.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
جاده هراز تا چهارشنبه مسدود است
محور هراز از شنبه تا چهارشنبه مسدود است. به گزارش شمال نیوز به نقل از ايلنا، به منظور اجراي عمليات لق‌‏گيري و رهاسازي سنگ‌‏هاي معلق محور هراز حد فاصل رودهن به سمت آمل منطقه پيچ شيطان اين محــور از شنبه (ادامه)
عباس محمدي دماوند، نماد طبيعت ايران(ديدگاه)
عباس محمدي(ادامه)
4 کشته براثر سقوط بهمن در محور هراز
مسوول ستاد حوادث و سوانح غيرمترقبه مازندران اعلام كرد: يك سواري مسافركش مسير تهران بابل يكشنبه شب در حوالي تونل تكاوران محور هراز دراثر سقوط بهمن دچار حادثه شد كه منجر به جان باختن چهار سرنشين و مجروح شدن يك نفر گرديد.(ادامه)
برف و کولاک، جاده هراز را بست
شمال نیوز - محور هراز در استان مازندران به دنبال برف و کولاک و احتمال ریزش بهمن از امروز تا اطلاع بعدی بسته است. برف روب در حال پاکسازی هستند و بارش برف همچنان ادامه دارد.(ادامه)
محور کرج ـ چالوس شنبه يک‌طرفه است
سخنگوی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا تاکید کرد: در محور هراز نیز تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 13 از دوراهی رودهن به آب اسک و از ساعت 15 تا 24 نیز از آب اسک تا دوراهی رودهن یکطرفه است. (ادامه)
مازندران تامین کننده برنج 27 ميليون ایرانی
همايش ملي بررسي وضعيت و مسايل و مشكلات برنج كشور برگزار شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از ايلنا, اين همايش با همكاري دفتر برنج و حبوبات وزارت جهادكشاورزي ، مركز ترويج و توسعه و تكنولوژي (هراز) و سازمان (ادامه)
برف و كولاك شديد محور هراز را بست
پلیس راه اعلام كرد که جاده هراز به علت کولاک شدید مسدود شده است.(ادامه)
محور هراز به مدت 4 شب مسدود است
محور هراز به منظور عملیات تکمیلی سیستم نصب و راه اندازی روشنایی و کنترل هوشمند داخل تونل وانا از امروز تا 17 بهمن ماه از 20 شب تا 6 صبح مسدود است. به گزارش شمال نیوز (ادامه)
محور هراز باز است
مركز اطلاعات راههاي سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي روز جمعه اعلام كرده است كه محور "هراز" در استان مازندران حوالي ظهر امروز بازگشايي شده است. اين محورها به علت بارش برف و كولاك شديد و نبود ديد كافي مسدود اعلام شده بود. (ادامه)
نتايج سفر استاني هیات دولت به مازندران
رئيس جمهور با مهم خواندن جلسه هيات دولت در استان مازندران اعلام كرد: بيست و دومين سفر استاني هيات دولت در استان مازندران با 120 مصوبه و 600 ميليارد تومان اعتبارهمراه بوده است. (ادامه)
هيات وزيران در پايان بيست و دومين سفر استاني و ديدار رييس جمهور با مردم 16 شهرستان مازندران پنج شنبه شب در ساري به رياست دكتر محمود احمدي نژاد تشكيل جلسه داد و پس از حدود 6 ساعت بحث و ... دیدار با مردم 16شهرستان و تصویب بيش از 120 مصوبه
هيات وزيران در پايان بيست و دومين سفر استاني و ديدار رييس جمهور با مردم 16 شهرستان مازندران پنج شنبه شب در ساري به رياست دكتر محمود احمدي نژاد تشكيل جلسه داد و پس از حدود 6 ساعت بحث و ...(ادامه)
محمد قلي نژاد مازندران در عمق فراموشي(ديدگاه)
محمد قلي نژاد (ادامه)
عقيل امامي توسعه مازندران خاستگاه مشترك(ديدگاه)
عقيل امامي(ادامه)
دکتر غلامعلي رنجبر سفر احمدي نژاد و مطالبات مازندران (ديدگاه)
دکتر غلامعلي رنجبر (ادامه)
محور هراز فردا مسدود است
مركز اطلاعات راههاي مازندران اعلام كرد: محور هراز روز سه‌شنبه (فردا) به منظور انجام عمليات رهاسازي سنگهاي معلق واقع در منطقه وانا از ساعت شش صبح تا ‪ ۲۰‬شب مسدود است. (ادامه)
وقوع زمین لرزه 3/3 ریشتری در شهرستان نور
زمین لرزه ای به بزرگی 3/3 در مقیاس ریشتر ساعت 7 و 28 دقیقه امروز در منطقه چمستان از توابع شهرستان نور واقع در استان مازندران ، رخ داد. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر در ساری ،رئیس ستاد حوادث و سوانح غیر مترقبه استان مازندران افزود: خوشبختانه این زمین لرزه خسارت جانی نداشت ولی خسارت احتمالی مادی این حادثه متعاقبا اعلام می شود.(ادامه)
بررسي چالش های مطبوعات مازندران با حضور استاندار؛
(ادامه)
براي رفع كمبود آب زراعي سد لار رهاسازي مي‌شود
(ادامه)
ترافيك سنگين در محور هراز
(ادامه)
چهار كشته و مجروح در تصادف ديروز آمل
(ادامه)
گردشگري و جاذبه هاي توريستي مازندران(گزارش)
(ادامه)
در اولين روز ‌سال85 مازندران ميزبان هزاران مسافر نوروزي
(ادامه)
ممنوعيت تردد در برخي محورهاي استان مازندران
(ادامه)
مازندران آماده استقبال از مسافران نوروزي
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.182 seconds.