.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
انتقاد خانه مطبوعات از نحوه برگزاري جشنواره
(ادامه)
80 درصد از فعاليت هاي كشاورزي استان گلستان بر دوش زنان است
استاندار گلستان گفت: زنان اين استان قشري زحمتكش و فعال در عرصه اقتصادي هستند به طوري كه 80 درصد از فعاليت هاي كشاورزي اين استان بر دوش آنان است. به گزارش شمال نیوز " علي محمد شاعري" در نشست با مشاوران استانداران و فرمانداران استانهاي تهران قم، قزوين، گيلان، مازندران و گلستان در گرگان (ادامه)
140 هزار جویای کار در استان گلستان
رئيس سازمان كار و آموزش فني و حرفه‌اي استان گلستان گفت: 140 هزار گلستاني جوياي كار هستند. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس در گرگان، محمدرضا ربيعي، در جمع خبرنگاران افزود: مسئوليت پذيري شرط لازم و ضروري كارآفريني است. (ادامه)
به دام افتادن سارقین مسلح در علی آباد کتول
معاون اجتماعي و ارشاد نيروي انتظامي استان گلستان گفت: اعضاي باند چندين فقره سرقت مسلحانه توسط مديريت آگاهي شهرستان علي‌آبادكتول دستگير شدند. به گزارش شمال نیوز به نقل (ادامه)
میانگین تجهیزات رایانه در مدارس 4 درصداست
سرانه وجود كامپيوتر در مدارس ايران براي هر دانش‌آموز 4 درصد است پدر IT ايران گفت: هم‌اكنون به ازاي هر 100 دانش‌آموز در مدارس كشور 4 كامپيوتر وجود دارد كه قابل مقايسه با جهان روز نيست. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس در گرگان، علي‌اكبر جلالي پيش از ظهر دیروز در همايش علمي و فرهنگي مديران آموزش و پرورش گلستان در گرگان (ادامه)
اعتراض نمايندگان گلستان ازعزل و نصب هاي مديران استان
چند تن از نمايندگان مردم گلستان در مجلس شوراي اسلامي، اعتراض خود را از نحوه عزل و نصب هاي مديران استان در قالب نامه اي براي وزير كشور ارسال كردند . در بخشي از اين نامه آمده است:استاندار گلستان از زمان انتصاب‌،‌ ضمن شناسايي دوستان،‌ همكاران و همشهريان خويش براي انتصابات آنان به عنوان مديران ارشد استان (ادامه)
احداث اولین اردوگاه بازي‌هاي رايانه‌اي کشور در گلستان
رييس سازمان آموزش و پرورش گلستان گفت: اولين دهكده "اردوگاه بازي‌هاي رايانه‌اي" كشور در روستاي "قرن آباد" گرگان احداث مي‌شود. (ادامه)
افتتاح 900 پروژه در هفته دولت در استان گلستان
مدير روابط عمومي استانداري گلستان از افتتاح ‪ ۹۰۰پروژه همزمان با هفته دولت امسال در استان گلستان خبر داد. به گزارش شمال نیوز،جمشيد ناصري برنامه‌ها و پروژه‌هاي قابل بهره‌برداري و همچنين طرحهايي كه عمليات اجرايي آن در هفته دولت در استان آغاز مي‌شود را اعلام كرد. (ادامه)
900 پروژه همزمان با هفته دولت در گلستان افتتاح مي‌شود
(ادامه)
ورود وزير امور خارجه به استان گلستان
(ادامه)
25 پروژه گردشگري همزمان با هفته دولت در استان گلستان افتتاح مي‌شود
(ادامه)
امضاء تفاهم نامه ميان استان گلستان و قزاقستان
(ادامه)
آغاز مطالعات راه آهن گرگان - مشهد
(ادامه)
آتش سوزي در پارك ملي گلستان كه از روز چهارشنبه آغاز شده است همچنان ادامه دارد . دراثر اين آتش سوزي بيش از 100 هكتار از عرصه‌هاي جنگلي شامل تك درختان و بوته‌زارها بين منطقه سوله گرد والمه در محدوده استانهاي گلستان و خراسان شمالي در آتش سوخته است .... پارك ملي گلستان همچنان در آتش مي‌سوزد
آتش سوزي در پارك ملي گلستان كه از روز چهارشنبه آغاز شده است همچنان ادامه دارد . دراثر اين آتش سوزي بيش از 100 هكتار از عرصه‌هاي جنگلي شامل تك درختان و بوته‌زارها بين منطقه سوله گرد والمه در محدوده استانهاي گلستان و خراسان شمالي در آتش سوخته است .... (ادامه)
حادثه‌رانندگي‌دراستان‌گلستان 6کشته‌داشت
(ادامه)
افتتاح سومين دفترخدمات پليس +10در گرگان
(ادامه)
نجات سه محكوم به اعدام در گرگان
(ادامه)
7کشته وزخمي براثر برخورد3موتورسيكلت
(ادامه)
اجراي حكم شلاق يك متهم درشهرستان گرگان
(ادامه)
آماده‌باش ستاد حوادث غيرمترقبه استان گلستان
(ادامه)
سارق گلستاني در حين سرقت جان سپرد
(ادامه)
بازديد نمايندگان ويژه سازمان ملل متحد از زندان گرگان
خانم "جكي ساتن" متخصص امور ارتباطات و اطلاعات دفتر منطقه‌اي يونسكو در تهران روز جمعه از زندان گرگان ديدن كرد. در اين بازديد دكتر " گلاره مستشاري " كارشناس ارشد كاهش تقاضاي دفتر مقابله با موادمخدر سازمان ملل، دكتر "حميدرضا ستايش" مدير برنامه مشترك سازمان ملل در زمينه ايدز در ايران و چند تن از مسوولان خانم "ساتن" را ....(ادامه)
رقابتهاي قويترين مردان ايران درگرگان
(ادامه)
شاعري:هنرمديريت،تعامل بين دستگاههاست
(ادامه)
حاشيه تجمع بزرگ كارگران استان گلستان
(ادامه)
ساخت نخستين مركزگردشگري ساحلي درگلستان
(ادامه)
اعزام گروهي ازدانشجويان گرگاني به‌ مالزي
(ادامه)
کشف ? ???كيلوگرم ترياك در آمل
(ادامه)
انتصاب مسوول برنامه‌ريزي شهرداري گرگان
(ادامه)
دفاع بد از نوع جمشيدي !!
شنيده ها حاکيست حجت السلام محمد حسن جمشيدي نماينده مردم بهشهرو نکا در مجلس شوراي اسلامي که در جلسه شوراي اداري شهرستان نکا سخن  مي گفت در تمجيد از امام جمعه نکا گفت:"امام جمعه شهر ما آيت الله است از بسياري از آيات عظام تهران،ساري،گرگان و.... بالاتر است".البته براي ما شايستگي ها ولياقت ....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.163 seconds.