.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
نقش صبحانه نخوردن در ایجاد بیماری قلبی
متخصص قلب و عروق گفت: نخوردن صبحانه موجب به هم ریختن سیستم متابولیسم بدن می‌شود و شرایط را برای ایجاد بیماری‌های قلبی و دیابت فراهم می‌کند به همین دلیل توصیه ما بر این است که وعده صبحانه حذف نشود.(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
نتایج هفته ۲۷ لیگ برتر + جدول
نساجی و ذوب‌آهن با پیروزی‌های حیاتی که در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر به دست آوردند، بیش از پیش به بقا در این رقابت‌ها نزدیک‌تر شدند.(ادامه)
عکس/ استقبال از بیرانوند در تمرین بوآویشتا
در اولین حضور علیرضا بیرانوند در تمرین بوآویشتا بازیکنان این تیم از دروازه بان تیم ملی استقبال کردند. علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران که در تیم آنتورپ بلژیک حضور داشت، به صورت قرضی از این تیم راهی بواویشتا پرتغال شد. علیرضا بیرانوند در اولین حضورش در تمرینات بوآویشتا به این شکل مورد استقبال همبازیانش قرار گرفت (ادامه)
فروش یک تیم لیگ برتری
تیم تازه صعود کرده مازندران به لیگ برتر دو مشتری دارد و فروش امتیاز این باشگاه تا این لحظه قطعی است.(ادامه)
استادیوم ۶ هزار نفره ساری ۹۵ درصد پیشرفت دارد
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران، پیشرفت فیزیکی پروژه استادیوم شش هزار نفره ماهفروجک ساری را ۹۵ درصد ذکر کرد.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس پلیس آگاهی مازندران از دستگیری سارقان یکی از بانک‌ها در شهرستان قائم شهر خبر داد. سارقان شعبه مرکزی بانک سپه قائم شهر دستگیر شدند
شمال نیوز : رئیس پلیس آگاهی مازندران از دستگیری سارقان یکی از بانک‌ها در شهرستان قائم شهر خبر داد.(ادامه)
روز‌های بد کرونایی در بابل
۶۰ بیمار جدید کرونایی شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های بابل بستری شدند.(ادامه)
شمال نیوز: بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، طی شبانه روز گذشته ۲۲هزار و ۷۵۰ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۱۶۶ بیمار نیز جان خود را از دست دادند. فوت ۱۶۶ نفر در شبانه روز گذشته/مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۶ هزار و ۲۰۷ نفر رسید
شمال نیوز: بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، طی شبانه روز گذشته ۲۲هزار و ۷۵۰ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۱۶۶ بیمار نیز جان خود را از دست دادند. (ادامه)
کشف عرضه خارج از شبکه ۱۷ هزار قطعه مرغ در مازندران
بازرسان سازمان صمت مازندران موفق به کشف عرضه خارج از شبکه ۱۷ هزار و ۶۰۰ قطعه مرغ شده اند.(ادامه)
شکسته شدن زهر گرما از ۲۰ مرداد
زهر گرمای هوا در مازندران از ۲۰ مرداد ماه امسال شکسته می‌شود.(ادامه)
همه تیم‌ها مقابل استقلال دفاع می‌کنند
پیشکسوت استقلال گفت: همه تیم‌ها مقابل استقلال با قدرت برای دفاع می‌آیند اما روبروی پرسپولیس می‌روند تا برنده شوند و این برای من عجیب است.(ادامه)
پایان واکسیناسیون افراد پرخطر تا سه ماه دیگر
تمام گروه‌های پر مخاطره تا دو یا سه ماه آینده واکسینه می‌شوند.(ادامه)
مجلس بخشنامه جهانگیری درباره افزایش حقوق مدیران را کرد
نماینده مردم تهران در مجلس از رد بخشنامه جهانگیری معاون اول رئیس جمهور درباره افزایش حقوق مدیران در هیأت تطبیق مصوبات با قوانین مجلس خبر داد.(ادامه)
آخرین خبرها از سامانه «یاران رئیسی»
ویس کرمی با اشاره به راه اندازی سامانه مردم یار رئیسی گفت: مردم و گروه‌های سیاسی باید بدانند که سامانه «یاران رئیسی» کمپین نیست که برخی کد ملی خریداری کرده و تعداد طرفدارانشان را بالا ببرند. این سامانه برای کشف افراد توانمند راه اندازی شده و بالا رفتن تعداد پیشنهاد دهندگان یک مدیر هیچ تأثیری بر انتخاب وی ندارد. (ادامه)
در حالیکه به انتخابات سالانه هیات رئیسه شورای نگهبان نزدیک می‌شویم، زمزمه‌هایی از کناره گیری عباسعلی کدخدایی از سخنگویی شورای نگهبان به گوش می‌رسد. زمزمه کناره گیری کدخدایی از سخنگویی شورای نگهبان
در حالیکه به انتخابات سالانه هیات رئیسه شورای نگهبان نزدیک می‌شویم، زمزمه‌هایی از کناره گیری عباسعلی کدخدایی از سخنگویی شورای نگهبان به گوش می‌رسد.(ادامه)
قیمت روز خودروهای داخلی و خارجی در ۲۲ تیر +جدول
قیمت خودرو، امروز در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات دیروز با افزایش متوسط یک میلیون تومانی همراه است.(ادامه)
شمال نیوز: با حکم دکتر نورالله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی کشور، سرپرست جدید این صندوق در استان مازندران منصوب شد. سرپرست جدید صندوق کار آفرینی امید استان مازندران منصوب شد
شمال نیوز: با حکم دکتر نورالله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی کشور، سرپرست جدید این صندوق در استان مازندران منصوب شد.(ادامه)
اختصاص ۲ هزار میلیارد تومان یارانه نان به مازندران
میزان حمایت دولت در بخش یارانه نان در مازندران ۲ هزار میلیارد تومان در سال است.(ادامه)
دلار و یورو در صرافی ملی چند؟
قیمت دلار و یورو در صرافی ملی امروز 22 تیر 1400 (ادامه)
تصاویر زیبا از چشمه‌های باداب سورت
از ویژگی‌های بارز این چشمه‌ها می‌توان به مزه آب آن اشاره کرد که بعضی ترش مزه و بعضی شور مزه هستند. همچنین ظاهر پلکانی به وجود آمده از رسوب آب‌های معدنی طی صدها و یا هزاران سال که باعث به وجود آمدن طبقه های رسوبی بسیار زیاد و حوضچه های زیبا شده است. این چشمه توسط سازمان میراث فرهنگی در سال ۱۳۸۷ به عنوان دومین میراث طبیعی ایران در فهرست آثار ملی ایران ثبت شد.(ادامه)
بسته بودن تمامی ورودی‌های مازندران
سرپرست پلیس راه مازندران از مسدود بودن تمامی ورودی‌های استان به روی خودرو‌های غیربومی خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : سویه هندی کرونا در مازندران جوش وخروش یافته و بیش از هزار و ۲۰۰ نفر را به بیمارستان ها کشانده، این درحالی که رعایت پروتکل ها در استان همچنان پایین است. بیشتر ابتلای بیماری کرونا در استان مازندران خانوادگی است
شمال نیوز : سویه هندی کرونا در مازندران جوش وخروش یافته و بیش از هزار و ۲۰۰ نفر را به بیمارستان ها کشانده، این درحالی که رعایت پروتکل ها در استان همچنان پایین است.(ادامه)
انتخابات در مازندران با کمترین چالش برگزار شد/ رصد آسیب ها
رئیس هیات نظارت شورای نگهبان بر انتخابات سیزدهمین دوره رئیس جمهوری در مازندران گفت: انتخابات در استان با کمترین چالش و مشکل در استان برگزار شده است.(ادامه)
تشکیل ۴۵ پرونده قاچاق کالا در مازندران
۴۵ پرونده قاچاق کالا از ابتدای فروردین امسال تا پایان خرداد در مازندران تشکیل شده است.(ادامه)
اینترنت به نزدیکی بام ایران رسید
سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از ارتقاء سایت همراه اول در اکوکمپ قله دماوند خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : آیا اگر قوانین و مقررات شوراهای اسلامی شهر و روستا اعم از قوانین انتخاباتی و یا عملیاتی و اجراییِ پس از آن بی‌عیب و نقص بود، کسی می‌توانست مرتکب چنین تخلفاتی شود؟.... آورده شوراهای شهر برای اعضای آن چقدر است؟
شمال نیوز : آیا اگر قوانین و مقررات شوراهای اسلامی شهر و روستا اعم از قوانین انتخاباتی و یا عملیاتی و اجراییِ پس از آن بی‌عیب و نقص بود، کسی می‌توانست مرتکب چنین تخلفاتی شود؟....(ادامه)
محمدجواد ظریف نوشت: پس از دو سال مذاکرۀ فشرده و طاقت فرسا برای دستیابی به یک توافقِ قابل قبول، نیز ۶ سال کوشش نفس گیر برای حراست از حقوق ملّت شریف ایران و جلوگیری از متلاشی شدن توافق همراه با هشت سال ناسزا شنیدن ....(خبر)
(ادامه)
دولت زمان ومقدار واردات برنج خارجی را مدیریت کند
نماینده مردم آمل درمجلس، درآستانه برداشت شالی ازشالیزارهای شمال کشور، از دولت درخواست کرد همانند سال‌های گذشته زمان و مقدار واردات برنج‌های خارجی به کشور را مدیریت کند.(ادامه)
اینفوگرافی/ نکات مهم درباره گونه دلتای ویروس کرونا
یکی دیگر از گونه‌های جهش یافته ویروس کرونا، دلتا نام گرفته که اولین بار در هند شناسایی شد و اکنون در ایران هم در استان‌های مختلف مواردی از ابتلا به آن گزارش شده است. قدرت سرایت‌پذیری دلتا از انواع دیگر ویروس کرونا بیشتر است. سایر اطلاعات درباره آن را ببینید. (ادامه)
قبلي 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 42 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.