.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تازه ترين نتايج شمارش آراي تهران
(ادامه)


ايرنا تخريب نكند ،شايد شرمنده شفقت گردد...(يادداشت)
(ادامه)
نجات 300خودرو از بهمن در جاده چالوس
(ادامه)
محور هراز مسدود شد
(ادامه)
تصادف در جاده هراز 10 مجروح بر جاي گذاشت
(ادامه)
توزيع مواد غذايي بين مسافران جاده‌هاي مازندران
(ادامه)
مازندران در حالت فوق العاده، نان گران شد
(ادامه)
جاده هراز مجددآ بسته شد
(ادامه)
محورهاي كندوان و فيروزكوه بازگشايي شد
(ادامه)
كليه محورهای شمال کشور مسدود است
(ادامه)
محدودیت های ترافیکی در جاده هراز
(ادامه)
محور هراز 10 شب مسدود است
(ادامه)
آتش گرفتن يكدستگاه اتوبوس در جاده هراز
(ادامه)
بارش نيم متر برف در گردنه گدوك
(ادامه)
تدوين طرح جامع آب در مازندران
(ادامه)
شرایط برای نمایشگاه بین المللی مازندران در شهرستان قائمشهر کاملاً متفاوت با ساير استان های دیگر و حتی بر خلاف دستور العمل ها و ضوابط ارگانهای نظارتی همانند سازمان توسعه صادرات غیر نفتی کشور می باشد که به زعم بسیاری از کارشناسان اين مشکلات به واسطه سیاسی بودن مدیران درگیر ... ساری آری یا نه ؟؟!!
شرایط برای نمایشگاه بین المللی مازندران در شهرستان قائمشهر کاملاً متفاوت با ساير استان های دیگر و حتی بر خلاف دستور العمل ها و ضوابط ارگانهای نظارتی همانند سازمان توسعه صادرات غیر نفتی کشور می باشد که به زعم بسیاری از کارشناسان اين مشکلات به واسطه سیاسی بودن مدیران درگیر ...(ادامه)
نصب حفاظهای کابلی در محور هراز
(ادامه)
محور هراز هفته آینده مسدود است
(ادامه)
برخورد اتوبوس‌ مسافربري‌ با کاميون‌ حامل‌ بار در محور هراز باعث‌ مرگ‌ ‌17‌ نفر و زخمي‌ شدن‌ ‌21‌ نفر شد‌.اين‌ حادثه‌ ‌ بامداد شنبه در مسير رودهن‌ و‌ در محل‌ سه‌ راهي‌ آبعلي‌ رخ‌ داد ، اتوبوس‌ مسافربري اي‌ که‌ از گرگان‌ عازم‌ تهران‌ بود به‌ علت‌ سرعت‌ زياد و خواب‌ آلودگي‌ راننده‌ با ... تصادف‌ خونين درجاده‌ هراز
برخورد اتوبوس‌ مسافربري‌ با کاميون‌ حامل‌ بار در محور هراز باعث‌ مرگ‌ ‌17‌ نفر و زخمي‌ شدن‌ ‌21‌ نفر شد‌.اين‌ حادثه‌ ‌ بامداد شنبه در مسير رودهن‌ و‌ در محل‌ سه‌ راهي‌ آبعلي‌ رخ‌ داد ، اتوبوس‌ مسافربري اي‌ که‌ از گرگان‌ عازم‌ تهران‌ بود به‌ علت‌ سرعت‌ زياد و خواب‌ آلودگي‌ راننده‌ با ...(ادامه)
در حاليكه ذخيره‌گاه زيست‌كره و تالاب بين‌المللي «ميانكاله» يكي از زيستگاههاي منحصر به فرد جهان محسوب مي‌شود، اين زون حساس زيست‌محيطي، بر اساس مستندات به دست آمده، اين بار با احداث جاده‌اي كه با حجم وسيعي خاكريزي در داخل تالاب بين‌المللي، قرار بود راه دسترسي ... توقف جاده در حال ساخت تالاب بين‌المللي ميانكاله
در حاليكه ذخيره‌گاه زيست‌كره و تالاب بين‌المللي «ميانكاله» يكي از زيستگاههاي منحصر به فرد جهان محسوب مي‌شود، اين زون حساس زيست‌محيطي، بر اساس مستندات به دست آمده، اين بار با احداث جاده‌اي كه با حجم وسيعي خاكريزي در داخل تالاب بين‌المللي، قرار بود راه دسترسي ...(ادامه)
محور هراز تا دهم مهرماه مسدود است
(ادامه)
محدوديت‌هاي ترافيكي در محورهاي شمال
(ادامه)
غلامحسين الهام روز جمعه در مراسم يادواره ‪۳۶‬ شهيد نياك لاريجان شهرستان آمل افزود:شهادت خميرمايه اين نظام است وخلق و خو و خصلت فرهنگ شهادت طلبي از اهل بيت به ما رسيده است... يادواره شهداي نياك آمل با سخنراني دكتر الهام
غلامحسين الهام روز جمعه در مراسم يادواره ‪۳۶‬ شهيد نياك لاريجان شهرستان آمل افزود:شهادت خميرمايه اين نظام است وخلق و خو و خصلت فرهنگ شهادت طلبي از اهل بيت به ما رسيده است...(ادامه)
آمار غرق شدگان دریای مازندران
(ادامه)
ممنوعيت عرضه قليان در ميهمانخانه هاى شمال
(ادامه)
محدودیت های‌ ترافیکی‌ در محورهای‌ مازندران‌
(ادامه)
مشاركت اسپانيا و چين در ساخت سد منگل آمل
نماينده مردم آمل در مجلس از مشاركت كشورهاي اسپانيا و چين در ساخت سد منگل اين شهرستان خبر داد.(ادامه)
صنعت ، کلید توسعه مازندران است
(ادامه)
مازندران نيازمندترين استان به گروههای خونی
رييس سازمان انتقال خون استان مازندران گفت: مازندران با داشتن 4 هزار بيمار خاص که 3 هزار نفر آنان را بيماران تالاسمى تشکيل مى‌دهند، يکى از نيازمندترين استان‌ها به خون است. (ادامه)
جاده هراز تا روز چهارشنبه مسدود است
به منظور ادامه اجرای عملیات لق گیری و رها سازی سنگ های معلق ، محور هراز از امروز شنبه به مدت 5 روز حد فاصل رودهن به سمت امامزاده هاشم و منطقه پیچ شیطان مسدود است . (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.199 seconds.