراب ايرانى تغييرات در دولت و چند نكته(ديدگاه)
محراب ايرانى(ادامه)
انتصابات جديد در استانداري گيلان
(ادامه)
انتصاب سرپرست آموزش و پرورش گیلان
. (ادامه)
براساس برخي اخبار، گفته مي شود رضا انجم شعاع معاون عمراني فعلي استانداري گلستان به سمت استاندار خراسان شمالي منصوب مي شود.
موضوع رفتن انجم شعاع از گلستان چند روزي است در محافل خبري پخش شده و بازتاب ... انجم شعاع احتمالا استاندار خراسان شمالي ميشود
براساس برخي اخبار، گفته مي شود رضا انجم شعاع معاون عمراني فعلي استانداري گلستان به سمت استاندار خراسان شمالي منصوب مي شود. موضوع رفتن انجم شعاع از گلستان چند روزي است در محافل خبري پخش شده و بازتاب ...(ادامه)
عصر امروز با حضور استاندار مازندران آئین تودیع و معارفه مدیران کل امور اجتماعی، شهری و روستائی استانداری برگزار شد ... استانداری مازندران و 3 انتصاب جدید
عصر امروز با حضور استاندار مازندران آئین تودیع و معارفه مدیران کل امور اجتماعی، شهری و روستائی استانداری برگزار شد ...(ادامه)
انتصاب سرپرست ميراث فرهنگي گلستان
(ادامه)
بحرین چگونه از خاک ایران جدا شد؟(ديدگاه)
(ادامه)
انتصاب مدير کل برنامه ريزي استانداري گلستان
(ادامه)
انتصاب رئيس هيات مديره باشگاه ملوان انزلي
(ادامه)
انتصاب مبهم مدير كل دفتر اجتماعي استانداري مازندران!
شنيده ها حاكيست حسيني رئيس سابق شوراي اسلامي مركز استان بعد از انتصاب فياضي به رياست سازمان آموزش و پرورش مازندران بعنوان مدير كل دفتر اجتماعي استانداري منصوب ...(ادامه)
انتصاب معاون برنامه‌ريزي استانداري گلستان
(ادامه)
در راستاي اجراي ابلاغيه رياست جمهوري مبني بر الحاق سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استانها با استانداري‌ها و تشكيل معاونت برنامه‌ريزي قرار است  ولي اله فرزانه معاون اداري مالي استاندار ،جايگزين ... بازار داغ انتصابات در استان مازندران
در راستاي اجراي ابلاغيه رياست جمهوري مبني بر الحاق سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استانها با استانداري‌ها و تشكيل معاونت برنامه‌ريزي قرار است ولي اله فرزانه معاون اداري مالي استاندار ،جايگزين ... (ادامه)
در پی حضور سید رمضان شجاعی مدیر کل صدا و سیمای مرکز مازندران در انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی و ضرورت استعفای مدیران حداکثر تا  20 تیر ماه ، گزارشها حاکیست که انتصاب ... اینبار نوبت به فرنیا رسید؟!!
در پی حضور سید رمضان شجاعی مدیر کل صدا و سیمای مرکز مازندران در انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی و ضرورت استعفای مدیران حداکثر تا 20 تیر ماه ، گزارشها حاکیست که انتصاب ...(ادامه)
پس از چند روز بحث در انتخاب رئیس جدید آموزش و پرورش مازندران ، انتصاب عبدالوحید فیاضی به عنوان ریاست این سازمان نهایی شده و صبح فردا مراسم معارفه وی ... حکایت 3 " ف " در آموزش و پرورش مازندران
پس از چند روز بحث در انتخاب رئیس جدید آموزش و پرورش مازندران ، انتصاب عبدالوحید فیاضی به عنوان ریاست این سازمان نهایی شده و صبح فردا مراسم معارفه وی ...(ادامه)
شنیده های خبر نگار شمال نیوز حاکیست در پی انتصاب فاضلی بسمت معاون وزیر آموزش و برورش ُانتصاب سید هاشم فاطمی بعنوان رپیس سازمان آموزش و برورش مازندران نهایی شده و بزودی معرفی خواهد شد. از سید فاضلی تا سید فاطمی
شنیده های خبر نگار شمال نیوز حاکیست در پی انتصاب فاضلی بسمت معاون وزیر آموزش و برورش ُانتصاب سید هاشم فاطمی بعنوان رپیس سازمان آموزش و برورش مازندران نهایی شده و بزودی معرفی خواهد شد.(ادامه)
ورزش مازندران ظرف چند سال گذشته ، روزهای پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته که می بایست با نگاه کارشناسی و تجزیه و تحلیل درست مورد بررسی قرار گیرد و نقاط ضعف ... وقتی حسینی میرود !!!؟؟
ورزش مازندران ظرف چند سال گذشته ، روزهای پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته که می بایست با نگاه کارشناسی و تجزیه و تحلیل درست مورد بررسی قرار گیرد و نقاط ضعف ...(ادامه)
انتصاب سرپرست جديد شركت گاز استان گلستان
معاون وزير نفت روز چهارشنبه طي حكمي رمضانعلي سنگدويني را به عنوان سرپرست شركت گاز استان گلستان منصوب كرد.(ادامه)
انتصاب سرپرست جدید بانک سپه در مازندران
بعد از بازنشتگی سلمانی رئیس سابق بانک سپه مازندران در بهمن 85 ،تقی پور که سرپرستی این بانک را در این مدت عهده دار بوده (ادامه)
بعد از انتصاب مهندس تورنگ به رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران دور جدید انتصابات در این سازمان آغاز میشود.
شنیده ها حاکیست اولین انتصاب تورنگ ... اولین انتصاب تورنگ و بازگشت عرب
بعد از انتصاب مهندس تورنگ به رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران دور جدید انتصابات در این سازمان آغاز میشود. شنیده ها حاکیست اولین انتصاب تورنگ ...(ادامه)
شنیده شده که داود احمدی نژاد در نامه ای به استاندار گلستان خواستار عزل علی نژاد در اسرع وقت شده است. گویی " یحیی محمودزاده" استاندار گلستان اعلام کرده که وی نمی تواند رییس ... دستور احمدی نژاد برای برکناری مدیرکل محیط زیست گلستان
شنیده شده که داود احمدی نژاد در نامه ای به استاندار گلستان خواستار عزل علی نژاد در اسرع وقت شده است. گویی " یحیی محمودزاده" استاندار گلستان اعلام کرده که وی نمی تواند رییس ...(ادامه)
با ابلاغ رسمي براي  ادغام استاني سازمانهاي مديريت و برنامه ريزي در استانداري ها ؛ گفته مي شود موسوي معاون فعلي مالي و اداري استانداري گلستان به سمت معاونت برنامه ريزي ... خبرهای ویژه استان گلستان
با ابلاغ رسمي براي ادغام استاني سازمانهاي مديريت و برنامه ريزي در استانداري ها ؛ گفته مي شود موسوي معاون فعلي مالي و اداري استانداري گلستان به سمت معاونت برنامه ريزي ...(ادامه)
انتصاب روسای دانشگاههای پیام نور انزلی و املش ، تغییر نام خبرنامه زیر تیغ ، ادامه فعالیت چهره های دوم خردادی در ادارات آموزش و پرورش ، حضور بازرسان ریاست جمهوری و ... خبرهای ویژه استان گیلان که گفته می شوند!(3)
انتصاب روسای دانشگاههای پیام نور انزلی و املش ، تغییر نام خبرنامه زیر تیغ ، ادامه فعالیت چهره های دوم خردادی در ادارات آموزش و پرورش ، حضور بازرسان ریاست جمهوری و ...(ادامه)
انتصاب سرپرست جهاد دانشگاهي گيلان
سرپرست جهاد دانشگاهي واحد استان گيلان منصوب شد. (ادامه)
عضو شورای شهر مدعی شد: یکی از مهندسان جوان  که از بستگان نزدیک وی میباشد و توانسته است به شورای شهر راه یابد ، با مراجعه به اعضای شورا مصرآ خواستار انتصاب وی به عنوان شهردار... جان مادرتان مرا شهردار کنید!!
عضو شورای شهر مدعی شد: یکی از مهندسان جوان که از بستگان نزدیک وی میباشد و توانسته است به شورای شهر راه یابد ، با مراجعه به اعضای شورا مصرآ خواستار انتصاب وی به عنوان شهردار...(ادامه)
انتصاب فرمانداران جدید قائمشهر و جویبار
حسن قلي‌زاده كه تاكنون فرمانداري جويبار را بر عهده داشته است به سمت فرماندار قائمشهر و عليزاده، فرمانده سابق نيروي انتظامي قائم شهر فرماندار جويبار منصوب شدند.(ادامه)
برخی شنیده ها از احتمال انتصاب معاون سیاسی و امنیتی استانداری یکی از استانهای همجواربه عنوان استاندار جدید گلستان حکایت دارد؛ گفته می شود این مدیر دولت نهم که قرار است جانشین استاندار سابق گلستان ... استاندر جديد گلستان چه كسي است!
برخی شنیده ها از احتمال انتصاب معاون سیاسی و امنیتی استانداری یکی از استانهای همجواربه عنوان استاندار جدید گلستان حکایت دارد؛ گفته می شود این مدیر دولت نهم که قرار است جانشین استاندار سابق گلستان ...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.253 seconds.