.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مشاوران جوان، بهترين اتاق فكر براي مديران
مشاور جوان وزير آموزش و پرورش، بهترين اتاق فكر را براي مديران، گروه مشاوران جوان بيان كرد. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا "سيدامير خرازاني" روز شنبه در حاشيه گردهمايي مشاوران جوان استان گلستان در گرگان گفت: ميزان آگاهي جوان (ادامه)
بزرگترین کشتی دریای خزر در انزلی
بزرگترین کشتی دریای خزر دیروز دوشنبه در بندر انزلی به آب انداخته شد. به گزارش شمال نیوز،این کشتی امکان حمل شش هزار و 750 تن کالا را به کشورهای ساحلی دارد. (ادامه)
دستگیری سارقان كيف در گرگان
سركلانتر انتظامي شهرستان گرگان از دستگيري سارقان كيف در اين شهرستان خبر داد. (ادامه)
باند بزرگ سارقان سيم هاي برق گلستان متلاشي شد
(ادامه)
جلوگيري ازسخنراني شمس‌الواعظين درگرگان
(ادامه)
کارگاه‌ مشورتي‌ توسعه‌ سازمان‌ ملل‌ در گرگان‌
دومين‌ کارگاه‌ مشورتي‌ برنامه‌ توسعه‌ سازمان‌ ملل‌ متحد با عنوان‌ ارتقائ‌ ظرفيتهاي‌ مديريت‌ خطر ريسک‌ در گرگان‌ اغاز به‌ کار کرد.(ادامه)
برخی منابع خبری از بازداشت سمیه بینات، همسر احمد باطبی دانشجوی زندانی در گرگان خبر می‌دهند. وی دندانپزشک و در شهر خود گرگان  دوره خدمت موسوم به طرح را می گذراند... بازداشت همسر احمد باطبي در گرگان
برخی منابع خبری از بازداشت سمیه بینات، همسر احمد باطبی دانشجوی زندانی در گرگان خبر می‌دهند. وی دندانپزشک و در شهر خود گرگان دوره خدمت موسوم به طرح را می گذراند...(ادامه)
کشف نيم تن مرغ فاسد شده در گرگان
نزديک به نيم تن مرغ فاسد و غير بهداشتي با تلاش مأموران مبارزه با قاچاق کالاي استان گلستان کشف شد. (ادامه)
۲ نوع پنبه جديد در استان گلستان
(ادامه)
وزيراقتصاد سخنران مراسم22بهمن در ساری
15 تن از وزيران و معاونان رئيس جمهوري با حضور درميان راهپيمايان يوم الله 22 بهمن به عنوان نمايندگان دولت اسلامي به تشريح دستاوردهاي دولت نهم در عرصه هاي مختلف مي‌پردازند.(ادامه)
وقوع زلزله در حوالی گرگان
زلزله‌اي به بزرگي ‪ ۳/۹‬در مقياس امواج دروني زمين (ريشتر) ساعت ‪ ۳‬و ‪۴۴‬ دقيقه و ‪ ۳۹‬ثانيه جمعه حوالي گرگان واقع در استان گلستان را لرزاند. (ادامه)
جشنواره طبخ آبزيان در گرگان برگزار مي‌شود
اولين جشنواره طبخ آبزيان و ششمين نمايشگاه عرضه محصولات آبزي از سوي اداره‌كل شيلات گلستان در گرگان برگزار مي‌شود. به گزارش شمال نیوز ، دبير اين جشنواره روز سه‌شنبه، هدف از برگزاري جشنواره و نمايشگاه را ترويج افزايش سرانه مصرف آبزيان و آشنايي مردم با فعاليتهاي شيلات عنوان كرد.(ادامه)
کشف بيش از 2300 ليتر مشروب در گرگان
معاونت اجتماعي و ارشاد انتظامي گلستان گفت: بيش از 2300 ليتر مشروبات الكلي با تلاش مأموران اطلاعات شهرستان گرگان كشف شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از معاونت اجتماعي و ارشاد استان گلستان، محمد (ادامه)
انتخاب واحد اينترنتي در دانشگاه گرگان
رييس دانشگاه آزاد اسلامي گرگان از انتخاب واحد دانشجويان اين دانشگاه در نيمسال دوم ‪ ۸۶- ۸۵‬بصورت اينترنتي خبر داد. (ادامه)
رابطه پنهانی آرزو راز قتل نادر جوان را فاش کرد
رابطه پنهانی آرزو و خلیل راز قتل نادر جوان را فاش کرد . سرهنگ کوهکن سرکلانتر انتطامی شهرستان گرگان در مصاحبه با خبرنگار پلیس گفت : در غروب روز سه شنبه 26 دی ماه 85 شخصی به نام رضا ساکن روستای جهان آباد به ماموران کلانتری استرآباد شمالی مراجعه و گفت : فرزندش به نام نادر 18 ساله دارای قد بلند ، لاغر اندام و کاپشن مشکی از ساعت 3 بعد از ظهر از منزل خارج و به خانه مراجعه ننموده است . وی گفت : ماموران تحقیقات و بررسی های خود را در این زمینه آغاز تا اینکه در ساعت 9 صبح روز بعد یعنی چها ر شنبه 27 دی ماه 85 شخصی در تماس با مرکز فوریتهای پلیسی 110 اعلام نمود جسدی در زمینهای کشاورزی اطراف روستا افتاده که سریعاً ماموران به محل اعزام و مشاهده نمودند تمامی لباسها و بدن جسد سوخته شده و قسمت سر جسد نیز احتمالا با یک جسم سخت ضربه خورده است . سرکلانتر انتظامی شهرستان گرگان گفت : در بررسی های بعمل آمده مشخص شد جسد همان نادر می باشد که شب گذشته مفقود شده بود . پس از اطلاع خانواده وی ماموران تحقیقات و بررسی های خود را جهت شناسایی قاتل یا قاتلین جنایت آغاز نمودند . سرهنگ کوهکن گفت : ماموران در تحقیقات اولیه دریافتند که مقتول متاهل بوده و همسرش به نام آرزو قبلا دارای خواستگاری بوده که شدیدا به وی علاقه داشته است. سرکلانتر گرگان در ادامه به نحوه دستگیری قاتل این جنایت اشاره کرد و گفت : در ادامه تحقیقات پرینت مکالمه تلفنی خواستگار آرزو به نام خلیل و آرزو گرفته شد و پس از اطلاع از موضوع ماموران خلیل 22 ساله به همراه آرزو 18 ساله را دستگیر که در بازجویی بعمل آمده خلیل اعتراف نمود که با همدستی آرزو مقتول را به زمینهای کشاورزی اطراف کشانده و وی را به قتل رسانیده و جسد وی را آتش زدم . سرهنگ کوهکن در پایان گفت : متهمان پس از بازجویی با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند . (ادامه)
انهدام باند متعرض به دختران جوان در گلستان
رئيس پليس آگاهي استان گلستان گفت: اعضاي يك باند شش نفره از خلافكاران در سطح استان و شهرستان گرگان شناسايي و دستگير شدند. به گزارش شمال نیوز (ادامه)
دستگیری ‪ ۲۱‬نفر از اتباع افغانستان در گلستان
معاون اجتماعي و ارشاد انتظامي استان گلستان روز شنبه اعلام كرد: ‪ ۲۱‬نفر از اتباع غيرمجاز افغانستان توسط ماموران مديريت اطلاعات شهرهاي گرگان و بندرتركمن دستگير شدند.(ادامه)
نخستين دانشگاه هتل‌داري کشور در گرگان
مجري ساخت هتل پنج ستاره‌ گرگان از راه‌اندازي اولين دانشگاه هتل‌داري كشور دراين شهرستان خبر داد. (ادامه)
 با انتصاب استاندار گلستان به سمت معاون وزير كشور، مراسم معارفه سرپرست استاندار جديد گلستان شنبه در گرگان برگزار مي‌شود.انجم شعاع معاون فعلي عمراني استاندار گلستان ... "انجم شعاع " سرپرست جدید استانداری گلستان
با انتصاب استاندار گلستان به سمت معاون وزير كشور، مراسم معارفه سرپرست استاندار جديد گلستان شنبه در گرگان برگزار مي‌شود.انجم شعاع معاون فعلي عمراني استاندار گلستان ...(ادامه)
ديدار استاندار گلستان با سفير قزاقستان
استاندار گلستان براي پيگيري تفاهم‌نامه امضا شده با سفير قزاقستان در تهران ديدار و گفت و گو كرد. "علي‌محمدشاعري" و "يريك اوتم‌بايف" در اين ديدار در زمينه توسعه همكاريهاي تجاري و بازرگاني في‌مابين تبادل نظر كردند.(ادامه)
اين نمايشگاه در ‪ ۳۲‬غرفه و يك هزار مترمربع فضا برپا شده و شركت‌هايي از استانهاي گلستان،تهران، مازندران و اصفهان و  ‪ ۹‬غرفه از اين نمايشگاه نمايندگاني از  کشورهای آلمان، ژاپن وفرانسه حضور دارند... گشایش چهارمين نمايشگاه الكامپ در گلستان
اين نمايشگاه در ‪ ۳۲‬غرفه و يك هزار مترمربع فضا برپا شده و شركت‌هايي از استانهاي گلستان،تهران، مازندران و اصفهان و ‪ ۹‬غرفه از اين نمايشگاه نمايندگاني از کشورهای آلمان، ژاپن وفرانسه حضور دارند... (ادامه)
زنان اميدوار و مردان نااميد (بخوانيد)
سيد حسين موسوي(ادامه)
ساخت راه‌آهن گرگان - مشهد
مديركل راه و ترابري گلستان گفت: با اختصاص يافتن اعتبار به طرح راه آهن گرگان به مشهد در بودجه سال ‪ ۸۶‬اين طرح ملي، عملياتي مي‌شود. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا ، محمدتقي جوان شورابي افزود:اختصاص اعتبار به اين طرح ملي در متمم بودجه سال ‪ ۸۵‬و در اعتبارات سال ‪ ۸۶‬وزارت راه و ترابري در دست پيگيري است كه نتيجه آن تا آخر امسال مشخص خواهد شد. (ادامه)
تاسیس دانشكده گردشگري در استان گلستان
رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان گلستان از تاسيس دانشكده گردشگري در اين استان خبر داد. محمود ربيعي با بيان اينكه در پنجمين كارگروه گردشگري استان گلستان با تاسيس دانشكده گردشگري موافقت شد، به خبرنگار ايسنا گفت: با توجه به اينكه (ادامه)
ساخت مجتمع نمايشگاه‌هاي بين‌المللي استان گلستان آغاز شد
كلنگ احداث مجتمع نمايشگاه‌هاي بين‌المللي گلستان روز چهارشنبه با حضور استاندار و جمعي از مسوولان استاني به زمين زده شد. اين مجتمع در فضايي به مساحت ‪ ۶۱‬هزار و ‪ ۷۷۳‬مترمربع در كيلومتر چهار بزرگراه گرگان آق‌قلا و مقابل فرودگاه بين‌المللي گرگان ساخته مي‌شود. (ادامه)
چند انتصاب در استانداري و واحدهاي دانشگاهي گلستان
استاندار گلستان در حكمي "سيدروح‌الله حسيني" را به عنوان مشاور و رييس گروه مشاوران جوان خود منصوب كرد. در حكم دكتر علي محمد شاعري آمده‌است: اميد است با اتكال به خداوند متعال و هماهنگي همه دستگاههاي اجرايي زمينه مشاركت پرشور و نشاط جوانان را در عرصه‌هاي اجتماعي و فرهنگي فراهم نماييد. استاندار گلستان در حكمي "سيدروح‌الله حسيني" را به عنوان مشاور و رييس گروه مشاوران جوان خود منصوب كرد. در حكم دكتر علي محمد شاعري آمده‌است: اميد است با اتكال به خداوند متعال و هماهنگي همه دستگاههاي اجرايي زمينه مشاركت پرشور و نشاط جوانان را در عرصه‌هاي اجتماعي و فرهنگي فراهم نماييد. همچنين طي روزهاي اخير رييس آموزشكده فني و حرفه‌اي سما گرگان و مدير امور آموزش و دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامي گرگان نيز منصوب شدند. در اين ارتباط با صدور حكمي از سوي "سيدمهدي ميرشمسي" معاون امور سما دانشگاه آزاد اسلامي، "بهزاد ميلاني" عضو هيات علمي تمام وقت دانشگاه آزاد گرگان به مدت يكسال به عنوان رييس آموزشكده فني و حرفه‌اي سما اين شهر منصوب شد. رييس دانشگاه آزاد اسلامي گرگان نيز با صدور حكمي دكتر "محمدرضا داداشي" عضو هيات علمي تمام وقت گروه كشاورزي اين واحد را به مدت يكسال به سمت مدير امور آموزشي دانشگاه منصوب كرد. گفتني است داداشي با مدرك دكتراي اصلاح نباتات پيش از اين مدير گروه كشاورزي دانشگاه آزاد گرگان بوده است. دكتر رضاعلي محسني همچنين با استعفاي "اسماعيل رنجبر" مدير پيشين امور آموزشي اين دانشگاه موافقت و از خدمات وي قدرداني كرد. همچنين رييس دانشگاه آزاد اسلامي گرگان "آرش ستاري" را به مدت يكسال ديگر به عنوان مدير دانشجويي اين واحد منصوب كرد. / (ادامه)
بنيانگذار مركز مبارزه با سل درگذشت
دكتر «خليل فلسفى» بنيانگذار مركز مبارزه با بيمارى هاى سل در كشور بر اثر كهولت سن، در ۹۵ سالگى در گرگان درگذشت. وى از نخستين گروه پزشكان گرگان بود كه بيمارستان فلسفى گرگان (از نخستين بيمارستان هاى گرگان و دشت) را به همراه مرحوم حاج «محمدتقى (ادامه)
دستگيري سارق سابقه دار دراستان گلستان
(ادامه)
تجمع اعتراضی زنان حامی دولت در گرگان
آفتاب: جمعی از زنان معترض به روند شمارش آرای انتخابات شورای شهر گرگان اوایل هفته جاری در مقابل فرمانداری این شهرستان تجمع کردند. تجمع کنندگان که تعداد آنان به 30 نفر می‌رسید، با سردادن شعار، برپایی نماز جماعت مقابل درب فرمانداری، سینه‌زنی و نوحه‌خوانی اعتراض خود را به وجود ابهام در شمارش آرای نامزد مورد حمایت خود «شمسی سیفی» اعلام داشتند.(ادامه)
نگاهي آماري به نتايج‌انتخابات شوراهاي اسلامي شهروروستا دراستان گلستان
براساس آمار ارايه شده از سوي ستاد انتخابات استان گلستان ميزان مشاركت عمومي در انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا نسبت به دوره گذشته‪ ۴/۱‬درصد افزايش داشته است.ميزان مشاركت مردم استان در اين انتخابات ‪ ۷۷‬درصد ...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.211 seconds.