.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مجلس نهم چند نماینده روحانی خواهد داشت؟
(ادامه)
آرای حوزه های انتخابیه کردکوی،گرگان و مینودشت
(ادامه)
اسامي نمايندگان بازمانده از مجلس نهم
(ادامه)
پس از حضور حماسی و گسترده مردم در پای صندوق های رای و اعلام نتایج شمارش آرا، بسیاری از کاندیداهای مورد حمایت جبهه ایستادگی در سراسر کشور رای اعتماد خود از ملت انقلابی را برای ورود به مجلس نهم کسب نمودند. اسامی کاندیداهای مورد حمایت جبهه ایستادگی که به مجلس نهم راه یافتند
پس از حضور حماسی و گسترده مردم در پای صندوق های رای و اعلام نتایج شمارش آرا، بسیاری از کاندیداهای مورد حمایت جبهه ایستادگی در سراسر کشور رای اعتماد خود از ملت انقلابی را برای ورود به مجلس نهم کسب نمودند.(ادامه)
اسامی نامزدهای گیلان و گلستان که به مجلس نهم راه یافتند
به گزارش شمال نیوز - آخرین نتایج شمارش آرای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان مازندران و گلستان به شرح زیر است: (ادامه)
نماینده گرگان در مرحله دوم مشخص می شود
(ادامه)
بر اساس آخرین اطلاعات کسب شده چهار نامزد برتر در حوزه گرگان و آق قلا مشخص شدند که دو نماینده فعلی این مناطق دوباره در راه مجلس هستند. طاهری و ناصری از گرگان دوباره در راه مجلس هستند
بر اساس آخرین اطلاعات کسب شده چهار نامزد برتر در حوزه گرگان و آق قلا مشخص شدند که دو نماینده فعلی این مناطق دوباره در راه مجلس هستند.(ادامه)
شمال نیوز : پس از شمارش آرا و در رقابتی سالم، میهمانان صندلی‌های سبز بهارستان از استان مازندران مشخص شدند. به گزارش خبرنگار شمال نیوز، سر‌انجام از حوزه انتخابیه بهشهر،نکا و گلوگاه  میهمانان صندلی‌های بهارستان از مازندران مشخص شدند‌
شمال نیوز : پس از شمارش آرا و در رقابتی سالم، میهمانان صندلی‌های سبز بهارستان از استان مازندران مشخص شدند. به گزارش خبرنگار شمال نیوز، سر‌انجام از حوزه انتخابیه بهشهر،نکا و گلوگاه (ادامه)
اصولگرایان در صدر نتایج استان گلستان
(ادامه)
اساس نتایج اولیه آرای 9 حوزه انتخابیه مازندران، تقریبا آرای حدود نیمی از صندوق های شمارش شده مشخص شد.
به گزارش شمال نيوز، بر اساس آرای رسیده از 9 حوزه انتخابیه مازندران در حوزه انتخابیه نوشهر قاسم احمدی لاشگی با بیش از ... تکلیف نیمی از آرای حوزه های انتخابیه مازندران مشحص شد
اساس نتایج اولیه آرای 9 حوزه انتخابیه مازندران، تقریبا آرای حدود نیمی از صندوق های شمارش شده مشخص شد. به گزارش شمال نيوز، بر اساس آرای رسیده از 9 حوزه انتخابیه مازندران در حوزه انتخابیه نوشهر قاسم احمدی لاشگی با بیش از ...(ادامه)
اسامی کاندیداها و جبهه‌های تهران
(ادامه)
هزینه های تبلیغاتی داوطلبان انتخابات در گلستان
(ادامه)
فهرست نمایندگان آبادگران جهادی در 3 استان شمالی
(ادامه)
حاضران در مراسم ختم پدر عبدالله نوری
(ادامه)
اعلام لیست نامزدهای جبهه بصیرت و بیداری
(ادامه)
اسامی 858 کاندیدای انتخابات در استان تهران
(ادامه)
اسامی نمایندگانی که برای دوره نهم ثبت‌نام کرده‌اند
(ادامه)
با اعلام پايان مهلت ثبت‌نام داوطلبين انتخابات مجلس نهم، 462 نفر در حوزه های انتخاباتي استان های مازندران،گیلان و گلستان ثبت‌نام كردند. / ثبت نام شش نماینده کنونی استان / از بين ثبت نام شدگان 110 نفر فوق ليسانس و 36 نفر دكتر ... 467 داوطلب در شمال کشور/ آمار تفکیک حوزه ها
با اعلام پايان مهلت ثبت‌نام داوطلبين انتخابات مجلس نهم، 462 نفر در حوزه های انتخاباتي استان های مازندران،گیلان و گلستان ثبت‌نام كردند. / ثبت نام شش نماینده کنونی استان / از بين ثبت نام شدگان 110 نفر فوق ليسانس و 36 نفر دكتر ...(ادامه)
حاشیه‌های یک مراسم به میزبانی ‌رفسنجانی
(ادامه)
تجليل از 17 پژوهشگر برتر دانشگاه مازندران
(ادامه)
پژوهشگران برتر مازندران تجلیل شدند
(ادامه)
لیست 180 نفره افراد تحریم‌‌شده ایران توسط اتحادیه اروپا
(ادامه)
آیةالله اردبیلی:استيضاح وزير اقتصاد ظاهري بود
(ادامه)
جنگل‌های گلستان در حال مرگ تدریجی
(ادامه)
این سفر کاملا با هزینه شخصی بوده و برای تمامی اعضای شورا به عنوان یک سفرکاری تلقی شده / بازدید از دهها پروژه مختلف شهری ایتالیا ، مذاکره با برخی شرکت های سرمایه گذار ... توضیحات رئیس شورای از اهداف سفر خود به اروپا
این سفر کاملا با هزینه شخصی بوده و برای تمامی اعضای شورا به عنوان یک سفرکاری تلقی شده / بازدید از دهها پروژه مختلف شهری ایتالیا ، مذاکره با برخی شرکت های سرمایه گذار ...(ادامه)
طرح جایگزین نامه‌های مردمی به رئیس‌جمهور
(ادامه)
پاسخ 10 وزیر به 67سؤال نمایندگان
(ادامه)
حاشیه‌های مراسم ختم پدر یک اصلاح‌طلب
(ادامه)
خجالت می کشم وقتیکه پدر و مادری به بنده مراجعه کرده و می گویند سه فرزند تحصیلکرده ما بیکار است/روی سخن من با رئیس محترم جمهور است چون از دیگران مایوس شده ام.چرا که بارها به آنها این موضوعات را یادآور اما... روی سخنم با رئیس جمهور است،از دیگران مایوس شده ام!
خجالت می کشم وقتیکه پدر و مادری به بنده مراجعه کرده و می گویند سه فرزند تحصیلکرده ما بیکار است/روی سخن من با رئیس محترم جمهور است چون از دیگران مایوس شده ام.چرا که بارها به آنها این موضوعات را یادآور اما...(ادامه)
ناگفته‌هایی از دیدار شاعران با رهبر انقلاب
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.