.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
جوازصنعت و معدن درگيلان يك روزه صادرمیشود
رئيس سازمان صنايع و معادن گيلان از صدور جواز صنعت و معدن طي يك روز اداري براي تسهيل روند سرمايه گذاري در اين استان خبر داد. (ادامه)
دومین بخش از اخبار شنیده ها و گفته ها ویژه استان گیلان ...(كانديداهاي جديد مجلس ،اعلام موجوديت مدافعان سوم تير،دخالت مسئولان در انتخاب شهرداران ،انتشار خبرنامه زير تيغ، حضور شخصيتهاي سياسي در گيلان و ... خبرهای ویژه استان گیلان که گفته می شوند! (2)
دومین بخش از اخبار شنیده ها و گفته ها ویژه استان گیلان ...(كانديداهاي جديد مجلس ،اعلام موجوديت مدافعان سوم تير،دخالت مسئولان در انتخاب شهرداران ،انتشار خبرنامه زير تيغ، حضور شخصيتهاي سياسي در گيلان و ...(ادامه)
معمولا جمع آوری خبرهای ویژه ای که گفته و شنیده می شوند مشکل است و چالش هایی نیز به همراه خواهد داشت(استانی شدن انتخابات،تغییر رئیس پارک و علم و فناوری ،حضور با هنر در گیلان ... خبرهای ویژه استان گیلان که گفته می شوند!
معمولا جمع آوری خبرهای ویژه ای که گفته و شنیده می شوند مشکل است و چالش هایی نیز به همراه خواهد داشت(استانی شدن انتخابات،تغییر رئیس پارک و علم و فناوری ،حضور با هنر در گیلان ...(ادامه)
معامله بيش از92ميليارد ريال سهام دربورس ساري
مدير بورس منطقه‌اي استان مازندران ارزش معاملات در تالار بورس ساري را از ابتداي سال جاري تاكنون 92 ميليارد و 666 ميليون ريال اعلام كرد.(ادامه)
انتخاب شوراي مركزي خانه مطبوعات گلستان
مجمع عمومي اعضاي خانه مطبوعات استان گلستان عصر چهارشنبه 19 ارديبهشت ماه در تالار فخرالدين اسعد گرگاني برگزار گرديدو طي آن اعضاي شوراي مركزي اين تشكل صنفي انتخاب شدند.(ادامه)
تجلیل مديران مازندران از معلمان خود
جمعي از مديران دستگاه‌هاي اجرايي به مناسبت هفته معلم از معلمان خود تجليل كردند.(ادامه)
سومین جلسه شورای شهر ساری برگزار شد
رئیس شوراهای اسلامی شهر ساری نقش حساس شوراها را بسیار ارزشمند دانست و گفت : شوراها یک نماد قدرتمند مدنی برای اعمال حق حاکمیت مردم هستند . به گزارش خبرنگار مهر، نادعلی رمضانپور شامگاه دوشنبه در سومین جلسه شورای اسلامی شهر ساری در محل این شورا افزود : یکی از برنامه های شوراها سرعت بخشیدن به پروژه ها و تسریع در خدمات شهری است که از مطالبات اولیه شهروندان است زیرا نهاد مذکور با قدرت و قاطعیت برای اجرای پروژه ها با همکاری ناظرین افتخاری فعال خواهد شد. وی در خصوص مراجعات عمومی مردم به شوراها خاطر نشان کرد : متاسفانه برخی افراد شناخت درستی از وظایف شورا ندارند و برای مسائلی به شورا می آیند که در اختیار این نهاد نیست . رییس شورای اسلامی شهر ساری تصریح کرد : مردم باید با وظایف و اختیارات قانونی شوراها آشنا شوند و در حد وسع از آنها توقع داشته باشند. در ادامه جلسه شورای شهر ساری، روسای کمیسیون های پنج گانه شورا به تناسب با ارائه نظرات خود پیرامون پرهیز از روزمرگی، برنامه ریزی اساسی در راستای کم کردن بار ترافیکی شهر، آلودگی های بهداشتی، ناهنجاریهای اجتماعی و سرعت بخشیدن به خدمات شهری و ساماندهی سرویس های بهداشتی شهر پرداختند. شهردار ساری نیز در این جلسه گفت : به مدیران زیر مجموعه شهرداری در خصوص تسریع در روند پروژه ها و ساماندهی امور شهری فرصت دو هفته ای داده می شود تا سریع تر نسبت به حل مشکلات سد معبر، سرویس بهداشتی و حمل زباله در سطح شهری چاره اندیشی کنند. علی حجازی افزود : ساخت و ساز و سد معبر بیشترین معضل در شهر است که با ایجاد تصمیمات در کاهش این امر تلاش خواهد شد.(ادامه)
كلنگ هتل 7 ستاره رامسر در خرداد امسال
ئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان مازندران اعلام كرد: در راستاي پيگيري مصوبات سفر هيئت دولت به استان مازندران 80 مجتمع خدماتي در استان مازندران طي هفته آينده افتتاح مي شود.(ادامه)
عضو شورای شهر مدعی شد: یکی از مهندسان جوان  که از بستگان نزدیک وی میباشد و توانسته است به شورای شهر راه یابد ، با مراجعه به اعضای شورا مصرآ خواستار انتصاب وی به عنوان شهردار... جان مادرتان مرا شهردار کنید!!
عضو شورای شهر مدعی شد: یکی از مهندسان جوان که از بستگان نزدیک وی میباشد و توانسته است به شورای شهر راه یابد ، با مراجعه به اعضای شورا مصرآ خواستار انتصاب وی به عنوان شهردار...(ادامه)
سیل در محمود آباد باعث مرگ دو نفر شد
بارش سنگين باران و طغيان رودخانه در هفته جاري در محمودآباد به غرق شدن و مرگ دو تن از شهروندان اين شهرستان انجاميد.(ادامه)
با ناديده گرفتن وضعيت صنعت چاي كشور از سوي مسوولان دولتي, وقوع بحران سياسي و اجتماعي در استان گيلان و مازندران قريب الوقوع است. بحران سياسي چای در گيلان و مازندران
با ناديده گرفتن وضعيت صنعت چاي كشور از سوي مسوولان دولتي, وقوع بحران سياسي و اجتماعي در استان گيلان و مازندران قريب الوقوع است.(ادامه)
ترکیب هيات رييسه شوراي شهر گرگان
برخي شنيد ها حاكي است اعضاي شوراي شهر گرگان بنا دارند روز يك شنبه پس از پايان همايش استاني شوراها ، به فرمانداري گرگان رفته و هيات رييسه خود را انتخاب نمايند.(ادامه)
حوادث رانندگي جان ‪ ۲۰‬نفر را در جاده‌هاي گيلان گرفت
رييس مركز اطلاع رساني فرماندهي پليس گيلان گفت: ‪ ۲۰‬نفر بر اثر حوادث رانندگي طي يك هفته گذشته، جان خود را در جاده‌هاي گيلان از دست دادند. (ادامه)
تب انتخاب شهردار به جان مازندرانیها هم افتاد
در حالي كه كمتر از يك هفته به نهم ارديبهشت، آغاز فعاليت رسمي دوره سوم شوراي اسلامي شهر و روستا باقي مانده‌است، جايگاه شهرداران مازندران متزلزل شده و به نوعي فعاليتها نيز در شهرداريهاي استان ...(ادامه)
تنها دانشجوي دانشگاه مازندران كه در بازداشت به سر مي‌برد، آزاد شد
يك فعال دانشجويي دانشگاه مازندران از آزادي آخرين دانشجوي اين دانشگاه كه در بازداشت به سر مي‌برد، خبر داد.(ادامه)
جابجایی کوه توسط آقای استاندار!
استانداری یک استان شمالی کشور طرح جابجایی یک کوه برای تسهیل در فرود هواپیماها در مرکز این استان را مطرح کرده است. این طرح در ابتدا به صورت یک پیشنهاد از سوی معاون عمرانی این استانداری (ادامه)
محمود زارع با بی لیاقتی یک داور ؛ آبی در پایان دقیقه 90 کبود شد!(يادداشت)
محمود زارع (ادامه)
وبلاگستان ایران درسال 85 (يادداشت)
سید ایمان ضیابری(ادامه)
فرمانده پليس گيلان از وقوع 149 فقره تصادف طي يك هفته در اين استان خبر داد و گفت: در اين حوادث، 246 نفر كشته و مجروح شدند.محمود ميرفيضي 246كشته ومجروح حاصل يك هفته رانندگی درگیلان
فرمانده پليس گيلان از وقوع 149 فقره تصادف طي يك هفته در اين استان خبر داد و گفت: در اين حوادث، 246 نفر كشته و مجروح شدند.محمود ميرفيضي (ادامه)
معامله بيش از سه ميليون سهم در بورس ساری
مدير بورس منطقه‌اي مازندران اعلام كرد: در پنج روز معاملات اين هفته منتهي به چهارشنبه تالار بورس ساري، تعداد سه ميليون و ‪ ۲۷۲‬هزار و ‪۸۴۰‬ سهم به ارزش بيش از ‪ ۱۰‬ميليارد و ‪ ۷۵۶‬ميليون ريال داد و ستد شد. (ادامه)
اعزام 33 معلم نمونه استاني به سوريه
با همكاري اعضاي شوراي آموزش و پرورش استان و حمايت استاندار و با اعتباري بالغ بر30 ميليون تومان 33 معلم نمونه استاني به اتفاق همسرانشان به سفر معنوي سوريه اعزام مي شوند .(ادامه)
نخستين رصد‌خانه مازندران در آلاشت سوادکوه
شهردار آلاشت از افتتاح و بهره‌برداري نخستين رصدخانه مازندران در هفته نخست اردبيهشت امسال خبر داد.(ادامه)
افزایش قيمت ماهي پرورشي در مازندران
با پايان يافتن فصل صيد ماهيان استخواني درياي خزر، قيمت ماهيان پرورشي در اين استان در هر كيلوگرم پنج تا شش هزار ريال افزايش يافت. فصل صيد ماهيان استخواني درياي خزر از بيستم مهرماه تا پانزدهم فروردين سال بعد است. به گزارش روز سه‌شنبه خبرنگار ايرنا در حالي كه قيمت ماهي "فيتوفاك " با وزن بيش از يك كيلوگرم در هفته اول سال جاري هر كيلوگرم تا هشت‌هزار ريال بود، اكنون به ‪ ۱۳‬تا ‪ ۱۴‬هزار ريال رسيده است. همچنين ماهي "قزل آلا" ازكيلويي ‪ ۲۱‬هزار ريال دو هفته پيش به ‪ ۲۵‬هزار ريال در هر كيلوگرم رسيد. به گزارش خبرنگار ايرنا در حالي كه‌فصل صيد ماهي ازدرياي خزر درمازندران پايان يافته است اما همچنان وجود ماهيان "كپور" و "سفيد" دريايي در بازار به صورت قاچاق عرضه مي‌شود. اكنون ماهي سفيد با وزن بيش از يك كيلوگرم تا ‪ ۳۸‬هزار ريال و همچنين ماهي " كپور" دريايي تا‪ ۱۷‬هزار ريال عرضه مي‌شود. "حسن حبيب‌نژاد" مديركل شيلات مازندران روز سه‌شنبه در گزارشي درباره مقدار صيد ماهيان از درياي خزربه ايرنا گفت : صيادان ‪ ۵۳‬شركت تعاوني پره استان از ابتداي فصل صيد تا پانزدهم فروردين امسال ‪ ۹‬هزار و هشت تن انواع ماهي استخواني از درياي خزر صيد كردند. وي از افزايش ‪ ۳۰‬درصدي صيد نسبت به فصل قبل خبر داد و گفت: پنج هزار و ‪ ۸۷۶‬تن از انواع ماهيان صيد شده را ماهي سفيد تشكيل مي‌دهد. مدير كل شيلات مازندران رهاسازي باكيفيت خوب و استاندارد بچه‌ماهي سفيد در طول سه سال گذشته، انجام اصلاح و لايروبي رودخانه‌هاي مهم شيلاتي و شرايط مساعد جوي را به عنوان سه عامل مهم افزايش صيد عنوان كرد. (ادامه)
نمايشگاه تكدي گري از نگاه كاريكاتور در رشت!
نمايشگاه تكدي گري از نگاه كاريكاتور روز يكشنبه در سالن مارليك مجتمع فرهنگي هنري خاتم الانبياي رشت گشايش يافت. (ادامه)
رئيس سازمان تربيت بدني كشور از شناسايي 100 باشگاه ورزشي براي واگذاري به بخش خصوصي خبر داد و اعلام كرد: تا پايان امسال1000 باشگاه ورزشي به بخش خصوصي واگذار مي شود. 

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،محمد علي آبادي امروز در جمع مسئولان هيئت‌هاي ورزشي مازندران در محل اداره كل تربيت بدني استان اظهار داشت: دولت براي كوچك كردن خود 20 تا 35 درصد هزينه ساخت سالن ورزشي را به صورت كمك بلاعوض به سرمايه گذاران بخش خصوصي پرداخت مي كند. 
وي گفت: امسال ساخت 12 سالن 15 تا 20 هزار نفري نيز با مشاركت بخش خصوصي شروع خواهد شد. 
استاندار مازندران نيز در اين جلسه با اشاره به سهم 60 نفري ورزشكاران مازندراني در مسابقات آسيايي پكن خواستار افزايش سهم استان در اين مسابقات شد. 
ابوطالب شفقت مديريت هدفمند و بابرنامه را رمز موفقيت مديران در رسيدن به توسعه همه جانبه توصيف كرد و اظهار داشت: مازندران استعداد هاي فراواني در ورزش دارد كه بايد با مديريت صحيح هدايت شوند. 
مديركل تربيت بدني مازندران نيز در اين جلسه با اشاره به ساخت سالن ورزشي در استان به صورت هر 10 روز در سال گذشته افزود: برنامه‌ريزي مسئولان استان امسال با هدف هر يك هفته يك سالن ورزشي است. 
هادي حسيني خاطر نشان كرد: در سال گذشته ورزشكاران مازندراني 1500 مدال رنگارنگ را در ميادين داخلي و بين المللي به دست آوردند. علی آبادی:واگذاری 1000 باشگاه ورزشي به بخش خصوصي
رئيس سازمان تربيت بدني كشور از شناسايي 100 باشگاه ورزشي براي واگذاري به بخش خصوصي خبر داد و اعلام كرد: تا پايان امسال1000 باشگاه ورزشي به بخش خصوصي واگذار مي شود. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،محمد علي آبادي امروز در جمع مسئولان هيئت‌هاي ورزشي مازندران در محل اداره كل تربيت بدني استان اظهار داشت: دولت براي كوچك كردن خود 20 تا 35 درصد هزينه ساخت سالن ورزشي را به صورت كمك بلاعوض به سرمايه گذاران بخش خصوصي پرداخت مي كند. وي گفت: امسال ساخت 12 سالن 15 تا 20 هزار نفري نيز با مشاركت بخش خصوصي شروع خواهد شد. استاندار مازندران نيز در اين جلسه با اشاره به سهم 60 نفري ورزشكاران مازندراني در مسابقات آسيايي پكن خواستار افزايش سهم استان در اين مسابقات شد. ابوطالب شفقت مديريت هدفمند و بابرنامه را رمز موفقيت مديران در رسيدن به توسعه همه جانبه توصيف كرد و اظهار داشت: مازندران استعداد هاي فراواني در ورزش دارد كه بايد با مديريت صحيح هدايت شوند. مديركل تربيت بدني مازندران نيز در اين جلسه با اشاره به ساخت سالن ورزشي در استان به صورت هر 10 روز در سال گذشته افزود: برنامه‌ريزي مسئولان استان امسال با هدف هر يك هفته يك سالن ورزشي است. هادي حسيني خاطر نشان كرد: در سال گذشته ورزشكاران مازندراني 1500 مدال رنگارنگ را در ميادين داخلي و بين المللي به دست آوردند. (ادامه)
همزمان با هفته وحدت و نامگذاری سال86 بعنوان سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی توسط مقام معظم رهبری،بزرگترین همایش همگرايي خدمت با حضورمدیران دستگاههای اجرایی و رده های مختلف استان ،برای اولین بار در کشور ابتکار استاندار ، وحدت و همگرایی خادمان مازندران
همزمان با هفته وحدت و نامگذاری سال86 بعنوان سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی توسط مقام معظم رهبری،بزرگترین همایش همگرايي خدمت با حضورمدیران دستگاههای اجرایی و رده های مختلف استان ،برای اولین بار در کشور(ادامه)
افزايش قيمت ماهي در مازندران
عرضه ماهي سفيد در بازار ماهي فروشان ساري كاهش و قيمت آن در هر كيلوگرم بين پنج هزار تا هشت هزار ريال افزايش يافت(ادامه)
راه اندازی اولين پرواز از فرودگاه گرگان به مشهد
با انجام اولين پرواز از فرودگاه بين‌المللي گرگان به مشهد مقدس، از اين پس هفته‌اي سه پرواز در اين مسير انجام مي‌شود.(ادامه)
افزایش قيمت برنج محلي در مازندران
شمال نیوز - در حالي كه شاليكاران مازندران كار خزانه‌گيري نشا را در مزارع آغاز كرده‌اند قيمت برنج طارم محلي درمازندران درمقايسه باآخرين هفته سال قبل در هركيلوگرم ‪ ۱۰‬هزار ريال افزايش يافت.(ادامه)
شنبه بازاركه به گفته سالخوردگان انزلي که قدمت‪ ۷۰ساله دارد،درمركز شهر انزلي و دركنار رودخانه شنبه‌ بازار روگا برپا مي‌شود.از ساعات نخستين روز شنبه فروشندگان كه از انزلي و روستاها و شهرهاي مختلف گيلان مي‌آيند، بساط خود... شنبه بازار انزلي نمايشگاه فرهنگ بومي براي مسافران نوروزي
شنبه بازاركه به گفته سالخوردگان انزلي که قدمت‪ ۷۰ساله دارد،درمركز شهر انزلي و دركنار رودخانه شنبه‌ بازار روگا برپا مي‌شود.از ساعات نخستين روز شنبه فروشندگان كه از انزلي و روستاها و شهرهاي مختلف گيلان مي‌آيند، بساط خود...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.956 seconds.