.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ با اشاره به ایام اربعین گفت: مجرمان سایبری در هر مناسبتی با ترفندهای جدید به دنبال سوءاستفاده از کاربران فضای مجازی هستند. هشدار پلیس فتا به زائران اربعین/مراقب کلاهبرداران سایبری باشید
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ با اشاره به ایام اربعین گفت: مجرمان سایبری در هر مناسبتی با ترفندهای جدید به دنبال سوءاستفاده از کاربران فضای مجازی هستند.(ادامه)
کودتاچیان نیجر از انتصاب «لمینه زینا علی ماهمان» اقتصاددان و وزیر سابق دارایی به عنوان نخست وزیر این کشور پس از کودتای نظامی خبر دادند. کودتاچیان نیجر نخست وزیر جدید منصوب کردند
کودتاچیان نیجر از انتصاب «لمینه زینا علی ماهمان» اقتصاددان و وزیر سابق دارایی به عنوان نخست وزیر این کشور پس از کودتای نظامی خبر دادند.(ادامه)
مازندران نباید قربانی دوسویه بی توجهی اقتصادی پایتخت نشین ها و نیز اختلاف داخل استانی شود که طی آن سودش به جیب تجار و دلالان استانهای رقیب و دودش به چشم مردم نجیب مازندران برود! مازندران قربانی کج اندیشی ها در ایجاد منطقه آزاد تجاری
مازندران نباید قربانی دوسویه بی توجهی اقتصادی پایتخت نشین ها و نیز اختلاف داخل استانی شود که طی آن سودش به جیب تجار و دلالان استانهای رقیب و دودش به چشم مردم نجیب مازندران برود!(ادامه)
دیدار تدارکاتی پرسپولیس مقابل نساجی با تساوی ۲-۲ به پایان رسید. زور پرسپولیس و نساجی به هم نرسید
دیدار تدارکاتی پرسپولیس مقابل نساجی با تساوی ۲-۲ به پایان رسید.(ادامه)
اتفاقات عجیبی برای استقلال رخ داد/ عملکرد نقل و انتقالات خوب نبود
پیشکسوت آبی‌های پایتخت با بیان اینکه استقلال در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی را از خود بر جای نگذاشت، گفت: اتفاقاتی در هفته‌های اخیر برای این باشگاه رخ داد که بسیار عجیب بود.(ادامه)
در این ویدئو مامور در حال صحبت با راننده تاکسی است که قوانین را رعایت نکرده و ناگهان راننده به او حمله کرده و قصد دارد با خودروی خود او را زیر بگیرد. در این ویدئو دیده می‌شود که مامور راهنمایی و رانندگی به شیشه جلوی خودرو چسبیده است و عده‌ای از مردم قصد دارند تا راننده تاکسی را متوقف کنند و یکی از آن‌ها راننده را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد. (ویدئو) تلاش راننده تاکسی پراید برای زیر گرفتن یک مامور
در این ویدئو مامور در حال صحبت با راننده تاکسی است که قوانین را رعایت نکرده و ناگهان راننده به او حمله کرده و قصد دارد با خودروی خود او را زیر بگیرد. در این ویدئو دیده می‌شود که مامور راهنمایی و رانندگی به شیشه جلوی خودرو چسبیده است و عده‌ای از مردم قصد دارند تا راننده تاکسی را متوقف کنند و یکی از آن‌ها راننده را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد.(ادامه)
باید دید رئیس جمهور از میان طیف مدیران اجرایی دارای کارنامه در ورزش، مدیران کارآزموده دانشگاهی و گزینه‌های دم دستی در دولت کدام دسته را برای هدایت ورزش به جای سجادی انتخاب خواهد کرد؟ رئیس جمهور سکان هدایت ورزش و جوانان را به دست کدام دسته خواهد سپرد؟
باید دید رئیس جمهور از میان طیف مدیران اجرایی دارای کارنامه در ورزش، مدیران کارآزموده دانشگاهی و گزینه‌های دم دستی در دولت کدام دسته را برای هدایت ورزش به جای سجادی انتخاب خواهد کرد؟(ادامه)
یک روز پس از حادثه تروریستی دمشق، گروه تروریستی داعش مسئولیت این حمله را برعهده گرفت. داعش مسئولیت بمب‌گذاری دمشق را برعهده گرفت
یک روز پس از حادثه تروریستی دمشق، گروه تروریستی داعش مسئولیت این حمله را برعهده گرفت.(ادامه)
فرمانده پلیس راه کندوان گفت: به علت حجم‌ سنگین ترافیک خودروها در پلیس راه تهران، این جاده پیش از سمت شمال به جنوب از ۲ راهی طویر مرزن‌آباد یکطرفه شد.

کندوان یکطرفه شد
فرمانده پلیس راه کندوان گفت: به علت حجم‌ سنگین ترافیک خودروها در پلیس راه تهران، این جاده پیش از سمت شمال به جنوب از ۲ راهی طویر مرزن‌آباد یکطرفه شد. (ادامه)
رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت:۲ تن از کسانی که دستگیر شده بودند به عنوان همدستان قاتل شناسایی شدند. کری خوانی منجر به قتل جوان ۳۱ ساله شد
رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت:۲ تن از کسانی که دستگیر شده بودند به عنوان همدستان قاتل شناسایی شدند.(ادامه)
هزینه پارک خودرو در حاشیه خیابان های تهران هر نیم ساعت ۲ هزار و ۲۰۰ تومان است. یک خبر بد برای صاحبان خودرو در پایتخت
هزینه پارک خودرو در حاشیه خیابان های تهران هر نیم ساعت ۲ هزار و ۲۰۰ تومان است.(ادامه)
بنابر اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران دربی رفت لیگ بیست و سوم روز دهم شهریور ماه برگزار خواهد شد. تاریخ دقیق دربی ۱۰۲ مشخص شد
بنابر اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران دربی رفت لیگ بیست و سوم روز دهم شهریور ماه برگزار خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز : در حوزه توليد مرغ، مازندران 11% توليد كشور را داراست كه خود نشان از تلاش‌هاي اين سازمان در حفظ جايگاه مازندران به عنوان پيشاني صنعت طيور كشور است و اين استان توليد گوشت مرغ داخل و ساير استان‌ها را به ويژه تهران به عنوان پايتخت كشور بر عهده دارد و .... پیگیری شخص رئیس سازمان برای تامین مرغ مازندران و پایتخت مانع از سفر به روسیه شد / هرگونه قصور در تامين مرغ پايتخت مي تواند بازار كشور را مختل كند / جوجه ریزی در تیرماه 20 درصد افزایش داشت / از انتقادات سازنده استقبال می کنیم
شمال نیوز : در حوزه توليد مرغ، مازندران 11% توليد كشور را داراست كه خود نشان از تلاش‌هاي اين سازمان در حفظ جايگاه مازندران به عنوان پيشاني صنعت طيور كشور است و اين استان توليد گوشت مرغ داخل و ساير استان‌ها را به ويژه تهران به عنوان پايتخت كشور بر عهده دارد و ....(ادامه)
نشست مشترک معرفی توانمندی‌های اقتصادی و فرصت‌های سرمایه گذاری مازندران با فعالان اقتصادی روسیه در مسکو برگزار شد. معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری مازندران به روس‌ها
نشست مشترک معرفی توانمندی‌های اقتصادی و فرصت‌های سرمایه گذاری مازندران با فعالان اقتصادی روسیه در مسکو برگزار شد.(ادامه)
روزی که تهران خالی از خودرو و مازندران پر از اتومبیل شد + تصویر
۶۰ سال قبل در روز ۳۰ تیرماه ۱۳۴۲ یک اتفاق باعث شد شهر تهران خالی از خودرو و شمال ایران پر از مسافر شود.(ادامه)
ویدیو / انتقاد تند یک مجری قدیمی به رییس جمهور
جواد خیابانی خطاب به ابراهیم رییسی گفت : رئیس جمهور منتخب مردم است. آقای منتخب! مردم ورزشگاه، اتوبان، سینما و جاده‌های خوب می‌خواهند. (ادامه)
مشاجره لفظی دروازه بان تیم ملی ایران با سرپرست پرسپولیس در فضای مجازی باعث قهر آنها در جمع سرخپوشان پایتخت شده است. تشدید بحران در پرسپولیس؛ قهر بیرانوند با سرپرست!
مشاجره لفظی دروازه بان تیم ملی ایران با سرپرست پرسپولیس در فضای مجازی باعث قهر آنها در جمع سرخپوشان پایتخت شده است.(ادامه)
خسرو امیرصادقی، بازیگر و تهیه کننده سینما در سن ۶۵ سالگی درگذشت. آخرین بازی او در فیلم پایتخت 6 بود. بازیگر معروف و بی حاشیه سریال پایتخت درگذشت
خسرو امیرصادقی، بازیگر و تهیه کننده سینما در سن ۶۵ سالگی درگذشت. آخرین بازی او در فیلم پایتخت 6 بود.(ادامه)
ورزش سه نوشت: به نظر می‌رسد ادعای عجیب علیه عیسی آل‌کثیر که از سوی یکی از هواداران مطرح شده، واقعی باشد. داستان ترسناک عیسی و هوادار شمالی پرسپولیس!
ورزش سه نوشت: به نظر می‌رسد ادعای عجیب علیه عیسی آل‌کثیر که از سوی یکی از هواداران مطرح شده، واقعی باشد.(ادامه)
شمال نیوز : خسّت در "کوره راهها " و بخشش در "بزرگراهها" برای بنیاد مستضعفان فسادآور است ! منطق این آزاد راه با عدالت توزیعی در ایران تضادی بنیادین دارد !*
از حاتم بخشی بنیاد مستضفان در آزاد راه تهران - شمال تا ایستادگی برای تعریض جاده مرگ گهرباران !
شمال نیوز : خسّت در "کوره راهها " و بخشش در "بزرگراهها" برای بنیاد مستضعفان فسادآور است ! منطق این آزاد راه با عدالت توزیعی در ایران تضادی بنیادین دارد !* (ادامه)
کارشناس مسائل رسانه،گفت: میدان رزم ما در جنگ ترکیبی در عرصه تمرکز بر تغییرات شناختی و ادراکی است. میدان رزم در جنگ ترکیبی تمرکز بر تغییرات شناختی است
کارشناس مسائل رسانه،گفت: میدان رزم ما در جنگ ترکیبی در عرصه تمرکز بر تغییرات شناختی و ادراکی است.(ادامه)
شمال نیوز : یک مداح نام آشنای مازندرانی در آستانه ماه محرم و برگزاری مراسمات دهه اول ، از مسئولان شهری بابلسر به شدت انتقاد کرد . استوری انتقادی مداح معروف مازنی (خالق اثر بابا رضا ) از مدیران دولت انقلابی !
شمال نیوز : یک مداح نام آشنای مازندرانی در آستانه ماه محرم و برگزاری مراسمات دهه اول ، از مسئولان شهری بابلسر به شدت انتقاد کرد .(ادامه)
ویدئوی عجیب هوش مصنوعی به مناسبت اجلاس سران ناتو!
هوش مصنوعی یکی از متفاوت ترین رندرهای خود را به نمایش گذاشته است. مکرون با لباس ناپلئون شاید عجیب ترین قسمت ماجرا باشد... (ادامه)
تصاویر: تهران؛ گرمترین روز سال
روند افزایش دما در کشور باعث رسیدن هوای پایتخت به دمای ۴۰ درجه در روز سه شنبه ( ۲۰ تیر ۱۴۰۲) شد و اهالی پایتخت امروز گرمترین روز هفته و گرمترین روز سال ۱۴۰۲ تا کنون را تجربه کردند.(ادامه)
علی سرزعیم مشاور اقتصادی مرکز بررسی‌های استراتژیک و معاون اقتصادی وزارت کار در دولت روحانی، در اظهارات اخیر خود، سیاست خانه‌دار کردن اقشار ضعیف را یک سیاست اشتباه دانست. معاون وزیر دولت روحانی: خانه‌دار کردن اقشار ضعیف اشتباه است
علی سرزعیم مشاور اقتصادی مرکز بررسی‌های استراتژیک و معاون اقتصادی وزارت کار در دولت روحانی، در اظهارات اخیر خود، سیاست خانه‌دار کردن اقشار ضعیف را یک سیاست اشتباه دانست.(ادامه)
ما در حوزه مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی قانون داریم/ نباید منتظر لایحه مجلس باشیم/ با همین قوانین موجود می‌توان در مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی اقداماتی را انجام داد/ بسیاری از ناهنجاری‌ها، جرم مشهود است/ دادستان‌ها اجازه ندهند امنیت روانی مردم آسیب ببیند(خبر)
(ادامه)
رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری متهمانی خبر داد که با ترفند اعلام برنده‌ شدن در قرعه‌کشی از ۳۰۰ شهروند کلاهبرداری کرده بودند. کلاهبرداری ۲۰ میلیارد تومانی با ترفند برنده‌شدن در قرعه‌کشی
رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری متهمانی خبر داد که با ترفند اعلام برنده‌ شدن در قرعه‌کشی از ۳۰۰ شهروند کلاهبرداری کرده بودند.(ادامه)
 مادام که دولت و وزارت کشور هتل داری و ویلاداری کنند ادعای عمران سواحل شمال بی اساس و تضعیف رئیس جمهور و گفتمان دولت مردمی است! گزارشات رسانه ملی جو زدگی و مناسبت زدگی دارد ! آقای وحیدی ! ادعای عمران سواحل شمال با ویلاداری دولت و وزارت کشور در مازندران تناقض دارد!
مادام که دولت و وزارت کشور هتل داری و ویلاداری کنند ادعای عمران سواحل شمال بی اساس و تضعیف رئیس جمهور و گفتمان دولت مردمی است! گزارشات رسانه ملی جو زدگی و مناسبت زدگی دارد !(ادامه)
این روزها اراذل و اوباش هر جایی که فضایی برای خودنمایی داشته باشند جولان می‌دهند. فعالیت اراذل و اوباش ‌در فضای واقعی و مجازی
این روزها اراذل و اوباش هر جایی که فضایی برای خودنمایی داشته باشند جولان می‌دهند.(ادامه)
بزرگترین سالن تنیس روی میز شمال کشور پنج شنبه ۱۵ تیرماه همزمان با برگزاری مسابقات جام بزرگ نوشاد کاپ در بابل افتتاح می‌شود. افتتاح بزرگترین سالن تنیس روی میز شمال کشور در بابل
بزرگترین سالن تنیس روی میز شمال کشور پنج شنبه ۱۵ تیرماه همزمان با برگزاری مسابقات جام بزرگ نوشاد کاپ در بابل افتتاح می‌شود.(ادامه)
قبلي 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 157 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.266 seconds.