.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
فیش حقوقیِ ۵۲ میلیون تومانی معاون یک دانشگاه
هرچند باید تمامی بند‌های این قیش حقوقی مطابق قانون باشد و غیر از آن قابل تصور نیست. اما سوال اینجاست که فیش حقوقی ۵۲ میلیون تومانی اصلا چرا باید وجود داشته باشد.(ادامه)
قیمت انواع ۲۰۶ در بازار + جدول
در جدول زیر قیمت روز انواع خودرو ۲۰۶ در بازار آزاد را مشاهده می‌کنید. (ادامه)
اقامه نماز جمعه در همه شهر‌های مازندران
نماز جمعه ۲۵ تیر همانند هفته‌های اخیر در تمامی ۴۷پایگاه نماز جمعه مازندران اقامه می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز:  براساس اعلام روز ۲۴ تیر ۱۴۰۰ وزارت بهداشت، از روز گذشته تا روز جاری ۲۳ هزار و ۶۵۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۵۵۲ نفر از آن‌ها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به سه میلیون و ۴۶۴ هزار و ۵۵ نفر رسید. آمار مرگ و میر دوباره از ۲۰۰ نفر فراتر رفت/مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۶ هزار و ۵۹۲ نفر رسید
شمال نیوز: براساس اعلام روز ۲۴ تیر ۱۴۰۰ وزارت بهداشت، از روز گذشته تا روز جاری ۲۳ هزار و ۶۵۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۵۵۲ نفر از آن‌ها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به سه میلیون و ۴۶۴ هزار و ۵۵ نفر رسید. (ادامه)
شمال نیوز:
بهره برداری از طرح‌های راه و شهرسازی و ورزش و جوانان با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور امروز در مازندران افتتاح شد. افتتاح طرح‌های ۲ وزارتخانه با دستور رئیس جمهور در مازندران
شمال نیوز: بهره برداری از طرح‌های راه و شهرسازی و ورزش و جوانان با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور امروز در مازندران افتتاح شد.(ادامه)
سایپا با چه شرایطی در لیگ برتر می‌ماند؟
تیم سایپا با فراز کمالوند کار سختی برای بقا در لیگ برتر دارد و باید دستکم ۲ بازی را ببرد و یک تساوی کسب کند.(ادامه)
پیش‌فروش محصولات سایپا از امروز
جشنواره پیش فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به مناسبت اعیاد سعید قربان و غدیرخم از ساعت ۱۴ امروز آغاز می شود.(ادامه)

غائله مسیح علی‌نژاد؛ تغییر فاز حمله به ایران از سوی ایالات متحده آمریکا ست تا در دور جدید دولت ایران و امریکا، سیاست‌های فشار جدید، آزمایش شود. پشت‌پرده دزدیدن مسیح علی‌نژاد چیست؟
غائله مسیح علی‌نژاد؛ تغییر فاز حمله به ایران از سوی ایالات متحده آمریکا ست تا در دور جدید دولت ایران و امریکا، سیاست‌های فشار جدید، آزمایش شود.(ادامه)
تزریق سومین دوز واکسن کرونا، کمکی برای تقویت ضریب ایمنی تلقی می‌شود که برخی‌ها باید از آن استفاده کنند. چه کسانی به سومین دوز واکسن کرونا نیاز دارند؟
تزریق سومین دوز واکسن کرونا، کمکی برای تقویت ضریب ایمنی تلقی می‌شود که برخی‌ها باید از آن استفاده کنند.(ادامه)
عبور شمار مبتلایان از ۱۸۹ میلیون نفر + جدول
طبق آخرین آمار جهانی در شب گذشته بیش از ۵۱۲ هزار نفر در سراسر جهان به ویروس کرونا مبتلا شده و همچنین ۸۱۳۵ نفر جان خود را از دست دادند.(ادامه)
قیمت ارز آزاد در ۲۴ تیر + جدول
دلار در صرافی‌های رسمی با قیمت ۲۴ هزار و ۲۶۰ تومان معامله می‌شود. (ادامه)
وزارت کشور، به دلیل دربرگیری تمام مسائل داخلی و امنیتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، از این رو اینکه در دولت سیزدهم چه کسی بر کرسی این وزارتخانه واقع در خیابان فاطمی تکیه می زند بسیار مهم و حیاتی است. وزارت کشور رئیسی به چه کسی می رسد؟
وزارت کشور، به دلیل دربرگیری تمام مسائل داخلی و امنیتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، از این رو اینکه در دولت سیزدهم چه کسی بر کرسی این وزارتخانه واقع در خیابان فاطمی تکیه می زند بسیار مهم و حیاتی است. (ادامه)
شوری آب در ۵ روستای آمل
دو هزار نفر از ساکنان اهالی روستایی بخش دشت سر در آمل آب شور می نوشند و تعرفه آب شیرین از آنان گرفته می شود، این مشکل ریشه ۳۰ ساله دارد. (ادامه)
سید جلال حسینی به دربی ۹۶ می‌رسد؟
کادرفنی پرسپولیس در آستانه دربی پایتخت با استقلال با مشکلاتی روبرو شد.(ادامه)
افتتاح طرح‌های ۲ وزاتخانه با فرمان رئیس جمهور در مازندران
بهره برداری از طرح‌های راه و شهرسازی و ورزش و جوانان با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور امروز در مازندران افتتاح شد.(ادامه)
قدرت خطرناک پیک پنجم کرونا/ ویروس دلتا را دست کم نگیرید
شرایط پیک پنجم کرونا به گونه ای است که سرعت و قدرت انتفال و سرایت ویروس، شدیدتر از پیک چهارم است و این می تواند نگران کننده باشد.(ادامه)
ممنوعیت‌های تردد در ورودی های مازندران ادامه دارد
سرپرست پلیس راه مازندران گفت: تشدید ممنوعیت‌های کرونایی در ۶ مبادی ورودی استان توسط ماموران پلیس با قوت تداوم دارد. (ادامه)

سیدجلال حسینی و عیسی آل کثیر ، برای دربی پایتخت وضعیت نامشخصی دارند و تکلیف آن ها برای حضور یا عدم حضور در این دیدار امروز مشخص می شود. آخرین خبر از غایبان پرسپولیس در دربی
سیدجلال حسینی و عیسی آل کثیر ، برای دربی پایتخت وضعیت نامشخصی دارند و تکلیف آن ها برای حضور یا عدم حضور در این دیدار امروز مشخص می شود.(ادامه)
اسرار قتل فن‌پیج بهنوش بختیاری در اعترافات خانم منشی
وقتی عکس سلفی زوج جوان در غرب تهران، راز جسد مردی را که پایین تپه‌ای افتاده بود فاش کرد، تحقیقات برای کشف راز این جنایت آغاز شد. کارآگاهان موفق شدند هویت مقتول و قاتل را شناسایی کنند تا این که استوری خانم بازیگر پرونده را وارد مسیری تازه کرد.(ادامه)


کدو سبز از نظر محتوای ویتامین‌ها و مواد معدنی مفید حد متوسطی دارد، اما خوردن مداوم آن اثر مثبتی بر عملکرد روده خواهد داشت. اگر هر روز کدو سبز بخورید، چه اتفاقی در بدن شما می‌افتد؟
کدو سبز از نظر محتوای ویتامین‌ها و مواد معدنی مفید حد متوسطی دارد، اما خوردن مداوم آن اثر مثبتی بر عملکرد روده خواهد داشت.(ادامه)
استقلال عصر پنج شنبه در یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف پرسپولیس خواهند رفت. ترکیب احتمالی استقلال برای دربی جام حذفی
استقلال عصر پنج شنبه در یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف پرسپولیس خواهند رفت.(ادامه)
دربی‌بازهای امسال کجا هستند؟
امشب از ساعت ۱۹:۴۵ دیدار حساس پرسپولیس و استقلال در چارچوب جام حذفی برگزار می‌شود! چون این مسابقه در جام حذفی است پس باید حتما یک برنده بعد از سوت پایان داور مشخص شود.(ادامه)
ورود محموله جدید واکسن کرونا به کشور
سخنگوی سازمان غذا و دارو با بیان اینکه پنجشنبه و جمعه محموله جدید واکسن کرونا وارد کشور می‌شود، گفت: در هفته پیش رو محموله‌های جدید واکسن‌های داخلی تحویل وزارت بهداشت می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهارات اخیر رئیس جمهور در مورد ناکامی در احیای بر جام را فرافکنی و فرار به جلو دانست و گفت: اینگونه اظهارات فرافکنانه دقیقه نودی نمی‌تواند اصل ماجرا که فرصت‌سوزی و ناکامی در بهره‌گیری از فرصت‌های کلیدی در اختیار بود را به‌فراموشی بسپارد. کریمی : اظهارات روحانی فرافکنانه و عاری از حقیقت است
شمال نیوز : عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهارات اخیر رئیس جمهور در مورد ناکامی در احیای بر جام را فرافکنی و فرار به جلو دانست و گفت: اینگونه اظهارات فرافکنانه دقیقه نودی نمی‌تواند اصل ماجرا که فرصت‌سوزی و ناکامی در بهره‌گیری از فرصت‌های کلیدی در اختیار بود را به‌فراموشی بسپارد. (ادامه)
زیرساخت های بهداشتی مازندران ناشی از تصاحب سهم دیگر استان‌ها نیست
جان‌بابایی گفت: توسعه یافتگی زیرساخت‌های بهداشتی مازندران ناشی از تصاحب سهم دیگر استان‌ها نبوده است.(ادامه)
بی حوصلگی دریای خزر
دریای خزر امروز کمی مواج است.(ادامه)
تزریق واکسن به ۶۵ ساله‌های مازندران
افراد بالای ۶۵ سال مازندران برای دریافت واکسن کووید ۱۹ در سامانه سلامت وزارت بهداشت نام نویسی کنند.(ادامه)
جهانگیری با بیان اینکه امروز حجم ذخایر اسکناس و طلای بانک مرکزی در تاریخ ایران بی سابقه است، تأکید کرد: دولت آینده بی سابقه ترین مجموع ذخایر ارزی و طلای کشور را دارد و در دولت تدبیر و امید به این موضوع توجه داشتیم تا همواره ذخایر در کشور افزایش ....(خبر)
(ادامه)
تصاویر/ لگن نوازی زنان در مازندران
لگن نوازی که ساز زنانه در مازندران است ، اصولا به صورت یک یا دو نفره نواخته می‌شود ، ولی اخیرا برای احیاء و معرفی این سنت موسیقیایی در حال فراموشی ، آموزش و نواختن جمعی آن توسط « سیدجلال محمدی » یکی از هنرمندان استان در دستور کار قرار گرفت و تبدیل به نماهنگ « تشت‌لاک‌کِتِن » شده است. (ادامه)
قیمت سکه طلا دلار ارز یورو پنجشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۰/ جدول
قیمت سکه طلا دلار ارز یورو امروز پنجشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۰ را در جدول زیر مشاهده کنید. (ادامه)
قبلي 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 42 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.