.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
متن سخنراني رضا جلالی در روستاي قرن آباد
(ادامه)
راه اندازی بانک توسعه و تعاون
(ادامه)
شهر تهران دارای بیشترین سهمیه در دولت بوده و متولدین تهران 7 پست از 21 پست وزارتی را اشغال کرده اند.در حالیکه در دولت های هاشمی و خاتمی نفرات زیادی از استانهای محل تولد آنها یعنی کرمان و یزد در کابینه حضور داشتند اما در حال حاضر از استان سمنان که استان زادگاه رئیس جمهور میباشد کسی در کابینه حضور ندارد... سهم استانها در کابینه دولت احمدی نژاد
شهر تهران دارای بیشترین سهمیه در دولت بوده و متولدین تهران 7 پست از 21 پست وزارتی را اشغال کرده اند.در حالیکه در دولت های هاشمی و خاتمی نفرات زیادی از استانهای محل تولد آنها یعنی کرمان و یزد در کابینه حضور داشتند اما در حال حاضر از استان سمنان که استان زادگاه رئیس جمهور میباشد کسی در کابینه حضور ندارد...(ادامه)
روند دنباله دار تغییرات در کابینه نهم با نزدیک شدن به انتخابات و بنا بر توصیه بعضی از متنفذین اصولگرا نظیر ابوترابی و باهنر، جهت جلوگیری از ریزش آراء اصولگرایان متوقف گردیده بود. خداحافظی احمدی نژاد با چهار وزیر دیگر
روند دنباله دار تغییرات در کابینه نهم با نزدیک شدن به انتخابات و بنا بر توصیه بعضی از متنفذین اصولگرا نظیر ابوترابی و باهنر، جهت جلوگیری از ریزش آراء اصولگرایان متوقف گردیده بود.(ادامه)
انتشار عملکرد نمایندگان مجلس هفتم /احمد توکلی، ركورد دار دومین نماینده بی نظم
(ادامه)
هر 10 ازدواج در مازندران 4 مورد به طلاق منجر مي‌شود
(ادامه)
احتمال بركناري مدير کل محيط زيست گلستان
(ادامه)
حلقه مفقوده در مناسبات ایران و اروپا(يادداشت)
هوشنگ کریمی(ادامه)
متن قانون انتخابات مجلس شوراي اسلامي (بخوانيد)
(ادامه)
10 هزار تن برنج محلی شمال خریداري شد
(ادامه)
در آغازين روزهاي روي كار آمدن دولت نهم ماكان موسوي بعنوان سرپرست اداره كل تعاون استان معرفي شد. اما در كمتر از 5 ماه جاي خود را به سليم زاده داد، اما ظاهراً صندلي مديركل تعاون استان برازنده سليم زاده نيز نبود و اندكي بعد باقرزاده بر كرسي مديركلي تعاون استان جلوس كرد.
تعاون از هم پاشیده مازندران !
در آغازين روزهاي روي كار آمدن دولت نهم ماكان موسوي بعنوان سرپرست اداره كل تعاون استان معرفي شد. اما در كمتر از 5 ماه جاي خود را به سليم زاده داد، اما ظاهراً صندلي مديركل تعاون استان برازنده سليم زاده نيز نبود و اندكي بعد باقرزاده بر كرسي مديركلي تعاون استان جلوس كرد. (ادامه)
آخرين اخبار از عدم احراز صلاحيت کاندیداها
(ادامه)
گفتگو از: شهین همتی آسيب شناسي وضعيت اشتغال در كشور
گفتگو از: شهین همتی (ادامه)
"مسكن مهر" درشرق مازندران باكمبودوگراني زمين مواجه‌است
(ادامه)
رييس كل دادگستري استان گيلان: زندان اثر مثبت ندارد
(ادامه)
چاي ايراني به نام خارجي به كام قاچاقچي (ديدگاه)
(ادامه)
استاندار گلستان روز گذشته در راس یک هیاتي از مدیران استانی جهت شرکت در مراسم آغاز عملیات احداث خط آهن گرگان - برکت ( ترکمنستان )قزل قایا ( قزاقستان ) به ترکمنستان سفر كرد.وي در مدت اقامت خود در عشق آباد، با معاون رئیس جمهور، وزرای بازگانی ... سفراستاندارگلستان به ترکمنستان
استاندار گلستان روز گذشته در راس یک هیاتي از مدیران استانی جهت شرکت در مراسم آغاز عملیات احداث خط آهن گرگان - برکت ( ترکمنستان )قزل قایا ( قزاقستان ) به ترکمنستان سفر كرد.وي در مدت اقامت خود در عشق آباد، با معاون رئیس جمهور، وزرای بازگانی ...(ادامه)
خانه احزاب میزبان احزاب گیلانی
(ادامه)
تغيير 8 فرماندار گيلان ،گزینه های احتمالی رئیس دفتر و مدیران ستادی استانداری ، لیست تقریبا قطعی اصولگرایان در رشت ،اعضای جبهه متحد اصولگرایان گیلان و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ... اخبار درگوشي از استان گيلان ؟!!
تغيير 8 فرماندار گيلان ،گزینه های احتمالی رئیس دفتر و مدیران ستادی استانداری ، لیست تقریبا قطعی اصولگرایان در رشت ،اعضای جبهه متحد اصولگرایان گیلان و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ...(ادامه)
۶۰هزار متقاضی مسکن در گیلان
(ادامه)
دو هزار و ‪ ۶۰۰‬تعاوني فعال در مازندران
(ادامه)
تاسيس بنياد توسعه تعاون و كارآفريني مازندران
(ادامه)
گشايش نمايشگاه توانمندي‌هاي تعاون مازندران
(ادامه)
راكد ماندن يك سوم طرح‌هاي تعاوني مازندران
(ادامه)
عدم پرداخت 3.2 ميليارد طلب چايكاران
(ادامه)
تلاش عباسي براي حكم فرماندار گرگان
(ادامه)
8 معاون وزير در راه مازندران
(ادامه)
برپايي جشنواره "بازي‌هاي بومي و محلي گيلان"
(ادامه)
در مازندران 368 تعاوني مسكن وجود دارد كه‌ 106 تعاوني فعال آن، 21 هزار نفر عضو را در خود جاي داده و 262 تعاوني مسكن نيز به صورت راكد است... موظفيم ماهانه يك‌هزار واحد مسكوني در مازندران بسازيم
در مازندران 368 تعاوني مسكن وجود دارد كه‌ 106 تعاوني فعال آن، 21 هزار نفر عضو را در خود جاي داده و 262 تعاوني مسكن نيز به صورت راكد است...(ادامه)
2هزار كلاس مدارس مازندران آماده اسكان فرهنگيان
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.134 seconds.