.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
چه کساني از هاوايي، مدرک گرفتند؟
(ادامه)
ضیافت افطاری امام جمعه بابل با حضور وزیر تعاون
(ادامه)
13 وزیر این هفته به مجلس می‌روند
(ادامه)
50 هكتار زمين براي افراد فاقد مسكن در مازندران
(ادامه)
عناوین مهم روزنامه های صبح امروز
(ادامه)
استاندارگیلان:آبروی من با بخش خصوصی و تعاون گره خورد
(ادامه)
محمد رضا منصوریان 
ازبنگاههای اقتصادی زود بازده و کارآفرین در مازندران چه خبر؟(ديدگاه)
محمد رضا منصوریان (ادامه)
 مجلس شوراي اسلامي بستر را براي رفع گرفتاري هاي معيشتي مردم و اشتغال جوانان فراهم كند...وي با تاكيد بر اينكه نمايندگان مردم بايد طبق... نامه آیت الله نظری به لاريجاني
مجلس شوراي اسلامي بستر را براي رفع گرفتاري هاي معيشتي مردم و اشتغال جوانان فراهم كند...وي با تاكيد بر اينكه نمايندگان مردم بايد طبق...(ادامه)
مجمع نمایندگان اتاق تعاون اعضای هیئت مدیره جدید و بازرسین اتاق را برای 3 سال انتخاب کردند که در صورت عدم هیچگونه اعتراضی تا 4 روز آینده منتخبین رسما کار خود را آغاز می کنند... استاندار مازندران در اتاق تعاون کشور
مجمع نمایندگان اتاق تعاون اعضای هیئت مدیره جدید و بازرسین اتاق را برای 3 سال انتخاب کردند که در صورت عدم هیچگونه اعتراضی تا 4 روز آینده منتخبین رسما کار خود را آغاز می کنند...(ادامه)
حکومتداری با لهجه شمالی(يادداشت)
رضا مياندره(ادامه)
تقدير استاندار از صندوق مهر امام رضا مازندران
(ادامه)
معاون برنامه‌ريزي استاندار گلستان رئيس سازمان تعاون روستايي كشور شد
(ادامه)
رضا تیموری تاملي دوباره به سخنان استاندار مازندران(ديدگاه)
رضا تیموری(ادامه)
استاندار مازندران بر خلاف انتظار برخي از حاضران، 15 نفر از مديران دستگاه‌هاي اجرائي را به دليل تاخير، در جلسه راه نداد و با حاضران وغائبين اتمام حجت کرد که در صورت تکرار اين بي‌نظمي‌ها، تصوير پشت در ماندن آنها را به وزارتخانه مربوطه ارجاع خواهد داد... ذولفقار علي در دستان استاندار مازندران !!
استاندار مازندران بر خلاف انتظار برخي از حاضران، 15 نفر از مديران دستگاه‌هاي اجرائي را به دليل تاخير، در جلسه راه نداد و با حاضران وغائبين اتمام حجت کرد که در صورت تکرار اين بي‌نظمي‌ها، تصوير پشت در ماندن آنها را به وزارتخانه مربوطه ارجاع خواهد داد...(ادامه)
گيلان زنداني سياسي ندارد
(ادامه)
نخبگان سیاسی گلستانی در قامت نخبگان کشوری
یکی از ویژگیهای دولت نهم که برای برخی از کارگزاران دولتی استان گلستان موجب میمنت و مبارکی است تغییر و تحولات در عرصه مدیریت دولتی است و این امر البته باعث سربرآوردن نخبگان سیاسی استان گلستان در قامت نخبگان کشوری شده است...(ادامه)
با حضور سرپرست وزارت کشور نوزدهمین استاندار مازندران معرفی شد.سرپرست وزارت کشور عصر امروز (چهارشنبه) در آیین تودیع و معارفه نوزدهمین استاندار مازندران در محل استاندار اظهار داشت: قوه مجریه مرکز ... استاندار جدید مازندران معرفی شد
با حضور سرپرست وزارت کشور نوزدهمین استاندار مازندران معرفی شد.سرپرست وزارت کشور عصر امروز (چهارشنبه) در آیین تودیع و معارفه نوزدهمین استاندار مازندران در محل استاندار اظهار داشت: قوه مجریه مرکز ...(ادامه)
استاندار جديد مازندران كيست ؟(ديدگاه)
(ادامه)
گزارش شمال نيوز حاكيست : سید مهدی هاشمی سرپرست وزارت كشور در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران از سید محمد ... معرفي استاندار جديد مازندران
گزارش شمال نيوز حاكيست : سید مهدی هاشمی سرپرست وزارت كشور در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران از سید محمد ...(ادامه)
وزير تعاون:امکان فعاليت‌ اقتصادي طبقات كم‌درآمد
به زودي بانك توسعه تعاون پس از تصويب سياست‌هاي كلي بخش تعاون در مجمع تشخيص مصلحت نظام راه‌اندازي مي‌شود كه اين بانك صددرصد دولتي بوده و در خدمت توسعه تعاون قرار خواهد گرفت.(ادامه)
استقبال كشاورزان مازندراني از بيمه محصولات
(ادامه)
در اين گزارش با معرفي نمايندگان استانهاي شمال كشور در مجلس هشتم به بررسي تركيب اين نمايندگان در 3 استان مازندران،گلستان و گيلان بپردازيم. استان مازندران اين استان 12 نماينده دارد كه سه نماينده آن ... خداحافظي 24 نماينده شمالي با صندلي‌هاي بهارستان
در اين گزارش با معرفي نمايندگان استانهاي شمال كشور در مجلس هشتم به بررسي تركيب اين نمايندگان در 3 استان مازندران،گلستان و گيلان بپردازيم. استان مازندران اين استان 12 نماينده دارد كه سه نماينده آن ...(ادامه)
گفتگو با هوشنگ عباسي، مردم شناس گيلان؛ نهالي برآمده از فرهنگ تناور ايراني‌
گفتگو با هوشنگ عباسي، مردم شناس(ادامه)
هيئت وزيران در نشست پنجشنبه شب خود كه به رياست دكتر محمود احمدي نژاد رئيس جمهوري برگزار شد، بيش از 110 طرح و پيشنهاد كارشناسي شده را براي تسريع در پيشرفت و توسعه استان گلستان از تصويب گذراند كه مهمترين اين مصوبه‌ها ... 110 مصوبه دولت براي توسعه گلستان
هيئت وزيران در نشست پنجشنبه شب خود كه به رياست دكتر محمود احمدي نژاد رئيس جمهوري برگزار شد، بيش از 110 طرح و پيشنهاد كارشناسي شده را براي تسريع در پيشرفت و توسعه استان گلستان از تصويب گذراند كه مهمترين اين مصوبه‌ها ...(ادامه)
استاندار:وزرا با اختيارات تام در شهر‌هاي گلستان حضور مي‌يابند
(ادامه)
رشد بی رویه نقدینگی ،عدم هماهنگی سیستم بانکی در تامین به موقع اعتبارات مالی مورد نیاز تعاونی ها در تهیه کالاهای مورد نیاز مردم و همچنین عدم وحدت مدیریت در ستاد تنظیم بازار را عاملی در افزایش قیمت کالاها دانست. عامل اصلی گرانی مشخص شد
رشد بی رویه نقدینگی ،عدم هماهنگی سیستم بانکی در تامین به موقع اعتبارات مالی مورد نیاز تعاونی ها در تهیه کالاهای مورد نیاز مردم و همچنین عدم وحدت مدیریت در ستاد تنظیم بازار را عاملی در افزایش قیمت کالاها دانست.(ادامه)
مطالبات چايكاران گيلاني هفتگي پرداخت مي‌شود
(ادامه)
در گيلان هم اين روال به اين شکل دنبال مي شود که استاندارسه شنبه هر هفته از ساعت هشت صبح تا ظهر در نماز خانه ي استانداري گيلان به همراه معاونان و مديران برخي دستگاه‌ها منتظر ديدار با شهروندان مي ماند تا مشکلات متعدد آنان ... سرنوشت نامه های مردم در سفر استانی دولت به گیلان
در گيلان هم اين روال به اين شکل دنبال مي شود که استاندارسه شنبه هر هفته از ساعت هشت صبح تا ظهر در نماز خانه ي استانداري گيلان به همراه معاونان و مديران برخي دستگاه‌ها منتظر ديدار با شهروندان مي ماند تا مشکلات متعدد آنان ...(ادامه)
وزیر تعاون: نیاز زوجهای جوان به مسکن به اوج خود می رسد
(ادامه)
زمزمه خداحافظی دراستانداری گلستان
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.204 seconds.