.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تجمع اعتراضی زنان حامی دولت در گرگان
آفتاب: جمعی از زنان معترض به روند شمارش آرای انتخابات شورای شهر گرگان اوایل هفته جاری در مقابل فرمانداری این شهرستان تجمع کردند. تجمع کنندگان که تعداد آنان به 30 نفر می‌رسید، با سردادن شعار، برپایی نماز جماعت مقابل درب فرمانداری، سینه‌زنی و نوحه‌خوانی اعتراض خود را به وجود ابهام در شمارش آرای نامزد مورد حمایت خود «شمسی سیفی» اعلام داشتند.(ادامه)
سفر احمدي نژاد به استان گيلان
استاندار گيلان از سفر قريب الوقوع احمدي نژاد به اين استان خبر داد و برنامه سفر رييس جمهور به گيلان را تشريح كرد و و گفت: تنها مشكل شرايط جوي است كه در صورت مساعد بودن به‌زودي اين سفر انجام مي‌شود. به گزارش شمال نيوز به نقل از فارس، علي عبداللهي امروز در جلسه شوراي اداري (ادامه)
معامله حدود 7 ميليون سهم در بورس ساري
مدير بورس منطقه‌اي مازندران اعلام كرد: در هفته جاري 6 ميليون و 966 هزار و 10 سهم به ارزش بيش از 33 ميليارد و 35 ميليون ريال مبادله شد. علي جعفري ارزش ريالي سهام خريداري شده را 18 ميليارد و 814 ميليون ريال و فروش سهام را 14 ميليارد و 221 ميليون ريال عنوان كرد. (ادامه)
مقام معظم رهبري: با همه‌ي وجود از ملت بزرگ ايران تشكر مي‌كنم
حضرت آيت الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي، در پي حماسه پرشكوه 24 آذر و حضور افتخار آميز ملت غيور ايران اسلامي، در پيام مهمي ضمن تشكر از ملت بزرگ ايران تصريح كردند.(ادامه)
پس از28 سال! یک حبس ابدی، درسن هفتاد سالگی، به مرخصی یکماهه رفت! ده هزار و دویست و بیست روز و شب، در زندانهای قزل حصار، اوین، رجایی شهر، قصر تهران، ساری و آمل بسر بردن و بیش ازپنجاه رئیس زندان دیدن ... عباس ابد! امشب تا صبح نمی خوابد!
پس از28 سال! یک حبس ابدی، درسن هفتاد سالگی، به مرخصی یکماهه رفت! ده هزار و دویست و بیست روز و شب، در زندانهای قزل حصار، اوین، رجایی شهر، قصر تهران، ساری و آمل بسر بردن و بیش ازپنجاه رئیس زندان دیدن ...(ادامه)
رئيس جمهور و هيات دولت آخر هفته جاري ميهمان سرزمين سرسبز و خرم و مردم مهربان استان مازندران است تا با حضور در ميدان عمل، ضمن ديدار با مردم، خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران و منتخبان استان، محرومان را از سفره مهرورزي برخوردار كند. انتظار تمام شد ، احمدی نژاد آمدنی شد
رئيس جمهور و هيات دولت آخر هفته جاري ميهمان سرزمين سرسبز و خرم و مردم مهربان استان مازندران است تا با حضور در ميدان عمل، ضمن ديدار با مردم، خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران و منتخبان استان، محرومان را از سفره مهرورزي برخوردار كند. (ادامه)
براي رفع غبار محروميت درمازندران، به عهدتان پايبند باشيد
قرار بود بيايد ....مي گفتند تا چند روز آينده مهمان استان ماست ... اما او نيز خود مهمان داشت ونيامد... يك روز سرد را براي رسيدن به محل كارم پيش رو داشتم كه همه اش به فكر سفر آقاي رئيس جمهور بودم ... انشاالله اينبار هم سرسبزي مازندران كار (ادامه)
راه‌‏اندازي صندوق صوتي در سازمان صنايع و معادن مازندران
صندوق صوتي در سازمان صنايع و معادن مازندران راه‌‏اندازي شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از ايلنا, در طرح تكريم ارباب رجوع و به منظور ارتباط مستقيم و بدون واسطه شهروندان با مهدي نژاد, رييس سازمان صنايع(ادامه)
300كشته ومجروح درتصادفات هفته گذشته گيلان
رييس مركز اطلاع رساني فرماندهي پليس گيلان گفت: در طول هفته گذشته براثر ‪ ۱۹۶‬فقره انواع تصادف درمعابر درون وبرون شهري استان ‪ ۳۳۶‬نفراز هموطنان كشته و مجروح شدند. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا سرهنگ محمد ستيري افزود: ازاين تعداد ‪ ۲۶‬نفر كشته شدند و بقيه مجروح هستند. وي يادآورشد:‪ ۴۳‬درصد از كل مجروحين ومصدومين حادثه را موتورسوران تشكيل مي‌دهند. (ادامه)
راه اندازی بانک اطلاعاتي نخبگان جوان استان گلستان
نماينده سازمان ملي جوانان در استان گلستان از تشكيل و راه‌اندازي بانك اطلاعات نخبگان جوان در اين استان خبر داد به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا،در نشست تبيين برنامه‌ها و فعاليت‌هاي سازمان ملي جوانان استان گلستان در شش ماه گذشته سيد محمد حسيني (ادامه)
اخبار رسيده از اسامي نامزدهاي تاييد شده حكايت از تاييد تنها 2 نفر در استان گلستان مي باشد دو كانديدايي كه سالهاي بسياري است بر صندلي هاي اين مجلس تكيه زده اند و شانس حضور در رقابتي را يافته اند ... یک گلستان و دو نفر !!!
اخبار رسيده از اسامي نامزدهاي تاييد شده حكايت از تاييد تنها 2 نفر در استان گلستان مي باشد دو كانديدايي كه سالهاي بسياري است بر صندلي هاي اين مجلس تكيه زده اند و شانس حضور در رقابتي را يافته اند ...(ادامه)
علی عالی کردکلایی گفتگوی با آقای عصبانی(يادداشت)
علی عالی کردکلایی(ادامه)
شکست شموشک نوشهر مقابل پگاه گیلان
دیدار تیم های پگاه گیلان و شموشک نوشهر در هفته ششم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاههای کشور با برتری قاطع پگاه به پایان رسید. در این دیدار که عصر امروز در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار شد تیم فوتبال پگاه گیلان با نتیجه 3 برصفر شموشک نوشهر را شکست داد. (ادامه)
گفت‌وگو با دکتر محسن رضايي چالش های جریان اصولگرایی(گزارش)
گفت‌وگو با دکتر محسن رضايي(ادامه)
با دستور استاندار ،مدیران مازندران موظف به ملاقات عمومی با مراجعه کنندگان شدند
استاندار مازندران کلیه مدیران و کارشناسان دستگاههای اجرایی استان را موظف کرد روزهای سه‌شنبه هر هفته با مراجعان به ادارات و سازمانهای خود ملاقات عمومی داشته باشند. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ،در بخشی از ابلاغبه ابوطالب شفقت آمده است: کارشناسان و مدیران در این روز نباید محل کار خود را ترک و یا در جلسات غیرعمومی شرکت کنند. (ادامه)
ساندويچ ماهي برای دانش آموزان گيلاني
مديركل شيلات گيلان از اجراي طرح توزيع ساندويچ ماهي در مدارس استان خبر داد. به گزارش شمال نیوز به نقل از واحد مركزي خبر، محمدي در مراسم توزيع آزمايشي ساندويچ ماهي در مدرسه دخترانه بنت الهدي صدر انزلي با بيان اينكه (ادامه)
تهدید کارگران گیلانی/ کفن پوش به سوی تهران راهپیمائی خواهیم کرد!
کارگران گیلانی تهدید کردند کفن پوش به سوی تهران راهپیمائی خواهند کرد. به گزارش سرویس اجتماعی آریا، محمد یعقوبی، دبیر اجرائی خانه کارگر استان گیلان اعلام کرد کارگران کارخانه تعطیل شده ایران الکتریک رشت تهدید کردند که اگر به شکایت آنها رسیدگی نشود، (ادامه)
قناعت:رئیس جمهورتا پايان آذربه مازندران میآید
معاون سياسي امنيتي استانداري مازندران از سفر "محمود احمدي نژاد" رييس جمهوري اسلامي ايران به اين استان خبر داد و گفت: انجام اين سفر تا پايان آذر ماه امسال قطعي است. (ادامه)
اعلام صلاحيت داوطلبان انتخابات شوراها درگيلان
مسوول كميته تبليغات و اطلاع رساني ستاد انتخابات سومين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستاي گيلان از اعلام نتايج بررسي صلاحيت داوطلبان عضويت در شوراهاي استان خبر داد.به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا،علي پورحسن افزود: با پايان يافتن زمان بررسي صلاحيت داوطلبان عضويت (ادامه)
افزايش پروازهاى فرودگا ههاى مازندران
تعداد پروازهاى فرودگاههاى مازندران با هدف رفاه حال مسافران و تعامل بيشتر اين استان با ساير استانهاى كشور افزايش يافت. سعيد چلندرى مديركل فرودگاههاى استان مازندران با بيان اين مطلب افزود: طبق برنامه جديد، در شش ماهه دوم امسال هفته اى ۳ پرواز (ادامه)
كشف 345 كيلو‌گرم مواد مخدر در گيلان
معاون مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي گيلان از كشف 345 كيلو‌گرم مواد مخدر در رشت، انزلي و آستانه اشرفيه خبر داد. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،تقي ‌آبادي امروز در مركز اطلاع‌رساني پليس گيلان از موفقيت مأموران اين معاونت در دستگيري اعضاي باند قاچاق (ادامه)
بازار برنج در مازندران راکد شد
بازار خريد و فروش انواع برنج درمازندران راكد شد و قيمت آن در شاليكوبي‌هاي اين استان نسبت به دوهفته پيش ثابت مانده است . به گزارش شمال نیوز به نقل از واحد خبر،قيمت طارم محلي و طارم ديلماني درجه يك در شاليكوبي‌هاي مازندران هر كيلوگرم 1100 تا 1200 تومان است. (ادامه)
رئيس هيئت كشتي مازندران گفت: اوايل اين هفته پس از لغو در جلسه موفق شديم با يزداني خرم،سرپرست فدراسيون كشتي جلسه‌اي را برگزار كنيم كه در اين جلسه در مورد برگزاري جام ....
رقابت‌هاي كشتي آزاد جام موحدو حبيبي درجويبار
رئيس هيئت كشتي مازندران گفت: اوايل اين هفته پس از لغو در جلسه موفق شديم با يزداني خرم،سرپرست فدراسيون كشتي جلسه‌اي را برگزار كنيم كه در اين جلسه در مورد برگزاري جام .... (ادامه)
مربی مطرح کشتی مازندران بازداشت شد
محمدحسین دباغی مربی مطرح کشتی مازندران و ملی پوش سابق کشتی ایران با شکایت هیات کشتی استان مازندران بازداشت شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، به دنبال درگیری که هفته گذشته در مسابقات انتخابی کشتی(ادامه)
با سفر رئيس جمهوري200طرح عمراني در گيلان به اجرا درخواهد آمد
استاندار گيلان از تدوين حدود 200 طرح و 29 مجوز در سفر آتي رئيس جمهوري به اين استان خبر داد. مهندس علي عبداللهي گفت: در هفته هاي آينده اين طرح ها تصويب و در سفر دكتر احمدي نژاد به گيلان اجرا خواهند شد.(ادامه)
شركت مخابرات مازندران زمانبندي واگذاري ‪ ۱۱۴‬هزار سيم‌كارت را در مازندران اعلام كرد.تمامي اولويتهاي مهرماه تا خرداد پنج شهر بابل، آمل، قائمشهر، نكا و اميركلا واگذار مي‌شود... اولویت واگذاري‪ ۱۱۴هزار سيم‌كارت درمازندران
شركت مخابرات مازندران زمانبندي واگذاري ‪ ۱۱۴‬هزار سيم‌كارت را در مازندران اعلام كرد.تمامي اولويتهاي مهرماه تا خرداد پنج شهر بابل، آمل، قائمشهر، نكا و اميركلا واگذار مي‌شود...(ادامه)
محور هراز فردا مسدود است
مركز اطلاعات راههاي مازندران اعلام كرد: محور هراز روز سه‌شنبه (فردا) به منظور انجام عمليات رهاسازي سنگهاي معلق واقع در منطقه وانا از ساعت شش صبح تا ‪ ۲۰‬شب مسدود است. (ادامه)
هشدار دادستان آستارا به شركت‌هاي هرمي
دادستان شهر مرزي آستارا به فعالان شركت‌هاي هرمي در آستارا هشدار داد. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،رضا ملكي در خصوص تحركات اخير برخي از شركت‌هاي هرمي در روستاهاي اطراف آستارا افزود: طبق مصوبه اخير(ادامه)
بازدید استاندار گیلان از ماسوله دوم ایران
استاندار گيلان در سلسله بازديدهاي خود از مناطق محروم، اين هفته در جمع روستائيان محروم انبوه كه به ماسوله دوم ايران در جنوب اين استان معروف است حضور يافت و از نزديك مشكلات آنان را بررسي كرد.(ادامه)
گفت‌و‌گو با سردار سوداگر
راز پيروزي‌ها و شكست‌ها در دفاع مقدس(گزارش)
گفت‌و‌گو با سردار سوداگر (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.94 seconds.