.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مقيمي:نشان التزام به ولايت پايان شعارها و عمل به فرامين
ن(ادامه)
ایرج ندیمی، مشاور وزیر کشور شد
(ادامه)
تغيير اولين استاندار قطعی شد
(ادامه)
توكلي گزينه اصلی ریاست مرکز پژوهش‌ها
(ادامه)
جعفري رئيس دفتر لاريجاني شد
(ادامه)
گزينه احتمالي رياست دفتر رییس مجلس
(ادامه)
رضا مياندره ریاست لاریجانی بر مجلس و آینده استانهای شمالی (ديدگاه)
رضا مياندره (ادامه)
(آغاز بكار ستادهاي انتخاباتي قاليباف در گيلان،تاكيد برادامه تغييرات در منابع طبيعي ،اعتراض تاكسي داران رودسر، راه يابي نيك صفت در شوراي مركزي جمعيت ايثارگران ، احتمال انتصاب قهرماني به سمت معاونت وزارت كشور و...) از این خبرها می باشند. خبرهای در گوشي از استان گیلان !!
(آغاز بكار ستادهاي انتخاباتي قاليباف در گيلان،تاكيد برادامه تغييرات در منابع طبيعي ،اعتراض تاكسي داران رودسر، راه يابي نيك صفت در شوراي مركزي جمعيت ايثارگران ، احتمال انتصاب قهرماني به سمت معاونت وزارت كشور و...) از این خبرها می باشند.(ادامه)
وي از جمله افراد توانمندي است كه سوابق متعد د اجرايي و حضور در صحنه هاي انقلاب و دفاع مقدس را در كارنامه مديريتي خود دارد و در سال گذشته از سوي شوراي اسلامي شهر رشت نيز بعنوان شهردار رشت انتخاب شد اما مسئولان ... رضا خاكسار شهردار منطقه 18 تهران شد
وي از جمله افراد توانمندي است كه سوابق متعد د اجرايي و حضور در صحنه هاي انقلاب و دفاع مقدس را در كارنامه مديريتي خود دارد و در سال گذشته از سوي شوراي اسلامي شهر رشت نيز بعنوان شهردار رشت انتخاب شد اما مسئولان ...(ادامه)
گزارشی از ساده زیستی رییس جمهور
(ادامه)
برخي منابع هم از تلاش رحيم مشايي معاون رئيس جمهور جهت انتخاب قهرماني چابك بعنوان وزير راه و ترابري و يا مسكن و شهرسازي خبر مي دهند و گفته مي شود رحيم مشايي در سفر روز يكشنبه خود به گيلان جهت افتتاح چند طرح ميراث فرهنگي و گردشگري حامل پيام رئيس جمهور به استاندار گيلان ... قهرماني معاونت عمراني وزير كشور ميشود
برخي منابع هم از تلاش رحيم مشايي معاون رئيس جمهور جهت انتخاب قهرماني چابك بعنوان وزير راه و ترابري و يا مسكن و شهرسازي خبر مي دهند و گفته مي شود رحيم مشايي در سفر روز يكشنبه خود به گيلان جهت افتتاح چند طرح ميراث فرهنگي و گردشگري حامل پيام رئيس جمهور به استاندار گيلان ...(ادامه)
سرپرست وزارت کشور منصوب شد
(ادامه)
انتصاب سرپرست صدا و سيماي مركز گلستان
(ادامه)
اظهارات مدير جديد «راديو جوان» پس از انتصاب
(ادامه)
انتصاب دهيار اولين روستاي اينترنتي كشور
(ادامه)
تغيير روساي برخي شوراها،فعاليت مجدد شوراي اصلاحات در گيلان ،تعطيلي وبلاگها و سايت هاي دوم خردادي ،تغييرات مديران كل ادارات و... از این خبرها می باشند... اخبار درگوشي از استان گيلان ؟!!
تغيير روساي برخي شوراها،فعاليت مجدد شوراي اصلاحات در گيلان ،تعطيلي وبلاگها و سايت هاي دوم خردادي ،تغييرات مديران كل ادارات و... از این خبرها می باشند...(ادامه)
حسن خیریانپور که هم اکنون فرماندار ملاير در استان همدان می باشد بعنوان فرماندار شهرستان تنکابن منصوب خواهد شد .این اولین انتصاب ابوالفتح نیکنام  است که در حوزه انتخابیه اش صورت خواهد گرفت... تلاش نيكنام براي انتصاب فرماندار تنكابن
حسن خیریانپور که هم اکنون فرماندار ملاير در استان همدان می باشد بعنوان فرماندار شهرستان تنکابن منصوب خواهد شد .این اولین انتصاب ابوالفتح نیکنام است که در حوزه انتخابیه اش صورت خواهد گرفت...(ادامه)
کردان در نامه خود به معاون سرمایه انسانی رییس جمهور، با استناد به دستور دکتر احمدی نژاد خواسته است حقوق کارکنان صنعت نفت در سال جاری 20 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته باشد. وي ماه گذشته نیز با ارسال نامه ای به رییس جمهور خواستار ...
كردان و خود مختاري در صنعت نفت
کردان در نامه خود به معاون سرمایه انسانی رییس جمهور، با استناد به دستور دکتر احمدی نژاد خواسته است حقوق کارکنان صنعت نفت در سال جاری 20 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته باشد. وي ماه گذشته نیز با ارسال نامه ای به رییس جمهور خواستار ... (ادامه)
آشنایی با رحیمی سرپرست آینده وزارت کشور
(ادامه)
زمزمه خداحافظی دراستانداری گلستان
(ادامه)
مهندس قهرماني در معاونت عمراني مازندران به صورتي عمل كرد كه در واقع حضور وي در اين معاونت را دوران طلايي مازندران نام بردند و وي در اين مدت با پيگيري مستمر خود در طرحهاي عمراني در واقع مديران را وادار نمود تا تلاش شبانه روزي در اين زمينه انجام دهند و زمانيكه به سمت زادگاهش گيلان عزيمت كرد مردم و مسئولين مازندران از رفتن قهرماني ابراز ناراحتي و نگراني كردند. برنامه رندانه چراغ خاموش توطئه اي عليه مردم و مديران گيلان
مهندس قهرماني در معاونت عمراني مازندران به صورتي عمل كرد كه در واقع حضور وي در اين معاونت را دوران طلايي مازندران نام بردند و وي در اين مدت با پيگيري مستمر خود در طرحهاي عمراني در واقع مديران را وادار نمود تا تلاش شبانه روزي در اين زمينه انجام دهند و زمانيكه به سمت زادگاهش گيلان عزيمت كرد مردم و مسئولين مازندران از رفتن قهرماني ابراز ناراحتي و نگراني كردند.(ادامه)
انتصاب سرپرست دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری
(ادامه)
دانشجویان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در اعتراض به برکناری دکتر نجف‌پور ریاست این دانشگاه و انتصاب دکتر شکرانه شکوری کجوری از اساتید دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی تهران دست به اعتراض و تحصن زدند... اعتراض دانشجویی در دانشگاه بابل
دانشجویان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در اعتراض به برکناری دکتر نجف‌پور ریاست این دانشگاه و انتصاب دکتر شکرانه شکوری کجوری از اساتید دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی تهران دست به اعتراض و تحصن زدند...(ادامه)
انتصاب اولین رئیس دانشگاه صنعتی بابل
(ادامه)
وزير كشور بعد از انتخابات می رود
(ادامه)
انتصاب اعضای کمیته کارشناسی اماکن اقامتی دولتی شمال کشور
(ادامه)
جوابیه روابط عمومی استانداری مازندران به خبرگزاری ايرنا
انعکاس خبر بی پایه و اساس و سراسر کذب تغییر استاندار (انتصاب سردار رویانیان به عنوان استاندار مازندران که در خبر 16 روز شنبه مورخ 11/12/86 ان خبرگزاری درج گردیده و مورد بهره برداری تمامی سایت های خبری و روزنامه های سراسری و محلی قرار گرفته است عواقب نامبارکی را به دنبال داشته است .از جنابعالی خواستاریم که مسئولیت اشتباه خود و آن خبرگزاری رسمی دولتی (ايرنا) را پذیرفته و علاوه بر تکذیب رسمی این خبر کذب در پیشگاه مردم قدر شناس و ولایت مدار مازندران رسما عذرخواهی نمایید.(ادامه)
رويانيان هم تكذيب كرد
(ادامه)
جناب آقای علی احمدی وزیر محترم آموزش و پرورش به نظر ما کارشناسان این حوزه صدور ابلاغ برای خواهرازده ای که تا دیروز ابلاغ مشاور داشت آنهم تنها پس از چهار روز پس از رای اعتماد جنابعالی در مجلس شورای اسلامي ... دسته گلهاي فاضلي همچنان ادامه دارد !
جناب آقای علی احمدی وزیر محترم آموزش و پرورش به نظر ما کارشناسان این حوزه صدور ابلاغ برای خواهرازده ای که تا دیروز ابلاغ مشاور داشت آنهم تنها پس از چهار روز پس از رای اعتماد جنابعالی در مجلس شورای اسلامي ...(ادامه)
انتصاب فرماندار جديد تالش
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.256 seconds.