.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
افزايش پروازهاى فرودگا ههاى مازندران
تعداد پروازهاى فرودگاههاى مازندران با هدف رفاه حال مسافران و تعامل بيشتر اين استان با ساير استانهاى كشور افزايش يافت. سعيد چلندرى مديركل فرودگاههاى استان مازندران با بيان اين مطلب افزود: طبق برنامه جديد، در شش ماهه دوم امسال هفته اى ۳ پرواز (ادامه)
تشكيل پليس ويژه اطفال و نوجوانان
دومين نشست علمي منطقه‌يي قضات ويژه اطفال و نوجوانان استان‌هاي مركزي، گلستان، گيلان و مازندران در ساري مركز استان مازندران برگزار شد. (ادامه)
عباس پورعلی اکبر
دست درازی به حریم خصوصی در اینترنت(يادداشت)
عباس پورعلی اکبر (ادامه)
تغذيه رايگان برای دانش آموزان مناطق محروم مازندران
تغذيه رايگان دانش‌‏آموزان منطقه محروم مازندران آغاز شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از ايلنا, فاضلي, رييس سازمان آموزش و پرورش استان مازندران، با اختصاص 3 ميليارد و 423 ميليون ريال 50 هزار دانش‌‏آموز (ادامه)
8 صبح ،زمان شروع بکار بانک‌ها در استان گيلان
استانداري گيلان زمان آغاز به کار بانک‌هاي استان را هشت صبح اعلام کرد. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا، بر اساس اعلام استانداري گيلان به منظور جلوگيري از ازدحام و کاهش مدت انتظار مردم نزد (ادامه)
صید ماهی356کیلوگرمی توسط صیادان مازندرانی
مدیرکل شیلا‌ت مازندران با اعلا‌م این خبر گفت: صیادان منطقه میانکاله بهشهر از این فیل ماهی بیش از 43 کیلوگرم خاویار استحصال کردند. به گزارش شمال نیوز،حسن حبیب نژاد افزود: صیادان استان از آغاز صید تاکنون 290 کیلوگرم (ادامه)
مازندران قهرمان كشتي جوانان ايران
مسابقات كشتي آزاد جوانان ايران امشب با قهرماني تيم مازندران در سالن شهيد بهشتي مشهد پايان يافت. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،اين تيم با كسب 4 مدال طلا، يك مدال نقره و دو نشان برنز و جمع امتياز 67 به مقام قهرماني دست يافت. همچنين تيم‌هاي تهران با دو نقره و دو برنز و مجموع 58 امتياز دوم و خراسان رضوي الف با يك طلا، يك نقره و يك برنز و مجموع 46 امتياز به مقام سوم اين مسابقات(ادامه)
دکتر علی اکبر جلالی ،در اولین همايش تخصصي سازمان نظام صنفي رایانه‌اي مازندران، با بيان اين‌كه استعداد جوانان ايراني در زمينه فن‌آوري ارتباطات زبان‌زد شده پيشنهاد داد كه اختيار توسعه ... توسعه آي‌تي كشور را به جوانان واگذار كنيد
دکتر علی اکبر جلالی ،در اولین همايش تخصصي سازمان نظام صنفي رایانه‌اي مازندران، با بيان اين‌كه استعداد جوانان ايراني در زمينه فن‌آوري ارتباطات زبان‌زد شده پيشنهاد داد كه اختيار توسعه ...(ادامه)
پايانه صادراتي گل و گياه با تصويب شوراي عالي گل و گياه كشور در مازندران احداث خواهد شد و  هدفاز تاسیس این پایانه  توسعه صادرات گل و گياه  صادراتي اين محصول در ... احداث دهكده گل و گياه کشور در جويبار
پايانه صادراتي گل و گياه با تصويب شوراي عالي گل و گياه كشور در مازندران احداث خواهد شد و هدفاز تاسیس این پایانه توسعه صادرات گل و گياه صادراتي اين محصول در ...(ادامه)
مدير كل حفاظت محيط زيست استان مازندران در بازديد  از قله هاي 4800 و 4850 متري حفاظت شده علم كوه و تخت سليمان در منطقه كلاردشت با ابزار تأسف از تخريب غيرقابل جبران دامنه هاي آن ،خواستار توقف ... تخريب وسيع قله علم كوه غيرقابل جبران است
مدير كل حفاظت محيط زيست استان مازندران در بازديد از قله هاي 4800 و 4850 متري حفاظت شده علم كوه و تخت سليمان در منطقه كلاردشت با ابزار تأسف از تخريب غيرقابل جبران دامنه هاي آن ،خواستار توقف ...(ادامه)
مهاجرت كاكايي‌‏ها از سیبری به تنكابن
با سرد شدن هوا در مناطق سيبري, مهاجرت كاكايي‌‏ها به تنكابن آغاز شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایلنا ،محتشم اميري رييس محيط زيست تنكابن گفت: كاكايي نوعي پرنده است كه در 5 نوع بنام‌‏هاي كاكايي‌‏هاي بزرگ(ادامه)
با سفر رئيس جمهوري200طرح عمراني در گيلان به اجرا درخواهد آمد
استاندار گيلان از تدوين حدود 200 طرح و 29 مجوز در سفر آتي رئيس جمهوري به اين استان خبر داد. مهندس علي عبداللهي گفت: در هفته هاي آينده اين طرح ها تصويب و در سفر دكتر احمدي نژاد به گيلان اجرا خواهند شد.(ادامه)
شكوفه پاییزی درختان مركبات در مازندران
به علت وضعيت مناسب آب و هوايي، درختان مركبات در باغات چند شهر مازندران به ويژه شهرستان آمل شكوفه دادند. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،در حالي كه هنوز برداشت مركبات از باغات استان مازندران آغاز نشده (ادامه)
آغاز صيد ماهيان استخواني در آبهاي گلستان
مديركل شيلات استان گلستان گفت: صيد انواع ماهيان استخواني از درياي خزر در آب هاي استان گلستان آغاز شده است. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،ولي الله جعفري امروز در جلسه صيد ماهيان استخواني در اين استان افزود: يك هزار و 393 صياد در قالب 20 (ادامه)
سیده فاطمه میرانی کناری فرهنگ سازی در تلفنهای سه رقمی (118) (يادداشت)
سیده فاطمه میرانی کناری(ادامه)
حاشيه آزاد راه تهران - شمال روبه ويرانى است
در حالى که پروژه آزادراه “تهران - شمال” با گذشت 10 سال از آغاز اجراى آن تنها 7/5 درصد پيشرفت فيزيکى داشته است، اما تخريب‌ها، ورود آلودگى‌ها، تخليه نخاله‌ها و .... موجب نگرانى مسوولان محيط زيست شده است،(ادامه)
 در روز جمعه 24/9/1385 اخذ راي انتخابات چهارمين دوره مجلس خبرگان رهبري و همزمان با آن انتخابات شوراهاي اسلامي كشور و مياندوره اي مجلس شوراي اسلامي به عمل خواهد آمد .... دانستنيهااز انتخابات چهارمين دوره مجلس خبرگان
در روز جمعه 24/9/1385 اخذ راي انتخابات چهارمين دوره مجلس خبرگان رهبري و همزمان با آن انتخابات شوراهاي اسلامي كشور و مياندوره اي مجلس شوراي اسلامي به عمل خواهد آمد ....(ادامه)
آب گرفتگي معابر و خيابانهاي مناطق مازندران
مسئول ستاد حوادث و سوانح پيش بيني نشده استان گفت: بارندگي چند ساعت گذشته باعث آبگرفتگي معابر و خيابانهاي برخي نقاط مازندران شد. به گزارش مهر در ساری ،بهزاد پورمحمد با بيان مطلب افزود: بارندگي شديد كه در 48 ساعت گذشته در غرب مازندران آغاز شده بود كه در شهرهاي تنكابن (ادامه)
فعالیت 14 دفتر و 4 نمایندگی سازمان تبلیغات اسلامی در مازندران
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان از فعال بودن 14 دفتر سازمان تبلیغات اسلامی و 4 نمایندگی در سطح استان مازندران خبر داد. حجت الاسلام ناصر شکریان در گفتگو با خبرنگار مهر در ساری افزود: سازمان تبلیغات اسلامی استان مازندران یکی از دفاتر ویژه کشور است که به خاطر (ادامه)
وقتي خبرنگاران در نشست خبري « قناعت » معاون سياسي ، امنيتي استاندار ، از شايعات مطرح شده در محافل مختلف در خصوص جابجایی وي در اين سمت سئوال كردند « قناعت » به جاي رفع ابهامات به حاشيه رفته و انگشت اتهام خود را بسوي برخي از سايت ها ... اظهارات عجيب معاون استاندار و پاسخ سایت شمال نيوز
وقتي خبرنگاران در نشست خبري « قناعت » معاون سياسي ، امنيتي استاندار ، از شايعات مطرح شده در محافل مختلف در خصوص جابجایی وي در اين سمت سئوال كردند « قناعت » به جاي رفع ابهامات به حاشيه رفته و انگشت اتهام خود را بسوي برخي از سايت ها ... (ادامه)
گفت‌و‌گو با سردار سوداگر
راز پيروزي‌ها و شكست‌ها در دفاع مقدس(گزارش)
گفت‌و‌گو با سردار سوداگر (ادامه)
محدوديت استقرار صنايع در مازندران بايد رفع شود
در جريان سفر آينده رئيس جمهور به مازندران لغو محدوديت استقرار صنايع در اين استان درخواست مي شود. مصطفي مهدي نژاد رئيس سازمان صنايع و معادن مازندران با اشاره به ضرورت بازنگري در قانون منع استقرار صنايع در استانهاي شمالي كشور، گفت:(ادامه)
مراسم تن شور در مازندران
مراسم سنتي تن شور ماه در شهرستان تنكابن استان مازندران برگزار شد .(ادامه)
برنامه ويژه صبح مازندران كه سعي داشت از محل برگزاري مراسم ويژه آغاز سال تحصيلي در يكي از مدارس سوادكوه گزارشي پخش نمايد با مسئول روابط عمومي آموزش و پرورش مازندران كه مي خواست نقش يك گزارشگر را ايفا نمايد ارتباط زنده اي برقرار نمود ..... دسته گلهاي اولين روز آغاز سال تحصيلي
برنامه ويژه صبح مازندران كه سعي داشت از محل برگزاري مراسم ويژه آغاز سال تحصيلي در يكي از مدارس سوادكوه گزارشي پخش نمايد با مسئول روابط عمومي آموزش و پرورش مازندران كه مي خواست نقش يك گزارشگر را ايفا نمايد ارتباط زنده اي برقرار نمود .....(ادامه)
هشدار پليس به خانواده دانش آموزان
(ادامه)
رژه نيروهاي مسلح در ساري
همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس،رژه نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران مستقر در استان مازندران صبح امروز جمعه در ميدان امام حسين(ع) ساري برگزار شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا،استاندار مازندران درمراسم برگزاري اين رژه گفت:دفاع مقدس دوران ويژه‌اي از تاريخ و از افتخارات انقلاب اسلامي است. (ادامه)
محرومیت مازندران از داشتن نمايشگاه بين‌المللی
با وجود دريافت 113 ميليون تومان يارانه بلاعوض دولتي نمايشگاه بين‌المللي مازندران توسط بخش خصوصي راه‌اندازي نشد معاون برنامه‌ريزي، اداري و مالي استاندار مازندران گفت: تاكنون بخش خصوصي براي ساخت محل دائمي نمايشگاه بين‌المللي مازندران در شهرستان قائم‌شهر، 113 ميليون تومان يارانه بلاعوض دولتي در‌يافت كرد ولي اين پروژه مهم اقتصادي هنوز به بهره‌برداري نرسيده است. به گزارش شمال نیوز،ولي‌الله فرزانه (ادامه)
وقوع 13 هزار و 738 فقره تصادف رانندگي در مازندران
معاون راهنمايي و رانندگي فرماندهي انتظامي مازندران گفت: در سال جاري، 13 هزار و 738 فقره تصادف رانندگي در مازندران به وقوع پيوست. به گزارش شمال نیوز به نقل از ايلنا، سرهنگ رمضانعلي سوادكوهي، معاون راهنمايي و رانندگي فرماندهي انتظامي مازندران، در جمع خبرنگاران، گفت: در (ادامه)
دهها تن از كارگران بلاتكليف شركت فرش" البرز" بابلسر عصر ديروز با تجمع در مقابل اين واحد با نيروهاي انتظامي درگير شدند . 
به گزارش شمال نیوز به نقل از ايلنا، 300 تن از كارگران اين واحد نساجي پس از 9 ماه بلاتكليفي قصد داشتند ضمن تجمع در مقابل كارخانه به همراه خانواده تجمع كارگران فرش" البرز "بابلسر با شلیک تيرهوايي پایان یافت
دهها تن از كارگران بلاتكليف شركت فرش" البرز" بابلسر عصر ديروز با تجمع در مقابل اين واحد با نيروهاي انتظامي درگير شدند . به گزارش شمال نیوز به نقل از ايلنا، 300 تن از كارگران اين واحد نساجي پس از 9 ماه بلاتكليفي قصد داشتند ضمن تجمع در مقابل كارخانه به همراه خانواده (ادامه)
محمد تیموری بی توجهی مسئولان نسبت به ناهنجاریهای مجالس عروسی و عدم نظارت اماکن(ديدگاه)
محمد تیموری(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.43 seconds.