.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: استان سمنان، با کاهش نرخ بیکاری به پنج و هفت دهم درصد، کمترین نرخ بیکاری و بالاترین میزان اشتغالزایی را در کشور کسب کرد و رکورد ١٨ ساله خود را شکست.

« استان سمنان » پایین‌ترین میزان نرخ بیکاری در سراسر کشور
شمال نیوز: استان سمنان، با کاهش نرخ بیکاری به پنج و هفت دهم درصد، کمترین نرخ بیکاری و بالاترین میزان اشتغالزایی را در کشور کسب کرد و رکورد ١٨ ساله خود را شکست. (ادامه)
این روزها تحولات سودان باتوجه به درگیری میان ارتش سودان و نیروهای پشتیبانی سریع به صدر اخبار رسانه‌ها در جهان رسیده است. این روزها در سودان چه خبر است؟/ طمع قدرت یا خطر تجزیه
این روزها تحولات سودان باتوجه به درگیری میان ارتش سودان و نیروهای پشتیبانی سریع به صدر اخبار رسانه‌ها در جهان رسیده است.(ادامه)
هر ۲ تیم پرسپولیس و استقلال با ۲‌پیروزی درخشان به دربی شماره۱۰۰ رسیدند تا از همین حالا انتظار داشته باشیم مصاف روز یکشنبه آنها تماشایی از آب در بیاید. پیش‌بینی بازی پرسپولیس با استقلال/ دربی با ۲ نیمه متفاوت!
هر ۲ تیم پرسپولیس و استقلال با ۲‌پیروزی درخشان به دربی شماره۱۰۰ رسیدند تا از همین حالا انتظار داشته باشیم مصاف روز یکشنبه آنها تماشایی از آب در بیاید.(ادامه)
نیرو‌های واکنش سریع سودان که در حال درگیری مسلحانه با ارتش سودان هستند، از سیطره خود بر اماکن حساس و حیاتی در پایتخت سودان خبر دادند. درگیری های شدید در سودان
نیرو‌های واکنش سریع سودان که در حال درگیری مسلحانه با ارتش سودان هستند، از سیطره خود بر اماکن حساس و حیاتی در پایتخت سودان خبر دادند.(ادامه)
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به شکست های اسرائیل گفت: امروز رژیم صهیونیستی نمی‌داند از کجا مورد حمله قرار گرفته است. صهیونیست نمی‌داند از کجا مورد حمله قرار می‌گیرد
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به شکست های اسرائیل گفت: امروز رژیم صهیونیستی نمی‌داند از کجا مورد حمله قرار گرفته است.(ادامه)
صدای انفجاری مهیبی در حومه دمشق، پایتخت سوریه شنیده شد. شنیده شدن صدای انفجار مهیب در حومه دمشق، پایتخت سوریه
صدای انفجاری مهیبی در حومه دمشق، پایتخت سوریه شنیده شد.(ادامه)
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: از زمانی که سازمان خصوصی‌سازی و قربان‌زاده وارد ماجرای فروش سهام باشگاه استقلال شدند، اوضاع تیم از قبل هم بدتر شد. اولین محکوم حذف استقلال همین آقاست!
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: از زمانی که سازمان خصوصی‌سازی و قربان‌زاده وارد ماجرای فروش سهام باشگاه استقلال شدند، اوضاع تیم از قبل هم بدتر شد.(ادامه)
استاندار مازندران با اعلام اینکه در نوروز امسال بیش از ۵۵ هزار مسافر در مازندران اسکان داده شدند و تاکنون بیش از ۱۶ میلیون جمعیت وارد استان شدند، گفت: چادر خوابی مسافران در مازندران برای نخستین‌بار ممنوع اعلام شد. برای نخستین‌بار چادر خوابی مسافران در مازندران ممنوع شد
استاندار مازندران با اعلام اینکه در نوروز امسال بیش از ۵۵ هزار مسافر در مازندران اسکان داده شدند و تاکنون بیش از ۱۶ میلیون جمعیت وارد استان شدند، گفت: چادر خوابی مسافران در مازندران برای نخستین‌بار ممنوع اعلام شد.(ادامه)
 سال ۱۴۰۲ برای رئیسی و وزرایش در شرایطی آغاز می‌شود که قریب به ۱۹ ماه از عمر دولت سیزدهم سپری می‌شود. بر خلاف گذشته، دیگر ارجاع دادن مشکلات به دولت روحانی نه پذیرفته شدنی است و نه عامل اقناع برای افکار عمومی. چالش‌های دولت در سال جدید/۱۲ کاری که ابراهیم رئیسی بایستی در ۱۴۰۲ انجام دهد؟(يادداشت)
سال ۱۴۰۲ برای رئیسی و وزرایش در شرایطی آغاز می‌شود که قریب به ۱۹ ماه از عمر دولت سیزدهم سپری می‌شود. بر خلاف گذشته، دیگر ارجاع دادن مشکلات به دولت روحانی نه پذیرفته شدنی است و نه عامل اقناع برای افکار عمومی.(ادامه)
مجلس شورای اسلامی در سالی که گذشت، مصوبات مهمی را به ویژه با هدف تحول در قوانین اقتصادی به تصویب رساند که اجرای دقیق این قوانین راهکاری مهم برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است. مجلس شورای اسلامی در سالی که گذشت، مصوبات مهمی را به ویژه با هدف تحول در قوانین اقتصادی به تصویب رساند که اجرای دقیق این قوانین راهکاری مهم برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است(خبر)
مجلس شورای اسلامی در سالی که گذشت، مصوبات مهمی را به ویژه با هدف تحول در قوانین اقتصادی به تصویب رساند که اجرای دقیق این قوانین راهکاری مهم برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است.(ادامه)
رژیم صهیونیستی به سمت اهدافی در نزدیکی دمشق موشک پرتاب کرد. حمله موشکی رژیم صهیونیستی به حومه پایتخت سوریه
رژیم صهیونیستی به سمت اهدافی در نزدیکی دمشق موشک پرتاب کرد.(ادامه)
یکصدمین دربی بزرگ فوتبال ایران، در حالی سوم اردیبهشت برگزار می‌شود که پرسپولیس و استقلال شرایط مشابهی از نظر پیروزی در این ماه دارند. سهم سرخابی‌ها از دربی‌های اردیبهشتی چقدر است؟
یکصدمین دربی بزرگ فوتبال ایران، در حالی سوم اردیبهشت برگزار می‌شود که پرسپولیس و استقلال شرایط مشابهی از نظر پیروزی در این ماه دارند.(ادامه)
پلیس نظارت بر اماکن عمومی فراجا در خصوص فعالیت واحدهای صنفی در ماه مبارک رمضان اطلاعیه ای صادر کرد. اطلاعیه پلیس اماکن درباره فعالیت واحدهای صنفی در ماه مبارک رمضان
پلیس نظارت بر اماکن عمومی فراجا در خصوص فعالیت واحدهای صنفی در ماه مبارک رمضان اطلاعیه ای صادر کرد.(ادامه)
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری کلاهبرداری که با روش اسکیمر در پوشش فروش هفت سین نوروز بیش از سه میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بودند خبر داد. هفت سین ۵۰ میلیون تومانی در پایتخت
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری کلاهبرداری که با روش اسکیمر در پوشش فروش هفت سین نوروز بیش از سه میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بودند خبر داد.(ادامه)
کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور گفت: تردد از محور چالوس مسیر فت و برگشت و آزادراه تهران - شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است، همچنین تردد از محور هراز مسیر جنوب به شمال نیز .... تردد از جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است / هراز یکطرفه شد
کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور گفت: تردد از محور چالوس مسیر فت و برگشت و آزادراه تهران - شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است، همچنین تردد از محور هراز مسیر جنوب به شمال نیز ....(ادامه)
در نشست مطبوعاتی میان اردوغان و السودانی، رئیس جمهور ترکیه خواستار پایان دادن به حضور حزب کارگران کردستان (پ. ک.ک) در شمال عراق شد. اردوغان خواستار پایان حضور پ.ک.ک در شمال عراق شد
در نشست مطبوعاتی میان اردوغان و السودانی، رئیس جمهور ترکیه خواستار پایان دادن به حضور حزب کارگران کردستان (پ. ک.ک) در شمال عراق شد.(ادامه)
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری فروشنده مواد مخدر و کشف مواد مخدر از نوع شیشه خبر داد. پایان راه فروشنده مواد مخدر در اولین روز سال
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری فروشنده مواد مخدر و کشف مواد مخدر از نوع شیشه خبر داد.(ادامه)
بازداشت اولین کلاهبردار 1402 در لحظه سال تحویل
(ادامه)
حامد ذاکریان سالی که نکوست از بهارش پیداست(يادداشت)
حامد ذاکریان(ادامه)
در آینده نزدیک با وزیر خارجه عربستان دیدار خواهیم کرد/ از سرگیری روابط با مصر را استقبال می‌کنیم/ امیدواریم در فصل بهار بتوانیم اخبار نهایی مذاکرات هسته‌ای را به استحضار ملت ایران برسانیم/ از همه فرصت‌ها برای کسب حداکثری منافع ملی استفاده کرده و ....(خبر)
(ادامه)
- فرمانده پلیس راه کندوان گفت: محور کرج - چالوس محدوده کندوان پس از تخلیه بار ترافیکی دقایقی پیش بازگشایی شد. محور کندوان بازگشایی شد
- فرمانده پلیس راه کندوان گفت: محور کرج - چالوس محدوده کندوان پس از تخلیه بار ترافیکی دقایقی پیش بازگشایی شد.(ادامه)

بعداز ظهر امروز توافق‌نامه همکاری‌های مشترک امنیتی ایران و عراق با حضور دبیران شورای عالی امنیت ملی دو کشور به امضا رسید. امضاء توافق‌نامه امنیتی میان جمهوری اسلامی ایران و عراق/ کاهش چالش‌های امنیتی ناخواسته میان دو کشور از مفاد توافق‌نامه
بعداز ظهر امروز توافق‌نامه همکاری‌های مشترک امنیتی ایران و عراق با حضور دبیران شورای عالی امنیت ملی دو کشور به امضا رسید.(ادامه)
رئیس پلیس فتا پایتخت از دستگیری متهمی خبر داد که با ترفند فروش شارژ ارزان قیمت از شهروندان کلاهبرداری کرده بود. پلیس فتا: شارژ عیدانه نخرید؛ کلاهبرداری است
رئیس پلیس فتا پایتخت از دستگیری متهمی خبر داد که با ترفند فروش شارژ ارزان قیمت از شهروندان کلاهبرداری کرده بود.(ادامه)
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از ممنوعیت اسباب‌کشی در پایتخت در ایام نوروز خبر داد. اسباب‌کشی بدون مجوز پلیس در ایام عید ممنوع شد
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از ممنوعیت اسباب‌کشی در پایتخت در ایام نوروز خبر داد.(ادامه)
قلم قرمز امیر قلعه‌نویی روی یازده ستاره
(ادامه)
با شرایطی که فدراسیون فوتبال در خصوص سهمیه‌های آسیایی فوتبال ایران اعلام کرد حالا کار پرسپولیس برای بازگشت به لیگ قهرمانان آسیا بسیار سخت شده است. کار سخت پرسپولیس برای رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا
با شرایطی که فدراسیون فوتبال در خصوص سهمیه‌های آسیایی فوتبال ایران اعلام کرد حالا کار پرسپولیس برای بازگشت به لیگ قهرمانان آسیا بسیار سخت شده است.(ادامه)
با شرایطی که فدراسیون فوتبال در خصوص سهمیه‌های آسیایی فوتبال ایران اعلام کرد حالا کار پرسپولیس برای بازگشت به لیگ قهرمانان آسیا بسیار سخت شده است. کار سخت پرسپولیس برای رسیدن به آسیا
با شرایطی که فدراسیون فوتبال در خصوص سهمیه‌های آسیایی فوتبال ایران اعلام کرد حالا کار پرسپولیس برای بازگشت به لیگ قهرمانان آسیا بسیار سخت شده است.(ادامه)
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از اعلام قیمت سیب و پرتقال شب عید خبر داد. اعلام قیمت سیب و پرتقال شب عید
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از اعلام قیمت سیب و پرتقال شب عید خبر داد.(ادامه)
وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه‌ای از کشف شبکه‌ها و تجهیزات خرابکاری برای عملیات در شب چهارشنبه آخر سال (چهارشنبه‌سوری) خبر داد. وزارت اطلاعات: شبکه‌ها و تجهیزات خرابکاری در چهارشنبه سوری کشف شد
وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه‌ای از کشف شبکه‌ها و تجهیزات خرابکاری برای عملیات در شب چهارشنبه آخر سال (چهارشنبه‌سوری) خبر داد.(ادامه)
تصویر دست‌خط پیام رهبر انقلاب خطاب به ملت‌های اسپانیولی زبان
رهبر انقلاب در پیامی خطاب به ملت‌های اسپانیولی‌زبان نوشتند: چه نیکوست که ما ملتهای عدالت‌خواه با یکدیگر بیشتر آشنا شویم و هم‌افزائی کنیم(ادامه)
قبلي 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 157 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.225 seconds.