.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شكارش نكنيد، پناهش دهيد (ديدگاه)
(ادامه)
 گيتي بابايي اگر چه زيباست برف، براي كه زيباست برف ؟؟"(ديدگاه)
گيتي بابايي (ادامه)
تالاب بين‌المللي انزلي، بر سر دوراهي(ديدگاه)
(ادامه)
تصویب77 پروژه زیربنایی در قائم شهر
(ادامه)
علي‌رغم رأي هيأت پيگيري‌هاي رياست‌جمهوري بر احداث كنارگذر انزلي در مسير مورد نظر سازمان حفاظت محيط زيست، مسؤولان پروژه بنا را بر اصرار به پيشنهاد قبلي خود گذاشتند و آخرين خبرها حاكيست كه كميسيون زيربنايي دولت، قرار است مجددا ... 300هكتار اكوسيستم تالاب انزلي درمعرض نابودي!
علي‌رغم رأي هيأت پيگيري‌هاي رياست‌جمهوري بر احداث كنارگذر انزلي در مسير مورد نظر سازمان حفاظت محيط زيست، مسؤولان پروژه بنا را بر اصرار به پيشنهاد قبلي خود گذاشتند و آخرين خبرها حاكيست كه كميسيون زيربنايي دولت، قرار است مجددا ...(ادامه)
جسد سر بریده در کنار پل تختی رشت
(ادامه)
خطر در کمین مازندران
(ادامه)
دو روز آخر هفته مازندران 15 درجه سردتر مي شود
اطلاعات دريافتي از هواشناسي حاكي است از پنج شنبه تا جمعه اين هفته بارش هاي شديد باران و برف در ارتفاعات دماي هواي استان را تا 15 درجه سردتر خواهد كرد...(ادامه)
تدوين طرح جامع آب در مازندران
(ادامه)
رئيس شوراي شهر چالوس بدنبال گورستان جديد
(ادامه)
زيستگاه های خاويار ايران؛ بحرانی و در حال نابودی
(ادامه)
نکته تعجب برانگیز اینکه علی رغم ضرر و زیان های بسیار این گیاه و سم خطرناک آن، 7 هکتار از زمینهای منابع طبیعی به دستور اقای ... در اختیار نور چشمی ها قرارگرفته است... ورود یک بیماری خطرناک گیاهی در گیلان !
نکته تعجب برانگیز اینکه علی رغم ضرر و زیان های بسیار این گیاه و سم خطرناک آن، 7 هکتار از زمینهای منابع طبیعی به دستور اقای ... در اختیار نور چشمی ها قرارگرفته است...(ادامه)
شرایط برای نمایشگاه بین المللی مازندران در شهرستان قائمشهر کاملاً متفاوت با ساير استان های دیگر و حتی بر خلاف دستور العمل ها و ضوابط ارگانهای نظارتی همانند سازمان توسعه صادرات غیر نفتی کشور می باشد که به زعم بسیاری از کارشناسان اين مشکلات به واسطه سیاسی بودن مدیران درگیر ... ساری آری یا نه ؟؟!!
شرایط برای نمایشگاه بین المللی مازندران در شهرستان قائمشهر کاملاً متفاوت با ساير استان های دیگر و حتی بر خلاف دستور العمل ها و ضوابط ارگانهای نظارتی همانند سازمان توسعه صادرات غیر نفتی کشور می باشد که به زعم بسیاری از کارشناسان اين مشکلات به واسطه سیاسی بودن مدیران درگیر ...(ادامه)
ورود روزانه حدود 2 میلیون متر مکعب انواع فاضلاب به رودخانه ها و در نهایت به خزر و تولید و انباشت 2 هزار و 480 تن زباله در هر روز -آسیبی جدی بر پیکره محیط زیست گیلان محسوب می شود. این در حالیست که افزایش آلودگی هوا و آلودگی های صوتی و نظایر... محیط زیست گیلان چالش ها وتوانمندی ها
ورود روزانه حدود 2 میلیون متر مکعب انواع فاضلاب به رودخانه ها و در نهایت به خزر و تولید و انباشت 2 هزار و 480 تن زباله در هر روز -آسیبی جدی بر پیکره محیط زیست گیلان محسوب می شود. این در حالیست که افزایش آلودگی هوا و آلودگی های صوتی و نظایر...(ادامه)
نغمه عقيلى زيبايى شگفت انگيز تالاب هاى گلستان(بخوانيد)
نغمه عقيلى(ادامه)
فرماندار:روند رو به رشد مصوبات رياست جمهوري در تنكابن
(ادامه)
تالاب انزلي يا مرداب ، انتخاب با ما است
(ادامه)
۵۰میلیارد تومان بودجه سال87شهرداري رشت
(ادامه)
علي آباد كتول بيش از 6 هزار سال قدمت دارد
(ادامه)
راه اندازي رشته علوم ارتباطات در يكي از واحدهاي دانشگاه‌ آزاد مازندران
(ادامه)
دماي مازندران ‪ ۱۵‬درجه كاهش مي يابد
(ادامه)
به بهانه اجلاس سران كشورهاي ساحلي خزر و سهم ايران از درياي خزر (بخوانيد)
(ادامه)
صيد 8100 تن ماهي استخواني در مازندران
(ادامه)
طرح سه ساله مبارزه با صیدهای غیرمجاز شیلات مازندران در كمیسیون مبارزه با قاچاق كالا و ارز و شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی و منابع طبیعی استان مازندران تصویب شد...

تصویب طرح مبارزه با صید غیرمجاز در درياي مازندران
طرح سه ساله مبارزه با صیدهای غیرمجاز شیلات مازندران در كمیسیون مبارزه با قاچاق كالا و ارز و شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی و منابع طبیعی استان مازندران تصویب شد... (ادامه)
در حاليكه ذخيره‌گاه زيست‌كره و تالاب بين‌المللي «ميانكاله» يكي از زيستگاههاي منحصر به فرد جهان محسوب مي‌شود، اين زون حساس زيست‌محيطي، بر اساس مستندات به دست آمده، اين بار با احداث جاده‌اي كه با حجم وسيعي خاكريزي در داخل تالاب بين‌المللي، قرار بود راه دسترسي ... توقف جاده در حال ساخت تالاب بين‌المللي ميانكاله
در حاليكه ذخيره‌گاه زيست‌كره و تالاب بين‌المللي «ميانكاله» يكي از زيستگاههاي منحصر به فرد جهان محسوب مي‌شود، اين زون حساس زيست‌محيطي، بر اساس مستندات به دست آمده، اين بار با احداث جاده‌اي كه با حجم وسيعي خاكريزي در داخل تالاب بين‌المللي، قرار بود راه دسترسي ...(ادامه)
تخريب بزرگ‌ترين استخر شنا در مازندران
(ادامه)
اصل و منشاً مازندرانيها و معنی نام مازندران(يادداشت)
مهدی علیپور (ادامه)
احتمال جاری شدن سیل در مازندران
(ادامه)
هشدار اداره‌كل حوادث غيرمترقبه مازندران
(ادامه)
توقف عمليات ساخت کنارگذر مخرب انزلى
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.224 seconds.